فرام سافتور: موفقیت Elden Ring رویکرد ما نسبت به ساخت بازیها را تغییر نداده است
فرام سافتور (FromSoftware) طوری هدفگذاری نخواهد کرد که بازیهای در دست ساخت از نظر مالی حتماً به یک عرضۀ بزرگ و همهجانبه مثل Elden Ring تبدیل شوند، بلکه قصد دارد هر آنچه ارزش ارائه دهد و سرگرمکننده باشد را توسعه دهد.
در یک مصاحبۀ جدید، یاسوهیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao)، تولیدکنندۀ ارشد استودیوی فرامسافتور (FromSoftware)، به این سوال که آیا موفقیت گستردۀ Elden Ring رویکرد آنها نسبت به تولید بازیهای ویدیویی را تغییر داده است یا خیر پاسخ داد. او در جواب گفت که استودیو هنوز نتوانسته به خوبی تحلیل کند که به چه دلیل افراد زیادی بازی را تجربه کردهاند. در مورد فروش، فرامسافتور هیچ ایدهای ندارد که چرا Elden Ring چنین عملکرد درخشانی داشته است. وی در ادامه اضافه کرد که به دنبال موفقیت Elden Ring، رویکرد و چشمانداز استودیو نسبت به تولید بازیهای ویدیویی تغییر نکرده است.
کیتائو توضیح داد که رویکرد فرام سافتور همیشه این بوده است که با پشتکار بازیهای ویدیویی تولید کند و فکر نمیکند که این چشمانداز و فلسفۀ کاری در آینده تغییر کند. او در انتها گفت که استودیو به ساخت بازیهای سرگرمکنندهای که ارزش ارائه میدهند ادامه خواهد داد و قرار نیست تحتتاثیر موفقیت Elden Ring، رویکرد خود را تغییر دهد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
شرکتی که جنبه موفقیت رو داره و با موفقیت های بیشتر خودشونو گم نمیکنن بر عکس یوبیسافت
بجای این حرفا DLC رو بده وگرنه میام اونجا زندگیت رو به آتیش میکشم حالا ببین حالا ببین
آقایونی که دیس دادید باید بگم این کامنت شوخی و یه رفرنس به اون بچه بس.یجی عصبانی هست که میگفت «زندگیتو به آتیش میکشم حالا ببین!!»
فکر کردم میدونن اینو جدی گرفتن قضیه رو
مردم چقدر عصبانی هستن زود دیسلایک میدن🤣
شما رویکردتون رو تغییر بدی یا تغییر ندی
در اصل داستان تفاوتی ایجاد نمیکنه
همچنان… 💨
رهبر خلاق + تیم قوی
ادم عاقل هم هیچ وقت ترکیب برنده رو دست نمیزنه ؛)
خودش فن راکستاره که نیازی نیست حرف اضافه ای بزنیم :)
نظافت چی درباره راک استار😂😂
این از هموناست که دیتیل پشمای اسب آرتور براش مهم از لول دیزاین و گیم پلیه
تعصب
اها
اون هیت میکنه تعصب نیست من جوابشو دادم تعصبه
داش دیگ چون اون چیزی ک تو گفتی خیلی فاصلش با واقعیت زیاده ببخشید بازم ناراحت شدی❤️
عقل کاک استار فن
شما لطفا فعلا برو جاروتو بردار از دربار راک استار کبیر در مقابل فضولات پرنده ها و حیوانات موذی محافظت کن
لازم نکرده یه نظافت چی خیال باف دنبال اصل داستان باشه
شما هم دهنتو باز کنی یا نکنی در اصل داستان تغییری ایجاد نمیکنه
همچنان فرام سافتور قراره بسوزونت(:
کژوال پلیر:
شماهم دهنتو باز کنی یا نکنی
در اصل همان باد معده ای
اینجا هم هیترا یوبی دارن میسوزن
فکر کن تو ۲۰۲۳ هنوز یوبیسافت فن باشی
فکر کن تو سال ۲۰۲۳ بزرگترین عرضه سریه اساسین بیاد
شاید بشه گفت بهترین شرکت بازی سازیه جهان
لطفا یه “تو سبک خودش” بچسبون اخرش
خب سخت ترین سبکه سولز
چه ربطی داشت این حرف؟
از شرکت ها بت نسازید
اینقدرم سبک هایی که بهم ربطی ندارن مقایسه نکنید
مگه من پرستش کردم کسیو
مگه بتو فقط پرستش میکنن؟
بتو میسازن
سخت ترین سبک بازی ها سرویس محور هستش , خیلی پشتیبانی میخواد
هیچ کدوم از شرکت ها بهترین نیستن . هر استودیو در سبک خودش اوله
مثلا هیچ بازی هک اندسلش روی گاد نیست، هیچ بازیه سینماتیک و واقع گرانه و خطی و داستانی در حد بازی های ناتی داگ نیست . هیچ بازی جهان ازادی به اندازه بازی های راک استار تنوع و جزئیات نداره و هیچ وقت هم نخواد داشت .
و هیچ بازی سولزلایکی هم در حد بازی های فرام سافتور خفن نیست و نخواهد بود .
برای همین سبک بازی ها اونقدر متنوع شده که استودیو هارو نمیشه باهم مقایسه کرد و نمیشه هیچ وقت گفت که کدوم بازی بهترینه در دنیا
چقدر چنین فلسفه کاری رو میپسندم چیزی که در بسیاری از استودیو ها مرده و فقط پول معنا داره.
