Activision و رونمایی از تکنولوژی نسل بعد
Activision در جلسهای قصد دارد دربارهی طراحی جزئیات شخصیتها در کنسولهای نسل بعد نشستی برگزار کند.Jorge Jimenez متخصص گرافیک و طراحی در Activision Blizzard در شصت دقیقهی ابتدایی این نشست، با عنوان ((دگر دیسی در ارائهی فوتورئالیستیک بصری)) به توضیح ابتدایی خواهد پرداخت و در این نشست به ارائهی آخرین تکنیکها و نظرات خود در رابطه با طراحی شخصیتهای نسل بعد، میپردازد.
Jimenez در این نشست برخی از مدل ها و کارهای خود را به عنوان نمونه در اختیار دیگران قرار میدهد و دربارهی تکنیکها و روشهایی برای طراحی با رعایت حداکثر جزئیات توضیحاتی خواهد داد. شما میتوانید از طریق وبلاگ Jimenez از مدلها و نظراتش بهره مند شوید. او در وبلاگش مدلهای بسیاری را به معرض تماشا میگذارد که در نوع خود مثال زدنی است و ما را بیش از پیش چشم به راه نسل بعد میکند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
چه عجب اکتیوژن هم دیگه راهی نسل بعدیش شد 😀 :laugh:
واقعا کار آقای جیمنز عالی هستش خیلی طبیعی بودند 😮 :lashes:
ممنون عالی بود.
خیلی جالبه :yes:
نه بابا اکتی هم می خواد یه فکری به حال گرافیک بکنه؟ 😮