بازی Tomb Raider I–III Remastered دارای گزینه کنترل کلاسیک و مدرن خواهد بود
استودیو اسپیر مدیا (Aspyr Media)، سرانجام برخی از جزئیات کلیدی مربوط به بازی Tomb Raider I-III Remastered Lara Croft را برای طرفداران قدیمی و جدید این فرنچایز تایید کرد.
بازی Tomb Raider I-III Remastered، عنوانی بازسازی شده از سه نسخه ابتدایی این بازی یعنی آثار Tomb Raider I، Tomb Raider II و Tomb Raider III به حساب میآید که شامل بیش از ۲۰۰ تروفی خواهد بود. علاوه بر این، گزینههایی برای کنترلهای کلاسیک و کنترلهای مدرن وجود خواهد داشت.
از طرف دیگر، این ریمستر اسپریتهای دوبعدی که نشاندهنده علامتهای درون بازی همچون کلیدها و موارد دیگر هستند را با مدلهای سه بعدی کامل جایگزین میکند که باعث واقعگرایانهتر شدن آنها میشود. در همین حال، به باسها نوارهای سلامتی داده شده است که به واسطه آن میتوانید میزان آسیبی که به آنها وارد کردهاید را مشاهده کنید. همچنین، یک حالت عکسبرداری برای ثبت تمام محیطها و لحظات نمادین، در حالی که لارا کرافت را در سرتاسر جهان به دنبال ثروتهای پنهان میبرید، وجود دارد.
همانطور که در اولین تریلر از این ریمستر مشخص شد، هر سه بازی Tomb Raider دارای جلوههای بصری جدید هستند که شامل جلوههای نورپردازی پیشرفته، مدلهای جدید برای لارا و دشمنانش، به علاوه بهبودهایی در محیطهای بازی میشود. Tomb Raider I-III Remastered Lara Croft در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ (۲۵ بهمن) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
جاااااان😍
بی صبرانه منتظرش هستم 😍
باز این دختره لوس هفت تیر کش بیش فعال پیداش شد که کلی وقتم رو تلف کنه.
وای الپا من
نمیفهمم چرا بازی که مال نسل ۵ و الان نسل ۹ هستیم باید ریمستر بشه !
بازی هر چقدرم شاهکار باشه ، برای زمان خودش بوده. برای گیمرها( گیمر های امروزی ) دیگه امروزه واقعا سخته که بشه لذت برد ازش مگه کسایی که از قبل بازی کردن و میخوان تجدید خاطره کنن باهاش
ولی از لحاظ گرافیکی خوب تونستن بهبودش بدن به خصوص از لحاظ نورپردازی .
در کل ایشالله که موفق بشه تو ذوق طرفدارانش نخوره
برای سوییچه کلا
درسته ، ولی به هر حال به نظرم بازم میتونستن ریمیک کنن با گرافیکی در حد توان سوییچ
هرچند اگه قرار بر گند زدن باشه ، همین ریمستر به صد تا ریمیک شرف داره ( البته به شرطی که همین رو خوب بدن )
فقط برای سوییچ نیست……………….!
