راکستدی: Suicide Squad بزرگترین بازی داستان محور ما است
راکستدی (Rocksteady)، توسعهدهندهی عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League، ادعا میکند که این اثر در حال حاضر بزرگترین بازی داستان محور این استودیو محسوب میشود.
شکی نیست که سهگانه Batman: Arkham جزو بهترین آثار ساخته شده از شخصیت بتمن و دنیای DC به شمار میرود که موفقیتهای زیادی را برای شرکت برادران وارنر و استودیوی راکستدی به ارمغان آورد. ساختهی جدید راکستدی یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League از المانهای سرویس محور برخوردار خواهد بود که این امر انتقادات زیادی را در پی داشته است. با این حال توسعهدهندگان معتقدند که این بازی در حال حاضر بزرگترین عنوان اکشن ماجراجویی داستان محور آنهاست.
داریوش صادقیان، مدیر بخش تولید راکستدی، در مصاحبه با مجله شماره ۳۶ Play Magazine، در پاسخ به انتقادات مطرح شده از وجودهای المانهای گستردهی سرویس محور در Suicide Squad: Kill the Justice League اظهار داشت:
بازی ما مملو از DNA سری Batman: Arkham است. این پایههای داستانی و شخصیت کاملاً در روند ما نقش اساسی دارند. این بازی از نظر داستانی بزرگترین اثر ما به شمار میرود.
با این حال، طرفداران همچنان نگران تاثیرات عناصر سرویس محور در بازی هستند. صادقیان توضیح میدهد که تیم سازنده واقعاً مشتاق است تا به بازیکنانی که میخواهند در کنار آنها بمانند و به ماجراجویی ادامه دهند، اهمیت بدهند.
وی در ادامه گفت:
برای ما بسیار مهم است که با افرادی که بازی ما را تجربه میکنند سخاوتمند باشیم، بنابراین برای اولین سال پس از انتشار بازی، انبوهی از محتوای جدید داریم که برای افرادی که بازی را خریداری میکنند، کاملاً رایگان خواهد بود.
محتوای پس از عرضهی Suicide Squad: Kill the Justice League شامل ماموریتهای داستانی، مکانها، وسایل، لباسها، آیتمهای قابل جمعآوری و تجهیزات جدید خواهد بود. این بازی در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) برای کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
همش دروغه دارن بازار گرمی میکنن منتقدان بازی اصلا ازش راضی نبودن و احتمالا نمره خوبی نگیره . حیف این شرکت که بازی های بتمن به این خوبی ساخته الان نمیدونم چشه
اتفاقا منتقدا من دیدیم راضی بودن بجز IGN که یکی از ایرادات بازی رو این گرفته بود که فلش خیلی سریعه🤣
داستان محور اسپویل که شک دارم برای کسیم مهم باشه
کینگ شارک سوپرمنو میکشه
بیا پایین…..
دیگه گند زدین جمع هم نمیتونین بکنین😖😖
دیگه داره نایک اوت…منتظر اینه که یکی بیا بخرش…
واقعا ارکهام نایت هزاربارم تجربه کنم برام تازگی داره
اون گرافیک و حجم جزئیات تو سال ۲۰۱۴(دقیق یادم نیست کی عرضه شده بود)واقعا باور نکردنی بود
الان اگه یک ری تریسینگ بهش اضافه بکنن با گیم های نسل نهمی مو نمی زنه
با این حال ۱ درصد امید دارم به این بازی
بدتر از گاتهام نایت نشه شکر
بدتر از گاتهام میشه چون هایپ این بازی بیشتر ازون بوده و همه از راکستدی انتظار دارن شاهکار بده بیرون و اگه گند بزنه ، که زده رسما بازی بدتر از گاتهام نایتز هیت میشه….
