گیمفاوب سایت خبری تحلیلی بازی های ویدئویی
English
ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

شکارچی فضایی|پیشنمایش Prey 2

پیش‌نمایش
شکارچی فضایی|پیشنمایش Prey 2

مثل اینکه بازیهای سری Prey تا لحظه عرضه فراز و نشیب های بسیاری دارند! بعد از 11 سال Prey 1 منتشر شد در حالی که بارها کنسل شد و دوباره ساختش از سر گرفته شد. در E3 سال گذشته میلادی بود که نسخه دوم بازی معرفی شد و بازخورد های مناسبی داشت. در این مقاله سعی کرده ایم آنچه درباره ی این بازی تا این لحظه انتشار یافته است را در مقاله ای کامل در اختیار شما قرار دهیم.

نام بازی: Prey 2

سازنده: Human Head Studios

ناشر: Bethesda Softworks

سبک: Sci-fi|First-Person shooter|Action

پلتفرم: PC|PS3|Xbox360

تاریخ انتشار: TBA 2013

باکس آرت (Box Art) بازی:

باکس آرت رسمی برای بازی وجود ندارد

 

مقدمه:

استدیوی بازیسازی Human Head Studios از سال 1995 شروع به ساخت یک بازی اول شخص با گیم پلی منحصر به فرد خود به نام prey کرد و پس از چند سال وقفه و تاخیر های پی در پی و بیان شدن شایعات کنسل شدن ساخت بازی، در طول پروسه ساخت توانست ان را در سال 2006 برای پلتفرم PC و دو ماه بعد برای X360 تازه وارد منتشر سازد! یازده سال کار تنها برای یک بازی! در سال های ابتدایی ساخت Prey پیش بینی می شد که این بازی جزء اولین بازی های با کیفیتی قابل تحسین و در عین حال سه بعدی باشد. در ژانویه (January) سال 1995 بالاخره ساخت بازی تحت پشتیبانی های شرکت 3D realms و با سر پرستی آقای تام هال (Tom Hall) آغاز شد. این پروژه ی عظیم در ابتدا با سرعت و پیشرفت قابل قبولی ادامه داشت تا اینکه یک شوک بزرگ به این استدیوی معروف -که در آن سال ها که یکی از دلایل بر زبان افتادنش همین پروژه عظیم بود-، وارد آمد و پس از یک سال آقای hall بازیساز شماره یک این استدیو، طی مشکلاتی نامعلوم از 3D realms جدا گشت و این پروژه ی عظیم بی سرپرست و نیمه کاره برای مدتی رها شد! در این مقطع زمانی شرکت سازنده سراغ آقای پاول اسکویتما (Paul Schuytema) رفت تا این پروژه که به عقیده ی خیلی از کارشناسان این صنعت عظیم برای ناشرش سود زیادی را به همراه داشت، بی سرپرست رها نشود. بدین ترتیب پس از دو سال خاک خوردن دوباره بازیسازان -که نمی توانستند سودی که این بازی به همراه داشت را فراموش کنند- به سراغ پروژه ی عظیم خود -که احتمالا برگ برنده ی خود بین دیگر ناشران می توانست باشد- بروند. ایده ی اصلی بازی یعنی بیگانگان و موجودات فضایی بود و توسط Tom Hall مطرح شده بود بر سر جای خود باقی ماند ولی با این تفاوت که خط داستانی جدید بازی بر اساس زندگی تعدادی بیگانه فضایی در سیاره کوچکی به نام Sphere بود شکل گرفت بازیباز نیز کنترل شخصی امریکایی به نام Tommy را به دست می گرفت.

داستانی دارد این Prey 1!

داستانی دارد این Prey 1!

