بازیهای آینده Battlefield واقعگرایانهترین تخریبپذیری را خواهند داشت
بازی بعدی مجموعه Battlefield از استودیوی Ripple Effect که سابقاً DICE LA نام داشت، ارائه باورپذیرترین افکت تخریبپذیری در بازیهای ویدیویی را هدف قرار داده است.
طبق آگهی شغلی جدید، استودیوی مذکور به دنبال استخدام یک طراح جلوههای ویژه سهبعدی ارشد است که به کمک آن بتواند واقعگرایانهترین افکت تخریبپذیری در صنعت بازی را ارائه دهد.
استودیوی Ripple Effect تنها یکی از چندین استودیوی مشغول کار روی فرنچایز Battlefield به شمار میرود. همانطور که احتمالاً میدانید، روند ساخت و توسعه مجموعه پس از عرضه ناامید کننده Battlefield 2042 تغییرات زیادی داشته است و این استودیو هم از این قاعده مستثنی نیست.
شعبه اصلی استودیوی DICE نیز در حال حاضر روی توسعه تجربه نسل بعدی چندنفره برای Battlefield کار میکند، آنها همچنین روی ساخت بخش تکنفره بتلفیلد بعدی به استودیوی تازه تأسیس Ridgeline Games که توسط مارکوس لتو (Marcus Lehto)، یکی از سازندگان هیلو، رهبری میشود، نظارت و همکاری میکنند.
به نقل از EA، استودیوی Ripple Effect، تجربه جدیدی از Battlefield را در عین وفاداری به هویت سری ارائه خواهد داد.
استودیوی نام برده، پیش از این به عنوان تیم پشتیبانی ایفای نقش کرده و پروژه قبلی آنها همکاری با DICE برای ساخت Battlefield 2042 بوده است.
شرکت EA در دسامبر سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که قصد اعمال تغییرات گسترده و توسعه یک جهان یکپارچه برای Battlefield را دارد. در همین راستا، اسکار گابریلسون (Oscar Gabrielson)، مدیر اسبق DICE، از تیم کنار رفت و وینس زامپلا (Vince Zampella)، بازیساز سرشناس و بنیانگذار Respawn و Infinity Ward، به عنوان ناظر فرنچایز Battlefield انتخاب شد.
شما امیدی به آیندهی Battlefield دارید؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
درود دوستان / بلادبورن،لایز او پی/الدن رینگ (البته با بیلد مجیک) این بازیها رو تموم کردم… لطفا بفرمایید ک nioh 1 ارزش بازی کردن داره؟ و سطح سختیش ب کدوم بازیهایی ک عرض کردم شبیه هست؟ روی پلاس هست ظاهرا بازیش، اشتراک بخرم یک ماهه؟یا اینکه صبر کنم تخفیف خورد بخرمش؟ مشخصه ک nioh تا چ موقع توی پلاس هست یا خیر؟ سپاس
سلام. سولز ۳ و بلاد رو اتمام رسوندم، سولز دو رو تا حد زیادی پیشروی کردم. بنظر کاملاً شخصی خودم، نیوه خیلی سخته. بیلد مجیک هم بنظرم یک بیلد ساده نیست اما بازهم بنظر کاملاً شخصی خودم اگر هرکدوم از بیلدهای سولز یکچیزی رو طلب میکنند. یک بیلد مهارت جاخالی دادن و حمله و مانور هست(مثل بیلد ایجیلیتی) یک بیلد مال صبر کردن و حمله در موقع مناسب هست (مثل بیلد نایت). یک بیلد هم مال حوصلهکردن هستش مثل بیلد مجیک. یعنی باید توی بیلد مجیک زمانزیادی رو سپری کنی برای اینکه جلو بری، صد البته تعادل هم بین مقدار جون و مانا رو هم برقرار کنی به لحاظ تعداد estus flask ها.
بنظر خیلیها نیوه ۲ خیلی سخت و اعتیاد آوره. نیوه یک رو به قصد تموم کردن بازی کن و نیوه ۲ رو به قصد ته دیگ درآوردن.
