سازنده Star Wars Outlaws جزئیات جدیدی از داستان و گیمپلی بازی منتشر کرد
استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) بهتازگی اطلاعات جدیدی از عنوان اکشن ماجراجویی جهان باز Star Wars Outlaws را منتشر کرده است.
نوید خاوری (Navid Khavari)، کارگردان روایت Star Wars Outlaws، در مصاحبهای با کوتاکو (Kotaku) جزئیات جدیدی از داستان و گیمپلی این بازی را به اشتراک گذاشت.
خاوری اشاره کرد که Star Wars Outlaws نبرد Hoth را در زمانی دنبال میکند که در آن امپراتوری با مشت آهنین بر کهکشان حکومت میکند. او توضیح داد که از نزدیک با لوکاسفیلم (Lucasfilm) برای نهایی کردن داستان و مضمون بازی کار کرده است. در نهایت، یوبیسافت (Ubisoft)، مسیو اینترتینمنت و لوکاسفیلم خط زمانی بین فیلمهای The Empire Strikes Back و Return of the Jedi را برای بازی انتخاب کردند.
در خصوص جزئیات داستان خاوری اظهار داشت که شورشیان در سایه قرار دارند و در حالی که همه گرفتار و تا حدودی درگیر ناآرامیهای مدنی جاری هستند، یک خلاء وجود دارد که فرصت مناسبی را ایجاد میکند تا دنیای زیرزمین دور از دید حکومت امپراتوری قدرت بگیرند.
کارگردان Star Wars Outlaws در خصوص گیمپلی توضیح داد که شخصیت Jabba the Hutt به عنوان یک ماموریت دهنده در بازی معرفی میشود و بازیکنان میتوانند به یکی از سربازان قابل اعتماد او تبدیل شوند و یا به او خیانت کنند. وی اضافه کرد که مشتاقانه منتظر کشف ارجاعات دیگر به دنیای Star Wars است که نشان میدهد احتمال دارد این بازی دارای چهرههای شناخته شدهی دیگری نیز باشد.
بازیکنان میتوانند از ماموریتها با هر یک از سندیکاها برای مدیریت شهرت قهرمان داستان، کی وس (Kay Vess)، استفاده کنند که بر کارهایی که ارائه میدهند و تاثیری که در طول داستان خواهند داشت، تاثیر میگذارد. هر بازیکن با هر یک از سندیکاها بر اساس نحوهی تعامل آنها در طول سفر خود، پروفایل متفاوتی خواهد داشت. کی همچنین به یک سفینه به نام The Trailblazer دسترسی خواهد داشت و آنها میتوانند با آن در فضای بیرونی پرواز کنند.
بازی Star Wars Outlaws قرار است در سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه شود.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
نظرات
خدایی مسیو یوبیسافت رو هم میشه شبیه اینسامنیاک سونی یا آبسیدین مایکروسافت دونست به اضافه رمدی !
مخصوصا دو تای آخری که نام بردم
خیلی دوست دارم زودتر بیاد ببینم چیکار میکنه
بنظرم خیلی بازی شاخی میشه
فقط خدا کنه کامبت های خوبی هم داشته باشه با فیزیک و گرافیک عالی
سازنده ی بازی یوبیسافت هست انتظارات معقول داشته باش بعدا تو ذوقت نخوره
یه بازی سرگرم کننده رو به بالا میشه صرفا بنظرم
منم انتظار داستان خیلی قوی و گیم پلی درگیر کننده ندارم
جهت سرگرمی میگم
مخالفم چون لوکاس فیلم با احتیاط زیادی استودیو هارو انتخاب میکنه و تمام جوانب بازی و داستان با دقت ارزیابی میشه. حتی star wars jedi fallen order که شاهکار در اومدم نزدیک بود شخصیت اصلیش عوض بشه و جدای نباشه و با کلی دقت و احتیاط بهش اجازه ساخت دادن.
فالن اوردر بازی خیلی خوبی بود ولی شاهکار؟؟؟؟ابدا
ابسیدین دیگه خیلی عجیبه!همه بازیاشونم جهان باز و پرمحتوان!نمیدونم چطوری اینقد پروژه رو کنترل میکنن
از خیلی وقت پیش که فهمیدم سازندگان فارکرای ۶ روی این بازی کار می کنن دیگه امیدم را کلا بهش از دست دادم و قشنگ قراره داخل نقدای بازی هم بنویسن (( همون همیشگی )) و مثل همیشه یه اپن ورد حوصله سربر دیگه.