 

Prey اولین بازی ای بود که از فناوری Portal -که با آن می توانستیم با شکافتن فضا و زمان یک جا به جایی ناگهانی داشته باشیم! درست همان قابلیتی که در بازی Portal از valve نیز شاهد آن بودیم البته با این تفاوت که بازیسازان Prey 2 کمی زود تر دست اینیشتین را از پشت بستند! واکنش عمومی و کارشناسان صاحب نظر در امر بازیسازی نسبت به Prey بسیار خوب و مثبت بود. نمایش های ارائه شده در آن سال ها نوید یک بازی شگفت انگیز را به بازیبازان و غلتیدن در دریایی از اسکناس را به بازیسازان میداد. قبل از عرضه این بازی، همه 3D Realms را با بازی Duke Nukem 3D -که متاسفانه در سال های اخیر با بی توجهی بازیسازان از محبوبیتش به طرز چشمگیری کاسته شده- ، می شناختند. همه چیز به خوبی پیش می رفت و بازی پیشرفت قابل قبولی داشت تا اینکه مشکلات فنی جدی ای، بار دیگر پروژه ی Prey را در دسامبر (December) سال 1998 متوقف ساخت. تقریبا تا پایان سال 1999 هیچ خبری از این پروژه منتشر نشد و کار ساخت بدون هیچ تحرکی باقی ماند. هیچ گاه قطع ساخت بازی به طور رسمی اعلام نشد و بازیسازان بارها کنسل شدن آن را تایید و تکذیب می کردند تا بالاخره در ماه مارس (March) سال 2000 در سایت رسمی بازی Prey فعالیت هایی کوچکی دیده شد که منتقدان و کارشناسان و بازیبازان را امیدوار نمود…این مشکلاتی بود که همیشه بر سر راه این بازی قرار داشت و احتمالا در شماره ی دوم بازی با توجه به گسترگی به مراتب بیشترش بیشتر شاهد آن خواهیم بود!

داستان:

Killian Samuels

Killian Samuels

داستان بازی این بار روایتگر مارشالی امریکایی به نام Killian Samuels می باشد. وی در طی سفری فضایی دچار حادثه می شود و در سیاره ای به نام Sphere -که به مقدار کافی درباره اش در قسمت مقدمه توضیح دادیم و تا حدی با نقش این سیاره ی کوچک در این سری آشنا شده اید-، سقوط می کند. شخصیت بازی یعنی Samuels بعد از مدتی جنگ و درگیری با بیگانگان و ساکنان این سیاره عجیب، با صدمه ای جدی مواجه می شود و گروهی ناشناس وی را دستگیر می کنند و به زندان می افتد. وی پس از ربوده شدن به عنوان موشی آزمایشگاهی برای بیگانگان استفاده می شود. داستان بازی از این لحظه با به هوش آمدن Killian آغاز می شود در ابتدا او که هیچ چیز از گذشته و آنچه بر وی گذشته را به یاد نمی آورد، موفق به گریختن از مهلکه میشود و از آزمایشگاه بیگانگان می گریزد. حال شخصیت اصلی بازی متوجه می شود که به سبب آزمایشی که بر رویش انجام شده، مهارت های خارق العاده ای بدست آورده است. نترسید خبری از یک Spider-Man جدید نیست! وی تصمیم میگرد از آن نیرو های فرا طبیعی بر علیه بیگانگان استفاده می کند و به نوعی نمک بخورد و نمک دان بشکاند! Killian در مسیر مبارزه ی خود به مرور زمان حافظه ی از دست رفته ی خود را باز می یابد و در حالی که گمان می کرد تنها انسان مهاجر باقی مانده بر روی سیاره ی Sphere است با Tommy که در نسخه های قبلی کنترلش به دست ما بود مواجه شده و با گروهی با هویت نامعلوم آشنا می شود که احتمال میدهد که به دست همین گروه ربوده شده است. در این حال به مبارزه ی خود ادامه می دهد و با به یاد آوردن خاطرات خود و بازیابی حافظه ی خود و اطلاعاتی که از آنها کسب می کند، تمام فکر و ذهن خود را بر فرار از این سیاره که برای او از جهنم چیزی کمتر ندارد میگذارد. داستان prey 2 بسیار غنی تر از نسخه ی قبلی خواهد بود بدون شک…

گیم پلی:

