بازی Assassin’s Creed Red بزرگترین سرمایهگذاری یوبیسافت خواهد بود
طبق گزارشها یوبیسافت حساب ویژهای روی Assassin’s Creed Red باز کرده است و این بازی بزرگترین سرمایهگذاری آنها خواهد بود.
فرنچایز Assassin’s Creed جزو شناختهشدهترین مجموعههای بازی محسوب میشود، این سری با ۱۳ عنوان اصلی و فروش بالای ۲۰۰ میلیون نسخهای طرفداران پروپاقرصی برای خود دست و پا کرده است. آخرین نسخه هم که تحت عنوان Mirage گیمرها را به ریشههای این سری برد.
با توجه به چنین پیشینهای، طبیعی است که یوبیسافت حساب ویژهای روی این فرنچایز باز کرده باشد. حال به نقل از JorRaptor، بازیهای Assassin’s Creed Red و Hexe قرار است بزرگترین سرمایهگذاری یوبیسافت را به خود اختصاص دهند.
از طرفی، با توجه به اینکه ستینگ ژاپن مدتها است مورد درخواست گیمرها بوده، یوبیسافت میخواهد با صبر و حوصله فراوان ساخت آن را به سرانجام برساند.
اخیراََ بازیهایی همچون Ghost of Tsushima که در ژاپن جریان دارند، انتظارات را بالا بردهاند، این موضوع شاید روی کیفیت نهایی Assassin’s Creed بعدی نیز تأثیر مثبت بگذارد.
بازی Assassin’s Creed Red در ژاپن فئودالی جریان دارد و ۲ شخصیت قابل بازی خواهد داشت: یک مرد سامورایی و یک زن شینوبی. یوبیسافت باور دارد که این بازی یکی از بزرگترین بلاک باسترهای ۲۰۲۴ خواهد بود و همین موضوع انتظارات را بالا برده است.
از سوی دیگر، Assassin’s Creed Hexe شاید مرموزترین بازی یوبیسافت باشد که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. ما فقط این را میدانیم که این بازی قرار است تاریکترین فضاسازی در مجموعه Assassin’s Creed را داشته باشد و در قرن ۱۶ میلادی و دوران شکار جادوگران جریان دارد. طبق گزارشات این بازی سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد.
انتظارات شما از Assassin’s Creed بعدی چیست؟
پر بحثترینها
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- گزارش: شرکت Sweet Baby Inc نقش فعالی در پروژه معرفی نشده Remedy دارد
- بازی Assassin’s Creed Shadows بار دیگر تاخیر خورد
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- زندیا و تام هالند نامزد کردند
نظرات
فقط امیدوارم اونقدری روی نسخه Red کارکنه که بتونه حس ی اساسین کرید کامل رو در فضای ژاپن بهمون بده در این صورت حتما بازیش میکنم ولی اگه از همه نظر کپی پیست قبلی ها باشه چه از نظر گیمپلی سیستم پارکور درخت مهارتش و فقط شهر رو و اسم بازی عوض بشه خیلی به ضرر خود یوبیسافت میشه پس بهتره برای این بازی و بازی استاروارزش تمام توانش رو بزاره تا بتونه یک بازی کامل و خوب رو به گیمر ها ارائه بده مخصوصا بازی استاروارزش که که خیلیا براش هایپن
نمیدونم چرا اما هرگز از نوع پوشش و فرهنگ ژاپن و چین و کره خوشم نیومده و نمیاد و نخواهد آمد…
گوست سوشیما و سکیرو رو بازی کن تا خوشت بیاد
سکیرو رو رفتم تا اواسطش خیلی خفن بود. اما گویا آف سوشیما رو تجربه نکردم هنوز
گوست او سوشیما دایرکتورز کات پلی بده تاببینی جاپون چقدر زیباس
بابا اونا رو ول کن سلطان فقط جومونگ
جومونگ کره ای است.
منظورت اون گیم میمی که ایران ساخته نیست که؟
نه
این دوستمون گفته از فرهنگ ژاپن و چین و کره خوشم نمیاد برا همین جومونگو گفتم
وای نگو ghost یکی از برترین بازی های عمرمه!
لعنتی اون وایب آرامش بخشش با طبیعت زیباش به همراه داستان جالب قابل تعقلش یکی از بهترین تجربه هایی گیمه!
