بزرگترین آپدیت بازی Starfield با بیش از ۱۰۰ اصلاح و بهبود این ماه منتشر میشود
این آپدیت در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) در Steam وارد فاز بتا خواهد شد و برای بازیکنان بهبودهای بصری و رفع اشکالات ماموریتها را به همراه خواهد داشت.
بزرگترین آپدیت بازی Starfield، ساخته استودیوی بتسدا (Bethesda)، قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) وارد فاز بتا شود و بیش از ۱۰۰ اصلاح و بهبود را به همراه خواهد داشت. این آپدیت برای همه بازیکنان در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) منتشر خواهد شد، اما انتظار چه چیزهایی را میتوان داشت؟
در ابتدا، اشکالات مربوط به ماموریتهایی مانند Eye of the Storm و Into the Unknown برطرف شدهاند. همچنین بهبودهایی برای نرخ فریم، بافتها، نورپردازی و سایهها و پشتیبانی بیشتر از صفحه نمایش عریض وجود دارد. در حالی که سایر اشکالات مانند دریچههای سفینهها که به عنوان غیرقابل دسترسی علامتگذاری شدهاند، در حال رفع شدن هستند.
منتظر اخبار هفته آینده باشید. با انتشار بتا، یادداشت کامل بهروزرسانی در دسترس قرار خواهد گرفت. بهروزرسانیهای منظم این بازی از ماه فوریه شروع خواهد شد. تیم توسعه در حال کار روی دکوراسیون سفینههای جدید، گزینههای بیشتر برای ساخت سفینه، گزینههای گیمپلی (مانند تنظیم اعتبار فروشنده و ظرفیت قابل حمل) و موارد دیگر هستند. Starfield برای Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
هممم
ممنون از نظر مفید و پرمحتواتون
ازونجایی که انگار دیگه ایده ای برای ترول نداری بزار من بجات بگم
برای دانلود اپدیت هم باید یه لودینگ طولانی رو تحمل کنی :)
مخصوصا اگه توی ایران باشی
تبریک میگم حالا که این بار از روی برداشته شد میتونی شبو راحت بخابی xD
بیا پایین بچه
دیگ به دیگ میگه روت سیاه 😂😂😂
عالی بود🤣👌🏻
آصیب عاطفی😂
Place of power!
gotta be.
It’s gotta be
Wind’s howling!
ویچر ۳ 😍😂
تازه این بازی دیدن داره عکسشو کشیدن داره 😂
بابا حقیقتا این همه چیز اوردین خو ی سه چرخه ای هم بیارید دهن ما سرویس شد از بس ۱۰۰۰متر پیاده روی کردیم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
آره واقعا میشد یک ماشین ماه نوردی یا چمیدونم خر فضایی اضافه کنند به سفینه که انتخاب کنی پیاده بری یا با ماشین ،خیلی آپشن خفنی میشد
رو کول همون vasco هم سوار میشدیم خوب بود
البته فکر کنم این وسیله نقلیه از لحاظ فنی نمیشه بیارن چون همین الان هم من دارم رو سری اس بازی میکنم واقعا هم بازی هم سری اس دارن زور میزنن…ولی واقعا اگه رو کول Vasco هم بودیم خوب بود
دقیقا چون با انجین مشابه بازی های قبل ساخه شده میتونستن حداقل اون ربات های سواری داخل موزه تاریخ ونگارد رو اضافه کنن که مشابه armored core هست. که میشه یه مکانیزم مشابه اسب سواری
تروخدا فقط اسب اضافه نکنید خر اضافه کنید چون اسب هیجی نمیگه خر عرر عررر میکنه و میره😂
اولین انتظار لویدینگ کمتر شود
یکم دیر نیست ؟
چرا دیر باشه دوست عزیز؟
با مشکلاتی همچون سایبرپانک ک سر و کله نمیزده این بازی ک بگیم واسه انتشار این آپدیت خیلی دیر شده و فلان!
اتفاقا بتسدا ب همین پشتیبانیهای طولانی مدت و مثبتشه ک معروفه
سایبرپانکم سال بعد از انتشارش مشکلاتش اونقدر نبود
متای روز اول استارفیلد : ۸۴
متای روز اول سایبرباگ : ۵۴ – علت : مشکلات فنی
دیگه کار به جایی رسیده که برای هیت استارفیلد به خودتونم دروغ میگید
هیت به استارفیلد چیه من یک سال بعدش رو ps4 راحت بازی میکردم
متاسفانه توی جوایز خیلی خودی نشون ندادن. حداقل یه کاری کنن بازی خوب فروش بره زحمت اون بنده خداها تباه نشه.
