خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا

خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی

پست گیمفا
۲۳:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا

پابجی یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های ویدئویی در سبک بتل رویال است که گیمرهای مختلف از سراسر دنیا به صورت آنلاین در آن به رقابت می‌پردازند. گیمرها در این بازی به منظور برتری پیدا کردن نسبت به رقبای خود به اسلحه‌ها و تجهیزات پیشرفته نیاز دارند برای دسترسی به آن‌ها نیاز به UC یا پول رایج بازی پابجی دارند. دسترسی به UC بیشتر در بازی برای خرید آیتم‌های مختلف نیاز به پرداخت ارزی دارد که با توجه به تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، بهترین راه برای انجام این کار، خرید ویزا کارت مجازی است. با خرید این کارت از مجموعه تهرانیکس این امکان وجود دارد که بتوان از طریق سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف خرید انجام داده و وجه آن را به صورت آنلاین پرداخت کرد.

ویزا کارت مجازی چیست؟

با خرید ویزا کارت از نوع مجازی شما صاحب یک نوع کارت اعتباری از نوع پیش‌پرداخت (Prepaid) می‌شوید؛ به این معنی که شما می‌توانید با پرداخت ملبغ مشخصی، یک کارت با اعتبار معین در اختیار داشته باشید. کارت‌های مجازی به حساب بانکی متصل نبوده و به همین دلیل متقاضی باید مبلغ مورد نظر را برای اعتبار کارت را به صورت کامل پرداخت کند تا کارت صادر شود.

با توجه به محدودیت‌های پرداخت ارزی که برای ایرانیان وجود دارد، یکی از راه‌های مطمئن،‌ کارآمد و سریع برای استفاده از ویزاکارت، استفاده از کارت‌های مجازی Visa است. عدم نیاز به حساب بانکی بین‌المللی، صدور سریع کارت پس از پرداخت وجه و احتمال مسدود شدن نزدیک به صفر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که خرید ویزا کارت مجازی را به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کند.

با خرید ویزا کارت مجازی آمریکایی یا سایر انواع آن،‌ کارت به صورت بی نام صادر می‌شود و کارتی به صورت فیزیکی وجود ندارد و تمام اطلاعات آن از طریق ایمیل برای خریدار ارسال می‌شود. شماره کارت ۱۶ رقمی، کد CVV2، تاریخ انقضاء و آدرس پرداخت (Billing Address) از جمله اطلاعاتی هستند که برای پرداخت آنلاین مورد نیاز بوده و از طریق ایمیل ارسال می‌شود.

با توجه به اینکه این کارت‌ها ماهیت فیزیکی ندارند، امکان استفاده از آن برای پرداخت آنلاین وجود دارد. این کارت‌ها بهترین گزینه برای افرادی هستند که قصد خرید آنلاین از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف دارند یا به عنوان گیمر قصد دارند UC بیشتری در پابجی خریداری کنند. کارت‌های مجازی با یک میزان اعتبار مشخص صادر شده و در صورتی که اعتبار زمانی آن‌ها به پایان برسد، قابلیت تمدید ندارند.

خرید ویزا کارت مجازی چه مزایایی دارد؟

هر چند کارت‌های مجازی Visa قابلیت‌های کارت فیزیکی را ندارند، اما مزایای متعددی دارند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • صدور سریع
  • صدور کارت با آدرس اختصاصی معتبر
  • عدم وجود ریسک مسدود شدن موجودی
  • صدور با اعتبار مشخص
  • امکان پرداخت آنلاین بدون محدودیت
  • قابلیت بازگشت وجه در صورت ناموفق بودن پرداخت

ویزا کارت مجازی چه محدودیت‌هایی دارد؟

پیش از اقدام به خرید ویزا کارت مجازی باید به این موضوع اشاره کرد که این کارت‌ها دارای برخی محدودیت‌ها هستند که اطلاع از آن‌ها ضرورت دارد. محدودیت‌های Visa Card مجازی شامل موارد زیر می‌شود:

  • عدم امکان برداشت وجه از دستگاه‌های ATM
  • عدم امکان پرداخت وجه خرید با استفاده از دستگاه‌های پوز
  • عدم امکان ارسال وجه به دیگران یا دریافت وجه از سایر افراد
  • عدم امکان استفاده از این کارت برای اتصال به کیف پول‌های الکترونیکی مانند پی‌پال

نکته مهمی که در مورد خرید ویزا کارت از نوع مجازی باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی زیادی وجود دارند که امکان پرداخت آنلاین با استفاده از کارت‌های پیش‌پرداخت مجازی در آن‌ها فراهم شده است. با این حال پیش از این که برای خرید ویزا کارت مجازی اقدام کنید، درگاه پذیرنده سایت یا اپلیکیشن مورد نظر را از نظر پشتیبانی از کارت‌های اعتباری Prepaid مورد بررسی قرار دهید.