Dead or aliveبازی کن غرق در فضای معنویش میشی.🗿🗿
دد اور الایو فقط اووووف داره
اونم رد کرده بدتر از اونه.
تشنج می کنه آدم.💀💀📿📿
فرهنگ و تاریخ آسیای شرق جزء غنی ترین ها هست خوشت نیومده که نیومده نباید اینطوری حس انزجار و نفرتت رو بیان کنی! با اینکه توی این کشورها اکثرا مردم بی دین هستن اما انسانیت و شرافت خیلی زیادی دارن مردمانی با پشتکار بالا که با وجود منابع کم سرزمین هاشون از لحاظ اقتصادی و علمی جزء بهترین ها هستند.
چون تو فرهنگشون رو دوس داری دلیل نمیشه منم دوس داشته باشم. اگه من میگفتم فرهنگشون مسخره است و اونایی که خوششون میاد از این فرهنگ ها نادان هستن؛ اونوقت تو باید میگفتی نه اشتباه میکنی نه اینکه نظرم رو بگم و ت بیای الکی گیر بدی…
کافیه! این توجیهات قابل قبول نیست.
ولی از azamat bagatov خوشت میاد 😐
۱۰۰% بلی؛ یه هنرمند واقعیه ♥️
دقیقااا
این بازی با توجه به زمان توسعش احتمالا نقطه اوج تلاقی اوپن ورلد یوبی سافتی، آر پی جی بتزدایی و سینماتیک پلی استیشنی باشه.
اوپن ورلد که خب تکلیفش روشنه. بخش آر پی جی با توجه به تجربه نسخه والهالا احتمالا بیشتر و عمیق تر بشه. احتمال زیادی میدم که مثل بتزدا چند شاخه داستان اصلی داشته باشیم. حتی احتمال میدم شاهد حضور پر رنگ فکشن ها هم باشیم. بخش سینماتیک ولی چون خیلی گرون در میاد احتمالا پیشرفت بزرگی نبینه. اون انیمیشنای خشک یکم بهتر میشن احتمالا.
در نهایت منم فکر می کنم یوبی سافت بلاک باستر ترین بازیشو تو این ده سال اخیر قراره عرضه کنه.
جهان باز یوبی سافتی بدترین نوع ساخته یه بازی جهان باز هست و این نکته رو من منفی میگیرم تا مثبت
بخش ارپیجی بازی والهالا عمقش به اندازه یه سوراخ تیله بازی هم نبود .ارپیجی بتسدای ؟) الان خودت بتسدا و سی پراجکت بخاطر جذب مخاطب بیشتر به اون سمت نمیرن بعد یوبی سافت گوشنه و پول پرست قراره اینکارو کنه !
بخش سینماتیکی بازی هم ک بقول خودت بخاطر هزینه زیاد مطمعنا پیشرفت آنچنانی نخواهد کرد
پس مطمعن باش یوبی سافت یه والهالا دیگ با گرافیک نسل ۹ میده ک همون نقشه بزرگ همون مارک های بی ارزش و همون آلمان های ارپیجی والهالا رو تو اینم قرار میده .
امیدوارم روی طراحی سیستم مبارزات خوب فکر شده باشه. مبارزه در قالب یک سامورایی برخلاف شیوۀ مبارزات وایکینگها یا اسپارتانها که روی استقامت بنا شده، همیشه حول محور صبر برای باز شدن موقعیت / اشتباه دشمن و «تک ضربه مرگبار» بنا شده. کاری که Ghost of Tsushima روی آخرین درجۀ سختی «Lethal» به خوبی انجام میداد. انتظار ندارم المانهای RPG به عمق Valhalla باشه. ترجیح میدم روی المان اکشن سرمایهگذاری بیشتری کرده باشن. رد و بدل شدن ضربه ها محدود و مرگبار باشه و این برای شخصیت اصلی هم صدق کنه. به همان نسبتی که واقعاً شیوۀ مبارزه بین یک سامورایی و شینوبی با هم متفاوته، نحوه کنترل، مبارزه و ابزار این دو شخصیت داخل بازی هم باید فرق کنه. نه این که فقط از نظر ظاهری و روایی بازی بین شینوبی و سامورایی تمایز قائل بشه. اگر سیستم مبارزات به یک سطح کیفی مناسب برسه، حتی میتونه ساختار منسوخ یوبیسافتی رو کمرنگ کنه و حداقل مبارزه در همون پایگاههای همیشگی لذت بخش باشه.