یکی از دشمنان بازی

یکی از دشمنان بازی

شما در نسخه های قبل تنها قادر بودید بر اساس خط داستانی بازی پیش بروید و تنها آنچه از شما خواسته شده را انجام دهید، اما این بار خبری از این ماموریت های کلیشه ای نیست و شما آزادی عمل بسیار بیشتری نسبت به نسخه ی قبلی خواهید داشت و به لطف Open-World بودن بازی در جریان بازی توانایی دارید که در هر منطقه با توجه به تشخیص خود عمل کنید و دیگر مجبور به انجام کاری از پیش برنامه ریزی شده و به اتمام رساندن ماموریت های کلیشه ای نیستید. در برخی از مراحل می توانید انتخاب کنید که دشمن خود را بکشید، شکنجه کنید و یا با خشونت(!) پول و اطلاعات بگیرید. به گفته ی سازندگان دقت بالا و قدرت تفکر بالا برای درست به اتمام رساندن این بازی نیاز دارید. گاهی سریع کشتن دشمنان باعث می شود که نتوانید اطلاعات کافی را کسب کنید! گاهی اوقات نیز از نکشتن آن ها پشیمان خواهید شد و این امر به قیمت جان خودتان و یا صدمه دیدن تمام خواهد شد! شما در انتخاب ماموریت ها نیز آزاد هستید و تعدادی ماموریت فرعی -که در داستان اصلی تاثیر ندارد- در بازی گنجانده شده است همچنین می توانید در محیط بازی بگردید و با اشخاص صحبت کنید البته این قابلیت برای تمامی اشخاص و NPCها امکان پذیر نیست. سیستمی در بازی به نامThe Visor که از یکی از کاربردهای آن یافتن محل اشیای خاصی است که کم شباهت با یکی از نوآوری ها و قابلیت هایی که بازی Batman Arkham City به دنیای گیمینگ وارد کرد نیست، نیز وجود دارد. به طور کلی بیشتر عناصری که در یک Open-World شاهد ان بودیم در این بازی نیز وجود دارد اما در دنیایی بیگانه! سیستمcheck point جدیدی نیز در بازی قرارداده شده است که با توجه به مشکلات چک پوینت های نسخه های قبلی در این نسخه شاهد تغییر این سیستم هستیم. اما بخش اصلی گیم پلی یعنی حرکات بازیباز است که به نوعی در بازی خود نمایی می کند. اصل بخش سکوبازی گیم پلی از بازی تحسین بر انگیز Mirrors Edge الگو برداری شده است. شما در بازی این قابلیت را دارید که از دیوار ها بالا بروید، از ساختمانی به ساختمان دیگر بپرید و بسیاری کار های دیگر که بازیبازان را تا حدی به یاد سری پرطرفدار Assassin’s Creed که این چند ساله به نوعی به عنوان بهترین بازی ای که از حرکات پارکور در گیم پلی خود بهره برده یاد میشود، را انجام دهید. سیستم کاورگیری و مخفی کاری بازی نیز به نوعی ترکیبی از چند بازی بزرگ سبکهای مشابه با گیم پلی مشابه است. همانند سم فیشر معروف می توانید در سایه ها قرار گرفته و بدون سرو صدا پیش بروید و دشمنان را از پای در آورید! کاور گیری بازی نیز گویا نسخه ی ارتقا پیدا کرده ی کاور گیری Killzone 3 می باشد. خوشبختانه بازی از تعداد قابل ملاحظه ای اسلحه برخوردار است! با تنوع بیش از 20 نوع اسلحه ی متفاوت و البته قابل ارتقا!

دشمنانی ما فوق تصور!

دشمنانی ما فوق تصور!

