تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا

تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد

احسان دهشیری
۲۳:۳۰ ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا

چیزی تا اولین تست و آزمایش بازی Gears 5 توسط کاربران و بازی‌بازان نمانده است و به تازگی، استودیوی بازی‌سازی کوالیشن (Coalition) یک تریلر خیره کننده و  مملو از صحنه‌های اکشن را در اختیار بازی‌بازان قرار داده است. یکی از حالت‌های بازی که تحت عنوان Arcade mode شناخته می‌شود نیز در این ویدئو به نمایش گذاشته شده است.

پنجمین نسخه از سری بازی محبوب و پرطرفدار Gears of War که تحت عنوان Gears 5 شناخته می‌شود در مراسم E3 2018 معرفی شد و علاقه‌مندان و هواداران بازی‌های اکشن را برای باری دیگر به سوی خود کشاند. گفتنی است که این نسخه نیز سعی کرده به عناوین پیشین خود وفادار باشد و طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، Gears 5 نیز دارای یک بخش کمپین داستانی خواهد بود که شما بازی‌بازان می‌توانید آن را به تنهایی و یا با کمک یک کاربر دیگر تجربه کنید.

در همین راستا، در حالی که تنها چند روز دیگر تا اولین فرصت تجربه‌ی بازی جدید Gears 5 توسط کاربران مانده است، استودیوی بازی‌سازی کوالیشن یک تریلر نوین از این عنوان منتشر کرده است. این تریلر که به صورت اختصاصی برروی حالت Arcade mode بازی Gears 5 تمرکز کرده است، صحنه‌های اکشن و خشونت زیادی را به بازی‌بازان و کاربران نشان می‌دهد. بسیاری از هواداران بر این باورند که در حالت Arcade mode، یک فضای شاد و سرگرم کننده را در اختیار آن‌ها خواهد داشت اما همان‌طور که در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌کنید، همه‌چیز در این حالت وجود خواهد داشت و در این میان، صحنه‌های خشن و مبارزه‌های سهمگین به شدت به چشم می‌خورند. برای مشاهده و دریافت ویدئوی ارائه شده با کیفیت‌های مختلف، به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید.

در حالت Arcade mode، کاربران مختلفی رو به روی هم قرار می‌گیرند و هر یک شخصیت و کاراکتری خاص را انتخاب می‌کنند. هر یک از این شخصیت‌ها، قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارند که جذابیت بازی را دو چندان می‌کنند. در همین حین، هر چقدر که کاربران و بازی‌بازان بیشتری را از بین ببرید و افراد زیادی را بکشید، سلاح‌های بهتر و ارتقا یافته‌تری را به دست خواهید آورد. در ابتدای ویدئو جمله‌ای تحت عنوان «در هر زمان جمجه‌ها را از بین ببرید تا ارتقا یابید، حتی در وسط میدان جنگ» اعلام می‌شود که به طور واضح به همین موضوع ذکر شده اشاره دارد.

گفتنی است که  در چند روز آینده در تاریخ ۲۸ تیر ماه سال ۱۳۹۸ مصادف با ۱۹ جولای ۲۰۱۹ میلادی، اولین نسخه‌ی آزمایشی بازی Gears 5 برای تست و یافتن ایرادات آن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این فاز که تحت عنوان Tech Test شناخته می‌شود به استودیوی کوالیشن اجازه می‌دهد تا قبل از عرضه‌ی رسمی بازی Gears 5، باگ‌ها و مشکلات احتمالی آن را برطرف کند و یک نسخه‌ی بی‌نظیر و بی‌نقص را منتشر کند. در این نسخه‌ی آزمایشی، حالت Arcade mode وجود خواهد داشت که تریلر منتشر شده در این راستا نیز به شما کمک می‌کند تا بیشتر با حال و هوای آن آشنا شوید. دو حالت دیگر که تحت عناوین Escalation و King of the Hill شناخته می‌شوند نیز در نسخه‌ی آزمایشی وجود خواهند داشت.

