صداپیشه گرالت میخواهد در The Witcher Remake نقش خود را بازآفرینی کند
داگ کاکل، بازیگر و صداپیشه معروف، از علاقهاش به ایفای نقش در نقش Geralt of Rivia و همکاری با CD Projekt در The Witcher Remake میگوید.
داگ کاکل، صداپیشه Geralt of Rivia، اعلام کرده است که میخواهد دوباره برای بازی در نقش این شخصیت در ریمیک The Witcher که توسط استودیوی Fool’s Theory ساخته میشود، بازگردد. در اکتبر سال ۲۰۲۲، شرکت CD Projekt اعلام کرد که ریمیک The Witcher با موتور Unreal Engine 5 و با نام رمزی Canis Majoris در دست ساخت است. از آن زمان، اساساً هیچ اطلاعات جدیدی در مورد این پروژه به دست نیامده است، اما خود کاکل اکنون اعلام کرده که اگر از او خواسته شود، دوست دارد در این پروژه مشارکت کند.
در مصاحبه با IGN، از کاکل پرسیده شد که چه احساسی نسبت به بازگشت دوباره برای صداپیشگی گرالت نه تنها در The Witcher Remake، بلکه در هر اثر دیگری در آینده سری ویچر دارد. کاکل گفت که از فرصت استفاده خواهد کرد؛ زیرا هم عاشق نقش Geralt است و هم همکاری با CD Projekt Red.
کاکل گفت:
اوه، قطعاً. من دوست دارم به صداپیشگی شخصیت گرالت ادامه دهم تا زمانی که دیگر صدایی نداشته باشم. این نقش بخشی از من شده است. هر بار که CD Projekt با من تماس میگیرد و میگوید، «هی، داگ، آیا برای انجام فلان و فلان کار در دسترس هستی، هیجانزده میشوم؟» و قلبم از جا کنده میشود و میگویم «بله، البته که هستم»، زیرا خیلی همکاری با این استودیو را دوست دارم.
من در مورد آن فوقالعاده هیجانزده هستم. در سال ۲۰۰۵ زمانی که Witcher 1 ساخته میشد، من کار ضبط صدا را انجام دادم. فکر میکنم خود بازی در حدود سال ۲۰۰۷ منتشر شد که زمان زیادی از آن گذشته است، تقریباً ۲۰ سال.
او در ادامه درباره ریمیک این بازی گفت:
تکنولوژی خیلی تغییر کرده. ممکن است اشتباه کنم، اما فکر میکنم که آنها بازی را با استفاده از Unreal Engine 5 بازسازی خواهند کرد. این واقعاً هیجانانگیز خواهد بود؛ زیرا کارهایی که آنها میتوانند با Unreal Engine 5 انجام دهند در مقایسه با آنچه که در ساخت The Witcher 1 میتوانستند انجام دهند، مانند مقایسه شب و روز است. واقعاً هیجانانگیز خواهد بود.
همانطور که گفته شد، خود سی دی پراجکت اساساً هیچ جزئیاتی در مورد The Witcher Remake ارائه نکرده و همین امر باعث میشود که ندانیم پیشرفت پروژه تا کنون چگونه بوده است. بر اساس آنچه قبلاً با استفاده از اسناد مالی CD Projekt به دست آمده است، به نظر میرسد که هنوز چند سال تا عرضه این ریمیک فاصله داریم. ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه در سال ۲۰۲۴ ارائه شود.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
بهترین کارم به نظرم همینه
یه راه عالی برای وفاداری به نسخه های قبلی در کنار تغییرات
من تا الان نتونستم نسخه اولش رو پلی بدم
ریمیک خیلی به جایی هستش
اگه اولویت شما گرافیک و گیم پلی نیست به نظر من حتما حتما برای داستان و شخصیت هاش هم که شده تجربه ش کنید.
اوایلش کمی سخته عادت کردن به سیستم مبارزات سخت و عجیبش ولی کم کم که بیاد دستتون با وجود تاریخ مصرف گذشته بودنش واقعا سرگرم کننده میشود. اگه خوشتون اومد تا مدت ها بهش فکر میکنید.
من با سیستم مبارزات نسخه سوم هم مشکل داشتم. تنوع سلاح که نداشتیم. تیر کمونم که نداشت. سپرم نداشت. پری کردنش چرت بود. ریوارد نداشت پری کردن. اسپلاش باحال بود خدایی ولی.
حضورش که قطعیه چون صدای داگ کاکل با شخصیت گرالت یکی شده و اصلا نمیشه کسی رو جاش تصور کرد.
آندره ساپکوفسکی گفته بود “همونطور که ویگو مورتنسن چهره خود را به آراگورن داد, هنری کویل هم چهره خود را به گرالت داد” به نظر منم داگ کاکل صدای خودش رو به گرالت داد. CDPR و داگ کاکل هم رابطه خوبی باهم دارند طبق گفته خودشون و طرفدارا همیشه خواهان شنیدن صدای زیبای ایشون هستند پس اگه حضور نداشته باشه به ضرر همه خواهد بود.
ولی خدایی چه چیزی بشه The Witcher Remake و نسل نهمی بودن گرافیک و گیم پلی و حضور مجدد گرالت و شانی کنار هم :).
Hmmmm place of power.
صداش یکجوریه که توش آمپلی فایر هست.
همین دیروز این صدا رو شنیدم
شانی عشقه خانم دکترمون .? What do you want geralt
بایدم خودت باشی اگر غیر از این باشه باید تعجب کرد، و باید موشن کپچر هم انجام بشه و بازیگری کنه قشنگ چون اون زمانا هر استودیویی بودجه و تجهیزات موشن کپچر رو نداشت بنابراین تو نسخه اول فقط صداش رو ضبط کرده بودن
عشق به پروژه توسط تکتک دستاندرکاران ، همیشه یکی از عوامل موفقیت اون پروژه هست
خیلی عالی
به خودم قول دادم برای تجربه دوباره این شاهکار یه ۳۰۹۰ بگیرم. همه تلاشمو میکنم
احسنت خیلی عالیه گفتید.
من هم اصلاً مینی مپ دوست ندارم. اولین بار توی هاردکور کالاف دیوتی متوجه این شدم. برای اولین بار دیگه چشمم بالا نقشه نبود و هردو چشمم روی اسکرین جای داشت. من هم موقع تجربه رد دد و ویچر هاد رو خاموش کردم و به خودی خود به گشت و گذار توی بازی مشغول شدم. خیلی تجربه رو immmersive تر میکنه.
جدیدا زیاد صحبت میکنه ایشون!
صد هزار میلیارد بیلیون درصد قبول داریم ، امضاء تمامی گیمر های مختلف جهان.