درود رفیق شبت خوش/ من بلاد بورن رو چون ب عنوان اولین سولز رفتم اوایل سخت بود ولی با فارم تونستم راحت تمومش کنم چون واقعا قوی شده بودم، لایز هم با تجربه ای ک از بلاد داشتم بخاطر صبوری و شکیبایی ک ب خرج داده بودم از قبل، راحت تمومش کردم… چشمم نیوه رو گرفته ولی نمیدونم بخرم یا نخرم،شک دارم یه کم… ب نظر شما کسی ک بلاد و لایز رو تموم کرده، میتونه نیوه رو بزنه؟
انشالله که میتونه. تجربه بسیار اسکیل محوری هست نیوه. بنظرم از دستش نده. مخصوصاً نیوه ۲
ممنون رفیق لطفت پاینده شرمنده کردی حسابی، خدا حفظت کنه
این حرفا چیه؟
تو چه حالی داری مجیک استفاده میکنی عشق فقط فقط نایت هستش نایتو بر میدارم فقط حمله میکنم هر باسو عین اب خوردن میزنم در مورد نیو هم نسخه ی دومش خیلی قشنگه ولی کلا از سولز جداش کن چون این تو سبک سامورایی هست و حرکات تند میتونی از اپگرید بیشتر قسمت جادو رو ببری بالا که کاملا اشتباهه سعی کن حرکات نزدیک رو قوی کنی مجیک خیلی وقت میطلبه به موقع جا خالی بدی به موقع دفاع کنی تو سریعترین زمان میتونی باسو بزنی حالا بعضی دشمنا باید دفاع کنی بعضیا باید جا خالی بدی چون دفاع جلودارش نیست بعضیا باید از هر دو استفاده کنی
ممنون رفیق بابت توضیحاتتون استفاده کردیم، دیگه الدن رینگ رو تجربه نداشتم کلا با مجیک رفتم… ولی لایز و بلاد رو دیگه بلد شدم کاملا با شمشیر رفتم از آیتم هم استفاده نکردم براش
اون قسمت حیواناتش خیلی به درد میخوره چندتا حیواناتش مثل اژدها و یکی هم گاو بود فک کنم میتونی از جادوش استفاده بندازی سمت دشمن بد جور دمیح میزنه خوب قدرت اصلی حیوانات هم که پر شد ازش درست و در زمان استفاده منی خیلی راحت میتونی دشمن رو شکست بدی یه چیز بد که نیوه داره اینه که ایتم و اسلحه خیلی تکراری میده قاط میزنی البته میشه از تنظیمات جوری که دوست داری تنظیم کنی ولی باز ادمو گیج میکنه
سپاس رفیق خیلی ممنونم ازت لطفت پاینده
دلم برای بتلفیدای قدیم تنگ شده….امید وارم فاجعه ۲۰۴۲ رو بار نیارن و عالی شه🤌 …..بریم برجارو بیاریم پایین👊🫡
دقیقا….یاد بتل ۳ و ۴ و بد کمپانی بخیر..
تو روزهایی که کالاف کمپیناش شبیه به فاجعست امیدوارم بتلفیلد با یه بخش داستانی خوب و پر و پیمان درکنار مولتی جذاب به اوج برگرده
مشکل بتلفیلد « واقعگرایانهترین تخریبپذیری» نیست ، مشکلش سیاست های احمقانه ea هست ، چرا توی سال ۲۰۲۴ با وجود این همه بازی شوتر آنلاین رایگان خوب باید ۷۰ دلار بدیم به این بازی اونم با اون همه مشکل فنی ؟؟
ببخشیدا اخه کالاف مفتیه مولتیش (:
کالاف با مولتی و کمپین و زامبی ۷۰ دلار بود.