بتمن ارکهام نایت ۲۰۱۵ اومد و گرافیکش از تمام بازیای اون سال بالاتر بود ، نامردها = منتقدا حقش رو خوردن…
مشکلی که این بازی داره گرافیکش نیست و برعکس تو بحث گرافیک و طراحی بسیار خوب عمل کرده مشکل این بازی اول از همه گیمپلی هست که به شدت شلوغه و متناسب با این سبک نیست و بعد از اون سرویس محور بودن بازیه حتی گاتهام نایت هم گرافیک بسیار خوبی داشت
گل گفتی داداش هر دقیقه الفرد گوردن اورکل زنگ میزنن اعصاب خورد کن همه گیم پلی فقط مترسک باس فایت که نگم به معنی کلمه هیچی ندار
متاسفانه به نظرم سالی ۵۰ درصد از بازی هایی که در یکسال میان توسط منتقدین یا قربانی میشن یا بیشتر از حقشون توجه میگیرن
بتمن اون سال قربانی پورت افتضاح پیسیش شد و همینطور یادمه خیلی از منتقدای معروف از اجبار استفاده بت موبیل تو بازی اصلا راضی نبودن و نو اوری خوبی قلمداد نکردنش برعکس من که اصلا حال بازی به بتموبیلش بود مخصوصا اون مراحلی تانک میشد میزدی داغون میکردی همرو
هنوزم گرافیکش فک برندازه
اشتباه نکن گرافیک بالا بود ولی کم کاستی داشت بیشترین نقد اش این بود بیشتر بازی حالت اکشن رفته تانکارو بترکونی بعد واسه نجات دختر خفاشی باید تموم معما های ریدل فکر کنم تموم کنی آرخام سیتی شاهکار بود هم از نظر باس فایت هم داستان دارکش تو ارخام نایت باس فایت درست حسابی نیست همش شوالیه ارخام مترسکه ن بین خبری هست ن تمساح حتی هارلی اخرا کوتاه میاد میر همین
فک کنم لانچش یکم باگ داشت واسه همین نمرش کمتر شد
داداش کلا غیر گرافیک چیزی دیگه نداشت یعنی فقط یه گرافیک بهت بدن حله بتمن داستان و گیمپلی و فضاسازی خیلی خوبی هم داشت فقط زوم کردین شماها رو گرافیک
دقیقا داداش ارخام اورجینال لنتی یه چیز دارک بود اتمسفر برفی باس فایت های جذاب عالی
ببین یه چیزی بگم آرخام نایت خیلی پاین تر از دو شمار قبلی آرخام اورجینال خیلی سرتر نظرم علتش اینه دشمنا همه شبیه کالاف پوشیده تانک ماشین بعد نبود بین صورت گلی تمساح دد شات بیشتر مترسک شوالیه ارخام باس فایت درست حسابی ام ندار
ولی گاتهام نایتس بد نبود خیلی بهش ظلم شد نمیگم درحد سری ارکهام بود ولی بدم نبود
حاجی کجا جالب بود دم به دقیقه بهت زنگ میزنن گزارش میخان یه باس فایت درست حسابی نداشت ۹۰درصد بازی مترسک بود اونم اخرا یه نمایشی هارلی اومد
آره بابا وقتی متاش شد ۶۰ ۷۰ اونوقت بهت میگم . واقعا این همه سال رو نمیدونم دقیقا به کدوم بخش این بازی وقت گذاشتن . این بازی نهایت میخوره که کلا ۳ سال در ساخت باشه نه ۸ سال . اگه راک استدی کارشو درست و حسابی ادامه میداد باید ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ یا بازی خفن عرضه میکرد و امسال هم یه بازیه خفن دیگه . اما تمام وقتش رو داد به یه بازی که بیشتر شبیه فورتنایته تا یه بازی داستانی .
بههرحال زمانی گه تاخیر خورد هم گفتم که نباید تاخیر میخورد و باید با همون وضعیت فاجعه عرضه اش میکردن و میرفتند سراغ پروژه بعدی . با این کار فقط الکی وقتشون رفت چون بازی مشکلی بزرگتر از چند سال تاخیری داره و حتما باید ساختش از اول اول شروع بشه چون مشکل بازی از هسته اش است نه چیزه دیگه ای ولی خب بههرحال امیدوارم که راک استدی کلا این بازی رو فراموش کنه و اوایل نسل دهم با یه بازی بتمن داستانی و کاملا متفاوت با بتمن های قبلی عرضه بکنه چون بههرحال این آیپی به اندازه کافی استراحت کرده و میتونه که خیلی سوپرایز کننده دوباره برگرده
دیگه خودشونم فهمیدن گیم پلی رو به فنا دادن ، دارن التماس می کنن که به خاطر داستان بازی رو بخرید !
