Assassin’s Creed Hexe احتمالا خاصترین بازی این فرنچایز خواهد بود
شایعات زیادی در مورد Assassin’s Creed Hexe وجود دارند و بازی را به عنوان چیزی که قبلاً در این فرنچایز دیده نشده است، ترسیم میکنند.
نکات برجسته
- Assassin’s Creed Hexe ممکن است دارای تمی تاریک و شوم باشد که به طور بالقوه حول یک خانواده از جادوگران متمرکز شده و آن را تبدیل به یک ورودی منحصربهفرد در این فرنچایز میکند.
- شایعات به ما میگویند که خط داستانی معاصر در بازی Assassin’s Creed Hexe ممکن است به آینده برود و همین موضوع نشاندهنده انحراف قابل توجهای در ساختار سنتی این سری است.
- داستان Assassin’s Creed Red که در ژاپن اتفاق میافتد، احتمالاً با روایت Assassin’s Creed Hexe گره خواهد خورد و رویکرد جدیدی را در قبال بازاریابی این فرنچایز در پیش خواهد گرفت.
Assassin’s Creed Hexe یکی از چندین پروژهای است که برای آینده این فرنچایز قدیمی در نظر گرفته شده و به نظر میرسد یوبیسافت قصد دارد تغییرات قابل توجهای را با این نسخه به فرنچایز بیاورد. تنها با انتشار یک تریلر بسیار کوتاه و سینماتیک که هر آنچه در حال حاضر از این بازی میدانیم را در اختیار طرفداران قرار میدهد، انبوهی از شایعات شروع به انتشار کردهاند و هدف از آنها ارائه تصویری واضحتر است.
این شایعات و تئوریها از زمانی که Assassin’s Creed Hexe معرفی شد، مواردی مانند محیط، کاراکترها و گیمپلی اصلی بازی را در مرکز توجه قرار میدهند. اگر بیشتر این شایعات واقعیت داشته باشند، Assassin’s Creed Hexe ممکن است منحصربهفردترین عنوانی باشد که تا به حال از سری Assassin’s Creed دیدهایم.
Assassin’s Creed Hexe میتواند درهای فرنچایز را به سوی قلمروی جدیدی باز کند
یکی از مهمترین عواملی که Assassin’s Creed Hexe را منحصربهفرد میکند، تصاویر تاریک و شوم این پروژه است. در حالی که تریلرهای قبلی Assassin’s Creed به خاطر جنب و جوش و پویایی خود مورد تحسین قرار گرفتهاند، تریلر Assassin’s Creed Hexe تم بسیار غمانگیزی را ارائه میدهد که احتمالاً در گیمپلی بازی نیز شاهد آن خواهیم بود.
اسم رمز Hexe و تصاویر جنگلی تریلر به شایعاتی منجر شدهاند که حاکی از آن است این بازی حول محور خانوادهای از جادوگران جریان خواهد داشت که شاید اولین قهرمان کاملاً زن در یک ورودی اصلی از فرنچایز Assassin’s Creed را به طرفداران معرفی کند. گروه کانونی هر عنوان از Assassin’s Creed معمولاً در حال مبارزه با نیروی برتری است که در نهادهای اجتماعی جاسازی شدهاند، این امر منجر به شایعات بیشتری مبنی بر حضور آنتاگونیستهای Assassin’s Creed Hexe در امپراتوری روم مقدس میشود.
امپراتوری مقدس روم شاهد اوج آزار و شکنجه جادوگران در اروپا بین سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰ بود که عمدتاً در منطقه آلمان امروزی جریان داشت. این موضوع جای خود را به شایعترین حدسیات پیرامون Assassin’s Creed Hexe داده است و بسیاری از طرفداران معتقدند که قبلاً جدول زمانی بازی را مشخص کردهاند.