از دیگر نو آوری های این بازی میتوان به سیستم جاذبه که به صورتی جالب در گیم پلی قرارداده شده اشاره کرد. این قابلیت در کمتر بازی ای دیده شده. برای فهم بهتر مثالی میزنم، فرض کنید در ساختمانی حضور دارید، حال علاوه بر نیروی جاذبه ی خود سیاره که از داخل سیاره بر شما وارد می شود، در بعضی از بخش های ساختمان و محیط بازی این نیرو از طرف دیوار یا حتی سقف به شما وارد می شود یعنی می توانید بر روی دیوار ها و یا حتی سقف محلی که در آن حظور دارید راه بروید! در اکثر مواقع جهت وارد شدن این نیرو را خودتان کنترل می کنید. علاوه بر این در بعضی قسمت ها نواری نیز می بینید که هنگامی که روی آن راه می روید بر اثر نیرویی که بر شما وارد میکند به آن می چسبید…سازندگان همانطور که می بینید ایده های خود را به گیم پلی بازی های دیگر مخلوط کرده اند و یک بازی زیبا را برای ما مهیا می کنند. ترکیبی از Batman،Assassin’s Creed،Spider-Man و Splinter Cell و Mirror’s Edge!
پورتال ها که از نکات مثبت نسخه نخست بازی بودند، اینبار هم به بازی بازگشته اند و شما می توانید خیلی سریع تر خود را از جایی به مكان دیگر تلپورت كنید. در ابتدا شما این قابلیت را ندارید ولی دشمن شما از ابتدا این قابلیت را دارد و به راحتی از یک محیط به محیطی دیگر میرود و بدون صدمه دیدن از بین دو قطار در حال عبور در جهت عکس عبور میکند!
سازندگان بازی Prey 2 اعلام کرده اند که بازیبازان برای به پایان رساندن این عنوان به 15 ساعت زمان نیاز خواهند داشت. کریس رینهارت (Chris Reinhart) که سرپرست این پروژه میباشد، در صحبت هایی درباره مدت گیم پلی بازی به این مسئله اشاره کرد که بازی دارای حالتی Open-World است و بازیکنان می توانند در این بازی به جستجو بپردازند تا آیتم های مختلف بدست بیاورند.

گرافیک:

طراحی زیبا...نظر شما چیست؟

طراحی زیبا…نظر شما چیست؟

Human Head Studios برای تولید و ساخت این بازی از موتور گرافیکی id tech 4 استفاده نموده است. موتوری از نسل حاظر که در حد متوسط است که از سال 2003 مورد استفاده قرار گرفته و فقط چندین ارتقا به خود دیده است! این در حالی است که چندی پیش tech 5 نیز معرفی و رونمایی شد و از آن در بازی زیبای rage نیز استفاده شد که گرافیکی قابل قبول و در یک کلام محشری را ارائه می کرد که با کم دقتی بازیسازان در ساخت بافت ها باگ های گرافیکی در طول بازی کم نبودند. درباره ی id Tech 4 همان بس که بدانید بازیهای Brink و Wolfenstian را که در دو سه سال اخیر عرضه شده اند از این موتور در ساخت آنها استفاده شده بود. id tech 4 در این زمینه حرفی برای گفتن ندارد و نخواهد هم داشت. طراحی محیط بازی با ظرافت خاصی صورت پذیرفته است و طراحی ظاهری ساختمان ها و شهر و به طور کلی گرافیک هنری در سطح قابل قبولی است.
نمای شهر بسیار زیباست. چراغ هایی از جنس نئون در شب، رنگ و روی خوبی به محیط داده اند. همانطور که پیش تر گفته شد توجه به جزئیات بسیار قابل تحسین است و گرافیك تكنیكی بازی هم در سطح قابل قبولی قرار دارد –در حالی که میتوانست بهتر از این نیز باشد-. هر منطقه نسبت به منطقه دیگر ویژگی های ظاهری متفاوتی دارد که کاملا قابل تشخیص می باشد. رنگ بندی و تیرگی تصاویر بازی همان حس غریب بازی زیبای Bioshock را منتقل می کند و این امر نیز قابل احساس است که در سرزمینی غریب و بیگانه هستیم. حسی که بهترین شکل آن را در سری Mass Effect ابر کمپانی EA دیده ایم طراحی ظاهر اشخاص و سلاح ها قابل قبول، جذاب و متنوع است و سازندگان خلاقیت خود را به خوبی برایش خرج کرده اند، اما متاسفانه در تصاویر منتشر شده از بازی، بافت های ضعیف و تا حدی با کیفیت پایین دیده شده است که مطمئنا بازیسازان تمام سعی خود را برای رفع آن خواهند کرد، هر چند که خیلی از محیط های بازی دیده نشده اند.

