دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا
دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا
دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا
دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا

دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد

امیر محمد جیریایی
۱۸:۲۹ ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا

مایکروسافت اعلام کرد که دموی قابل بازی Gears of War: Judgment در ماه مارس عرضه خواهد شد. البته کسانی که بازی را از سایت GameStop پیش خرید کرده باشند دسترسی سریع تری به این دمو خواهند داشت. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.

البته این دموی قابل بازی مربوط به بخش مولتی پلیر و برای حالت OverRun خواهد بود.

این خبر را Major Nelson از مایکروسافت در پستی که در وبلاگ خودش داشته اعلام کرده است و توضیح داده است که اگر هر کسی Gears of War: Judgment را از سایت GameStop سفارش دهد می تواند این دمو را چند روز زودتر یعنی در ۱۵ مارس از طریق Xbox Live دریافت کند. گیمرهای دیگر هم باید تا ۱۹ مارس برای تجربه این دمو منتظر بمانند.

دسترسی سریع تر به این دمو از ۱۵ مارس و در ساعت ۱۱:۵۹ pm PT آغاز خواهد شد و در روز دوشنبه ۱۸ مارس و در ساعت ۱۱:۵۹pm PT به اتمام می رسد. همچنین خبری از دسترسی سریعتر به این دمو در اروپا نخواهد بود.

البته سفارش بازی از سایت GameStop ویژگی های دیگری هم خواهد داشت از جمله این که تمامی XP هایی که از طریق بازی کردن این دمو به دست آورده اید در زمان انتشار کامل بازی نیز همچنان وجود خواهند داشت.

Nelson در مورد حالت OverRun می گوید :

OverRun یک حالت رقابتی هیجان انگیز جدید در بخش مولتی پلیر است که دو گروه پنج نفره از بین Locust ها و سربازان COG را در یک نبرد شانه به شانه در برابر هم قرار خواهد داد و بر خلاف هر چیزی است که طرفداران Gears تاکنون تجربه کرده اند.

Gears of War: Judgment در ماه مارس  ۲۰۱۳ به طور انحصاری برای xbox 360 عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا
دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا
دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا
دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا
دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • M N.007 گفت:

    به نظر من تاریخ مصرف چرخ دندهای جنگ دیگه به پایان رسیده :no:

    • pedrambarani گفت:

      خودتون تنهایی تاریخش رو اعلام کردید؟ :no: من همین چند ساعت پیش داشتم ۳ش رو بازی میکردم.واسه شما تموم شده ولی هنوز خیلی خیلی طرفدار داره.

    • دوست عزیز اون نظر شماست و به نظر ۹۹ درصد کسانی که این سری رو تجربه کردند هیچ چرخ های جنگی به اتمام نرسیده البته احتمال داره شما از سبک این عناوین لذت نبرده باشید اما اصلا دلیل قانع کننده ای برای این نظر شما نیست و همانند همیشه این عنوان جدید به راه خودش برای دست یافتن به جوایز مختلف و نمرات بالا و لذت بردن دوستان و دارندگان ایکس باکس ۳۶۰ ادامه میده…
      _____________________________________
      راستی محمد جان هنوز قیمت یا پوینتی برای بدست اوردن این دمو مشخص نشده؟!!!

    • kasra_fenix گفت:

      نظرت رو بنویس رو کاغذ لوله کن بنداز تو جوب !
      من از روزی xbox360 ام رو خریدم تا آلان بجز زمان امتحان ها هفته ای نبوده که gears of war بازی نکرده باشم و هنوزم بنظرم بهترین بازی دنیاست و اگر هم این گیرز جدید خراب کنه و گند هم از آب درباید من فکر می کنم که geras 3 رو حداقل برای ۲ سال دیگه دارم که بازی کنم چون به خاطر مولتی پلیر بی نظیر هیچ وقت تکراری نمیشه اونم با چیزی حدود ۲۰ تا زمین مختلف (من dlc گرفتم) و هیچ وقت هم تاریخش نمی گزره .

  • jack گفت:

    این سری خلاقیت رو از بازی ها گرفته

    • جان ما؟خلاقیت رو گرفته؟”وای بر من”
      اخه دوستان عزیز لطفا کسی این سری بازی هارو تجربه نداشته پس الکی اظهار نظر نکنه.سری بازی های چرخ های جنگ همیشه یکی از بهترین بازی های انحصاری این نسل بوده و یقینا همه ی عناوین عرضه شده ی این سری بازی ها در حد فوق العاده ای ظاهر شدند و هیچ شکی درش نیست و هر نسخه جدید تر ویژگی های منحصر به فردی در داخل گیم پلی و محیط های بازی گنجانده میشه.شما لطفا اول برید تریلری که در گوشه ی سمت راست صفحه ی اصلی سایت قرار داره رو که در خصوص بازی چرخ های جنگ:داوری هست رو دانلود کنید تا بعدش متوجه خلاقیت بشید!!!

  • jack گفت:

    اولا درس صحبت کن و چایی نخورده پسر خاله نشو.
    اگه کمی اهل مطالعه باشی به حرف من می رسی یه سر به سایت gamespot
    بزن و الکی خودت بازی رو نقد نکن اول برو و اون مطلب بخون بعدا بیا حرف بزن.