ارتباط Assassin’s Creed Hexe با Assassin’s Creed Red و رفتن به آینده
جدا از تم کاملاً تاریک Assassin’s Creed Hexe در مقایسه با نسخههای دیگر این مجموعه، شایعات پیرامون بخشهای گیمپلی مدرن نیز Hexe را کاملاً منحصربهفرد نشان میدهد. اخیراً، دیتاماین Assassin’s Creed Mirage یک کاتسین بلااستفاده را کشف کرد که میتواند به عنوان یک تیزر از Assassin’s Creed Hexe در نظر گرفته شود.
کاتسین مذکور صرفاً شامل گفتوگویی بین دو کاربر Animus بوده و یکی از آنها در طول گفتوگوی خود، قرن بیست و یکم را به عنوان «تاریخ باستانی» توصیف میکند. این نشان میدهد که بخشهایی از Assassin’s Creed Hexe به دور از فضای تاریخیاش ممکن است در آینده اتفاق بیفتند. اگر چنین شود، اولین مورد در این فرنچایز خواهد بود و به طور قابل توجهای خط داستانی «معاصر» آن را تغییر خواهد داد.
توجه: در حالی که این کاتسین یک سرنخ قابل توجه محسوب میشود، اما عدم گنجاندن آن در Assassin’s Creed Mirage میتواند نشان دهد که یوبیسافت (Ubisoft) ایده روایت خط داستانی معاصر بازی در آینده را کنار گذاشته است.
ابهام موجود در تمام ابعاد Assassin’s Creed Hexe نیز بازی را نسبت به دیگر عناوین این سری متمایز میکند، به طوری که Assassin’s Creed Hexe تقریباً همزمان با سایر پروژههای آینده، مانند Jade و Red معرفی شد، اما اطلاعات بسیار کمتری از آن در دسترس است.
Assassin’s Creed Red ورودی بعدی فرنچایز خواهد بود و سرانجام، IP مورد بحث را به ژاپن منتقل خواهد کرد. با اینکه Assassin’s Creed Red تاکنون در سکوت خبری کامل قرار داشته، اما در مقایسه با Assassin’s Creed Hexe اطلاعات بسیار بیشتری از آن به دست طرفداران رسیده است.
این امر بسیاری را بدین باور رسانده که اتفاقات Assassin’s Creed Red مستقیماً به داستان Assassin’s Creed Hexe متصل شده و به آن گره میخورند. اگر چنین شود، برای اولینبار در تاریخ فرنچایز شاهد آن خواهیم بود. شایعاتی که ذکر کردیم در معرض تغییر هستند، اما با منطقی محکم پشتیبانی میشوند و Assassin’s Creed Hexe را به سمتی خاص هدایت میکنند، مسیری که فرنچایز Assassin’s Creed تا به حال از آن عبور نکرده است.
از توجه و همراهی شما عزیزان صمیمانه سپاسگزارم.
منبع: Game Rant
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
طرحش واقعا خوبه ( مخفی کاری با جادو)
داداش یوبی یه لطفی بکن
سعی کن کمتر بازیبسازی🗿🤡
اون موقع که یوبی شاهکار میساخت امثال شما هنوز با صنعت گیم آشنا نشده بودید
دقیقا یه زمانی آرم یوبیسافت اول هر بازی می امد کلی ذوق می کردیم
ولی متاسفانه یوبیسافت تو این سالها نشون داده فقط کافی یک بازی موفق بشه و بعد فرمول موفق اون رو کپی پست کنه
زمانی فار کری ۳ منتشر شد بارها و بارها پلی دادم ، لذت بردم و ایستاده برای یوبیسافت دست زدم
ولی بعدش این فرمول موفق اینقدر در بازی های دیگه تکرار شد که الان اکثر بازی ها شباهت زیادی به فارکرای پیدا کردن ( جالب شرکت های دیگه هم این فرمول رو تو بازیهاشون استفاده می کنن )
در مورد اساسین کرید هم همیشه میاد می گه این نسخه فرق داره
خب اگر فرق داره چرا گیمرها متوجه نمی شن چرا همش حس کپی پست بودن بازی به ادم دست می ده – نسخه های جدید اساسینکرید بیشتر یک dlc داستانی هست با تغییرات ریز به نظرم تا یک نسخه جدید
عه حاجی تو ام اینجوری بودی هر وقت ارم یوبیسافت میومد کلی خوشحال میشدیم
مطمعن میشیدم بازی شاهکاره
ولی الان نسل جدید گیمرا اونو زیاد دوسش ندارن قبولم دارم یه فرمول تکراریو داره پیش میبره و این اصلا خوب نیست
در مورد فارکرای اینو بهت بگم که از فارکرای ۴ به ۵ هم تغییرات خوبی داشتیم ولی اون دید منفی به یوبیسافت که به خاطر پرایمال به وجود اومده بود نزاشت اینو بفهمیم
و اینکه اسسینز کرید علت هیت شدنش دقیق یرعکس چیزیه که گفتی!