بازی «فقط» روی استیم دویست و چهل میلیون دلار سود آوری داشته
بازی خیلی هم خوب فروخته، شما نگران نباش❤️
خدایی نورپردازیش یکم تو ذوق میزد، امیدوارم درست بشه، البته من نسخه اولیه رو بازی کردم
نور پردازی تو ذوق میزد؟/: یکی از بهترین نور پردازی های کل تاریخ رو داره کاملا داینامیکه از خورشید گرفتگی تا سایه حلقه قمر تاثیر میزاره روش
نور پردازی سیاره ها و محیط بیرونی آره وگرنه نور پردازی داخل محیط داخلی جای کار داره. (من روی ۱۶۵۰ بازی میکنم و واقعا اوپتیماز نیس برای محبوب ترین کارت گرافیک استیم)
نه ببین بازی دده کاریشم نمیشه کرد
بنازم پشتیبانی
خوبه
بزرگ ترین آپدیت استارفیلد از زمان انتشار* نکته مهمیه. تیم بتسدا اعلام کرده روش های جدیدی برای تراول ، اکسپلور، و… رو بهتر میکنه و عوض میکنه طی آپدیت های بعدی
این فلاپ درست بشو نیست درصد رضایتش نزدیک ۵۰ درصد سقوط کرده پلیراش کمتر از ۶ هزارتا شده از مشکلات این عنوان میشه به مشکلاتی مثل لودینگ طولانی سیاره های خالی هوش مصنوعی ضعیف گرافیک نسل هفتی کارکتر دیزاین خشک و بی روح وجود باگ های فراوان سی فریمی و رزولوشن ۷۰۰ و ۴۰۰ p و…. اشاره کرد که به ندرت پیش میاد درست بشن همین الان پلیرای اسکایریم ۱۳ سال پیش از این بیشتره
👍 ok
وقتی پلی ندادی گاله رو ببند
تا چندین سال پشتیبانی میکنن آپدیت میدن تا اون موقع تو هم سیبیلات شروع میکنه به جوونه زدن
راستش من ۸۴ ساعت استارفیلد رو پلی دادم با این حال هیچوقت آمار پلیراشو نمیدونستم.چقدر اطلاعات داری ماشالله
اصلا نمیدونم ۶۴ هزارتا خوبه یا بده🙂.بقیه بازیایی خوبی سال گذشته عرضه شدن چقدر پلیر دارن؟
ردفال ۵۰ تا
فورزا موتور اسپورت کمتر از ۵۰۰ تا
استارفلاپ کمتر از ۶ هزارتا
های فای راش کمتر از ۱۰۰ تا
همه فلاپای ایکس باکس ولی عیب نداره سال ۲۰۲۴ دیگه میترکونه
منبع این آمار : trust me bro
نوع این بازیا : آفلاین داستانی
علت نگارش کامنت : بیسوادی و فشار
فقر رو جا انداختی فقر ذهنی و اقتصادی و فقدان عقل و این جور آدم ها رو باید دست و پاشون رو با قل و زنجیر ببندن که به اطرافیانشون آسیب نزنند ولی اینجا آزادانه میچرخن واسه خودشون و تربیت و عقل نداشته خودش و خانواده اش رو نشون میدن
واقعا نمیدونم چرا باید انقد پیگیر ایکس باکس و بازی های انحساریش باشی اصلا گیرم ک اینطور باشه این وسط چی به تو میرسه دقیقا دنبال چی هستی؟
امارو از کجات در اوردی؟🤣
کلا بازیکنای استارفیلد ۱۳ میلیونن
۶ هزار شد چطور نمیدونم😂
منظورم همه بازیای داستان محور امسال بود نه فقط ایکسباکس
استارفیلد رو گفتی ۶۴هزار چرا شد ۶ هزار؟ 🙄 بالاخره به این آمارت اعتماد کنم یا چی
اگه چشاتو وا کنی من تو جملم اسمی ۶۴ هزتا نبردم گفتم ۶ هزار
رفیق یگکیلو bone خریدم برات که سیر بشی از گرسنگی هلاک نشی آدرس بده بفرستم برات
.
