پاسخ توسعهدهندگان Call of Duty به کنایه بازیگر God of War
صداپیشه کریتوس به شوخی گفته بود که سخنرانی او در مراسم سال گذشته طولانیتر از کمپین آخرین نسخه Call of Duty یعنی Modern Warfare 3 بوده است.
در جریان The Game Awards 2023، اظهارات کنایهآمیز کریستوفر جاج، صداپیشه God of War، درباره طول کمپین Call of Duty MW3، خشم توسعهدهندگان Call of Duty را برانگیخت. جاج با شوخی در مورد طول سخنرانی خود در سال گذشته، اظهار داشت که سخنرانی او طولانیتر از کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 بوده است.
جاج هنگام اهدای جایزه بهترین اجرای امسال گفت:
من قرار نیست اینجا بایستم و سخنرانیهای طولانی داشته باشم. من به متن سخنرانی پایبندم. دیگر مانند سال گذشته سخنرانی هشتدقیقهای نخواهم داشت. اما واقعیت جالب این است که سخنرانی من در واقع طولانیتر از کمپین Call of Duty امسال بود.
به نظر میرسد توسعهدهندگانی که روی Call of Duty کار کردهاند، از این اظهارات ناراحت شدهاند، و تعدادی از آنها در شبکههای اجتماعی به آن پاسخ دادهاند. Ajinkya Limaye، توسعهدهنده سابق Call of Duty، اظهار داشت که اگرچه اظهارات جاج خندهدار بود، اما Call of Duty همچنان در دیگر معیارها، بازیهای God of War را شکست میدهد.
نلسون پلومی، مدیر هنری همکار Treyarch، با اظهار نظر خود درباره بازیهای God of War که در آنها کاربران تعامل کمتری نسبت به عناوین Call of Duty دارند، به بحث پیوست. دارسی سندال، توسعهدهنده Sledgehammer، گفت که رویدادی که دستاوردهای بازی را جشن میگیرد نباید چنین اظهاراتی داشته باشد. جدیدترین نسخه Call of Duty، یعنی Modern Warfare 3، انتقادات زیادی را برای کمپین خود داشته است. بازی در نهایت با داشتن یکی از بدترین کمپینها برای این فرنچایز به پایان رسید. کمپین این بازی از بخشهای متفاوت نقشههای چندنفره خود برای ایجاد مراحل تکنفره استفاده میکند.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
- رسمی: سونی بازی سرویس محور God of War از بلوپوینت و پروژه جدید Bend Studios را لغو کرد
- اشاره سونی به PS6 در ماه گذشته که از چشم همه پنهان ماند؛ عرضه در سال ۲۰۲۸؟
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
نظرات
حق گفته
کالاف الان دیگه لاشه ی گندیده ی یک گاو دوشا است کا اکتیویژن بیست ساله داره می دوشدش. این تعصبات رو نداره. بازی ای که از نوآوری خالی باشه دیگه ارزش عرضه کردن نداره و از اون بالاتر، ارزش غیرتی شدن.
جاج داره تبر بر ریشه سونی میزنه😂
کسی بازی کلد وار رو با سه ساعت کمپین و ۲۹۰ گیگ حجم رو یادشه؟تازه اون ۲۹۰ گیگ هم اگه مثل من نسخه دیسکی ps5 رو داشته باشید کلا ۵۵ گیگ نصب میشه و ۱۶۰ گیگ هم دانلود آپدیت میخواد! کلا نمیدونم این شرکت چرا اینجوریه ، یاد قدیما بخیر مثلا بازی جنگ جهانی ۲ رو میشستی با ۱۳ ساعت داستان پلی میدادی
جاج حرفش کاملا درست بوده
اما بنظر من نباید تو همچین مراسمی اینو میگفت