تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد

truth seeker
۱۸:۴۵ ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی The Outer Worlds، می‌توانید این موضوع که آیا امکان کشتن تمامی شخصیت‌های حاضر در بازی وجود دارد یا خیر را از نزدیک مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌های بازی The Outer Worlds که تیم سازنده تاکید زیادی برروی آن داشته است، به توانایی شما در کشتن تمامی شخصیت‌های حاضر در بازی مربوط می‌شود. مهم نیست که این شخصیت‌ها تا چه میزان در روند داستان بازی تاثیر دارند؛ اگر از آن‌ها خوشتان نمی‌آید، می‌توانید آن‌ها را بکشید. در جدیدترین تریلر منتشر شده از گیم‌پلی این بازی، شخصی که کنترل بازی را در اختیار دارد، این موضوع را شخصا آزمایش کرده است. این شخص به همراه یک شخصیت همراه به اطراف سفر کرده و یکی پس از دیگری، شخصیت‌های مهم بازی را می‌کشد. این نسخه‌ی دمو، همان نسخه‌ی حاضر در مراسم Tokyo Game Show است و به همین دلیل، پیش از این تریلرهایی از آن در حین برگزاری این مراسم منتشر شده بودند. با این حال، در کنار مناطق جدیدی که در این ویدئوی قابل مشاهده هستند، شما می‌توانید امکان کشتن شخصیت‌های حاضر در بازی را از نزدیک مشاهده کنید.

به احتمال بسیار زیاد، شما قرار نیست بازی را پس از کشتن تمامی شخصیت‌های حاضر در بازی تمام کنید ولی دیدن این موضوع که آیا وعده‌ی تیم سازنده صحت دارد یا خیر، خالی از لطف نیست. امیدواریم تیم سازنده عواقبی را نیز برای چنین شرایطی در نظر گرفته باشد تا حتی زمانی که شما تک تک شخصیت‌های حاضر در بازی را قتل عام می‌کنید، این عنوان از فضای یک بازی نقش‌آفرینی خارج نشود.

اگر پیش از این اخبار مربوط به بازی The Outer Worlds را دنبال نکرده‌اید، می‌توانید خلاصه‌ای از ویژگی‌های کلیدی این بازی را در ادامه مشاهده کنید.

یک بازی نقش‌آفرینی داستان محور با تمرکز برروی تصمیمات بازی‌باز

طبق همان سنت همیشگی استودیوی آبسیدیان (Obsidian)، تصمیم این که چگونه با بازی The Outer Worlds برخورد می‌کنید، با خود شما خواهد بود. تصمیمات شما نه‌تنها برروی روند داستان، بلکه برروی شخصیت‌های همراه و پایان بازی نیز تاثیر مستیقمی خواهد داشت.

هیچ‌کس کامل نیست

مهم‌ترین ایده‌ی تازه‌ای که در بازی The Outer Worlds استفاده شده است، به بحث وجود نقص و ایراد در شخصیت‌ها مربوط می‌شود. شخصیت یک قهرمان جذاب و دوست داشتنی به واسطه‌ی ایراداتی که دارد، شکل می‌گیرد. زمانی که شما The Outer Worlds را تجربه می‌کنید، بازی عملکرد شما را بررسی کرده و بخش‌هایی که در آن‌ها خوب نیستید را مشخص می‌کند. برای مثال، اگر Raptiphobia برای شما فعال شود، زمانی که با دشمنانی از نوع Raptidon روبه‌رو می‌شوید، عملکرد شما در مقابل آن‌ها تضعیف خواهد شد ولی در مقابل، با شکست دادن این دشمنان پاداش‌های ویژه‌ای دریافت خواهید کرد. استفاده از این ویژگی بازی، انتخابی خواهد بود ولی به شما اجازه می‌دهد شخصیت مورد علاقه‌ی خود را خلق کنید.

به گشت و گذار در دنیای بازی بپردارید

Halcyon یک منطقه در مرز کهکشهان است که توسط یک گروه و به صورت مشترک اداره می‌شود. این گروه، به جز برخی از هیولاهای فضایی، همه چیز را کنترل کرده و در اختیار دارند. کشتی خود را پیدا کرده، گروه خود را تشکیل داده و به اکتشاف در مناطق مختلف بازی بپردازید.

