بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا
بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا
بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا
بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا

بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود

مبین نعمت اللهی
۱۰:۰۸ ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا

به تازگی خبرهای بسیار زیادی از عناوین فوق العاده ی شرکت یوبی سافت به چشم میخورد که اینبار نیز نوبت به بازی “سگ های نگهبان” است,که به تازگی رئیس شرکت یوبی سافت در خصوص این عنوان مهم در طول اظهار نظرات بسیار جالب اعلام کرده است که بازی “سگ های نگهبان”  دارای نکات بسیار مثبت می باشد و این عنوان با بهری گیری از تمام قدرت خود توسط تیم سازنده ی یوبی سافت مونترال ظاهر خواهد شد.

به تازگی آقای “Yves Guillemot” رئیس شرکت فرانسوی یوبی سافت در خصوص بازی “سگ های نگهبان” اظهار داشته است; که شرکت یوبی سافت برای ساخت همچین عنوان مهم و بسیار هزینه بر,بهترین امکانات را برای تیم توسعه دهنده یعنی:یوبی سافت مونترال فراهم کرده است تا آنان بتوانند بهترین بازی ممکن را خلق کنند.

آقای “Yves Guillemot” در مورد ساخت بازی “سگ های نگهبان” گفت:

پس از آنکه نمایش خیره کننده ای از بازی “سگ های نگهبان” در مراسم E3 2012 موجب جلب توجه و رضایت و حیرت زدگی علاقه مندان شد,محبوبیت این عنوان امکان افزایش افراد تیم توسعه دهنده را فراهم کرد که آنان با این کارشان قصد داشتند تا به رویای خود مبنی بر ساخت یک عنوان فوق العاده دست پیدا کنند.

آقای  Guillemot در ادامه ی سخنانش افزود:

شما همیشه می بایست ایده های بزرگی را با خود به همراه داشته باشید تا بتوانید گیمر و یا بازیکن را به اندازه ی کافی به یک زندگی واقعی و ایده آل نزدیک کنید.پس از اتمام مراسم E3 واقعا بازی “سگ های نگهبان” به ما اطمینان داد که افراد تیم توسعه دهنده افزایش پیدا خواهد کرد که تا به این لحظه نیز این اتفاق رخ داده است که تیم سازنده ی یوبی سافت مونترال در ساخت یک عنوان Open_World بسیار موفقیت آمیز عمل کرده است که این عنوان ساخته شده همانند خواسته های گیمرهای امروزی بوده است بنابراین با تمام این ویژگی ها پتانسیل بسیار بالایی برای رسیدن به موفقیت این عنوان وجود دارد و ما نیز به این نکته یقین داریم که بازی “سگ های نگهبان” با تمام قوا ظاهر می شود.

در سال ۲۰۱۳ میلادی دو قطب بزرگ بازی های Open_World عرضه می شوند که یکی از آنان, عنوان در دست ساخت شرکت راک استار و دیگری بازی شرکت یوبی سافت می باشد,که البته اگر بخواهیم یک نیم نگاهی به تاریخچه ی ساخت بازی های موجود در این سبک بپردازیم,بدون شک شرکت راک استار در این زمینه فوق العاده تر در قیاس با رقباهای خود در صنعت گیم ظاهر شده است, هرچند که شرکت یوبی سافت نیز با دارا بودن چند بازی در این سبک از جمله عنوان فوق العاده ی “درایور سن فرانسیسکو” در ساخت یک عنوان با “جهانی باز” آنچنان هم بی دست و پا خود را نشان نداده است و حتی مسئولان و سران این شرکت فرانسوی به طور متععدی اعلام کرده اند که بازی “سگ های نگهبان” با شکستت دادن بازی “جی تی ای وی” خود را به هواداران معرفی می کند,که بدون شک همین صبحت ها و جدل ها موجب شده است تا یک رقابت متاقبل بین این دو شرکت بازی سازی بزرگ پیش بیاید و آیا به نظر شما در این دوئل بزرگ کدام شرکت پیروز از میدان خارج خواهد شد؟ “راک استار {GTA V} و یوبی سافت {Watch Dogs}