چون بازی المان های ار پی جی اضافه کرده و خیلی تغییر کرده ملت میگن این بازی خوبیه ولی اسسینز کرید نیس
تنها قسمتی که باهات موافقم بخش اخر حرفت بود
به نظرم میراژ باید دی ال سی والهالا میشد
یوبیسافت این اشتباهو تو فارکرای نیو داون هم تکرار کرد که به نظرم به خاطر پول پرستیشه
ولی در کل میگم،هنوزم بازیاش استانداردشونو حفظ کردن و از ۹۹ درصد گیمای هم سبک خودش بهترن
فقط کافیه اون دید منفیمونو نسبت به یوبی کنار بزاریم
ببخشید طولانی شد
برا همین باید کمتر بسازه تا کیفیت قدیمشو باطیابی کنه الان بهترین بازیاش صرفا خوب معمولین یه دوره ای کمتر ولی بهتر بسازن شاید بتونن یه امیدی پیدا کنند
کسی مجبورت نکرده که همه بازیاشونو بخری, اگر خوشت نمیاد خیلی راحت میتونی بازیاشونو نخری
جهان موازی :
کمتر از این آخه ؟؟
۵ سال یبار بازی شاهکار میده بیرون ولی ما شاهکار های بیشتری از یوبی سافت کبیر میخواهیم
الان توی تاریخ فقط ۳ تا بازی اساسینز کرید ساختن و دوتا فارکرای
ما بازی جدید میخوایم یوبی سافت
به غیر از valhalla متاسفانه با هیچکدوم از نسخه های جدید ارتباط نگرفتم
والهالا آشغالی در دنیای گیم
vallhalla آشغال ترین اساسین ساخته شده تا به الان.
نمیدونم اینو به شوخی گفتی یا خیر ولی جالبه بدونی والهالا چیزی برای ارتباط گرفتن نداشت.یک داستان تقریبا تخیلی و نسخه ای که اصلا استاندارد های اساسین کرید رو در نظر نگرفته داستانی که الکی کش داده شده و مپی بزرگ که کپی
شما والهالا رو به چشم اساسین نبین
به دید یه بازی ببین ک کلی باس فابت و مکان های مخفی داشت
لباس و سلاح ک میتونست شخصی سازی بشه
و مپ سبز انگلیس با گرافیک خوب
مخصوصا افکت های جنگی و مبارزش
اساسین نبود ولی یه بازی وایکینگی خوب بود
دارم رکوردزنی میکنم
دلیلشم نمیدونم خب شاید یه نفر با یه بازی ارتباط بگیره باید به بقیه جواب پس بده؟
ممنون بابت مقاله🙏🌹
امیداورم بازیه خوب و جالبی از آب در بیاد با داستان و گیمپلی عالی
یوبیسافت باید صدشو بزاره تا یه بازی خفن بسازه…نه اینکه فقط چرت و پرت تحویل ملت بده !
دوستان یه سوال
برای شما ها کدوم نسخه از همه غمگین کننده تر بود ؟
برادرهود
رولیشنز
اورجینز
اساسین کرید رولیشن یه کمی محیط غمگین تر و سرد تر داشت و علاوه بر اون میدیدیم که یوسف کشته میشد و زن اتزیو رو با دار شکنجه میدادن و مردم و npc ها رو نگاه میکردی همه گریه از چهره شون میبارید
۲
مثل روزهایی که فارکرای ۳ و یا اساسینز بلک فلگ میساخت!