منسوخ شده یعنی قابل بازی نیست برای این دوره زمونه”
الان شما نمی تونی بازی های یوبی سافت بازی کنی؟
معنی منسوخ میشه Out-Dated که در اثر تکرار بیش از حد یک فرم ثابت و ظهور فرم های کاراتر رخ میده نه “غیرقابل بازی”. واژه ای که شما دنبالش هستی “unplayable” هست.
🔶 (محمد حسین کریمی سردبیر): آقای کریمی عذرمیخوام ولی فکرکنم شما یادتون رفته که سازنده بازی کیه شما از سازنده ای این انتظارات رو دارین که انقدر پول پرسته و برای طرفداراش ارزش قائل نیست که برداره انجین های منسوخ شدش رو تغییر یا حتی یک ارتقا کوچولو بده ما به آخر نسل نهم رسیدیم یوبی سافت از اول نسل هشته که داره از Snowdrop و Anvil استفاده میکنه که ما از لحاظ بصری و فنی هیچ پیشرفتی ندیدیم یک نگا به تکسچرا بازیاش مثلا همین میراژ یا والهالا یا یک نگاه به طراحی چهره ها حالا NPC ها بماند هم خود شخصیت اصلی بندازید انگار مال زمان دایناسوراس، باگ ها و بهینه سازی هم که قربونش برم تو دیوار بعد شما از همچین شرکتی انتظار دارین بیاد سیستم مبارزات اساسین رو تغییر بده سیستم کاریه یوبی سافت اینطوریه کپی + پیست اینو باید بپذیرید و انتظار تغییرات نداشته باشید به نظرم یوبی سافت باید برگرده به ساخت بازی های خطی و همینطور بازی های دوبعدی مثل همین پرنس اینطوری میتونه دوباره به اوج برگرده باید کمیت رو فدای کیفیت کنه نه برعکسش
در مورد یوبیسافت، قضایا باید به صورت ایزوله بررسی بشه.
اگر در مورد گرافیک صحبت کنیم، مشخصاً شرکت یوبیسافت ایستا نبوده. موتورگرافیکی Snowdrop در طول این سالها از The Division 1 تا Avatar پیشرفتهای قابل توجهای به خودش دیده و حالا قراره برای SW Outlaws هم استفاده بشه. سری AC هم وارد دو فاز مختلف شده و قراره به فاز سوم بره. یکی فاز کلاسیک بود بعد RPG حالا هم Infinite. ورودی هر فاز تحولاتی داشته در زمینه انجین، البته صرفاً روی کیفیت بصری متمرکز نبوده بلکه انجین بر اساس اضافه شدن المان های آر پی جی هم تحول به خودش دیده. در هر صورت، اتفاقا یوبیسافت به نظر میرسه که روی به روز نگه داشتن موتورگرافیکی تاکید داره و Snowdrop عملکرد صعودی و خوبی داشته.
اگر از قضیه فنی فاصله بگیریم، مشخصاً استودیو نیاز شدید به این موضوع داره که در طراحی مرحله و ساختار جهان آزاد تغییراتی به وجود بیاره و این مسئلهای نیست که گیمرهایی که دانش کافی ندارن در موردش صحبت کنن. روی آوردن به جهانی که دستی Craft شده هم کار هر استودیویی نیست. نه این که نشدنی باشه، موضوع اینه که برنامهریزی بلند مدت نینتندو با یوبیسافت فرق داره. یوبیسافت باید به عرضه های متوالی برسه ولی فرام سافتور و نینتندو میتونن مدت زمان بسیار بیشتری به تیم توسعه زلدا یا الدن رینگ بدن. موقعیت ها کاملاً متفاوته و متاسفانه یوبیسافت با عرضه متوالی سود هم میکنه سری ac همیشه روال فروش صعودی داشته نسبتاً. جامعۀ مخاطبین شرکت ها هم البته فرق دارن.
اما به نظر من، یوبیسافت فراتر از گیمپلی و گرافیک، به نویسندههای بهتر نیاز داره و بزرگ ترین مشکل بازی های کنونی یوبیسافت، داستان های فراموش شدنی و شخصیتهای پوشالی نسبت به گذشته هست. و این چیزی نیست که بگیم شانسی بوده یا بخاطر نوستالژی هست.