همینو میگم
مگه واسه warzone پول میدی؟
خب مگه نباید بازی اصلیو بخری ؟
نه ، وارزون بتل رویاله برای مولتی پلیر باید بازی رو بخری
واسه وارزون نه
واسه بتل چطور؟
اصل حرفش انتهای متنه . مشکلای فنی بتلفیلد ۲۰۴۲ و گان پلیشو تجربه کنی پشیمون میشی از بازی کردنش…نمی ارزه با این قیمتا مگر اینکه گیمپلی ای در حد کالاف ارائه بده ارزش قیمتشو داشته باشه:)
الانم طبق این متن هرکدوم از بخشاش دست یه استودیو
داره سیستم اکتیویژنو رو بتلفیلد پیاده میکنه که یه گردان استودیو فقط سر یه گیم بودن…نباید سعی کنه تقلید کنه اینطور ، باید دی ان ای بتفیلدو نگه داره که با همون اون همه موفقیت داشت ولی در حد کالاف کیفیت کارشو ببره بالا
من هایپ به شددت بالایی برای این بتلفیلد جدیده دارم باید این بتلفیلد بهترین بتلفیلد تاریخ صنعت گیم باشه طوری که بزنه روی دسته کالاف دیوتی
مثل ۲۰۴۲ هم بدن باز از کالاف امسال بهتره
🔶 واقع گرایانه ترین تخریب پذیری بخوره تو اون سرتون یک کمپین با یک داستان درست حسابی بدین مخصوصا الان که رقیبتون بز آورده بهترین زمانه ممکنه که خودتونو نشون بدین هم فقط چسبیدن به گرافیک و تخریب پذیری که چقدر واقع گرایانه باشه گور بابای گرافیک ظاهر رو بازی رو ول کنین تمرکزتون رو بزارین رو باطن بازی که شامل: گیم پلی، داستان، موسیقی و صداگذاری میشه
من که هیچوقت یادم نمیاد بتلفیلد داستان خوبی داشته باشه ، حتی همون بد کمپانی ۲ هم داستان و شخصیت های به یاد ماندنی نداشت!تا جایی که یادم میاد بتلفیلد ۴ بهترین داستان سری رو با پلات تویستایه یکم آبکیش داشت ولی من حتی اسم شخصیتام یادم نمیاد ، که البته مشکلات شخصیت پردازی با داستان سرایی فرق داره ولی در کل بتلفیلد هیچوقت داستان سرایی و شخصیت پردازی خوبی نداشته و فکر نمیکنم کسی برای داستانش بازیش کنه (بتلفیلد ۵ که بخشایش داستانیش خیلی کوتاه و یکم بیشتر شبیه به جک بود ولی last tiger بهترین داستانو از بین چندتا بخش کوتاه داستانیش داشت که اونم طراحی مراحل یکم اعصاب خورد کن بود)
حالا مثل ۲۰۴۲ پر از باگ نباشه یهو ببینیم بجای ریختن ساختمون به پایین به طرف بالا هدایت شه
حمله گاز انبریک.
ساختمون تخریب شده به حالت اول خودش بر می گرده.🗿🗿
همین الانم نسخه پنجم بهترین تخریب پذیری بین بازی های شوتر بتل رویال داره
الان دیگه فاینالز هم تخریب پذیری داره!
دیگه دوره قدیم نیست که قدرت درخت بیشتر از تانک باشه
مولتی شوتر فقط کانتر و بتل
آقا ده نفر دیس دادن چجوری شده ۴۵ تا 😐
آخه کاربران مهمان هم هستند که بدون ساخت اکانت می تونن لایک و دیس لایک بدن …
فقط فاجعه اینجاست که اگر کاربر ترول بیکاری چنج آی پی بگیره یا وی پی ان با سرور زیاد داشته باشه در عرض یک دقیقه می تونه کلی برات دیس لایک یا لایک بخره…
قبلاً گفتم باید لایک و دیس لایک مخصوص کاربران با اکانت باشه تا برخی با دور زدن آی پی کسی رو منفور یا محبوب نکنن
کانتر بازی خوبی بود اگر اینقدر توش ترای هارد نبودن ، چند سال cs بازی میکردیم روسا و همراه و ترای هاردا پدرمون رو در میوردن حالا هم همونا دارن همینکارو تو cs2 میکنن (البته میتونی پرایم بخری که مچ اسکیل بیس بری ولی خب ۱۵ دلاره😐)
البته منظورم ۱.۶ بود:d
نسخه پنجم هم بهترین تخریب پذیری رو بین همه شوترا داره
۳ گانه وی ، ۱ ، ۲۰۲۴ با اختلاف بهترین ۳ گانه شوتر بودن
۲۰۴۲ بود
یه سه گانهی مدرن وارفایر اورجینال معذرت
با ۳؟
۲۰۴۲*
و اینکه اگر ۲۰۴۲ حذف بشه بهترین دوگانه بودند
۲۰۴۲ بهترین مولتیه نسلش بود
به شخصه قبول ندارم
بهترین فرصت برای یه بتلفیلد جدید به نظر من عرضهش در امسال بود که کالاف دیوتی در ضعیف ترین حالت خودش و در تیررس بیش ترین حملات بهش قرار داشت ولی اگه سال دیگه بیاد بازم چون با یه کالاف احتمالا با کیفیت روبهرو ایم شاید مجددا اونقدری که باید ، دیده نشه !