خودتان انتخاب کنید...او را میکشید یا...

خودتان انتخاب کنید…او را میکشید یا…

صحبتی با سازندگان در حین نمایش گیم پلی بازی در E3 2012:

در طی E3 سال 2012 در مصاحبه هایی با IGN Live و Game Spot ،کریس راینهارت (Chris Rhineheart) طراح ارشد بازی، توضیحاتی در حین نمایش گیم پلی بازی داشت و به این نکته اشاره کرد كه بازتاب مردم از تغییرات، خیلی خوب بوده و همه از بازی خوششان آمده است. وی ادامه میدهد: «ما قصد داشتیم بازی را به یک دنیای جدید ببریم تا دشمنان و بازیبازان محیط های جدید تری را تجربه کنند.» در ابتدای نمایش، شخصیت اول درست همانند Mirror’s Edge و با حرکات زیبای ورزش پر طرفدار پارکور از موانع بالا می رود و راینهارت ادامه میدهد: «تامی (Tommy) شخصیت سرخ پوست نسخه اول هم در بازی حضور دارد.» که این نکته خبری جالب و غافلگیر کننده برای طرفداران این سری خواهد بود.
البته بازیباز امکان بازی کردن در نقش تامی را بر عهده نخواهد داشت، و تامی بعضی مواقع به مانند یك روح ظاهر می شود و در حقیقت به بازیكن كمک می كند. البته نوع کمک تامی هنوز مشخص نشده، در برخی بازی ها مانند AC2 شخصیتی که به شخصیت اصلی داستان و قهرمان بازی کمک می کرد که مجهز تر و آماده تر در برابر دشمنان و خاندان بورجیا حاضر شود و در برخی بازی ها شاهد آن هستیم که شخصیت های مختلف در طول درگیری ها به بازیباز کمک می کنند مانند مراحلی که در بازی فوق زیبای Red Dead Redemption از ابر کمپانی راکستار، شخصی که امنیت آن بخش از نقشه بر دستان وی بود به همراه همکارانش به شما در پاکسازی نقشه از اشرار کمک می نمود.
در طول گیم پلی پخش شده در E3، شما دو موجود عجیب(!) فضایی را مشاهده می كنید كه یكی از آن ها روی صندلی نشسته و به شما می گوید كه حاضر است پول خوبی بابت كشتن یك شخص فراری به شما بدهد و بازیباز این امکان را دارد که آن ماموریت را نپذیرد یا هر انتخاب دیگری مثل کشت آن دو شخص را داشته باشد، اما بازیباز در این زمان این ماموریت را قبول می كند. راینهارت می گوید که محیط بازی كاملاً باز است و شما می توانید هر مأموریتی را كه خواستید، انتخاب یا رد كنید؛ معنای واقعی آزادی در یک بازی!
در این حال می بینیم که ساموئلز-شخصیت اصلی بازی- با استفاده از یك جت پک كه بر پشت او بسته شده، از یک قسمت شهر پرواز می كند و روی نرده ها فرود می آید. شما متوجه می شوید كه سوژه مورد نظر که باید او را به قتل برسانید، یك فردیست كه در یک كلوب شبانه حضور دارد. ساموئلز به سمت كلوب می رود و با اسكن كردن محیط، هدف را پیدا می كند. جزئیاتی از شخصیت او (از اسم تا سابقه و توانایی او) در سمت چپ تصویر ظاهر می شود و روی HUD جزئیات بیشتری از او می توانیم ببینیم که اگر به آنها دقت کنید تصمیمات بهتری می توانید از فرد مورد نظر به دست بیاورید. آزادی ای که بازیسازان وعده ی آن را می دادند اکنون قابل لمس است چون شما می توانید به هر روشی كه می خواهید وارد كلوب شوید. برای مثال مانند یک اساسین، می توانید از دیوار آن بالا رفته و وارد شوید؛ یا این که از در اصلی رفته و با یك اكشن سریع درست مانند بازی تحسین شده ی Vanquish همه را بكشید و یا حتی مانند سم فیشر به طور مخفیانه از در پشتی وارد شوید.
حال ساموئلز، یکی از خدمتکاران و زیر دستانِ فرد مورد نظر را پیدا می كند و وی را گروگان می گیرد. با ورود به كلوب، دشمنان برای کشتن ساموئلز شروع به شلیك می كنند و كمی بعد گروگان ما می میرد! شما می توانید همانند کاور گیری های بی نقص شاهکار سونی یعنیKillzone ، به پشت اشیاء مختلف رفته و شلیك كنید. اكشن بازی بسیار سریع و هیجانی است. انفجارها، مهیب و بسیار زیبا كار شده اند و شما می توانید دشمنان را اسكن كرده و آن ها را با رنگ قرمز در محیط مشاهده کنید كه خیلی به سریع تر شدن گیم پلی كمک كرده است. هدف ساموئلز با مشاهده تیراندازی، فرار می كند و شما برای کشتن وی مجبورید وی را تعقیب كنید. او در حین فرار، به سمت شما شلیک می كند و در صحنه ای سینماتیک و مشابه حرکات پارکورِ بازی Assassin’s Creed كار شده و شما باید سریع خود را به هدف برسانید.