بازی Watch Dogs در تاریخ نا مشخصی علاوه بر کنسول خانگی PS4 برای پلتفرم های PC,PS3,X360,Wii U عرضه می گردد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا
بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا
بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا
بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا
بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ای جانم قدرت…بازی “سگ های نگهبان” بدون شک یکی از بهترین بازی های این نسل کنسول های خانگیست.به نظر بنده یک مقداری سری بازی های GTA از حالت عادی خودشون رها شدن هرچند که هنوز جذابیت های خاص خودشون برپا هستند ولی داستان بازی اصلی راضی کننده نیست.باور کنید ۹۰ درصد کسانی که میگن جی تی ای بهتره فقط و فقط به خاطر گشت و گذار در شهر,کشتن مردم بی گناه {خخخخ},فرار کردن از دست پلیس و… است ولی در این بین ما باید همه ی ویژگی های یک بازی رو مقایسه کنیم.بازی “سگ های نگهبان” با وجود اینکه انچنان جذابیت های ویراژ دادن با ماشین تو شهر رو نداره ولی دارای یک داستان فوق العاده جذاب تره و در خصوص گرافیک بازی هم هیچی نگم سنگین ترم چون هیچ القاب مناسبی نمیتونم براش پیدا کنم.با وجود احترامی که برای طرفداران GTA قائلم اما بنده در این بین یوبی سافت و Watch Dogs رو پیروز میدان میدانم.!!!

  • mohammad.m گفت:

    دیگه عمرا جی تی ای رو شکست بده یه چیزی می گن اخه چیجوری می خوان شرکتی رو شکست بدن که همه بازیهاش open world همشونم بدون شک شاهکارن ولی حتما سگ های نگهبان بازی خوبی میشه یعنی تا الان یه این جوری نشون داده :yes:

  • rockstar گفت:

    پیروز این میدان قطعا gta :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • Arash-Salehi گفت:

    خودمم یکی از طرفدران یوبی سافت هستم ولی دیگه داره زیادی حرف مفت می زنه
    اون راک استاری که من می شناسم با اون همه سابقه در این سبک عمرا به بازی نو پایی مثل سگ های نگه بان ببازه
    یوبی هم فقط برای کسب اعتبار و فروش بیشتر داره از نام و برند GTA سو استفاده می کنه

  • willson گفت:

    هدف اصلی بازی سرگرم کردنه…حالا یا با کشتن افراد بی گناه یا هک کردن حساب بانکی یه بنده خدا….جفتشون باحاله … دعوای این دوتا هم میشه مثه fifa و pes.

  • Old School گفت:

    فقط wdلعنت بهgtaبه نظرم سریgtaاز۵به بعد مرد وطرفدارای این سری خودشونو سر کار گذاشتن در حالی که بازی جدید شرکت یوبیسافت یه بازی خلاق وپویاست که ذهن آدمو درگیر میکنه gtaیه بازی بچه بازی هست که بچه ها هم بلدن بازی کنند فقط کافیه تو شهرش ول بگردی کرمتو بریزی راستی هرکی میگهgtaخوبه منم قانع کنه که gtaچه چیز جدیدی داره درضمن اونا که میگن یوبیسافت بده حتما بازی های زیبایASSASSINCREED-SPILINTER CELL-FARCRY-GHOSTRECONروبازی نکردن. :rotfl:

  • navida90 گفت:

    از gta iv شاید بهتر باشه اما gta v نه . اخه تریلراشم حرفی نداره جلو gta . :no:

  • Watch Dogs بازیه خوبیه، ولی عمرا به پای GTA V نخواهد رسید !
    ختم کلام…

  • sajaddidas گفت:

    man ke migam watch dogs tarafdare bishtari peyda mikone chon bar khalaf gta ham ro pc miyad ham ro wii