شما اگر بدنبال ساخت آثار ارزشمند و خلاقانه باشید و تو این راه موفق هم باشین به احتمال زیاد مزدش رو هم با فروش زیاد خواهید گرفت (به یاد ندارم یه بازی خوب و پر مغز تا حالا فروش خوبی نداشته باشه).
ازوراس راس
ترجمه کن چی نوشتی😁
Dishonored
ممنون دمتم گرم
ولی این dlc ما چی شد
من پنجاه درصد به خاطر این مورد و پنجاه درصد بخاطر دیسانرد مراسمو نگا کردم که از هر دو جهت خیط شدم :/
با تشکر از عمه های لیکر های محترم و گرانقدر
Let them COOK.
یکم دیگه cook کنن میسوزه حقیقتا
با این وقتی که دارن برای یه dlc میزارن و میزان محتوایی که قراره توش باشه مطمئنن ۳۰ دلارو هست(هر کمپانی دیگه ای بود قطعا بالاتر تعیین میکرد)
یعنی ارزششو داره :/ !
دیگه بعیده الدن رینگ ۲ ای درکار باشه (از اولشم بعید بود ولی با توجه به موفقیت بالاش یه شانسی داشت)چون هرچی ایده مونده رو دارن اینجا تخلیه میکنن …
البته ذهن خلاق ایده هاش تمومی نداره
کی فکرش رو می کرد یه دنیایی بیرحم یه روزی اینقدر طرفدار داشته باشه و توش خوش بگذره
ایول این خودش خیلی حرفه 👍
“استودیو هنوز نتوانسته به خوبی تحلیل کند که به چه دلیل افراد زیادی بازی را تجربه کردهاند”
فکر کن خود فرامسافتور هم نمیدونه چرا گیمرا از زجر کشیدن و کشته شدن لذت میبرن .
مرد مومن کجاش بی ربط بود:دی
به نظرم ایده خوبی نیست. منم جاشون باشم تغییر خاصی تو ساخت بازی ایجاد نمی کنم وای یه حتما مود مشخص برای آدمایی که بازی براشون سخته میذارم.
تجربه شخصی من اینجور بوده مه من از دارک سولز ۱ شروع کردم ولی تهش بعد از باس سوم چهارم (دو تا گارگویل رو سقف) دیگه نتونستم ادامه بدم. Salt and Sanctuary رو تو همون باس اول ول کردم. هالونایت رو نتونستم از باس sould eater (یا همچین چیزی) رد شم. دارک سولز ۳ رو یکم کنار دوستم نشستم که باد بگیرم یکم و خودمم چند تا انمی معمولی رو زدم ولی ولش کردم. و این چند تا بازی رو فقط یه بار هم امتحان نکردم. چند بار امتحان کردم و نشد.
می دونم قطعا مشکل skill دارم و احتمالا حقمه که بهم بگن git gud ولی من تنها نیستم. آدمای زیادی مثل من هستن. آدمایی که این بازی ها رو دوست دارن ولی چالشش یکم زیادیه براشون. همونجور که گفتم انتظار ندارم که تغییری تو رویه ساختشون بدن ولی به نظرم مثلا اگه یه مود مجزا بذارن که یکم health point های آدم بیشتر بشه و با یه ضربه از یه باس نمیره. بعید می دونم همچین چیزایی به وجهه بازی ضربه ای بزنه یا پایه های ساخت بازی رو عوض کنه.
داش میخوای تو سولز معرکه بشی یه راه بیست بهت میگم که هم معتاد سولز میشی هم بازی دیگه به چشت نمیاد فقط یه پی سی نیاز داری .
اول از همه نسخه ی سوم رو میگیری میری تو بازی تا اونجایی که میتونی میری جلو هر جا دیدی بعد چنیدین بار تلاش نمیتونی رد کنی ترینر میزنی فقط فقط جون رو میزنی دیگه به هیچی دست نمیزنی بعد اون جا رو که رد کردی دوباره ترینر رو غیر فعال میکنی به همین منوال میری جلو بعد اینکه تموم کردی دوباره از اول بدون ترینر بازی رو شروع میکنی بعد میشی یه سولز باز قهار، سپسسس نسخه ی اول رو میزنی بعد دوم بعد سکیرو بعد الدن رینگ اگه کنسول داشتی میتونی بلادم بزنی
کانال امید لنون رو ببین این چیزا نیاز نیس دیکه
اموزش های مناطق محروم
یک ازشرکتی هایی که تو کارش دقیق و از مغزش درست میکنه همینه 👍
درست برعکس یوبیسافت که از موفقیت فرانچایز هاش تا میتونه سوء استفاده و شیر دوشی میکنه. اینجاس که نشون میده فرام سافت ور به فکر جامعه ی گیمری هستش و یوبی سافت و امثالهم به فکر پول جیبشون.
یادش بخیر زمانی که بهترین بازی سال شد به عنوان یه فن متعصب و قدیمی گاد چقدر عصبانی شدم ولی وقتی تجربش کردن بهترین بازی عمرم شد.
دمش گرم و واقعا حلالش چون واقعا لیاقت موفقیت رو داشتن🥷
از یه طرفی هم این دیدگاه رو قبول دارم چون اگر اینطوری نبود هیچ وقت کلا با شاهکاری هایی مثل سکیرو و الدن رینگ رو به رو نمیشدیم و از یه طرفم قبول ندارم چون به شدت دلم میخواد سکیرو دو یا بلاد بورن دو رو تجربه کنم ولی همونطور که گفتم اگر این استودیو میخواست روو به سری زوم کنه الان باید دارک سولز ۷ رو بازی میکردیم