توسعهدهندگان Slitterhead میگویند ۲۰۲۴ سال مهمی برای این بازی خواهد بود
سازندگان عنوان ترسناک Slitterhead اعلام کردند که در سال آیندهی میلادی اطلاعات جدیدی از این بازی ارائه خواهد شد.
استودیوی بوکه گیم (Bokeh Game Studio) که توسط کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، خالق Silent Hill و Gravity Rush تاسیس گردیده است، اولین بازی خود را تحت عنوان Slitterhead در مراسم The Game Awards 2021 معرفی کرد. این اثر بازگشتی به ژانر ترسناک برای تویاما و تیمش و همچنین یک چشمانداز هیجان انگیز برای طرفداران خواهد بود. با این حال، از زمان معرفی اولیه اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است. با این حال، تویاما اخیراً در مصاحبهای اعلام کرده است که سال ۲۰۲۴ سال مهمی برای Slitterhead خواهد بود.
آقای تویاما بهتازگی مصاحبهای را با 4Gamer.net انجام داده است. این رسانه مجموع مصاحبهای را ترتیب داده که در آن از برنامهنویسان ژاپنی در مورد جاهطلبیهای آنها برای سال ۲۰۲۴ سوال میپرسد. در این مجموعه مصاحبه از ۱۷۶ سازنده مختلف پرسیده شد که آنها در سال آینده چه خواهند کرد.
تویاما در خصوص بازی Slitterhead گفت:
۲۰۲۴ سال تعیین کنندهای خواهد بود که در آن Slitterhead، اولین بازی استودیوی ما نمایش داده خواهد شد. با توجه به اینکه این موضوع به طور قابل توجهی بر آینده ما تاثیر میگذارد، سال مهمی خواهد بود؛ بنابراین میخواهم با اشتیاق با آن روبهرو شوم.
البته کیچیرو تویاما تنها شخصی از استودیوی بوکه گیم نبود که با آن مصاحبه شد. کازونوبو ساتو (Kazunobu Sato) که در گذشته در سری Siren با تویاما همکاری کرده بود، در این باره گفت:
بوکه گیم به کار سخت خود روی توسعه Slitterhead ادامه میدهد. فکر میکنم سال آینده سال ویژهای برای این پروژه خواهد بود.
با توجه به صحبتهای سازندگان، به نظر نمیرسد که بازی Slitterhead در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، اما با این حال همچنان امکانپذیر است. همانطور که گفته شد، واضح است که تیم سازنده برنامه ای بزرگی برای نمایش جزئیات جدید بازی در مقطعی از سال ۲۰۲۴ دارد. اگر بوکه گیم در اوایل سال نوی میلادی تریلرهای جدید را منتشر کند، غیرممکن نیست تصور کنید که آنها بازی را به عنوان مثال در اکتبر ۲۰۲۴ عرضه کنند، اگرچه انتشار آن در سال ۲۰۲۵ چندان غافلگیرکننده نخواهد بود. زیرا این استودیو سعی میکند با اولین بازی خود را برای موفقیت آماده کند. در هر صورت، قطعاً در ماههای آینده بیشتر درباره این بازی خواهیم شنید.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بازی Last Labyrinth
تجربه بدی بود وحشتناک بود 🥀
خصوصاً اون خرد کننده ها چرخ دنده ها و له شدن 😂
فکر کنم بشه گفت نسبت این با سایلنت هیل مثل نسبت کالیستو هست با دد اسپیس
داش نمی دونم چرا این همه دیسلایک گرفتی ولی حرفت درسته به نظر من 🤏
اومدم بگم هیچ نظری ندارم گفتم شاید مهم باشه 😂
🔶 هیچ ایده ای ندارم که قراره چه بازیی بشه گیم پلی هم که هنوز ندادن ولی حس میکنم قراره یک چیزی بشه مثل Shadows of The Damned چون تریلرش که وایب اون رو میداد کیفیت بصریش هم برای یک بازی نسل نهمی ضعیف بود خودشون هم که گفتن یک بازی وحشت کامل نیست همه ژانرها رو پوشش میده مخصوصا اکشن
🔸خالقان و یه سری سازندگان آیپی های Silent Hill/Siren/Gravity Rush و همینطور یه سری از سازندگان The Last Guardian دارن رو این بازی کار میکنن خدا میدونه خروجیش قراره چی باشه یک شکست تمام عیار یا یک موفقیت کامل من به شخصه امیدی بهش ندارم
۲۱ معرفی کردن ۲۴ اخبارش میاد. تاریخ انتشار هم معلوم نیس. مگه بیمارید زود معرفی میکنید؟؟!!!
واقعا پروسه ساخت بازی ها طولانی شده .
تقریبا تا اواسط نسل ۸ هر بازی که معرفی میشد تا سال بعدش معرفی میشد . الان تریلر هایی میبینیم که ممکنه تا ۳ سال هم مجبور باشیم صبر کنیم .
تریلر تا حالا اومده ؟
از ۲۰۲۱ هر سال یه خبری از زنده بودنشون میدن و یهو غیب میشن