  • خب قطعا پیروز این میدان بازی ای نیست چون GTA V همیشه پیشتاز بوده و هست و خواهد بود :yes: اما این سگ های نگهبان شما شخصا خود من که متوجه نشدم ویژگی بارز این بازی چی بود ?:-) آقای اساسین ۷۱ که صد در صد متولد سال ۷۱ شاید باشی اینو به شما گوش زد میکنم که شرکت راک استار به فارسی ( سنگ و ستاره ) ببین کاری کنه که تموم واتچ داگزی ها به دست و پای این GTA V خواهند افتاد بدون شک بهترین بازی Open World دنیا GTA V هستش. :yes: اما من تموم بازی های شرکت Ubisoft رو تک به تک بازی کردم و همشونم آخر بردم اما اخیرا بازی های جدیدش درست کیفیت داشته اما نوآوری نداشته شاید شما در سگ های نگهبان خود کاراکتر شما نقش سگ رو بازی کنه اما تو جی تی آی وی شما میتونی همون سگ رو کنار دست خودت سوار کنی و باهاش به گشت و اطراف بپردازی :yes: این یکی از بهترین خاصیت های جی تی آی هست که بعد از تموم شدنش شما میتونی پرسه بزنی و از همه مهمتر خاطرنشان بشم که شما برای کدوم بازی تونستی ماشین مورد علاقتو دانلود کنی و باهاش توی خیابون های بازی پز بدی؟(اگر بازی بود از شرکت یوبیسافت معرفی کن که ما هم بازی کنیم)شاید اینطوری به قابلیت های این شرکت پی بردیم.اما درایو سانفرانسیسکو واقعا میشه اسمشو بازی Open World گذاشته؟من حاضرم شخصا اعتراف کنم که اون بازی نبود فقط مسخره بازی بود اصلا نمیشد از ماشین شما پیاده شی چه برسه بخوای آدم های ترسوشو بکشی.شما اگر یکونه آدم تونستی بکشی من شخصا بازی رو برای همیشه ترک میکنم.حتی تصادف هاش شما یکبار درست تصادف کردی ماشینت نابود شده آتیش بگیری؟اما این حس زیبا درون بازی GTA گنجانده شده که شما بتونی در هر صورتی و در هر حالتی نهایت استفاده رو از بازی بکنی پس اگر متقاعد نشدی بگو تا بازهم از خاصیت های بارز GTA واست عرض کنم شاید امیدی به این بود دیگه قضاوت الکی نکنی.یا علی

  • joorchin گفت:

    آقای صالحی حرفش کاملا درسته Ubi Soft فقط واسه اعتبار بیشتر داره از برند GTA استفاده میکنه و پیروز این میدون از قبل معلومه مثل پیروز کل کل بین مایکروسافت سونی که همیشه از قبل معلومه! :laugh: :rotfl:

  • اگه هم از gta بهتر بشه… شاهکار تر هم اگه بشه.. باز gta یه حس خاص خودشو داره.. یه حال دیگه میده.. چون از قدیم با gta بودیم.. ولی این watch dogs هم خیلی عالیه اینم یه حال خاص خودشو داره!! :yes:

  • Old School گفت:

    gtaتوهیچ زمینه خاصی شاخ حساب نمیشه آقایnavidfarahnakiاینا که همه گفتین بچه بازی بود یه خاصیت درست حسابی کسی بلده در خدمتیم این حرفا که زدین ماشین مورد علاقه وکشتن مردم آدمای عقده ای عاشق این کاران من که این بازی رویه بازی بچگونه میدونم همین راستی برید کلوپ ببینید بچه ها عاشق چه بازی هستن یه بازی که میفتی تو خیابون مثل آدمای مریض خودتو خالی میکنی چرا مجلس سنای آمریکا میخواست در راکستارو تخته کنه چون بازیاش مروج خشونتن وآموزش دهنده وحشی گری نه یک بازی خلاق وپویامن gtaروفقط تا۵دوست داشتم چون ازون به بعد مرد.

    • Shiraz گفت:

      آقای اسانسیس ۷۱ اگه GTA رو بچه های ۵-۶ ساله بلد هستن .. پسر عموی ۳ ساله ی بنده داره بازی Assassins Creed رو بازی میکنه حداقل GTA سخت تر از عنوان چی بهش بگم ََAssassins Creed هستش.. در ضمن GTA حسو حالی داره که هیچ بازی نمیتونه داشته باشه حالا موقع عرضه بازی کمتر از ۲۴ ساعت ۷ میلیون به بالا عنوان GTA فروخته میشه باور ندارید؟ بشینینو تماشا کنین .. شاید Watch Dogs رو مثل همون Sleeping Dogs بشه بازی کردو لذت برد اما مثل GTA نمیشه باش زندگی کرد ..GTA بی شک بهترین بوده و هست و خواهد بود :yes:

  • joorchin گفت:

    همین بس که یوبی سافت حتی یه بازی هم نداشته که بتونه از Gamespot نمره کامل ۱۰ رو بگیره ولی GTA IV اینکار رو کرد!

