انتشارات بازی Versus Evil تعطیل میشود
به عنوان بخشی از این فرایند، تمام ۱۳ کارمند Versus Evil قبل از تعطیلات کریسمس اخراج شدهاند و این تصمیم توسط شرکت مادر آن، یعنی tinyBuild، گرفته شده است.
انتشارات tinyBuild با استفاده از پلتفرم رسانه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرده که شرکت تابعه آن، Versus Evil، در حال تعطیل شدن است. Versus Evil پس از کار کردن روی انتشار عناوین به مدت ۱۰ سال، درهای خود را خواهد بست. ناشر مورد بحث در پیام خود گفت:
امروز روز غمانگیزی است. بعد از ۱۰ سال فوقالعاده، Versus Evil درهای خود را میبندد. ما دوست داشتیم بهترین بازیهای مستقلی را که میتوانیم پیدا کنیم، برای شما بیاوریم و خاطرات خوش بسیاری را با همه شما، انجمن شگفتانگیز ما، به اشتراک بگذاریم! از صمیم قلب و برای همه چیز از شما متشکریم!
فرانسیس فینک (Francis Fincke)، مدیر استراتژی محصول Versus Evil، در لینکدین بیان داشت که این شرکت تمام تیم ۱۳ نفره خود را در شروع تعطیلات کریسمس اخراج کرده است. مدیر انجمن، کریس تریپی (Chris Trippi)، نیز اعلام کرد که این یک تصمیم داخلی نبوده، بلکه تصمیمی است که توسط شرکت مادر (tinyBuild) گرفته شده.
انتشارات بازی Versus Evil در ۱۰ سال فعالیت خود چندین بازی مستقل منتشر کرد، از جمله سهگانه Banner Saga که توسط استودیوی استویک (Stoic) ساخته شده و بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire از استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment).
این شرکت توسط tinyBuild در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) به همراه استودیوی QA Red Cerberus خریداری گشت. این خرید در مجموع ۳۱.۳ میلیون دلار ارزش داشت که ۱۲.۵ میلیون دلار آن پیشپرداخت شد. tinyBuild در حال تعطیل کردن Versus Evil است و در حال حاضر مشخص نیست که آیا این تصمیم روی بازی Red Cerberus تأثیر میگذارد یا خیر.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
چقدر خبر بد این چند وقته اومد خدایی
وضع صنعت گیمینگ خیلی افتضاح شده. نتایج اینا رو سال بعد میبینیم
تقریبا همه کمپانی های بزرگ در حال فشرده سازی خودشون یا به عبارتی کامپَکت کردن هستن. حالا ما چون در زمینه گیمینگ پیگیر اخبار هستیم ازش زیاد میشنویم. اما در حوزه های دیگه هم همین داستانه. استارتش هم از جنگ اوکراین زده شد و به احتمال زیاد این روند فشرده سازی تا ۵ سال آینده ادامه دار خواهد بود
ای بابا ناراحت شدم 🙁