جدا میگم ، نظرات خیلی مخربی میدی ، چهار نفر نگا میکنن گیج میشن
گیمر واقعی اونیه که بتونه این تریلوجی رو بدون هیچ راهنمایی تموم کنه ، البته نسخه ارجینالش
بازی از اول تا اخر سخت طراحی شده بود ، تنها لطفی که بهت میکرد این بود که میزاشت سیو کنی که حتی اگه اونم جای اشتباه سیو میکردی به … میرفتی
قشنگ اون حس ادونچر و تنها بودن رو با پوست و گوشت و استخونت لمس میکردی… شاهکاره این بازی
اولین بازی هم هست که دوربین سوم شخص رو کامل تعریف کرده
واقعاً اولین بازی هست که دوربین سوم شخص رو کانل تعریف کرده؟ یعنی قبل از اون هیچ بازیای این شکلی نبوده؟ میتونی یک توضیح بدی؟
دقیقا همینطوره 😅
تامب ریدر خیلی داستان طولانی داره ، ولی خب فقط بخش دوربینش رو گفتم
والا بحث خیلی راجبش زیاده چون تامب ریدر و ماریو ۶۴ جفتشون تو یه سال عرضه شدن (نسخه پلی استیشن رو حساب نمیکنیم چون به دلایلی دیر تر روی اون لانچ شد ، اولش برای کامپیوتر های شخصی لانچ شد) ولی اکثریت میگن که تامب ریدر اولین بوده ، درواقع بازیها سه بعدی بودن ولی یا بازیهای فایتینگ بودن با دوربین ۲.۵ بعدی یا که ریسینگ که خب اونطوری که باید مثل بازیهای اکشن نیست دوربینش
خود سازنده ها ( core design)هم گفتن که سخت ترین بخش ساخت بازی پیاده سازی دوربینش بوده چون هیچ بازی تا اونموقع نبوده که یه دوربین سوم شخص که همه جا خیلی اوکی و مطلوب دنبال کارکتر باشه ، داشته باشه
البته فکر می کنم اولین دوربین سوم شخص برای Alone in the dark هست اما استفاده اش توی تومب ریدر اهمیتش رو توی اکشن ادونچر نشون داد.
اینو نمیدونستم
سرکار خانم بنده نمیدونم شما دقیق از چه سنی دارید گیم میزنید اما از توضحیاتتون مشخص همدوره ما هستید که از نسل چهار تفریبا دارن گیم پلی میدن و با تثار خاطره انگیز و پایه ها شکل گیری فرانچایزها امروزی ولی دوربین سوم شخص قبل تومب رایدر ما داشتیم اینه که البته خدایی نکرده جسارت نشه ولی خوب با این تجربه میگید این حرفو یکم عجیب بازی alone in the dark رو یادتون میاد نسخه کلاسیک رو پلی وان رو ؟سایفون فیلتر یا بازی دی هارد بازی ها نسل پنجم رو دارم عرض میکنم خدمتتون دقیقا نسلی که انقلاب در صنعت گیم اتفاق افتاد و کارتریج ها جاشون به سی دی دادن دریم کست و پلی وان اومدن اولین بار مفهوم دمو و حالت سینمایی به معنای واقعی خودش ساختار شکنی کرده بود و ما شاهد مفهوم کات سین دمو قبل از شروع بازی بودیم اویل دو و سهرقطعا سینمایی ترین دمو ها سینمایی قبل شروع بازی و کات سین ها جذاب رو داشت همین سایفون فیلتر یا الون این د دارک معنای دوربین سوم شخص سه بعدی و رفتن به جاهای محتلف بازی تا اونجا که سخت افزار کنسول ها و برنامه ها اون زمان اجازه میداد تازه انجین ها بازی سازی جون گرفته بودن دیگه برنامه نویسها مجبور نبودن کاراکتر بین زمین و هوارو طبیعی بدونن و باگ میدونستن توجیهی نداشت وحودش دربازی بشخصه یادمه تمام اینا اون دوره جذابیت زیادی رو برای ما داشت که تو ارزوهامون میگفتیم یعنی میشه روزی بدون محدودیت هر جای بازی دوست داریم بریم با فیزیک جزییات دوست دارم بزنم سطل زباله رو مثلا بندازم یا تلفن از میز تو بازی پرت کنم زمین گوشه بازی بتونم برم خوب شروع اینا و زوایای جذاب سوم شخص تقریبا کنار زدن محدودیت ها موندن جنازه روی زمین وقتی میری تو یه اتاق و دوباره برگردی عقب همونجا و اون جنازه رو زمین باشه انمی که کشتی خون زیرشو گرفته باشه پیشرفتایی بود که نسل پنج شروع شد (الیته بماند که کدنویسی این صحنه ها هنوز هم با تکنولوژی ها الان هم کار تخصصی هست ولی قطعا میشه و واقع گرایانه هم میشه ولی نیاز به تخصص تیم داره)اگه دوربین رو شانه و اکشن اویل چهار بگید تو گیم پلی بله اولین بازی دوربین رو شونه بود یا هیلو اول شخص مدرن بود که راه بازی دووم رو تکمیل گرد یا هک اند اسلش فضا سازی گاد اف وار دویل می کرای رو تکمیل کرد گیرز اووار و مس افکت کاور گیری گان پلی جدید جذاب رو که ادامه انقلاب اویل چهار بود رو و زاویه دوربین تکمیل کردن
خیلی ممنون از توضیحاتتون 😅
دانش من هم از روی چندتا ویدیو تحلیلی و مستندی طور توی یوتیوب بودش ، بنده اولین کنسولی که داشتم NES یا همون میکرو خودمون بود 😅 ولی خب اون موقع سن بنده هم کم بود و زیاد به تاریخ انتشار بازیها اهمیت نمیدادم و اتفاقا تا الانم با بازی alone in the dark رو به رو نشده بودم.