سری AC با اتزیو و حتی ادوارد و کانر به یادماندنی بود. چندین و چند بار تونستن موفقیت رو با شدت مختلف تکرار کنن.
سری Far Cry ویلن محبوبی داشت و جذاب بود.
پرینس آو پرشیا داستان به یاد ماندنی ای داشت
وحتی واچ داگز ۱ داستان بهتری ارائه داد با این که نقطه ابتدایی شیب منفی یوبیسافت بود.
و همینطور اسپلینتر سل
این همه کاراکتر محبوب و داستان جذاب ناگهان کجا رفتن؟ مشخصه که یک سری خالق خلاق این استودیو رو ترک کردن یا اتفاقی این وسط افتاده که حتی یکی از اون موفقیت ها رو نمیتونن تکرار کنن.
🔶(محمد حسین کریمی سردبیر): درست میفرمایین این مورد رو فراموش کرده بودم که سیستم کاریه یوبی سافت متفاوته و متوالی بازی عرضه میکنه و مخاطبین جدیدش هم که فقط همین که سرگرم بشن براشون کافیه خبر ندارن یوبی سافت در گذشته چه بازی ها و شخصیت های فوق العاده ای خلق میکرده، در مورد سه چهارتا پاراگراف آخرتونم خیلی قشنگ گفتین دقیقا کجا رفت اون داستان های فوق العاده سه گانه اتزیو، فارکرای ۳، پرنس آو پرشیا اسپلینتر سل یا شخصیت های به یاد موندیشون، همونطور که گفتین یک سری از خالقا و سازنده های خلاقشون هم رفتن مثل میشل آنسل، جید ریموند و…
🔸اصلا شما ببینید دقیقا نقطه افول یوبی سافت از واچ داگز ۱شروع شد همون نقطه ابتدایی شیب منفی که گفتین یعنی با اون تریلرش که در نسخه نهایی از همه لحاظ دانگرید شدید داشت انگار کلید استارت شکست یوبی سافت بود یعنی از واچ داگز ۱ به بعد ما نه شخصیت های به یاد موندنی مثل سم فیشر، اتزیو و… دیدیم نه ویلن هایی مثل واس دیدیم نه داستان هایی مثل سه گانه اتزیو، و اساسین ۳ دیدیم
🔸نمیدونم چه اتفاقی افتاد که یکهو پاشید از هم و چی شد که خالقا و سازنده های با سابقشم یکی یکی ترک کردنش یه مدت هم گزارش هایی از تبعیض جنسیتی این حرفا میومد شاید بخاطر همینا باشه که رفتن یا هم اینکه سهامداراش فشار آوردن تند تند بازی بدین بیرون کیفیت بازی مهم نیست همین که سود کنیم کافیه یه مدت هم رفت سمت یه سری بازی های سرویس محور که یک سریاش لغو شد نمیدونم واقعا چی بگم دلیل ساختن این همه اساسین هم نشون میده انگار فقط فکر پولن و دیگه مثل گذشته به فکر کیفیت نیستن امیدوارم یک تلنگری بخورن تا بفهمن که دارن با سابقه درخشان قدیمشون چیکار میکنن در کل ممنون بابت توضیحاتتون
“یوبی سافت از اول نسل هشته که داره از Snowdrop و Anvil استفاده میکنه که ما از لحاظ بصری و فنی هیچ پیشرفتی ندیدیم”
آواتار که بهترین گرافیک امسال از نظر دیجیتال فاندری شد(تازه در حضور الن ویک) : Bruh /:
مخفی کاریم باید یه فکر حسابی براش بکنن. چه توی هوش مصنوعیش و چه توی طراحی مراحلش.
اودیسی که آخرین بازی بود که از این سری بازی می کرد هوش مصنوعیش تو دیوار بود، طراحی قلعه هاشم تقریبا کپی از هم بود بدون چالش چندانی توی مخفی کاری. حالا اگه یه شینوبی بیاد تو کار چقدر میتون آپشن ها و قابلیت های مختلف توی بازی قرار بدن، راه های متنوع برای نفوذ قرار بدن، با درک عمیق و درست از معماری ژاپنی راه های نفوذ و مخفی کاری جدید اضافه کنن و….
