بازیهای مورد علاقۀ تیم ناتی داگ در سال ۲۰۲۳
اعضای استودیوی ناتی داگ عناوین مورد علاقۀ خود در سال ۲۰۲۳ را به اشتراک گذاشتند. ما شاهد فهرستی متنوع با آثاری جذاب و منحصر به فرد هستیم.
در فهرست منتشر شده، عناوین Cocoon ،Alan Wake 2 و Baldur’s Gate 3 حضور دارند. در ادامه فهرست کامل را مطالعه میکنید:
- اشلی جین مارو؛ تهیهکننده: Alan Wake 2
- پاتریک گاس؛ کارگردان کنترل کیفی: Baldur’s Gate 3
- ملانی یورگنسن؛ متخصص عملیات: Baldur’s Gate 3
- ماریا موریس؛ دستیار تهیهکننده: Bramble: The Mountain King
- متیو گلنت؛ کارگردان بازی: Chants of Sennaar
- ایوان ولز؛ رئیس استودیو: COCOON
- سباستین گرومن؛ کارگردان طراحی: Dredge
- ترنت ثارلسون؛ دستیار استخدام: Lies of P
- کریستینا دریک؛ رئیس بخش استخدام: Marvel’s Spider-Man 2
- برایان سندرز؛ آرتیست بخش برونسپاری: Stray Gods: The Roleplaying Musical
- وسیم خان؛ کارگردان تکنولوژی کاراکترها: Street Fighter 6
- روشل اشنایدر؛ کارگردان بخش ارتباطات: Super Mario Bros. Wonder
- جرمی یتس؛ رئیس بخش طراحی: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چه قدر اختلاف سلیقه توی این استودیو زیاد بود
پاز همه سبک بازی ایی می شه پیدا کرد
تو همین لیستم میشه تشخیص داد که بالدورز گیت همه جا طرفدار و پلیر داره بعد یه سری میگفتن هیچکس اینارو بازی نمیکنه و فروش نداره
دوست عزیزی که تو اون پست حرف تو خالی و empty زدی بیا و تحویل بگیر . بالدورز گیت ۳ به قدری میفروشه که برق از سرت بپره
راجب بخش بعدی که سلایق این بازی ساز هارو میبینم اکثر سلایق حول و محور گیم پلی هستن . حتی کسایی که دارن به اصطلاح بازی کات سینی میسازن
از اهمیت وجود گیم پلی توی بازیاشون با خبرن و اونو تا حد مناسبی رعایت کردن تو ی بازی های ناتی داگ .
البته که سلیقه هرکس متفاوته ولی سر اینکه یه گیم باید گیم پلی داشته باشه نمیشه هیچ بحثی کرد .
Empty?🥲
مگه فیلمه که کیفیت و داستان تو صدر باشه خوب دیگه همه میدونن که گیم در اول بایدگیمپلی خوبی داشته باشع
Alan wake 2 رو خیلی باهات موافقم ناتی🤌
lies of p رو خیلی دوس دارم تجربه کنم هنوز فرصتش پیش نیومده.ولی خیلی خفن به نظر میرسه.
انقدر که عنکبوت لواشکی آشغال بود حتی یه چنین استودیو داغونی مثل ناتی داگ که کارش زباله سازی هست هم اعضاش علاقه به تنها بازی انحصاری سونی گدا در سال کویر ۲۰۲۳ ندارن
داداش واقعا از صمیم قلبم میگم جدا برای زندگی و لایف استایلت و افکارت و … ناراحت شدم قربونت برم یکم روی خودت کار کن نمیدونم چندسالته اما اگه بالای ۱۴ سالته و این حرف رو زدی واقعا زندگی بدی رو گذروندی که چنین شخصیت تهی و بی محتوایی ازت ساخته شده
بازم بالدرز برد 😂
نه استار لودینگ برد دقیق نگاه کن
ععع نیستش،عیب نداره انشالله ۲۵ سال بعد
اره اسپایدی که کل جوایزو درو کرد ولی هست
نه لواشک تار زن برد دقیق تر نگاه کن عه نیست عیب نداره
آره دوباره اسمش اورده شد
دکتر:رحمان اگه یه روز تو گیمفا کامنت نذاری میمیری💀
با اختلاف بهترین استودیوی انحصاری پلی استیشن❤️❤️
چقدر تنوع سلیقه
خوبه که امسال برای هر سلیقه ای یه بازی خوب یا عالی برای تجربه وجود داشت
چقدر متنوع و جالب ، کاش نیل دراکمن هم بازیشو میگفت برا ۲۰۲۴ و تنها بازی که ۲ بار انتخاب شده بالدورز گیت ۳ هست.
خوبه که میبینم یکی به Chants of Sennar اشاره کرده. چقدر این بازی خلاقانه بود که متاسفانه زیر انبوهی از بازی های خفن مدفون شد.
یعنی هیچ کدومشون به رزیدنت اویل علاقه ندارن ؟
رقیب فرانچایز رزیدنت اویل .
لست هست و همینطور بالعکس .
پس نمیان از حریف دفاع کنن…….
خوبه علایق ها بیشتر اوقات متفاوت هستن
نیل دراکمن چرا نگفته ؟
چقدر تو این استدیو تنوع و تفاوت سلیقه زیاده
چقدر خوب برای هم روحیه تیم هم شناخت بیشتر از علایق اعضا تیم برای انتخاب در قسمتهای مختلف پروژه این امار رو داشته باشه مدیر هر استودیو خیلی میتونه کمک باشه تو پیشبرد پروژه انتخاب صحیح اعضا در جای خودشون زلدا نیتندو و ماریو رو بارها شنیدم الهام بخش خیلی از بازی سازها بزرگ امروز بوده تو زندگی نامه هاشون خوندم و در مدارس ک کلاسها و رشته بازی سازی به عنوان یک استاندارد و منبع قابل استناد و دیکشنری گیمینگ ازش استفاده میشه
عجیبه که رزیدنت ایول ۴ ریمیک نیست
چون که یکی از منبع الهام های Last of us part 1 رزیدنت ایول ۴ ارجینال هست
منی که فکر میکردم به خاطر سبک مرتبت همه الن اویک رو انتخاب میکنن