حاجی کالاف دیوتی کل گیم پلی ۲ساعت بود بازی مرد عنکبوتی سونی کشید پاین چی میگی مطمعن باش میفروشه
بازی ما مملو از DNA سری Batman: Arkham است.
uupload.ir/view/xywinbel4e1yvd7a_wjpx.mp4/
لطفا این شاهکارو برای توصیف اشغال نزار
چرا این و 𝙽𝚒𝚖𝚊 𝚂𝚑𝚊𝚖𝚜 تیک آبی دارن ؟
فکر کنم به نسبت ترول تیکه آبی میدن
منم یه مدت ترولام کم شد تیکمو ورداشتن
اگه ارکهام تو این بازی بیاد بعدا تجربش میکنم دوست دارم ببینم چه شکلی شده. البته دوست دارم شخصیت پیس میکر هم بهش اضافه بشه ولی خب
بنظرم بازی هست که سرگرمت کنه و از طیف داستانی قشنگه بنظر بیشترین جبهه ایه که به سمتش میگیرن گیم پلیشه که اونو واقعا تا نیاد نمیشه نظر داد.
امیدوارم بازی موفق شه( همه بازی ها نه صرفا این )
الان که دیگه کار از کار گذشته، به هر دری میزنن که یه مقدار فروش رو بالا ببرن. بعیده خیلی وضعیت بهتری از Gotham knights داشته باشه
طبق چیزایی که از چند جا تو یوتیوب دیدم که قبلا پلی تست های بازی رو بازی کرده بودن میگفتن بازی داستان خیلی خوبی داره
ولی متاسفانه گیمپلی خیلی یکنواخت متای زیر ۷۵ برای بازی پیشبینی کرده بودن
امیدوارم هر چه زودتر وارنر استدیو هاشو بفروشه و بیشتر از این امثال مونولیث و راکستادی رو نبش قبر نکنه
و بزرگترین شکستتون
داره هی خودشو خراب تر میکنه
خاک تو سرتون که از ابهت سه گانه بتمن به این حقارت رسیدید
طلفکی ها خیلی دارن زور میزنن
الان بعد از عرضه بازی میگن ماهم شنبه فهمیدیم
ایرانی جوک میگوید
باشه بهش میگم
🔶 شما رایگانم این بازی رو بدین فایده نداره اعتبار استودیو راکستدی رو نابود کردین
🔸 «خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج» برای اونایی که نمیدونن معنیش چی میشه: یعنی اگر پایه و اساس کاری با یک اشتباه کوچک آغاز گردد، در ادامه آن خطا بزرگتر میشود تا اینکه در نهایت کار بی ارزش و خراب می گردد
داستان خوب در ازای گیم پلی بد
به داستان بازی هم باز امیدی نیست
ای کاش این بازی فقط یه اسپین اف بود😔
اگه همین گیمم با همین ترکیب شاد و رنگیش درست پیاده میشد،یکی از بهترین بازیا میشد.
منتها اینقدر شلوغ و بهم ریخته و سردرگمه همه چی که هرچی تریلر میدن حتی منی که امید داشتم نظرم برگشته نسبت بهش.
راحت میتونستن برای هر شخصیت داستان و مراحل خاص خودشو تعیین کنن.
از اول میشه بین ۴ شخصیت سوییچ کرد اصلا جذاب نیست به نظرم.
میشه گفت بازی که پتانسیلش به خاطر وارنر کامل از دست رفت.
یادم میاد برای آرکام نایت هم همین سیاست بد وارنر باعث شد در ابتدا نسخه pc با مشکلات فراوان عرضه بشه.
سری بازی های آرخام
ما هم حتما کشکیم🗿
بوش اومده
امیدوارم این بازی واقعا خوب باشه. یک نفر رو میشناسم که نسخه آلفارو گرفت و گفت قبل از بازی کردن فکر میکرد اشتباه کرده ولی بعد از تجربه آلفا گفت که این بازی واقعا عالیه و تنها ایرادی که داره اتصال به اینترنته که امیدوارم اینو رفعش کنن
کم دروغ بگو راکستدی
برید بچسبید به همون بتمن
من نتها از خود بازی خوشم اومده بلکه اکثر منتقدین از داستانش هم خوششون امده
ایرانی طرف؟رئیس تولید راکستدی زیر مجموعه وارنر برادرز🙄؟
والا چیزی که ما این چند روز دیدیم شباهتی به یه بازی داستان محور نداشت.
ادعا های تو خالی
والا من هر چی گیم پلی هاش رو نگاه میکنم خیلی تکراری و شلوغه و رنگی رنگی / هیچ رقمه این گیم به پای بتمن های قدیمی که ساخته نمیرسه.
بزرگترین و آشغال ترین