در ضمن تو به رزولیشن آشغالی به نام اسپایدرمن که حتی یک ریال سود دهی نداشته ببخش
داش بیار دم در اوت پوست من توی volli – 4(یکی از سیاره های استارفیلد) . منابع کم دارم.
اسپایدرمن که کل تکسچرای ساختمونا یکین و کپی همن
کل مپ تکراری و خشکه
فقط ۷ هزار نفر تو استیم الان دارن بازی میکنن که قطعا تو Xbox چندین برابر میشه…
برادر بسه دیگه
فشار قابل مشاهدگی🤣
این امار هارو از کجات در میاری
از دیسلایکات معلومه😂
ببین تعداد دیسلایک هاتو از ۱۵۲ کردم ۱۵۳ خوشحال باش😂
اپدیت خوبه ولی چرا از همون اول درست بازی رو نمیدن بیرون؟
برام سواله
خب داداش صنعت بازی سازی خیلی پیچیدست بعدم اینکه خب تا پلیرا بازی نکنن و مشکلاتشو نفهمن علم غیب که ندارن بخوان همه رو درست کنن
مجبورن با آپدیت رفته رفته درست کنن
خب میتونستن انقدر تبلیغ نکنن، به ادعای خودشون تو یکسال آخر که تاخیر خورده بود تمام ایرادات رو برطرف کردن چی شد پس؟
اگه خودشون اینهمه ادعا نمیکردن ماهم حرفی نداشتیم
کسی «اینهمه ادعا» نکرد – پلیرهای قدیمی بتسدا دقیقا می دونستن با چی طرفن و بازی هر چی هیت گرفت بخاطر خیال پردازی یه سری گیمر تازه تأسیس و علی الخصوص انحصاری شدنش بود که باعث جو رسانه ای علیه بازی شد (پروفایل منتقد آی جی ان توی توییتر که بازی رو از شیش ماه قبل از عرضه هیت میداد یا وبسایت فشاری مترو که بالدرز گیت رو «بهترین انحصاری فرست پارتی سونی» معرفی کرده بود فقط دو تا از این نمونه ها هستن) – پس بجای هیت کردن بلند شو برو دستکم سه دقیقه بدون عینک تعصب بازیش کن بعد بیا نظر بده
هیت ندادم، بازی محشره
فقط میگم تبلیغات واقعا بیش از حد بود
مسیر توسعه یک بازی، با پیشرفت تکنولوژی و سختافزار میتونه تا بینهایت ادانه داشته باشه؛ چرا که هم طبع کمالگرای بازیساز و هم عرضه تکنولوژیهای جدید سالایانه، فرآیند توسعه بازی رو میتونه تا ابد ادامه بده. یعنی خیلی وقتها، علی الخصوص دوران اخیر اینطور نیست که با خودشون بگن: بازی تموم شد! هوراااااا! حالا عرضهاش کنیم، بلکه فشار سهامدارها و مدیر پروژههای بالادستی هست که تعیین میکنه بازی دیگه باید منتشر بشه. ساخت بازی یک فرآیند پیچیده و تا حدی مبهم هست. یعنی از لحظهای که یک بازی ساخته میشه تا وقتی که عرضه میشه دگردیسی و تغییرات بسیار بسیار زیادی رخ میده تا به جایی که بازی نهایی هیچ شباهتی به ایده اولیه نداشته. میخوام این منظور رو برسونم که شاکله مشخصی نداره که چه چیزی چقدر وقت میخواهد، بلکه بصورت قراردادی و ددلاینها تعیین میشه که بازی چه وقت باید منتشر بشه. دلیل کرانچهای متعدد هم همینه. تیمها طی یک فرآیند معمول شالوده اصلی بازی رو تعیین میکنند و در سال/ماههای پایانی اون شالوده رو سر هم میارند. اگر جز این باشه، بازی اصلاً هرگز عرضه نمیشه. خود بازیسازها میدونند که در مراحل پراسترس نهایی، بازی چقدر از محتویات خودش رو در کمال تاسف از دست میده و تبدیل به cutted contains میشه، قطعات گیمپلی و گرافیک با هم merge میشن…..و خیلی چیزهای دیگه….که در همین حین احتمال خوردن باگ و همچنین عرضه بازیای که ملموس یا غیر ملموس حس “ناقص” بودن میدن، محتملتر میشن. بنابراین پر واضح هست که تسترهای بازی هم تا حدی میتونند باگهای بازی رو بگیرند و با بالا رفتن جامعه آماری بازیبازها اون جنبههای منفی مهجور مونده بالا میان و عیان میشن. برای همین هم هست که آپدیتهای روز اول زیاد شدن و حائز اهمیت میشن. بشخصه خود من دیگه هیچ بازیای رو دست اول نمیخرم مگر اینکه خیلی استثنا باشه و سعی میکنم بازیهای سالهای گذشته رو بازی کنم که تقریباً تبدیل به یک بازی کامل شدن. مثل بتلفید ۲۰۴۲ که حالا یک بازی کامل هست. نه اون موقع که عرضه شده بود.
