از لوگوی جدید موتور Frostbite شرکت EA نمایی شد
Frostbite، انجین اختصاصی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، لوگوی جدیدی دریافت کرده است. این لوگو به جای چند تکه از اثر دست، اکنون به یک شکل صافتر و مشخصتر تغییر یافته است.
الکترونیک آرتز در توضیحات خود میگوید که این موتور برای کاوش، تکامل و به کارگیری فناوری اختصاصی به منظور استودیوهای بازی سازی آنها ساخته شده است و اکنون پلتفرمی برای نوآوری مشترک را نشان میدهد. این ناشر همچنین قول تمرکز مجدد بر مشارکت با تیمها و سازندگان را میدهد.
بخشی از توضیحات الکترونیک آرتز به شرح زیر است:
در طی سالها، ما دست در دست تیمهای بازی در سراسر الکترونیک آرتز کار کردهایم تا توسعه آنها را درک کنیم. فناوری نیاز به اولویتبندی تغییرات بهتری دارد که انعطافپذیری بیشتری برای نوآوری و تجربه کاربری مثبت برای توسعهدهندگان ایجاد میکند.
در حالی که الکترونیک آرتز میخواهد تخصص تیمهایی را که از موتور Frostbite استفاده میکنند متحد و تقویت نماید، همچنین خاطرنشان میکند که توسعهدهندگان آزادند تا با موتور انتخابی بازیهای خود را توسعه دهند. به عنوان مثال برای ساخت سری بازیهای Star Wars Jedi و همچنین بازی بعدی Mass Effect از آنریل انجین (Unreal Engine) استفاده شده است.
صرف نظر از این،الکرونیک آرتز اشاره میکند این به آنها بستگی دارد که Frostbite را بهترین انتخاب برای بازیهای خود کنند. در خصوص تغییر لوگو، گفته شد که این لوگو در حالت شکستگی شروع شد تا بر تخریب محض آن با Battlefield، اولین عنوانی که از موتور استفاده کرد، تأکید کند. اکنون صحبت از روابط مشارکتی است که Frostbite را از درون متحول میکند.
اثر دست جدید ما که از لایههای متوالی و همپوشانی ساخته شده است، نشان میدهد که تیمهای ما چگونه بر نقاط قوت یکدیگر میافزایند و به فراتر از آنچه ممکن است در زمان کار کردن تنهایی دست یابند، میرسند. هر لایه، مانند هر تکه از فناوری Frostbite، شامل نوآوری و پایه است که لایه بالای آن را توانا میکند و به سمت یک کل منسجم میسازد.
انتخاب لبههای صافتر و شکلهای روانتر نشاندهنده تعهد شرکت الکترونیک آرتز به رسیدگی به «لبههای خشنتر» موتور فراست بایت است. دیدن بازی هایی مانند Dead Space از طریق لوگو جالب است که لایه های مختلف اثر دست بیشتر قابل مشاهده هستند.
در حال حاضر بازی Dragon Age: Dreadwolf تنها عنوانی از الکترونیک آرتز محسوب میشود که با بهرهگیری از موتور Frostbite در دست ساخت است. مدتی پیش تایید شد که در تابستان سال آینده جزئیات جدیدی از این بازی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
نظرات
به نظرم برای بازیای اسپورت بهترین موتوره ممکنه
کلا موتور گرافیکی خوبی هست
گرافیک چشم نواز
بهینه سازی بازیهاشم خیلی خوب بود
بتلفیلد ۴ و هاردلاین هنوز هم چشم نواز و خیره کننده به نظر می رسن
فراست باگ
بازیه اسپورت موجود عظیم نمیخواد
یکی یه موتور بازی سازی جدید به یوبی هم بده، والا ثواب داره
دیگه عالی شد
بنظرم لوگوی قشنگیه
حالا وقتشه بریم یه fps آشغال باهاش بسازیم😂
چرا منو یاد لوگوی RE Engine انداخت ؟ /:
به به امیدوارم یه بتلفیلد عالی از دایس مثل بتل۱ و یه need for speed 2015 مانندی (با گیم پلی بهتر) از این موتور گرافیگی جدید ببینیم چند مرده حلاجه:)