  • بیخیال بابا جورچین اینها ارزش کلکل کردن رو نداره بذار خون خودشونو از بیشتر کثیف نکنن عیبی نداره تا زمان انتشار هر دو صبر پیشه می کنیم هیچ راهی نیست. 😥 😥 😥

  • ... گفت:

    !!!WTF

    GTA IS Su*k ….. Fu*king engine (RAGE!!!!).z

  • mehdi etzio گفت:

    بهترین بازی در سبک OPEN WORLD رو تا اینجا واچ داگز عالی نشون داده چون راک استار تریلرهای کمی نشون داده ولی با این چند تریلرش هم جی تی آی وی عالی نشون داده :-* :laugh: به هر حال رقابت بسیار سخت وهیجان انگیزی خواهد شد :-*
    من به یوبی وهمچنین راک استار اطمینان دارم ومطئنم هر دوتاشون سعی میکنند بهترین بازی رو ارائه بدند :inlove: :yes:
    به هر حال من عاشق دوتاشونم ومنتظر هر دوتاشون هم هستم هر کدوم ارزش خودشون رو داره ومن نمیام با تعصب بگم نه این بازی خوبه من عاشق دوتاشونم ومنتظر هر دوتاشون :-* :-* :yes:

    بچه ها فقط با صبر کردن تا انتشار بازی میشه بهترین OPEN WORLD تاریخ رو فهمید 😉
    ممنون برای خبر مبین عزیز :yes:

  • g-unit گفت:

    به نظر من هر دو عالی هستند! هنوز قضاوت خیلی زوده 😐

  • Artour-2198 گفت:

    فقط خدا کنه که شماهایی که از واچ داگز ایراد میگیرید و میگید از پیش شکست خورده وقتی بازی عرضه شد سر حرفتون بمونین . :no:

  • shirzad گفت:

    dar morede OPEN WORLD budan hardo bian ba bazie “The Elder Scrolls:SKYRIM” reghabat konan!!!man ke lengasho nadidam.2 sale bazi mikonam hanozam jahayi hast tu game ke naraftam 🙂

  • منتظـــــــــــــــــــــــــــــــــرشـــــــــــــــــــم :inlove:

  • به نظرم واچ داگزتحولی درهوش مصنوعی بازیهای دنیای بازایجادمیکند.به شخصیه عاشق شخصیتش،ایدن پیرس،شدم.GTA Vهم دست کمی ازاین عنوان نداشته وهردوشاهکاراند! 😉 😉 البته هنوزبرای قضاوت خیلی زوده! :-* :chic: :yes: :yes: 😀

  • البته واچ داگزطبق نماشهاش خیلی عالی ظاهرشده واگه بازی نهایی درهمین کیفیت باشه بهش نمره۱۰از۱۰رومیدم.البته GTAهم تجربه بیشتری توسبک عناوین دنیای بازداره،امابرای قضاوت بایدتاانتشارنقدونمرات هردوعنوان صبرکرد.هردوشاهکاراند! :yes: :yes: 😀 :inlove:

  • mygamecity گفت:

    مطمئنن هر دو تاشون عالین ولی باید تا زمان انتشارشون صبر کرد من که به محض

    اینکه اومدن جفتشون رو می خرم بعد نظر میدم.

    با ترینر و اینا که چیزی مشخص نمیشه شما میتونید بیخود ترین بازی رو طوری ترینر

    ازش بسازی که همه بگن چه بازیه ایول

    ولی مطمئنن هر دوی این بازی ها شاهکارن

  • بابا واسه چی بیخودی کل کل میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ?:-)
    باور کنین ارزششو نداره…..
    GTA V یه عنوان بی نظیر هست که از نظر open world بودن واقعا اوپنه اوپنه 😀
    یعنی توش هیچ محدودیتی نداری…….