کالاف بخش داستانیش ضعیف بود ولی پلیرای قدیمی عاشق بخش مولتی پلیر و آنلاینش بودن ، بتلفیلد نمیتونه از لحاظ داستانی با کاد مقابله کنه ، امیدشون همیشه به بخش آنلاین بوده که چند ساله داره کار براشون سخت میشه (اکتیویژن انجینشو عوض کرد ، مدل و گرافیک و انیمیشنا رو بهتر کرد و دوباره امسال مولتی پلیرش داره خیلی بهتر میشه)
بتلفیلد تخریب پذیریش همیشه مشهور بوده
خب که چی بشه مگه این بازیرو برای تخریب پذیریش بازی میکنن؟ به جای این کارا سعی کن مثل ۲۰۴۲ گند نزنی
نمیخوان یه دستی به سر گرافیکش بکشن ؟! این سه تا بتلفید آخری از نظر گرافیکی شبیه هم بودن ….
دلم بتلفیلد یک نو میخواد
الان که کالاف داره ضعیف عمل میکنه اینا یه کاری کنن حداقل 🙃
نه گرافیک میخوایم نه تخریب پذیری یه داستان درست حسابی با روایت عالی مثل ورژن های قبلی که عالی بود بعد زد تو کار آنلاین
کدوم ورژن داستان خوبی داشت از بین بتلفیلدا؟🤔 ترول نمیکنم جدی بگو شاید من بازیش نکردم
الان که cod افت کرده بهترین وقت برای بتلفیلده که کامبک بزنه ولی آبی از این ea گرم نمیشه
فقط اگه نسخههای بعد پیرامون جنگ جهانی اول یا دوم باشه بهتره تا بخواد پا توی دنیای مدرن و دیجیتالی و رباتیک یا فضایی بزاره که حسابی گند میخوره به بازی مخصوصا اگه رباتیک یا فضایی بخواد بشه ! اصلا ماهیت بازی خراب میشه
فقط امیدوارم bf جدید اونقدر خوب و کامل باشه که اکتیویژن احساس خطر بکنه و به خودش بیاد تا این انحصار شوتر نظامی شکسته بشه
واقعا رقابت سازندگان برای مصرف کننده یه نعمت بزرگه
یکطرفه شدن معادله میتونه تا جایی پیش بره که یه dlc به قیمت ۷۰ دلار بفرووووش برسه!!
هییییی یادش بخیر
یه روزایی میشستیم با رفقا توی ps4 پارتی میزدیم و گروهی بتل ۴ پلی میدادیم
تو اون مپ ساختمون بزرگا برج وسطی دو جناح باهم درگیر میشدن که یهو وسط درگیری برج لق لق میزد و فرو میریخت و قدرت دستگاها اونوقت انقدر کم بود که افت فریم میوفتاد
ولی ته سرخوشی بود
مخصوصا تو مپ لاکر
و مپ گلماد که یهو یه پکفا یا اف سی و پنج یا ای تن از بالا سرت رد میشد و صدای موتور این جنگنده هوش از سرمون میبرد و کف و خون قاطی میکردیم
کنسولا ضعیف بودن ولی بازیا عالی عالی
کل کل کالاف و بتل فوق العاده بود هرکدوم توی سبک خودشون پیروز میدون بودن
حیف حیف هرچی سنمون داره میره بالاتر انگار بازیا دیگه اون کیفیت قدیم رو ندارن بجز چندتا کمپانی استثنا که هنوزم فوق حرفه ایی عمل میکنن
این EA لامصب همیشه اواسط هر نسل ی چیزی تفت میده فک آدم از گرافیکش وا میمونه ی نمونشم بتلفیلد ۱ عه ه هنوزم گرافیکش مو به تن آدم سیخ میکنه
دلم هوس کرده به یاد قدیما برم سراغش
مطمئن نیستم بخش مولتیش هنوز مثل اون موقع فعال باشه ولی این روزا هوس حالو هوای جنگ جهانیو کردم
کالاف WWII رو که سائیدمش ولی به بتلفیلد ۱ خیلی کم توجه بودم
یادش بخیر Red Faction تخریب پذیری و فیزیکش گاد بود
اقای زامپلا و محمد علوی جزو کسایی بودن که ریسپاون رو تاسیس کردن قبل از خریداری شدن توسط ایی ای هر دو در اکتیویژن بودن که زامپلا از قدیمی ترین ها و موئسس اینفیتیتی هم هست و محمد علوی هم رو کال اف دیوتی مدرن وارفر یک و دو کار کرده و طراح مرحله معروف مدرن وارفر دو نه راشا محمد علوی بوده
یه بتلفیلد مثل ۳ و بد کمپانی ۲ بدن هیچی دیگه نمیخوام