نخوندم ولی فهمیدم که چیز حقی گفتی 🗿
اذیت نشدی این مدلی خدایی ناکرده؟ 🗿
مثالش سایبرپانک که الان عالی شده
ممنون بابت توضیح جامع
توضیحات جنابعالی عالی بس متعالی
اینو میگن یه کامنت مفید و کاربردی
ممنون ازت دراکولا جان
ولی ببین اینا باید مثل استدیو های ایندی بازی رو ارلی اکسس بدن. مثل ready or not.
لعنــتی هر چی بگم کم گفتم که انقد این بازی خوب شده بعد عرضه اصلی. حالا استدیو های خفن هم باید گیم ارلی اکسس بدن که مردم برن باگ پیدا کنن و مشکلاتو بگن و . . .
🔶 (ThunderDoom): پوریا جان یک یه سری از دلایلشو گفت دستش درد نکنه منم یه دلیل دیگشو میگم
🔸ببین دوست من چون یه سری مشکلات تو زمان تست بازی مشخص نمیشن بعد از عرضه خودشونو نشون میدن مخصوصا PC که مثل کنسول ها یک سخت افزار و مشخصات یکسان نداره هر گیمری PC مخصوص به خودش رو داره برای همین رو یک سیستم میبینی بازی هیچ مشکلی نداره رو یک سیستم میبینی پر باگه الان شما به یه سری کامنتای کاربرای همینجا دقت کنی دوست من متوجه میشی چون دیدم که یک سریا میگن مشکلی نداشتن یک سریا میگن بازی بهینه نیست رو سیستم من، یک سری مشکلات جزئیه که مربوط به همینی که گفتمه یک سری مشکلات کلیه که مربوط میشه به خود سازنده که نتونسته درست مشکلات بازی رو رفع کنه اینا همه زنجیر وار بهم متصلن
ممنون بابت توضیح
🔶 (ThunderDoom): خواهش میکنم ❤️
چون گند زدن، دیزاینش درست نبوده
یه موقع کارمند ها ایده میدن مدیریت میگه نه همین سیستم قبلا بوده الانم جواب میده بعد بازی که عرضه میشه میفهمن اشتباه کردن
Cyberpunk که بالاخره با آپدیت ها عالی شد. بنظرم از بهترین های نسله الآن.
تا ببینیم استارفیلد چقدر بهتر میشه.
البته هرکدوم مشکلات متفاوتی سر راه شاهکار شدن داشتن…
مقایسهٔ لانچ استارفیلد با سایبرپانک؟
لانچ که نه.
کلا اینکه با آپدیت ها و محتویات اضافه تا چه حد میتونن به سقف انتظاراتی که ازشون بود نزدیک بشن.
Cyberpunk بنظرم الآن خیلی به سطح مورد نظر رسیده با برطرف کردن باگ ها و گسترش محتویات بازی و افزایش هوش مصنوعی دشمنان و سایر موارد خیلی خفن شده.
استارفیلد هم امیدوارم بتونه، هرچند با اینکه لانچ خییییلی بهتری داشته، ولی مشکلاتش جوری هست که نمیدونم بتونه اون زلزلهای که باید میشه یا نه.
سایبرپانک موقعی که اومد روی PS4 متای ۵۴ گرفت . استارفیلد الان توی pc متای ۸۶ داره . اصلا ربطی بهم ندارن . استارفیلد متریال ۹۰ شدن رو داشت اما به دلایلی نتونست بهش دست پیدا کنه ، اونم با اپدیت قطعا بهتر میشه .