همین الان که اینو فهمیدم هایپم نابود شد😐
البته اینم باید توجه کنی که لوکاس فیلم داستانش رو قبول کرده ، پس احتمالاً چیز بدی هم نیست حداقلش اینه که نخواسته یه بازی کلیشه ای جدای طوری بسازه اومده یکم تنوع داده
شاید داستان خوب باشه نحوه بیانش بد.
چون یوبیسافت عادت داره گند بزنه…
بهتون قول میدم بازی استار وارز یوبیسافت مثل همیشه یه کپی از بازی های قبلی یوبیسافته و هیچ نوآوری و چیز جدیدی نداره نمره ی متاشم بین ۷۰ تا ۷۸ هست الکی کسی هایپ نشه برای این بازی
تریلرش که خیلی از انچارتد و رددد الهام گرفته بود
نمایش هاش که امیدوار کننده بنظر میرسه فقط امیدوارم خود بازی هم حرف واسه گفتن داشته باشه
اسم نوید خاوری باعث میشه حس خوبی نسبت به بازی داشته باشم و احساس غرور میکنم. شمام مثله منید؟
نه
اگر چپ گرا نبود عاشقش میشدم !
کارگردان فارکرای ۶ بوده
وقتی فارکرای ۶ رو میبینم نه، احساس غرور نمیکنم
فارکرای ۶ همین نویسنده اش بود
این و رضا صادقیان که از اعضای ارشد سواساید اسکوآد هست واقعا حوصله سر برن
پتانسیل فارکرای خیلی وقته تموم شده حداقل با این رویه ای که یوبیسافت پیش گرفته.
چه با این نویسنده ها چه نویسنده های دیگه
اکثر مکانیک های گیم و المان های گیم کلیشه ای شدن
و اصلا یوبیسافت زحمت تحول و تغییر رو تو این عنوان به جز تغییرات مپ و نقشه بازی به خودش نمیده.
یوبیسافت برای تحول تو این سری باید اولا گانپلی منسوخ شده رو درست کنه
سیستم مخفی کاری رو ارتقا بده و تاحدودی به dying light برسونه و حتی بتونه پارکور هم به بازی اضافه کنه عالی میشه.
دسترسی مهمات زیاد رو تو بازی رو کاهش بده(من همیشه برا فتح یه منطقه کلی تیر و ار پی جی داشتم )
درجه سختی بازی بالا ولی هوش مصنوعی به شدت ضعیف انمی ها رو اعصابه عملا بعضی مواقع رو در روت هم هیچ کاری نمیکنن پس هوش مصنوعی و حرکات بیخود انمی ها هم باید اصلاح بشه
موتور بازیسازیش رو تقویت کنه و تخریب پذیری رو افزایش بده یا حداقل از کرای انجینی که با همکاری کرایتک در نسخه یک استفاده میکرد استفاده کنن.
داستان بازی از نسخه ۳ به بعد یکپارچگی خودشو از دست داد
نسخه ۳ مدام با گروهک های واس و خود واس درگیر بودیم و صحنه های جذاب سینماتیکی رقم میخورد
ولی از ۳ به بعد دیگه خیلی داستان به فرعیات توجه داشت تا هدف اصلی
البته میگم باز ۵ بهتر بود از این لحاظ حداقل ولی بازم به ۳نمیرسید.
پس ببین اصلا مشکل فقط داستان نیست
مشکل ریشه ای زیاد داره فارکرای که همیشه از یه عنوان سرگرم کننده و مفرح فراتر نمیره و اکثر اوقات هم برای طرفداران قدیمی حوصله سر بر شدن.
