استودیوی People Can Fly تعداد ۳۰ نفر از کارکنان خود را اخراج میکند
طبق گزارشها، استودیوی لهستانی پیپل کن فلای (People Can Fly)، ۳۰ نفر از توسعهدهندگان خود که روی عنوان جدیدی از Square Enix با نام رمز Project Gemini کار میکردند را اخراج کرده است.
آدام آلکر (Adam Alker)، مدیر توسعه استودیوی People Can Fly، در یک ایمیل داخلی به اشتراک گذاشته شده با Kotaku توضیح داد که این تعدیل، به دلیل محدودیت بودجه و کوچک شدن دامنه پروژه انجام شده است. حدود ۲۰ کارمند دیگر با اخراج از این پروژه، به پروژههای دیگر منصوب شدهاند.
کارمندانی که از این شرکت اخراج شدهاند، یک «دوره انتقال سه ماهه» خواهند داشت و در این مدت به کار خود ادامه میدهند. با این حال، کارکنان خارج از لهستان تا پایان این هفته بیکار خواهند شد. پروژه Gemini، قرار بود در سال ۲۰۲۶ عرضه شود، اما معلوم نیست حالا چه وضعیتی دارد. با این حال، یک منبع به Kotaku گفت که طول کمپین پروژه کوتاهتر از برنامهریزی قبلی خواهد بود و فهرست دشمنان آن نیز کاهش مییابد.
آلکر در ایمیل خود به کارکنان تحت تاثیر این تعدیل گفت:
ما درک میکنیم که این تصمیم، بر هر یک از شما تأثیر می گذارد و میخواهیم از تلاش، فداکاری و مشارکتهای شما تا به این لحظه قدردانی کنیم. برای افرادی که به دلیل این تغییرات از استودیو خارج میشوند، ما از مهارتهایی که به تیم ارائه کردهاند، صمیمانه قدردانی میکنیم. ما برای گامهای بعدی، پشتیبانی خود را ارائه میکنیم.
استودیوی People Can Fly، سازنده عناوینی همچون، Painkiller, Bulletstorm، Outriders و Gears of War: Judgment، بیستمین سالگرد خود را در سال ۲۰۲۲ جشن گرفت و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ متعلق به Epic Games بود. همچنین، سال گذشته، مشخص شد که People Can Fly روی یک بازی جدید AAA با نام رمز Project Maverick کار میکند که با همکاری مایکروسافت ساخته میشود. طبق گزارشها، این پروژه بودجهای بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلار خواهد داشت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بولت استورم خیلی خوب بود گیم پلی شوتر سرعتی خیلی خوبی میسازن امیدوارم بهتر بشن
بولتاستورم داستانش فاجعه بود
نمیدونم چرا این چند وقته هر چند روز یکبار باید با یه همچین خبری مواجه بشیم !
من تنها بازی که از این استودیو بازی کردم bulletstorm بود . شدیداً بازی خفنی بود هم از لحاظ گرافیکی ( برای زمان خودش البته ) ، هم صداگذاری ، گیم پلی و شوتینگش که نقطه عطفش بود ( مخصوصا kick هاش و یه طناب آبی داشت انمی ها رو میکشید سمت خودش تا چند ثانیه رو هوا بی حرکت معلق میموندن خیلی باحال بود🤣) ، دیالوگ های باحالی هم داشت 😅 فقط داستانش خیلی کلیشه ای بود ، ولی بازی خوبی بود که متاسفانه زیاد هم دیده نشد ! خلاصه بازیش کنید بازی باحالیه
بعد یه سری دلقک میگن مشکل سازنده ها با هوش مصنوعی چیه
اخراج کارمند دیگه یه چیز طبیعی شده. همه ی شرکت ها تعدیل نیرو داشتن
people can’t fly