مایکروسافت روش نمیشد بازیو تاخیر بزنه برا همین تو اپدیت اصلاحاتو داده
کلا بتسدا همیشه همینه
تازه بعد اینم باز مود سازا بازیو دثت میگیرن
اگر برای سونی هم عرضه میشد و هیت نمیخورد حداقل ۸۸ حقش بود ولی خدایی خیلی لودینگ داره
خیلی خوبه
به نظرم بازی همچنان از پایه یک سری مشکلاتی داره ولی خب خودم بیشتر به خاطر بهینه سازی فاجعه و افت اف پی اسش روی پی سی ولش کردم(بازی نسخه لیک شده قبل عرضه دان کرده بودم)
اگه بهینه تر بشه دوباره میرم تجربش می کنم
الان با پشتیبانی از dlss خیلی بهتر شده
من با ۱۶۵۰ رم ۱۶ تنظیمات مدیوم تا ۴۰ ساعت اول فقط یه باگ دیدم که مجبور شدم از بازی خارج شم، بازی با ابدیت های روز اول کاملا و روان قابل بازی بود.
بچه ها خیلی ببخشید بابت اسپم،رد فال با آپدیتایی ک داده الان قابل بازی هست؟یا بازم منتظر بمونم چند تا آپدیت دیگه بیاد
کیف کردم با استارفیلد و حتما آپدیتش میکنم و پلی میدم هنوز
اصلا اعتیاد اوره واقعا
وسیله نقلیه توی این آپدیت نیست یعنی؟😑
این بازی هم با آپدیت کم کم درست میشه 🤝🏻
حجم؟
خدا کنه مشکل لود های طولانی شو رفع کنه
من که هنوز فرصت نکردم پلی بدم
سر شلوغی نمی زاره
اصلا طولانی نیستن الان
ببین لود هاش طولانی نیست، زیاده
یه جاهایی دیگه از این اتاق به اون اتاق لودینگ داره
لودینگاش طولانی نیست
زیاده
من فکر کنم صبر کنم تا آپدیت بعدی هم بیاد و کامل کامل درست بشه
رو سیستمم نصبه نشد اون چیزی که باید میبود…
مگه قبل انتشار نمیکفتن این بازی نه باگی داره نه مشکلی چی شدپس؟😂
بازی ای که میتونست یکی از بهترین ها باشه متاسفانه با مدیریت غلط نابود شد .امیدوارم با آپدیت ها مشکلاتش حل بشه که بعید به نظر میرسه با این حجم بزرگ بازی.
نبود وسایل نقلیه، پرواز و فرود سینماتیک، هوش مصنوعی، حالات چهره و سیاراتی که از خلع فضا هم خالی ترن ایراداتی بودن که میشد با چند وقت عرضه دیرتر میتونستن همشون رو برطرف کنن.
نمیتونیم انتظار داشته باشیم یه بازی بی نقص باشه ولی تا وقتی اومدن تو معرفی بازی اینهمه تبلیغ کردن، گفتن بازی ما بی نقصه، هر سیاره یک چیز خاص داره، رو چهره ها کار کردیم و… این ایرادات با توجه به خوبی های بازی به چشم نمیومد. به شخصه دلیل انتقادم همین تبلیغاست، اگه ادعا نمیکردن هیچ کدوم از این نقد ها وارد نبود ولی حالا که تبلیغ کردن باید پای حرفشون میموندن که…
اولا ، هیچوقت نگفتن روی چهرها کار کردیم چون اصلا موشن کپچر نیست به علت تعداد زیاد و عجیب NPC ها . هوش مصنوعی هم اینقدر خوب بود که من بعد نزدیک ۲۰۰ ساعت پلی تایم جرات نکردم بزارمش روی hard . لااقل توی کنسول که این شکلی بود . در مورد بقیه فرمایشات شما نظری ندارم
فرمایش شما هم درسته، بله ممنون
خیلی خیلی دوس دارم این بازی از همه نظر بهتر و بهتر بشه البته الآنم عالی به نظر میرسه 💚
برو بابا جمش کن باو اسپایدرمن بهتره
😂😂😂
بابا ول کن تورو جدت تمرکزتو بزار رو اسکایریم نره واسه نسل ۱۰