پتانسیل فارکرای خیلی وقته تموم شده حداقل با این رویه ای که یوبیسافت پیش گرفته. چه با این نویسنده ها چه نویسنده های دیگه اکثر مکانیک های گیم و المان های گیم کلیشه ای شدن و اصلا یوبیسافت زحمت تحول و تغییر رو تو این عنوان به جز تغییرات مپ و نقشه بازی به خودش نمیده. یوبیسافت برای تحول تو این سری باید اولا گانپلی منسوخ شده رو درست کنه سیستم مخفی کاری رو ارتقا بده و تجهیزات مخفی کاری و سلاح سرد رو ببره بالا و صدالبته نقش سلاح سرد رو در روند بازی افزایش بده و تاحدودی به dying light برسونه و حتی بتونه پارکور هم تقویت کنه عالی میشه. دسترسی مهمات زیاد رو تو بازی رو کاهش بده(من همیشه برا فتح یه منطقه کلی تیر و ار پی جی داشتم ) درجه سختی بازی بالا ولی هوش مصنوعی به شدت ضعیف انمی ها رو اعصابه عملا بعضی مواقع رو در روت هم هیچ کاری نمیکنن پس هوش مصنوعی و حرکات بیخود انمی ها هم باید اصلاح بشه موتور بازیسازیش رو تقویت کنه و تخریب پذیری رو افزایش بده یا حداقل از کرای انجینی که با همکاری کرایتک در نسخه یک استفاده میکرد استفاده کنن. داستان بازی از نسخه ۳ به بعد یکپارچگی خودشو از دست داد نسخه ۳ مدام با گروهک های واس و خود واس درگیر بودیم و صحنه های جذاب سینماتیکی رقم میخورد ولی از ۳ به بعد دیگه خیلی داستان به فرعیات توجه داشت تا هدف اصلی البته میگم باز ۵ بهتر بود از این لحاظ حداقل ولی بازم به ۳نمیرسید و تعداد صحنه های سینماتیک درگیر کننده و تاحدودی رعب آور مث نسخه ۳ رو باید ببرن بالا. درکل بخوام بگم مشکل فقط داستان نیست مشکل ریشه ای زیاد داره فارکرای که همیشه از یه عنوان سرگرم کننده و مفرح فراتر نمیره و اکثر اوقات هم برای طرفداران قدیمی حوصله سر بر شدن و همین میشه که یوبیسافت از پتانسیل بازی هاش نهایت بهره رو نمیبره و سعی میکنه اولین و آخرین هدفش همون سرگرم کردنی که بلافاصله بعد مدت کوتاهی به ورطه تکرار میوفته بسنده کنه.
منتها این وسط مخصوصا طرفداران قدیمی بیشتر ناراضی هستن.
یه ست ارمر تو فارکرای ۶ وجود داشت که قابلیت پارکور اضافه میکرد
همونو اگه به صورت پیش فرض بزارن برای شخصیت با یه سری ارتقا های کارآمد مث dying light خوب میشه
نه چون میدونم قراره بولشتی مثل فارکرای ۶ بده
فارکرای شیش با اون اینترو بیخودش خیلی احساس غرور توش نمیشه کرد
تجربه میگه که بازی های یوبیسافت رو نباید پیش خرید کرد حتی اگه نمایش هاش هم بسیار اغوا کننده باشه .
اگه بازی خوبی باشه قطعا میگیرمش چون با حال و هواش خیلی ارتباط گرفتم
کلا هیچ بازی رو نباید پیش خرید کرد. وایسا نقد و نمراتش بیاد، بازی لانچ بشه، اگه خوشت اومد خرید کن، چرا باید چشم بسته از رو تریلر پیش خرید کرد؟
جوک خوبی بود
چون دست یوبیسافته بنظرم زیاد نباید بهش دل خوش باشیم
من که تجربه نکرده میگم داستانه بدی داره ، گیم پلیش ضعیفه ، گرافیکش افتظاحه ، کلیم باگ داره و هر نمره ایم بگیره باید کمتر بگیره
( پست اواتار)
گرافیک بد؟؟ خوبه آواتار جزو ۳ گرافیک برتر سال بود از نظر دیجیتال فاندری
تو هر زمینه ای یوبیسافت بد باشه تو گرافیک عالیه
اون پستو دیدی ؟
گرافیکش افتضاحه؟ جوک بامزه ای بود. یوبیسافت تو هرجایی نقص داشته باشه تو گرافیک جبران میکنه. بازی های نسل هشتش با خیره کننده ترین گرافیک اومدن(اودیسه و والهالا) چه برسه به نسل ۹