اما واقع بین باشیم سازنده یوبیسافته و خبری از این تحول ها نیست.
«مبارزه در قالب یک سامورایی برخلاف شیوۀ مبارزات وایکینگها یا اسپارتانها که روی استقامت بنا شده، همیشه حول محور صبر برای باز شدن موقعیت / اشتباه دشمن و «تک ضربه مرگبار» بنا شده.»
شاید این نکته مثبتی در مبارزات بتونه باشه ولی در عوض سامورایی دقیقا نقطه مقابل مخفیکاریه تا جایی ک میدونم و با ریشه های اسسینز مخالفه که نگران کننده میشه ، البته اگ واقعا قراره سامورایی باشه شخصیت
و البته اگ علاقه ای به مخفی کاری داشته باشید و سری رو بخاطر مخفیکاری دوست داشته باشید…
بازی گویا دو شخصیت داره یکی سامورایی یکی شینوبی. مشخصاً اونی که سامورایی هست قراره کمتر روی مخفی کاری تمرکز داشته باشه و اونی که شینوبی هست برعکس. حالا یه نظر شخصی هم بدم، به نظرم کاملاً نقد صحیح و درستیه به بازی های اخیر یوبیسافت (غیر از میراژ) مبنی بر این که با المان های روایی سری مخالفن، اما برای من چندان مهم نیست تا زمانی که سرگرمکننده باشن از هر نظر. من شخصاً از Origins و Odyssey لذت بردم، هر چقدر هیت هم دریافت کنن باعث نمیشه تجربۀ من خدشه دار بشه، اما خب اگر قطعاً بازی رو بررسی کنم دور شدن از ریشه ها رو یک نکتۀ منفی در نظر میگیرم. این اتفاقات (دور شدن از ریشهها و …) بخاطر بیش از حد شیر دوشیدن از فرنچایز هست. مجبورن مدام روایت رو به چالش بکشن، سیستم های مبارزه، ساختارها و … رو عوض کنن. راه چاره، خداحافظی در اوج و خلق فرنچایزهای جدید هست که مشخصاً با وجود چنین فروش خوبی رخ نمیده.
من که دوبار اودیسی و یبارم اورجینس رو تموم کردم ولی نمیدونم چرا بعضی ها از والهالا خوششون نمیاد ؟ واقعا نمیدونم چرا ازش خوشتون نیومده . بزرگترین مشکل اودیسی مراحل فرعی تکراری و همینطور سلاح های بسیار کمش بود و حالا چندین مشکل بزرگ دیگه ای هم داشت که والهالا تا حد زیادی اونارو رفعش کرد .
با اینکه من از اودیسی و اورجینس لذت خیلی زیادی بردم اما والهالا یکی از بهترین تجربه های نسل هشتمم بود . حالا میدونم همه الان میکوبن ولی به شخصه نمیتونم خودمو قانع کنم که والهالا بازی بدی چون واقعا بازیه خوبی بود .
براه همین آقای کریمی خیلی دلم میخواد بدونم که دقیقا چه دلیلی وحود داشت که از والهالا لذت نبردید و مشکل بزرگش دقیقا چی بود ؟؟؟
والهالا رو بازی نکردم.
