آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If - گیمفا

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If

علی محمدپناه
۱۰:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
فیلم rebel moon

این آخر هفته قرار است به معرفی فیلم Rebel Moon، فیلم The Promised Land و انیمیشن سریالی What If بپردازیم.

زک اسنایدر از جمله فیلمسازانی است که سبک و سیاق خاص خودش را دارد و سبک وی به نحوی است که طرفداران خاص خودش را دارد و این موضوع را می‌توان با فیلم‌هایی همچون فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice متوجه شد. با این حال، با پایان کار زک اسنایدر در دنیای سینمایی دی‌سی، این فیلمساز همکاری‌ای با سرویس آنلاین نتفلیکس شروع کرده است.

در جدیدترین ساخته مشترک نتفلیکس و زک اسنایدر، آن‌ها فیلم «ربل مون» را به ارمغان آوردند، اثری که ایده ابتدایی آن به‌عنوان پروژه‌ای از دنیای جنگ ستارگان بوده است. این اثر در قالب دو قسمت ساخته شده که بخش اول آن به‌تازگی پخش شده و بخش دوم آن نیز در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

علاوه بر فیلم «ربل مون» قرار است در این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» به سراغ معرفی فیلم «سرزمین موعود» برویم، فیلمی دانمارکی که با بازی مس میکلسن است. در پایان نیز فصل دوم انیمیشن سریالی «چه می‌شود اگر» را معرفی خواهیم کرد که داستان‌های مختلفی از مارول را بازگو می‌کند. در ادامه همراه با ما باشید.

فیلم Rebel Moon

فیلم rebel moon
فیلم Rebel Moon

عوامل سازنده: فیلم Rebel Moon – Part One: A Child of Fire که اولین بخش از این اثر دو قسمتی است، فیلمی در ژانر اکشن فضایی به شمار می‌رود. سکان کارگردانی این اثر سینمایی را زک اسنایدر در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز خود او به همراه کرت یونستاد و شی هیتن قلم زده است.

داستان و بازیگران: زک اسنایدر بازیگران برجسته و بااستعدادی را برای نقش‌آفرینی در این فیلم به خدمت گرفته که شامل سوفیا بوتلا، جایمن هانسو، اد اسکرین، میخیل هویسمن، دونا بائه، ری فیشر، چارلی هونام و آنتونی هاپکینز است. اتفاقات این اثر سینمایی در کهکشانی جریان دارد که تحت حاکمیت مادر ورلد یا دنیای مادر است و حالا ارتش آن یک مستعمره کشاورزی در قمر ولدت را تهدید کرده است. کورا سرباز سابق این ارتش است و به دنبال آن است تا جنگجویانی از سراسر کهکشان را به خدمت بگیرد تا بتواند از ولدت در برابر ارتش امپراتوری محافظت کند.

آیا فیلم «ربل مون بخش اول: فرزند آتش» ارزش دیدن دارد؟ این اثر سینمایی تازه از زک اسنایدر همچنان سبک و سیاق جلوه‌های بصری خاص این کارگردان را درون خودش دارد اما فقط جلوه‌های بصری برجسته کافی نیست تا داستان مشکل‌دار این اثر را نادیده گرفت، داستانی که پر از موضوعات تخیلی و فانتزی متعدد و نامربوط است.

فیلم «ربل مون» برای کسانی که علاقه‌مندان به آثار زک اسنایدر هستند، جذاب و تماشایی به نظر می‌رسد و می‌تواند آن را سرگرم کند. با این حال، کسانی که به دنبال اثری جذاب و اورجینال هستند، ممکن است جذابیتی در این اثر پیدا نکنند چراکه این اثر ترکیبی را می‌توان ترکیبی از قطعات مختلف دانست که در آن، نه داستان و نه کاراکترهای خوبی به چشم می‌خورد.

این اثر سینمایی شباهت‌های بسیار زیادی به دنیای جنگ ستارگان دارد و نتوانسته آن اصالت خودش را ایجاد کند. در حقیقت، این اثر در مقایسه با دیگر فیلم‌های کهکشانی همچون Dune یا Guardians of the Galaxy قابل قیاس نیست. اسلوموشن‌های متعدد نیز فقط وقت پر کن هستند و از جذابیت اندک این اثر نیز کاسته‌اند.