هعی چه بازیایی بودن...
من که چشمم آب نمیخوره.
میراژ هم قرار بود برگرده ب ریشه ها!!🙄
میراژ زیادی برگشت به ریشهها حتی باگ های قدیمی هم برگشته بود، مشکلات سیستم پارکور قدیمی هم برگشته بود
اصن میراژ رو بازی کردی؟!
میراژ فوقولاده بود و محیط بازی منو یاد اساسین رولیشن با اتزیو کبیر انداخت.میراژ به معنای واقعی کلمه مخفی کاری بود.ینی اگه مخفی کاری نمیکردی نمیتونستی یه جاهایی رو رد کنی!!!میراژ حس و حاله نسخه قدیمی هارو داشت
منم گفتم کاملا به گذشته برگشته، حتی یه کم زیادی ولی من خودم بیشتر از والهالا و اودیسه دوسش داشتم
همون میراژ بزرگترین عرضه سری بود
در واقع باید میراژو ادامه بده
میراژ خیلی خوب بود در این زمینه. بسیم به معنای واقعی کلمه یه اساسین بود. برعکس والهالا و اودیسه که رسما اساسین نبودن. اینو تو گیمپلی کامل میشه فهمید. همچنین پارکورش دلچسب بود و یادآور نسخه های قبلی
برگشت دیگه
پارکور اساسینز کرید ۲ رو برگردوندن😂
Assassin’s creed:Witcher Edition
اسسینز کرید ترسناک ؟😐
بازی های این روز های یوبیسافت همه بازی های خوبین و ناراضیتی برا اینه که این یوبی ظرفیت ساخت فوقالعاده ها رو داره و متاسفانه….
یوبیسافت داره ۱۰ ساله از یه فرمول قدیمی استفاده میکنه
میگم یه بار تلاششو بکنه یه ایده نو بسازه ۱۰ سال دیگه از روش کپی کنه
همت نداره رفیق همت
فکر کنم خرمالو نمیخورن😂😂😂
😂😂😂دهنت
بسیار هم عالی و مناسب
کاش دیگه این فرانچایزو تموم کنن
این استودیوی معرکه نیاز به یه تغییر اساسی داره
مدت هاست خودشو اونجور که باید نشون نداده
به نظر میرسه عین والهالا خیلی روش کار کردن و سرمایه گزاشتن
امیدوارم خوب بشه
یوبیسافت دیگه یوبیسافت قدیمی نمیشه
همه چیش اوکیه جز اون بخش کاراکتر کاملا زن
قبل عرضه ی اساسین کرید جدید:این بازی شاهکار ترین بازی دنیا است و پر از نوآوری است
بعد عرضه:همون همیشگی
دقیقا👌
اینو هربار میگن بازی امسالمون خاص خواهد بود.