مشکل اصلی تریلوژی RPG اونجاست که از تکنیک بشدت مسخره و خسته کننده ای استفاده میکنن که پلیرو تو بازی نگه دارن. با مجبور کردن پلیر به انجام دادن فعالیت های تکراری و آزادسازی outpost های شبیه هم و رسیدن به لول مطلوب واسه ماموریت های اصلی
قبل از این هم تو سندیکیت اجرا شده بود همچین چیزی ولی فقط مربوط به اواخر بازی بود و در حد سه گانه خسته کننده نبود
اگه واقعا دو شخصیت باشه خیلی جذابتر میشه و از الان بیشتر براش هایپم
من خیلی مشکلی ندارم ک اکثر بازیا از ریشه خودشون فاصله بگیرن و تغییراتشونم دوست دارم
مشکل اصلیم اینه ک همچین سبک جذابی داره بصورت کامل رها میشه ، تقریبا دیگه کسی رمق ساخت مخفیکاری نداره ، ارکین بلید و ردفالو ترجیح میده ،ioi ترجیح داده جیمزباند بسازه به جای هیتمن (مخفی کاری کمتر ، اکشن بیشتر) ، راکستدی سویساد اسکوادو ب بتمن ترجیح داده و اسپلینترسل و دیوس اکس و متالگیر و اسلایکوپر و تنچو و دیف و… رها شدن
هرچند یوبیسافتم مسئول احساسات من نیست…
منم جذب بازیاشون نشدم تو دوره ی جدیدشون، شاید اگر اینا ویچر۳ رو میدادن ، من یاد ریشه هاشونم نمیوفتادم
چرا ۲۰۲۶؟؟ مگه ۲۰۲۴ منتشر نمیشه این بازی؟؟
گذاشتن عددش رند شه :))
Hexe ۲۰۲۶ عرضه میشه
من که خیلی امید به این بازی دارم . ظاهراً یوبی سافت یک تکونی به خودش داده و داره به دوران اوج خودش بر میگرده . ببینیم رد و هکس و استار وارز قرآن چه کنن
دلم میخواد ترکیبی از اساسین های قدیمی و اساسین های RPG باشه یعنی چه شود مخصوصا تو فضای ژاپن و یه حس گوست آف سوشیما به آدم بده .
بشخصه با تم مروموز و جدید hexe بیشتر حال کردم،با the lost crown و outlaws یوبی نشون داد که میتونه برگرده،اگر صبر و حوصله داشته باشه
امیدوارم سیستم رنک رو کلا حذف کنن
میراژ بازیو تو مسیر درستی گذاشته
ادامه دادنش به نفع خود یوبی سافته
نمیدونم چرا بعد اینکه prince of persia خوب ظاهر شد به این هم امیدوار شدم…
یعنی میشه یوبیسافت مثل قبلا بشه ؟ 🙃
Ubisoft همیشه از اون دست شرکت هاست که اکثرا نسبت بهش یه حس عشق و نفرتی دارن
یعنی هر چه قدر بکوبنش آخر سر بازی هاش رو میخرن و بازی میکنن و ته دلشون میگن اونقدرا هم بد نیست
من بشخصه با خیلی از بازی های الانشون حتی Avatar: Frontiers of Pandora هم حال میکنم چون سرگرم کنندن
مشکل اصلیشون فقط اینه زیاد سعی میکنی هر المانی که تو بقیه فرنچایز هاش هست رو بیاره تو بقیه فرنچایز هاش و اینجوری همشون رو شبیه به هم میکنه وگرنه با بقیه چیزاش اوکیم
دقیقا
یه مشکل دیگه ی یوبی سافت اینه که مثلا جای اینکه ۲ تا اساسینز کرید خوب بده، میره ۵ تا آشغالشو میسازه
البته بد نیستنا، ولی خسته کننده میشن
میراژ هم نسبت به قبلیا عالی بود، ولی وقتی به آخرای بازی میرسی علاقه ای به تموم کردنش نداری
🔶(WalleR MaN): یوبی سافت یک استودیو نیست یک کمپانیه که بیشتر ۴۵ تا استودیو داره و نزدیک ۱۵ هزار تا کارمند داره (البته این امار مال ۲۰۱۹ هستش ممکنه کم یا زیاد شده باشه) که هر استودیوش سازنده ها، مدیرا و… مخصوص به خودشون رو دارن سازنده پرنس هم استودیو Ubisoft Montpellier بوده که سازنده Rayman/Beyond Good & Evil/Valiant Hearts: The Great War و… هستش پس اینطوری نیست که بگیم چون پرنس موفق شده استاروارز، اساسین و… هم موفق میشن
صدرصد این گیم هم قراره خفن باشه . ناسلامتی چندین ساله که در دست ساخته درحالیکه بازی مثل اساسین کرید والهالا کلا سه سال ساختش طول کشیده .
این نشون از اینکه یوبیسافت داره پروژه رو خیلی با حساسیت تمام ادامه میده تا بتونه از گوست اف سوشیما بازی قویت تری رو عرضه بکنه .
فقط چشم نخوره باز بشه یوبی باگ سابق ولی اگر بخواد مثل قدیمش بشه که خیلی خوب میشه.