بازی Gears 5 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر حذف استعمال دخانیات از این بازی نیز منتشر گردیده است که شما می‌توانید برای مطالعه‌ی بیشتر حول این موضوع، از این صفحه‌ی وب‌سایت دیدن کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۴K

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • locust گفت:

    تو هم مثل اینکه سرت میخاره همش رو بخش آنلاین تمرکز داری فک کنم دلشون میخاد بلایی که سر fallout76 اومد سر گیرز بیاد عجله نکنین دوستان ایناهم فک کنم طعم پولرو مزه کردن نسخه های بعدی بخش داستانی gears حذف بعد اون سری گیرز نیز نابود خواهد شد مثل دیگر عناوین بزرگ مایکرو و دیگر کمپانیها ببینین کی گفتم معلومه گند زدن رو بخش کمپین داستانی همش دارن سرمونو با مولتی گرم میکنن یادش بخیر کلیف عزیز و gears 2

  • Born To Kill گفت:

    این بازی فوق العادست :chic: امیدوارم پول دستم بیاد اشتراکیشو بخرم :pray: :worship: :pray:

  • PERSIAN NAZI گفت:

    مبارک تمامی طرفداران و عاشقان گیرز باشه :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

  • ظاهرا به این زودی اطلاعاتی که از بخش داستانی نیاز داریم بهمون داده نمیشه پس خودم یکم فضا را به اون سمت می برم.
    همانطور که خدای جنگ نماد سونی هست،در وهله اول هیلو و در وهله دوم گیرز،نماد مایکروسافت در صنعت گیم هست و شناسنامه و معرفی گر این برند می باشد.
    وقتی می گوییم پلی استیشن ناخوداگاه ذهن ما طرف کریتوس می رود همانطور که ناخوداگاه وقتی می گوییم ایکس باکس به یاد مارکوس و مسترچیف می افتیم.
    اصلی ترین دلیل شکست گیرز ۴ و عدم کسب موفقیتی که انتظار می رفت این بود که شخصیت اصلی بازی،در حد و اندازه های ایجاد یادآوری و خاطره ای به شیرینی خاطراتی که با مارکوس داشتیم،نبود و بسیار از شخصیت پردازی بدی برخوردار بود که خیلی ها نتونستن باهاش خوب ارتباط برقرار کنند.
    تغییر شخصیت اصلی به کیت مشخص هست که از قبل گیرز ۴ واسش برنامه داشتن و هرگز JD قرار نبوده که تا ابد جای مارکوس را بگیره.از داستان و پایان گیرز ۴ راحت میشه به این نتیجه رسید.
    پس گیرز ۴ مقدمه ای برای گیرز ۵ بوده و اصل کاری اینه که تا دو ماه دیگه تقریبا،مشخص میشه چه طوری شده.
    درباره گیرز ۵ خیلی ها شاید اصلا ندونند قراره چه داستانی روایت بشه.
    تمرکز داستانی گیرز ۵ بر روی Kait Diaz می باشد که این شخصیت به همراه JD ، پدر او و Delmont یا همون Del در ماجراجویی پیش رویشان به گذشته کیت و مادرش و نیز تاریخچه Locust ها پی ببرند.هم چنین Oscar در پایان گیرز ۴ دیدیم که موفق شد زنده بماند و از داخل شکم Swarm ایی که او را خورده بود بیرون بیاید پس او را نیز در نسخه پنجم خواهیم دید.

  • ManHunt گفت:

    با اینکه طرفدار ps هستم ولی فک میکنم این نسخش خیلی خوب باشه

  • بسه دیگه تو رو خدا ما منتظر بخش داستانی هستیم.

  • فرشاد گفت:

    اووووووووف برگام ریخت چه حال میده این مود ورسوس خوشم اومد واسه پی سی میگیرمش

  • WAYNE گفت:

    حرکت آخر دختره هندی بود.با اون چوبه لوکاسترو شوت کرد اونور
    و همچنین Single Player تعطیل

  • subzero گفت:

    سلام دوستان.اگه این بازیو از game pass دانلود کنیم و بعدش game passمون تموم بشه باز میتونیم بدون game pass بازیو انجام بدیم؟؟ممنون

تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری اکشن از بازی Gears 5 منتشر شد - گیمفا