بازی The Outer Worlds در تاریخ ۳ آبان‌ماه سال جاری (۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از گیم‌پلی این بازی را در ادامه مشاهده کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Shadowwarior22 گفت:

    به طرز عجیبی عاشق این بازی شدم ! حس میکنم تمام مکانیزمای مورد علاقه ی من رو در خودش جا داده ، لامصب کدوم بازی rpg و جهان باز اینقدر مخفی کاریش خفنه ؟ خیلی خوبه بازیش امیدوارم بیا و بترکونه و کرک هم بشه تا الان که بچه مچه ها میرن دور و بر درس و مدرسه ما بشینیم با خیال راحت و ذهنی آزاد از این شاهکار لذت ببریم :inlove:

  • از زمان knights of the old republic 2 و fallout new vegas تا pillars of eternity و tyranny
    هر RPG یی که این استودیو ساخته شاهکار بوده
    هیچ استودیویی توی دیالوگ و داستان و انتخابای مختلف حتی نزدیکشون هم نمیشه
    Pillars of eternity یکی از بهترین RPG های تاریخ بود. اونم RPG واقعی و اصیل نه مثل بعضی استودیوها چهارتا گزینه میزارن توی بازی شون بهش میگن RPG
    اگه دنبال داستان و دیالوگ های جالب و انتخابای مهم و خاکستری و Replayability هستین حتما اینم تجربه کنین
    اگه دنبال گیم پلی پر زرق و برق هستین باید برین سراغ بازی های دیگه

  • Farzad گفت:

    خیلی خوشحالم که ابسدین دوباره به این سبک رو آورده,از بین فال اوت ها نیو وگاس نسخه مورد علاقه منه,اون آزادی عمل-عمق دیالوگ ها مخصوصا اون خاکستری بودن کاراکترا باعث میشد همیشه به درست بودن تصمیماتم شک کنم ,یه مثالی که یادم میاد شخصیت سزار بود وقتی ازش دلایل کارهاشو میپرسی چند دقیقه فلسفه ای رو توضیح میده که مغز آدم سوت میکشه! حالا تو بازی فال اوت ۴ که خود بتزدا ساخته وقتی از شاون درباره ی دلایل کارهاش سوال میکنی یه همچین جوابی میده : “خیلی پیچیده س,تو متوجه نمیشی!!!” این فرق بین ابسدین و بتزداس.

  • Kaladin گفت:

    واقعا منتظر این بازیم
    سازنده ها یه جا گفتن برای طراحی مراحل مخفی کاری از Dishonored الهام گرفتن :inlove:
    آزادی عمل بازی چه تو داستان چه تو گیمپلی بالاست . یه جا گفتن شما اول بازی
    که توی سفینه اتفاقی ( ?:-) ) از حالت یخ زدگی میای بیرون و از خواب زمستونی بیدار میشی
    میتونی بقیه ساکنین سفینه رو بیدار کنی میتونی این کارو نکنی 😯
    یعنی کلا داستان بازی رو هر جور خواستی میبری جلو …
    یکی دیگه از ویژگی های مهمش برا من اکشن بازیه
    واقعا fallout ها تو این زمینه میلنگن ولی این بازی با این که نقش آفرینی عمیقیه ولی اکشن جذابی داره :inlove: :inlove: :inlove:

  • Se7enBoy گفت:

    خیلی منتظر این بازیم!ولی بدیختانه کارت گرافیک لب تاپم سوخت و از اونجایی که نمیتونم زیاد پا کنسول رفقا باشم مجبورم از یوتیوب بازی رو تجربه کنم. 😐 😐 😐 😐 نمیدونم چرا با اینکه عاشق بازیای rpg هستم کلا جز fallout 3 و new vegas و horizon zero dawn و سری بوردرلندز(غیر از ۳)هیچ بازی دیگه ای تو این سبک انجام ندادم!نه ویچر نه الدر اسکرولز نه شاهکار های بایوور!

  • این گیم پلی دیدن داره مهم نیست چقدر طولانی باشه

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد - گیمفا