    ولی Watch Dogs درسته که یه عنوان اوپن هست،ولی بیشتر سروکارش با هک کردن هست…….. 😉

    بذارین جور دیگه توضیح بدم(البته نظر شخصی خودمه)مثلا در آخرین تریلری که از watch dogs پخش شد دیدیم هنگامی که ایدن پیرس دنبال اون یارو کرد بلاخره با هک کردن کنتر برق کوچه تونستش که یارو رو بگیره ولی تو GTA V اینطور نیس……هر جوری دلت بخواد بازیش میکنی……

    یه مثال دیگه:تو اسکرین شات هایی که از GTA V پخش شد یه عکسی از غواصی رو دیدیم،پس میشه نتیجه گرفت که میشه تو بازیش غواصی کرد(چون دوربین زیر آب رو نشون میداد) پس در نتیجه میشه فهمید که حتما مغازه ای باید باشه که لباس غواصی رو بفروشه تا کاراکتر بتونه غواصی کنه که به نظر من اینجور امکانات رو تو Watch dogs نیست….
    البته اینم بگم شاید تو Watch dogs هم امکاناتی باشه که خودش رو نسبت به GTA V ارجعیت بده مثه همین هک کردن ATM ها و چیزای دیگه….
    درکل درسته که هر دو عنوان open world هستند ولی ماهیتشون با هم فرق میکنه….
    نباید دو عنوان از دو کمپانی قدرتمند و بزرگ صنعت گیم در جهان رو با هم یکی کرد چون هر دو خصوصیات مربوط به خودشونو دارن…..
    ببخشید یه کم طولانی شد،شرمنده :inlove:

  • Arash-Salehi گفت:

    عاقا نو که اومد به بازار کهنه شده دل آزار ( اینو خطاب به واتچ داگزی ها گفتم )

    ولی در قبال همچین ضرب المثلی یک جمله ی بسیار گران قدر داریم که می گوید دود از کنده بلند میشه پس زهی خیال باطل است که واتچ داگز !!!!! بخواد با GTA رقابت کنه

  • III I III گفت:

    W.D & G.T,A تفائت ساختاری دارند و هسته ی گیمپلیشون کلملا فرق می کنه؛در حالی که دو رقیب O_W هم محسوب میشن…

  • sorena گفت:

    یوبى داره مثل ea از اسم رقیب خودش سوءاستفاده میکنه تا به بازیش هویت بده دقیقا کاری که ea با کال میکنه! اینام دارن حرف مفت در وکنن داره هر بز نیست خرمن کوفتن

  • سخته!!!!خیلی سخته!!!!!! :smirk:
    اصلا نمیشه گفت این بهتره یا اون!!!!!
    باید صبر کرد!!!!
    به نظر من هر دوشون پا به پای هم میان!!!!
    هر چند به قول دوستمون دود از کنده بلند میشه ولی وقتی یه چیزی حتی یه کوچولو 😀 گیم پلی یا روش بازیش متنوع تر باشه همه میرن سمت اون!!!!!!! :-))
    هر چند بازم میگم دود از کنده بلند میشه!!!!

  • ubisoft واقعا یک شرکت فوق العاده است و خوبی ان حمایت از ایده های جدید و ریسک بالای ان است ومثل شرکت های activision و ea نیست که به هر قیمتی بازی را در یک سطح قرار می دهند و جلوی پیشرفتش را می گیرند فقط برای پول و فروش بازی…
    watch dogs هم به نظر من مورد انتظار ترین بازی ۲۰۱۳ است…
    راستی مطمینید معنی watch dogs میشه (سگ های نگهبان).من همیشه فکر می کردم میشه (تماشای سگ ها) (فقط نخندید اااا)

  • عالیه… 😉 ولی چون خاطره های زیادی ازبازیGTAدارم پس طرفدارGTA Vجونم هستم وبه شدت منتظرشم… :inlove: :drool: ممنون مبین جون. :yes:

  • meraj گفت:

    gta v از نظر من در این سبک بهتره ولی watch dogs هم فوق العادست

  • Shiraz گفت:

    هردو علی هستن … کسی منکر این نیست .. اما هیچوقت W.D نمیتونه در حد GTA V باشه همونطور که Call Of Duty نمیتونه در حد Battlefeild و Medal of Honor باشه :yes:

  • Shiraz گفت:

    علی : عالی * ( لطفا یه گزینه واسه اصلاح نظر واسه سایت درنظر بگیرید خواهشا ممنون ) :yes:

  • luffy گفت:

    اخه این چه کل کلیه.gta فروش میکنه چونکه اسمش روشه gta.ولی مهم اینه که wd کلی چیز جدید داره. 😎

بازی Watch Dogs با تمام قوا ظاهر می شود - گیمفا