    • اول کاربر نسبتا محترم بنده با کمال ادب با شما صحبت کردم…
      دوما یک مقداری ادب لازمه داشته باشین…!!!
      بعدش هم ترو قران هیچ بازیی رو تجربه نکردی نظر نده چون مورد تمسخر بسیار از افراد قرار میگیری!!! “یک نصیحت دوستانه”

      • jack گفت:

        آخه کوچولو من تو مسابقات گیم گیلان مقام اول آوردم .
        تازه آقای محترم برو یه سر به لیست گیمرهای حرفهای ایران بزن اسم منو می بینی
        حالا هم جز تیم بازی ایران هستم.امیدوارم بدونی منظورم چیه.البته شک دارم

        • Guerrilla گفت:

          تو اگر گیمر بودی و دنیای بازی درک می کردی می دونستی بازی ای که خلاقیت از دنیای گیم گرفته سری بازی هایه کال اف هست نه این که تا الان از روش بازی کپ زده شده و ساخته شده . باید بازی بکنی تا ببینی چه شاهکارایه همین جوری رو هوا و گر از این سبک خوشت نمیاد دلیل نمیشه نقد هایه چرت دیگر سایتارو اینجا بیان کنی . :yes:

          • jack گفت:

            اولا بابت صحبت با ادبانه شما تشکر میکنم :yes:
            برادر من بحثم سر شماره ۱ نیس .شماره ۱ بدونه شک بهترین بازی سال ۲۰۰۶
            ولی بحث من سر شماره۲و۳واین بازیه که هیچ فرقی تو زمینه گیم پلی نکرده.

            تشکر از فهم شما :snicker:

            • keyone گفت:

              داداش. خدایی gears تا حالا بازی کردی؟میگی خلاقیت نداره؟پس این mode جدید به اسم beast تو گرز چیه. یا اگه لایو باشی ۱۲ تا mode واسه مولتی هستش.(به جز چهار تا مد برای دی ال سی force of nature. چهار تا اسلحه جدید داره. مد hordeخیلی بهتر شده نسبت به نسخه دوم. در قسمت کمپین dlc رو درنظر نگیریم. ۵ تا اسلحه جدید داشت با مراحل آبی و کلا متفاوت با دو نسخه قبلی

                • Guerrilla گفت:

                  برادره من خلاقیت که شما میگی یعنی ریسک . وقتی که یک سری بازی فروش بسیار بالایی داره و طرفداراش روز به روز افزایش پیدا میکنن . یعنی گیم پلی مشکلی نداره و دیگر بنیاد هایه بازیش . بسیاری از بازی ها همینند و هم سازنده و هم ناشرشون نمی خوان تغییر ایجاد کنن مثال هاش کال اف و گاد اف وار و هیلو و … . شما خودتم هم باشی این ریسکو به جان نمی خری وقتی فروش داره .
                  فعلا که این بازی در سبک خودش بی رقیب هست و نیاز نو اوری در گیم پلیش نداره . 🙂 :yes:

                • kasra_fenix گفت:

                  خیلی فرق !
                  اولا آقای عزیز شما اگه بهترین گیمر دنیا هم باشی حق نداری تا همه قسمت های بازی رو مزه نکردی درموردش حرف بزنی منم توی گیرز آف وارم کسی حریفم نمیشه ولی نمیرم به بقیه بازی ها فش بدم یا گیر الکی بگیرم،دوما ازگیرز۱ تا ۳ بیش از ۱۵ نوع سلاح جدید و تعداد زیادی که آلان حضور ذهن ندرام مود مولتی پلیر و بالای ۲۰ تا هم دشمن جدید وارد بازی شده ،محیط بازی بسیار فرق کرده اگه یکم بازی رو امتحان میکردی متوجه می شدی توی گیرز ۱ محیط زمستانی بود و همه آستین بلند در حالی که توی گیرز ۳ محیط تابستونی و همه آستین کوتاه اند!(کدوم بازی رو دیدی این شکلی فصلی بازیهاش تغیر کنه؟!)
                  کلی هم وسایل نقلیه جدید اضافه شده و گیم پلی بازی و هوش مصنوعی نیز دستخوش تغیرات جدیدی شده همچنین روند داستان بازی نیز جذاب تر شده و هدف بازی ابعاد بزرگتری پیدا کرده نه مثل همه ی بازی های دیگه که کل سری خلاصه میشه یه این که یک نفر ،گروه یا دولت به عنوان آدم بده می خواد یه کشوری رو بترکونه شما هم قهرمان داستانید و باید کشور رو نجات بدبن !
                  اصلا همین که این آدم ها ی توی گیرز توی یک سیاره دیگه هستم کلی جا برای خلاقیت می زاره که هیچ ،باعث عدم کپی بقیه بازی ها از این سری میشه!
                  پس نظرتونو لطفا برای خودتون نگه دارید!