یه حسی مثله کرگدن قصه بهم میگه این نسخه خفنی از آب در میاد 🧐
منم هایپشم ولی چون یوبیسافته نگرانم که خوب در نیاد!😂
میراژ واقعا خسته کننده بود و کم محتوا
درسته یک داستان نیمه تمام رو کامل کرد اما نچسبید
بازی ها همون سبک والهالا رو ادامه بدن عالیه
شلوغ بازی یوبیسافت بیشتر خراب میکنه بازیاشو
فقط برای اینکه هایپتون رو بچسبونم به سقف بگم که کارگردان بازی
کارگردان Splinter Cell: Chaos Theoryعه
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
اسپلینتر سل سالهاست خبری ازش نیست با شاهزاده ایرانی، که البته با شاهزاده ایرانی ساختنشم چهارساله مسخرمون کرده، اما بعد مدام پشت سرهم هی اساسین و فارکرای میسازه😑😏😏
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
یوبی اگه گند نزنه شاهکار کرده
آره صحیح قطعا .مثل بقیه نسخه ها
امیدوارم ووقعا همینطور که توی این خبر اومده باشه
وقتشه یوبی ی استراحتی بکنه و چند سالی بازی نسازه و فقط روی یک بازی کار کنه اون موقعست که میتونیم ی بازی عالی رو با ایده های جدید از طرف یوبی ببینیم
شتر در خواب بیند پنبه دانه…
اینم به جمع اشغال های قبلی خودش اضافه میشه
وقتی میبینم یوبی سافت با فرنچایزی مثل اساسین یه همچین بلایی آورده خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم که فرنچایز GTA دست راکستاره نه یوبی سافت
اساسین فقط نسخه ی محفل برادری
موندم ملت تا کی میخوان گول بخورن به شخصه بعد بلک فلگ هر کدوم از اسسین هارو تجربه کردم نهایتا پنج شیش ساعت بعد بیخیالش شدم فقط بلک فلگ بود که با نواوری تونست اسسین رو دوباره زنده کنه
شمارو نمیدونم ولی من که عاشقشم
دوستان گول این حرفارو نخورین
یوبیسافت برای هر نسخه ی جدید یک ترفند جدید داره برای گول زدن
یکی رو با برگشت به ریشه ها گول میزنه یکیم اینجوری و…
داستانش هم خاصترین باشه باشه
مهم گیم پلی که شالهاست هیچی برای گفتن نداره و طراحی مراحل کلیشه ای و مسخره و مبارزات بچگانه و ساده و فالگوش واستادن و ازینجور کارای تکراری
باید گیم پلی رشد کنه و طراحی مراحل و دشمنان.
از یوبیسافت که انتظار شاهکار ندارم ولی امیدوارم داستانش جذاب و گیرا باشه نه تکرار مکررات!! روحش شاد بعد تام کلنسی دیگه یوبیسافت داستان درست و درمون نداشت بازیاش
تیتر خبر برای نسخه های قبل هم بکار برده شده بود، اما کو خاص ترین کو بازگشت به ریشه ها
به نظرم Lore بازی میتونه خیلی جذاب باشه مثلا جادوگر ها میتونن کسایی باشن که از یه سری تکنولوژی های خاص first Civilization استفاده کنن. قرن ۱۷ هم جنگ ها و کشتارهای مختلف بین کاتولیک ها و پروتستان ها تو کل اروپا در جریان بود که قطعا تو این بازیم تاثیرشو میذاره. تصور کنید تو جنگل های مه گرفته آلمان تو خرابه های کاخ ها و قلعه های قرون وسطایی با جادوگرها و ساحره ها و شاید ومپایر ها مبارزه بشه کرد یچیزی شبیه RE8 .اگه یوبیسافت واقعا وقت بذاره رو بازی میتونه یه عنوان عالی بشه با درونمایه های ترسناک و فانتزی
تا وختی موتورشونو عوض نکن فایده نداره
خاص اساسین ۱،۲ و برادرهود بود و تمااام.همونجا باید خدافظی میکرد.
کاش یوبیسافت بجای اینکه بخواد سالی ده تا بازی بده بیرون بیاد کل تیم رو جمع کنه سالی یه بازی شاهکار بده بیرون پتانسیلش رو داره انگار سود تو کمیته تا کیفیت
این اساسینز کرید هم اگه بخواد بره تو آینده به احتمال زیاد دستپختش مص بازی واچ داگز شه
منکه کلا ناامیدم دیروز Revelations با ماد Brotherhood نصب کردم یه سلامی مجدد به ezio کبیر بدم
ای کاش موتور بازیسازیشون رو تغییر بدن
تکراری و ناکارآمد شده
والا ما هر نسخه که خبرش میومد میگفتن این یکی دیگه با نسخه های قبلی فرق داره آخرشم که بازی میومد همون نسخه قبلی بود با یه فضا و داستان دیگه/: یوبی سافت تا کی میخوای این روند رو طی کنی؟
هر بارم همینو میگن