فیلم The Promised Land

فیلم the promised land
فیلم The Promised Land

عوامل سازنده: فیلم «سرزمین موعود» اثری درام، تاریخی و حماسی محصول سال ۲۰۲۳ میلادی به شمار می‌رود که فیلم‌نامه آن را نیکولای آرسل و آندرس توماس جنسن قلم زده‌اند و سکان کارگردانی آن را نیز نیکولای آرسل در دست داشته است. فیلم‌نامه فیلم نیز بر اساس کتاب The Captain and Ann Barbara نوشته آیدا جسن است.

داستان و بازیگران: در این اثر سینمایی مس میکلسن، آماندا کولین، سایمون بنبجرگ، کریستین کوجات تورپ، گوستاو لیند، یاکوب لومان و مورتن هی اندرسن نقش‌آفرینی می‌کنند. اتفاقات این اثر سینمایی در دانمارک قرن هجدهم میلادی جریان دارد و داستان یک قهرمان جنگی فقیر به نام کاپیتان لودویگ کاهلن را دنبال می‌کند که تصمیم می‌گیرد زمینی غیر قابل سکونت را رام کند، زمینی که ظاهراً چیزی در آن رشد نمی‌کند. این منطقه زیبا اما ممنوعه تحت حاکمیت فردریک دی شینکل است، اشراف‌زاده‌ای بی‌رحم است که متوجه تهدید کاهلن برای قدرت خودش می‌شود. هنگامی که جامعه جدیدی در اینجا استقرار پیدا می‌کند، دی شینکل سوگند می‌خورد تا منجر به درگیری خشونت‌آمیز و شدید بین دو مرد می‌شود.

آیا فیلم «سرزمین موعود» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «سرزمین موعود» در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز اکران شده بود و برای جایزه شیر طلایی رقابت کرد و همچنین نماینده دانمارک در ۹۶ مین مراسم اسکار است. این اثر سینمایی با هنرنمایی درخشان مس میکلسن همراه شده و اثری جذاب به شمار می‌رود، به‌خصوص برای کسانی که علاقه‌مند به آثار تاریخی و انتقام‌جویانه هستند.

فصل دوم انیمیشن سریالی What If

انیمیشن سریالی what if
انیمیشن سریالی What If

عوامل سازنده: انیمیشن سریالی «چه می‌شود اگر» سریالی آنتولوژی و انیمیشنی است که توسط ای سی بردلی خلق شده و از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شده است. این انیمیشن سریالی بر اساس کمیک‌های مارولی به همین نام است و رویدادهای متفاوتی از مولتی‌ورس را به نمایش در می‌آورد. حالا نیز دومین فصل از این سریال پخش شده است.

داستان و بازیگران: انیمیشن سریالی «چه می‌شود اگر» داستان رویدادهای متفاوتی را در مولتی‌ورس روایت می‌کند که نشان می‌دهد چطور رویدادهای دنیای سینمایی مارول می‌تواند به شکل دیگری رخ بدهد. جفری رایت در این اثر صداپیشگی شخصیتی به نام واچر را برعهده دارد که داستان را روایت می‌کند و این در حالی است که بازیگران متعددی از دنیای سینمایی مارول نیز در نقش‌های خودشان در این انیمیشن سریالی صداپیشگی می‌کنند. فصل سوم این انیمیشن سریالی و نسخه فرعی Marvel Zombies نیز در دست توسعه قرار دارند.

آیا فصل دوم انیمیشن سریالی «چه می‌شود اگر» ارزش دیدن دارد؟ این اثر چیز بیشتری را به دنیای سینمایی مارول اضافه نمی‌کند اما شخصیت‌های دوست‌داشتنی و برخی از سکانس‎‌های اکشن و جذاب این مجموعه را به شکلی متفاوت و جذاب به تصویر می‌کشد که مطمئنا می‌تواند تجربه تماشای بسیار جذاب و دلنشینی را رقم بزند. فصل اول این انیمیشن سریالی توانست توجه مخاطبان را جلب کند و مطمئنا کسانی که از تماشای فصل اول لذت بردند، تماشای فصل دوم نیز برای آن‌ها جذاب است اما باید گفت که شروع فصل دوم نسبت به فصل قبلی ضعیف‌تر بوده است.


در این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» به معرفی فیلم «ربل مون – بخش اول: فرزند آتش» ساخته زک اسنایدر، فیلم «سرزمین موعود» با بازی مس میکلسن و فصل دوم انیمیشن سریالی «چه می‌شود اگر» از استودیو مارول پرداختیم. نظر شما درباره این آثار چیست؟

mediumArsham人Acker益man人Cambyses The Thirdo0ashil0oBADMANmeysambهیولاDaniallox😃

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Rebel Moon تا What If - گیمفا