شایعه: بازسازی سیستم اچیومنتهای ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ اتفاق میافتد
بر اساس آخرین شایعات، شرکت مایکروسافت (Microsoft) قرار است در سال ۲۰۲۴ تغییراتی اساسی را در سیستم اچیومنتهای ایکس باکس (Xbox Achievements) اعمال کند.
در جریان آخرین قسمت از پادکست XboxEra، شپشال نیک (Shpeshal Nick) به اشتراک گذاشت که بر اساس آنچه از منابع خود شنیده است، کار مایکروسافت بر روی بازسازی سیستم اچیومنتهای ایکس باکس به پایان رسیده و ما باید نتایج آن را در سال ۲۰۲۴ ببینیم.
نیک به جزئیات بازسازی سیستم اچیومنتهای ایکس باکس اشاره نکرد، اما احتمالاً شامل چیزی شبیه به تروفی پلاتینیوم شبکه پلی استیشن خواهد بود که عموماً با باز کردن تمام دستاوردهای دیگر برای یک بازی به دست میآید. سایر ویژگیهای جدید ممکن است شامل یک رابط کاربری اصلاح شده باشند. پیش از این، در طول یک قسمت از Xbox Two، جز کوردن (Jez Corden)، یکی از مجریان برنامه، گفت که با یکی از مدیران ایکس باکس در مراسم گیمزکام (Gamescom) به طور خاص در مورد افزودن اچیومنتهای پلاتینیوم به اکوسیستم صحبت کرده است.
مدیر اجرایی مذکور گفت که مایکروسافت به نوسازی سیستم اچیومنتها علاقهمند است. در اصل، موضوع اولویتها و زمانبندی برای این شرکت اهمیت دارد و نشان میدهد که اچیومنتهای پلاتینیوم در نهایت به اکوسیستم ایکس باکس اضافه خواهند شد. جز کوردن معتقد است که اضافه شدن اچیومنتهای پلاتینیوم و همچنین سایر پیشرفتها به سیستم اچیومنتهای ایکس باکس در نهایت صورت خواهد گرفت، اما در ابتدا باید به کارهایی که از اولویت بالاتری برای شرکت مایکروسافت برخوردار هستند، رسیدگی شود.
اچیومنتها وجود دارند تا جذابیت بازی را طولانیتر کرده و بازیکنان را تشویق نمایند تا فراتر از تکمیل آن بازی پیش بروند. آنها به عنوان چالشهای خاصی که توسط توسعهدهنده برای بازیکنان تعیین شده است، شناخته میشوند. اچیومنتها میتوانند با اهداف اصلی بازی، مانند تکمیل سطوح خاص یا کارهای ثانویه مانند کشف قدرتها و سطوح مخفی هماهنگ باشند. آنها همچنین میتوانند کاملاً از اهداف اصلی یا فرعی بازی جدا باشند و از بازیکنان بخواهند که بازی را به شیوهای چالشبرانگیز یا غیر متعارف، مانند دویدن سریع یا بازی بدون شکست دادن هیچ دشمنی، کامل کنند.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در ادامه به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
خداییش لازمه سیستم فعلی فقط امتیاز خالی روحیه آدم واسه پلات کردن گیم میاد پایین 😒
سیستم فعلیش واقعا بده و انگیزه نداره برای ۱۰۰ درصد
من که دارم حال میکنم باهاش و اصلا هم مشکلی ندارم
بازیایی که دی ال سی دارن آچیومنت ها رو اضافه میکنه و حس ۱۰۰۰ کردنش از بین میره چون نصفه اچیومنت ها خالیه هنوز. بعدم اینکه یه آمار مثل تروفی پلاتینیوم باشه که آدم بدونه چندتا بازی رو ۱۰۰۰ کرده خودش خیلی چیز باحال و واجبیه به نظرم
بازم من مشکلی ندارم چون gamescor داره برام جذاب تره چون با رفقام رقابت میکنم خیلی خفنه
سولز پلیرا دارن با دمشون هسته زردآلو میشکونن
از مزایای رقابت
یکم از تلاش های سونی برای رقابت با گیمپس برامون بگو استاد😹
دادن انحصاری های عالی
دیگه هیچ لحاظی وجود نداره که اکس باکس در اون بهتر از پلی استیشن نباشه
چه عجب بعده ده سال بالاخره یادشون افتاد… واقعا اضافه کردن یه آچیومنت پلاتینیوم انقد کلاس گذاشتن داره؟ اول باید به اولویت های بالاتر شرکت برسیم… زارت
یه سوال
این اچیومنت ها کلا به چه دردی میخورن؟؟
دوتا مزیت داره یکیش چالشه برای اهلش. وقتی بدستشون میاری یه حسی شبیه کشتن باس های دارک سولز به ادم دست میده وقتی اچیومنت باز میشه
دوم اینکه برای پوز دادن هم هست مخصوصا از وقتی سایتایی مثل Exophase اومدن که توی فروم ها میتونی نشون بدی چقدر تروفی و اچیومنت گرفتی خودش یه نوع رزومه برای پوز دادن حساب میشه
من خودم سال ها اچیومنت و تروفی به هیچ جام نبود نه رو X360 نه PS3 ولی یادم نمیاد از کدوم بازی رو PS4 بهم حال داد و گرفتارش شدم دیگه
قشنگ میشه
مسئله ای که هست اینه که همین سیستم تروفی و واژه ی پلاتینوم توی اکوسیستم پلی استیشن یه زیربنایی داره . به ترتیب از برنز و شروع میشه و به گلد و در آخر به پلاتینوم میرسه . الان این سیستم اچیومنت ها به غیر از میزان Rarity و درصد هیچ زیر بنایی نداره . چطوری از درصد میان میرسن به پلاتینوم ؟
درصد خیلی رو مخه واقعا