بحرحال ممنون از توضیحات ، در جریان نبودم 😅
کاور گیری رو من اولین بار تو بازی kill switch دیدم اونم چه کاورگیری جالبی. میتونستی از پشت کاور بدون هدف گیری شلیک کنی که البته دقت خیلی پایینی داشت.
سختر از سه گانه پرنس نیست
تو هم مثل من عاشق ادونور تکی هستی. دمت گرم. چرا هیشکی ما رو درک نمیکنه
به شدت منتظرش هستم😍😍😍
یک کم کونامی یاد بگیره ولوم ۲ رو درست بده !
وای چقدر منتظرش بودم
نتونستم اصلی اینا رو تجربه کنم کنترلش خیلی قدیمیه
خیلی خوشحال کنندست که کنترل مدرن داره
نمیخوام ضد حال بزنم ولی هسته اصلی بازی همونه فقط گرافیک و واید اسکرین و فریم ریت و اینچیزا بهبود داشتن😅
اسپم
.
دوستان بعد از پیگیری های مدام چند نفر من جمله خودم بلاخره اون کاربر starfaild اکانتش بن شد من خودمم دیگه دنبال ترول و این حرفا نخواهم بود ولی از این به بعد هرکی تا این حد ترول و هیت بده گزارش بدین تا بن بشه حتی اون شخص خودمم بودم
عه اکانت فیک منو بن کردی؟😂
طرز حرف زدنش به اتزیو میخورد تا تو
داداش دستت درد نکنه…
راحتمون کردی ، خیر ببینی🙏🙏
زیباترین بخش داستان زندگی یه انسان ، بزرگ شدنش و بالغ تر شدنشه
خدایا شکرت
دمت گرم عزیز عشق مایی به والله که دست شما و تک تک عوامل این اتفاق رو باید بوسید
چاکریم رفیق ارادت داریم
خیلی دوست دارم سه گانه قدیمیه تام رایدر رو پلی بدم ولی هر بار به خاطر گرافیک پایین بازی سمتشون نمی رفتم
واقعا خاطره بچگی ما رو زنده میکنه این بازی
ایکاش اسکوار انیکس یکم از کپکام یاد میگرفت, به جای ریمستر این سه تا بازی رو ریمیک میکرد, چون بنطرم گرافیک و گیم پلیش یکم بیش از اندازه قدیمی و منسوخ شدست و بعید میدونم کسی که سه گانه ریبوت مهاجم مقبر رو پلی داده باشه تمایلی به تجربه این سه تا بازی داشته باشه.
ای کاش یوبیسافت بعد از موفقیت بازی پرنس اف پرشیا ،سه گانه تریلوژی پرنس اف پرشیا برای نسل هشت ونه.
بجای ریمستر یه ریمیک خفن میزدین
فقط تصویر سمت چپ برای گیمر های جدید:این چیه!؟
ای جان
یه اطلاعاتیم از نسخه جدید بدید بیرون بد نیست /:
بازی های نسل ۶ و قبل از اون باید فقط ریمیک بشن
ریمستر فقط نسل ۷ و ۸
البته نسبت به خیلی از ریمسترا بخصوص gta trilogy خیلی بهتره ولی در کل ریمستر بازی های منسوخ شده منطقی نیست بنظرم