ویزا کارت مجازی چه کاربردهایی دارد؟

در خصوص دامنه کاربرد Visa Card مجازی می‌توان گفت که کلیه پرداخت‌های آنلاین که افراد در زندگی روزمره نیاز دارند را شامل می‌شود. اگر دانشجو هستید یا به عنوان گیمر بازی‌های ویدئویی فعالیت می‌کنید، یا اگر قصد یک سفر تفریحی خارجی یا مهاجرت دارید به منظور آماد‌ه‌سازی مقدمات سفر خود ممکن است به پرداخت ارزی آنلاین نیاز پیدا کنید. بهترین روش برای مدیریت و انجام این پرداخت‌ها، خرید ویزا کارت از نوع مجازی است. از مهم‌ترین کاربردهای کارت‌های مجازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید بلیط هواپیما
  • رزرو هتل
  • اجاره خودرو
  • خرید بلیط رویدادهای مختلف (کنسرت، مسابقات ورزشی و …)
  • عضویت در سرویس‌های فیلم و سریال، موسیقی، کتاب، پادکست و پرداخت هزینه اشتراک
  • خرید لایسنس اورجینال نرم‌افزارهای مختلف
  • چاپ مقاله در مجلات بین‌المللی و پرداخت هزینه آن
  • خرید آنلاین از فروشگاه‌های خارجی
  • شرکت در آزمون‌های بین‌المللی مختلف و پرداخت هزینه آن
  • عضویت در انجمن‌های علمی و پرداخت حق عضویت
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به صدور ویزا
  • پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه‌های بین‌المللی
  • خرید آیتم‌ها و امکانات ویژه در بازی‌های مختلف مانند پابجی و کالاف دیوتی

ویزا کارت مجازی چه انواعی دارد؟

در مجموعه تهرانیکس امکان خرید ویزا کارت مجازی در انواع مختلفی وجود دارد؛ هر کدام از انواع این کارت‌های مجازی قابلیت‌ها و محدودیت‌هایی دارند که آگاهی نسبت به آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

ویزا کارت مجازی هدیه

در صورت تمایل به خرید ویزا کارت مجازی هدیه به این نکته توجه کنی که با نوعی گیفت کارت مواجه هستید. گیفت کارت همه ویژگی‌های کارت مجازی را دارد و این کارها با نشانی پرداخت مشخصی صادر می‌شوند؛ البته این امکان وجود دارد که با پرداخت هزینه جداگانه این آدرس را تغییر داد. این نوع ویزا کارت‌های معمولا با یک ارز اصلی مانند دلار صادر می‌شوند و این امکان وجود دارد که از آن برای پرداخت با سایر ارزها نیز استفاده کرد. در صورتی که از این کارت برای پرداخت با ارز دیگری استفاده کنید، ۴.۵ درصد بابت کارمزد از موجودی حساب به عنوان نرخ تبدیل ارز کسر می‌شود.

ویزا کارت مجازی آمریکایی

با خرید ویزا کارت مجازی آمریکایی شما می‌توانید بسیاری از پرداخت‌های ارزی را به صورت آنلاین و با ارز دلار انجام دهید. این نوع از Visa Card مجازی با ارز پایه دلار صادر می‌شود و به همین دلیل در درگاه‌های پرداخت آنلاین که پذیرنده دلار هستند، می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برای این کارت‌ها بیلینگ آدرس اختصاصی معتبر در آمریکا صادر می‌شود. این کارت بهترین گزینه برای افرادی است که قصد عضویت در پلتفرم‌هایی مانند نتفلیکس یا خرید UC در بازی پابجی دارند.

چگونه ویزا کارت مجازی خریداری کنیم؟

تحریم‌‌های بانکی بین‌المللی علیه ایران باعث شده که بسیاری از گیمرهای علاقمند به بازی پابجی به منظور برخورداری از اسلحه‌ها و امکانات ویژه این بازی، امکان خرید UC از طریق پرداخت ارزی مستقیم را نداشته باشند. اما با خرید ویزا کارت مجازی این امکان وجود دارد که بتوان به راحتی UC مورد نیاز را خریداری کرده و از آن برای خرید آیتم‌های مختلف و ارتقاء در بازی استفاده کرد.

علاقمندان به این بازی می‌توانند به مجموعه تهرانیکس مراجعه کرده و برای خرید ویزا کارت مجازی آمریکایی اقدام کنند. برای خرید این کارت‌، کافی است در تهرانیکس ثبت نام کرده و کارت مجازی با اعتبار مورد نظر را انتخاب کنید. پس از انتخاب می‌توانید وجه مورد نظر را به صورت آنلاین و ریالی پرداخت کرده و خرید خود را نهایی کنید. تهرانیکس پس از نهایی شدن خرید در مدت زمان چند دقیقه اطلاعات کارت مجازی را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

Lone_wildCambyses The Third

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا
خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خرید UC پابجی با ویزا کارت مجازی - گیمفا