                • کسری جان اصلا نگران نباش خودم حریفتم…
                  مردی گیمرتگ لایوت رو برای پ.خ کن تا بهت نشون بدم!!! 😀

        • jack@
          ظاهرا شما ادب حالیتون نمیشه اصلا هم مشکلی نیست…
          خب عزیز من,بنده چیکار کنم که شما مقام اول رو اوردی؟
          شما اصلا بهترین مقام دنیا رو بیار ولی در طرف مقابل زیاد متوجه ویژگی های منحصر به فرد یک بازی نمیشه این همه مقام و… چه فایده ای داره؟من امیدوارم شما این سری رو تجربه کرده باشین که شامل شماره ی ۱ تا ۳ و در سال ۲۰۱۳ نسخه ی چرخ های جنگ:داوری میشه و تصمیمات رو از روی منطق و عقل بگیرید نه از روی فن و یا بی توجهی!!!

  • ... گفت:

    مبین خان یه قضیه رو کامل متوجه شدم …فن این بازی هستی نگو نه که قبول نمی کنم (حتی بیشتر از Splinter Cell ) 😀
    من تنها نسخه ای از این بازی رو که بازی کردم نسخه ی اولش بود که واقعا شاهکار بود ولی در مورد نسخه ی سومش نکته ی جالب اینه که فروشش از دو نسخه ی قبلش نه تنها کمتر نشده بلکه بیشترم بوده این نسخه رو دیگه نمی دونم… :smug:

    • داداش ارش خب مگه من میگم فن این بازی نیستم؟
      انصافا از روی حرف های فنی بگذریم این سری بازی ها یکی از بهترین بازی های این نسل کنسول های خانگیست.به قول خود شما شماره ی سوم این عنوان نه تنها فروشش کمتر نشد بلکه نسبت به نسخه های پیشین نیز بیشتر شد.و حتی متای این سری بازی های چرخ های جنگ پایین ۹۰ نبوده است!!!-
      ولی انصافا فن سم فیشر و اسپلینترسل نیز هستم… 😀

  • Gamezluverz گفت:

    سلام بچه ها من میخوام یه ps3 از خارج دوبی سفارش بدم بخرم یا منتظر نسل اینده باشم ایا قیمت با اینجا فرق مکنه

  • Kratos-_-0_0 گفت:

    این بازی جز بهترین بازیها در سبک خودشه و این سبک به تنهایی پرورش
    داده به عنوان مثال سیستم کاورگیری که تو خیلی از بازیهای سوم شخص امروزه شاهدش هستیم
    ولی یه نظری دارم درباره این نسخه ، اگه نریزین سرم که موفقیته نسخه های قبلیو به هیچ وجه تکرار نمیکنه نمیگم بازیه بدی میشه ولی به شاهکار نسخه ی سوم نمیرسه
    شاید من دارم اشتباه میکنم ولی تا زمان عرضه باید صبر کنیم
    ممنون از خبر :yes:

  • mehdi etzio گفت:

    گیز آف وار جادجمنت :-/
    این بازی تنها عنوان انحصاری مایکرو در سال ۲۰۱۳ هستش باید صبر کردودید که شرکت EPIC وPeople can fly چه گلی بر سر ما گیمرها میزنند 😀
    اما در مورد ریسک که یکی از بچه ها در بالا ذکر کرد بببینید بچه ها تا ریسک نکنی موفق نمیشی :snicker: حتی یکی از بازی سازان بزرگ اسمش یادم نیت الان :-/ اما گفتهبود که دنباله ها IP ها را از بین میبرند و این مساوی با نابود کردن ایده وخلاقیتهای بیشتر در بازی ها :sarcasm: 🙄 :heh:
    واین گیرز یکی یدونه مایکرو هستش باید ببینیم چی میشه 😀 :snicker:

    • Guerrilla گفت:

      برادر خلاقیت روی ای پی هایه پر فروش ریسک هست و بسیار بسیار خطرناک مثله اینکه بارسلونا الان این همه نتیجه خوب داره میده یک سرمربی بیاد و مسی بزار کنار و از یک بازی کن جدید بزاره و خلاقیتی در سیستم ایجاد کنه و تغییر ایجاد کنه مثالش مثله همینه . یا میتونه یک اشتباه بزرگ بشه و یا همونی که هست باقی بمونه و شاید بهترم بشه
      باید در سطح یک مدیر باشیم دوست عزیز در این شرایط و خودمونه جایه اونا بزاریم مدیر در مورد شرکت هایه بزرگ اهل ریسک نیستن اونا کارشون بازی نیست کارشون درامد زایی و پرداخت وام ها و بدهی ها و مالیات و حقوق هاست و خیلیایه دیگه یک اشتباه در یک ای پی پر فروش برشون حکم یک قدم بر ورشکستگی میدهد
      . :-)) :yes: :sidefrown: :dazed: :teeth: :evilgrin: :mean: :reallypissed: :razzmad: :disdain: :smug: :smug: :smug:
      خلاقیت در ای پی هایه جدید بهتر تاثیر میده دوسته من .
      خلاقیت در گیم پلی اوصولا در ای پی هایه جدید هست

دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا
دموی قابل بازی Gears of War: Judgment تایید شد - گیمفا