پست اواتارو دیدی ؟
کدوم پستش؟ ده تا پست آواتار بود
نقد هاش
نوید خاوری افتخار ایران 😎
خدایی بین وس و پسر کسدیو ارتباط جالبی ساخت و مردمو هایپ کرد
اسپویل : ولی اخرش مثل چی کشتش و همه چی تر خورد توش 😂
عه وقتی فارکرای ۶ هم اومد همینو میگفتی شما 💡
این بازی میتونه شروع برگشت یوبیسافت باشه
لست اف اس بازی میکنی صفجه تلویزیون خلوت …تجهیزات بازیکن به اندازه هیچ چیز اضافه ای نداره بازی های یوبی سافت و بتسدا هر گوشه تصویر یک نمودار و درخت مهارت و یک نوشته ست با کلی شاخه مهارت …برای راه رفتن باید بری مهارت کسب کنی
بتسدا ار پی جی میسازه منطقیه پس😐😑
جای ۲ beyond good evil
رفتن سراغ دنیای دوست داشتنی استاروارز
و به نظر کار عاقلانه ایه
حداقل با عدم انتشار bge2 و کنسل شدنش
میخوان جبران کنن با این بازی..که به نظر در بعضی موارد شباهت هایی هم با عنوان مذکور داره
از بازی هایی که منتظر انتشارش هستم. از دنیای جنگ ستارگان هر چه رسد نیکوست، هر چند هنوز فرصت نکردم Survivor روبازی نکردم.
با اینکه احتمالا همه بازی رو تمام کردن، اما من تازه RE Village نسخه Gold رو خریدم (اصلا از اول شخص خوشم نمی یاد) و می خواهم هفته دیگه بازی رو شروع کنم. امیدوارم بازی حس رزیدنت ایول بیشتری از ریمیک بازی ۳ داشته باشه.
تو حالت سوم شخص اصلا به جذابی و اول شخصش نیست و اول شخصش بهتر ترس رو القا میکنه
چون بر پایه اول شخص درست شده
خیلی مواقع هم در مواجه با سینماتیک ها بازم اول شخص میشه
هی میخوام به این بازی امیدوار باشم ولی یادم میاد ناشرش یوبیسافته
در اخر مهم گیم پلیه ک باز تکراری نباشه دسته یوبسافته
والا حقیقتا یوبی سافت معروفه به ساخت تریلر های با کیفیت ولی تا بازی نیاد نمیشه نظر داد
این اواخر که اکثر بازی هاش متای حوالی ۷۰ گرفته
واقعاً از سالهای اوجش دوره این کمپانی
یه زمان واقعا بازی های بزرگی می ساخت که نسخه های جدیدش فقط اسمش رو یدک می کشن
ولی همیشه امیدوارم که دوباره به دوران اوجش برگرده
یاد سری های اولیه اسپلیتر سل و فار کرای و اساسین بخیر
خیلی امیدوارم به این بازی. حس میکنم میتونه یکی از بهترین بازی های آیپی استار وارز باشه
سازنده سازنده فار کری شیشه 😑😐
هایپم خوابید
تا حالا هیچ بازی ای از استاروارز بد یا حتی متوسط به پایین نبوده و این به خاطر مدیریت فوق العاده لوکاس فیلم اتفاق میفته. لوکاس فیلم با دقت به تمام جوانب بازی توجه میکنه. به طوری که حتی در جریان ساخت star wars jedi fallen order که انقدر شاهکار بود که به دنبالش یه سه گانه محبوب در اومد به جدای بودن شخصیت اصلی خرده گرفتن، تازه اون EA بود که اعتبارش ثابت شدست. دلیل کم اهمیت بودن شخصیت این بازی (جایزه بگیر جابا هات🥱جابا هات چندده تا جایزه بگیر داشت که هدفاشونو واسشون گیر میآورد و در عوض اونا بخشی از جایزه رو باهاش تقسیم میکردن و جابا با پول گیر اومده از این راه به علاوه مالیات و تجارت ناچیز تاتوئین حکومت میکرد) مطمعن نبودن یوبیسافته و داستان بازیم جوری نیست که با شکستش به استاروارز حتی یه لطمه ریز وارد کنه. البته با استناد به تمام چیزایی که گفتم احتمال شکست بازی خیلی ناچیزه.
تریلرش مثه همه بازیای یوبیسافت جذاب بود