همونجوری که هیچ کلونی مثل GTA نشد
هیچ بازی سامورایی برای من GHOST OF TSUSHIMA نمیشه خصوصا شابلون کاری مثل سوبیسافت که به ووک بازی بیشتر اهمیت میده تا خود بازی …
سامورایی مشکی و سامورایی زن دیگه چه صیغه ایه رفتن گشتن گشتن بزور یک مورد سامورایی تیره از دل تاریخ یپدا کردند انگار که هزار تا بازی سامورایی داریم و دیگه سوژه کم اومده رفتن زن و سیاه در اوردن اون توی جامعه ژاپن که هرگز با غریبه ها میانه خوبی نداشته
عجیبه هیچ خبری از ساکرپاچ نمیاد فکر میکردم تا الان دیگه باید سوشیما ۲خبری ازش میومد ولی هییییچ
گوست آف سوشیما تو خیلی از موارد گیمپلی از پلتفرمینگ تا گجت ها مخفی کاری خودش کلون اساسینز هستش دیگه این واقعا واضحه. سامورایی سیاهپوستم واقعا وجود داشته و بر اساسش یه انیمه هم ساختن
فکر می کنم استاروارز رو میخواد اواخر بهار یا نهایتا سپتامبر بده چون گفته های دیزنی مبنی بر عرضه در اواخر ۲۰۲۴ رو رد کرده بود به خاطر اینکه احتمالا پاییز ۲۰۲۴ رو برای همین اسسینز کرید رد گذاشته !
شخصا برای Hexe بیشتر هایپم تا این ولی خب بازم همین که قراره تو ژاپن جریان داشته باشه ناخداگاه هایپم میکنه و اینکه قراره آخرین نسخه RPG سری باشه
امیدوارم Ubisoft بعد عرضه Prince of Persia: The Lost Crown و دیدن واکنش مثبت منتقد ها و گیمر ها به خودش بیاد و بیشتر رو بازی هاش وقت بزاره و به فکر خلاقیت و پیشرفتشون باشه
هر چند که همینم طبق گزارشات کم کم ۵ سال در دست توسعه بوده که خودش خیلیه
در خصوص Assassin’s Creed Hexe خالی از لطف نیست که در خصوص نحوه برخورد با جادوگرا در قرون وسطی مطالعهای داشته باشید!
دوستان حقوق مدیز عامل اپل رو برید بخونید روحیه زندگی بره بالا.من پولش حساب کردم چند تا ۴۰۹۰ میتونم بگیرم کلا رفتم تو افق بعد مقایسه اونو با کارمنداش خوندم کلا دیگه ریختم
یه حسی میگه توی سری آساسین بهترین میشن .
تو رو خدا جادوگری چه ربطی به داستان اصلی داره ؟؟!!
خدا کنه یوبی اینم رو هم مثل پرنس خوب بده بیرون
ولی خدایی واسش هایپم، بنظرم سبک جنگیدن سامورایی با اساسین ها خوب میشه
و بازم یه دروغ دیگه از یوبی سافت، این کارشون دیگه قدیمی شده اول نسل میاد با یه سی جی خفن و یه تریلر فک برانداز میاد کلی پیش فروش میکنه و با سواد اوت نسخه های فیزیکی بازی رو که میخری میبینی فقط ۲۰ دقیقه اولش جالبه و حتی گرافیک بازیکن به طور محسوسی افت میکنه واقعا آشنا نیست این تبلیغ ؟ گوست ریکون بریک پوینت، فارکرای ۵ و ۶ و نیوداون، واو داگز ۲ ، و اساسین یونیتی ، اوریجینز و عجیبشم اینه که کلا بیسمنت تمام آی پی هاشم یکیه چه از کاراکتر دیزاین ، اول دیزاین ، نرییشن ، مپ حتی یادمه مپ نیو داون رو دقیقا از روی فارکرای ۵ کپی زده بود ، واقعا حال آدم گرفته میشه وقتی میبینی اینجوری پای بیزنس من ها به گیمینگ باز شده..خدارو شکر همین چهارتا شرکت ناتی داگ ، گوریلا گیمز ، سی دی پراجکت و سانتامونیکا موندن و گروه جز چهارتا دورهمی سطحی استیم بگیر و بکش و در برو چیزی باقی نمیموند
|بنا به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، دانلود این مطلب بهصورت کامل حذف گردید
اساسین کرید ژاپنی ؟؟؟ نه من گوست آف سوشیما و سکیرو بازی میکنم