سیاره ای تاریک

سیاره ای تاریک

دشمن ما از توانایی «تلپرت شدن» استفاده می كند و به سرعت از روی سطح سیاره به بالای یک پل می رود و و به دلیل این كه بازیباز فعلا چنین قدرتی را ندارد، برای عقب نماندن از او، با بالا رفتن از پل به او می رسد. البته شما هم چیزی کم ندارید، کوله ای که بر پشت شما بسته شده است می توانید در طول ماموریت ها کمک یار شما باشد، برای مثال میتواند هر چند ثانیه دو موشک به سمت هرجایی که به آن می نگرید شلیک کند که در درگیری های شلوغ کاربرد زیادی دارد. در این حین، راینهارت می گوید: «ما بخش چندنفره برای این بازی در نظر نگرفته ایم، چون می خواستیم بازی بخش تک نفره عمیق و بدون نقصی داشته باشد.» او اشاره می كند كه: «در Bethesda افراد زیادی بر بازی های Open-World كار كرده اند که این موضوع كمک بسیار بزرگی برای ما بوده است.»
آقای Colin Moriarty از منتقدان مشهور بازیهای ویدئویی، درباره ی این بازی چنین می گوید: «سخت است که بگوییم Human Head Studios یکی از بهترین استدیو های ساخت بازی نیست، اما به طور طبیعی ما از بازیهایی که توسط استدیو های کوچک ساخته می شوند دوری می کنیم. با توجه به چیزی که من دیدم، Prey 2 از آن دست بازیهای مورد علاقه ی من است. من اغلب دوست ندارم که دنباله ی بازیهایی را که نسخه اولش را هرگز بازی نکرده ام را بازی کنم؛ با صداقت بگویم هرگز هم دوست ندارم که عنوان نخست Prey را بازی کنم، ولی Prey 2 یکی از استثنا های این عادت من هست.»
آقای پیت هاینس (Pete Hines) مسئول بخش بازاریابی کمپانی معروف Bethesda در قاره اروپا، در صحبت هایی به این موضوع اشاره داشت که بازی Prey 2 کنسل نشده، اما تصمیم گرفته شده که نیروها، زمان و پولی که برای این بازی صرف می شد در حال حاضر در جاهای دیگری خرج شوند! و این کمپانی همچنان نیم نگاهی به این بازی دارد. شایعات مختلفی حاکی از آن بودند که این بازی کنسل شده است. که بارها بدین صورت تایید و تکذیب شده اند…مثل اینکه این بازی هم پروسه ای 10 ساله را طی خواهد کرد!

12345678910(3 رای, میانگین آرا 6٫33 از 10 )
Loading...
برچسب ها، ،

برای دنبال کردن گیمفا می توانید از تلگرام و اینستاگرام استفاده کنید.

نظرات

  1. korosh bozorg گفت:

    بنظر که جالب میاد امیدوارم خوب باشه چون میخوام بگیرمش

    1Thumb up 0Thumb down
  2. peyman3 گفت:

    دمشون گرم خداس میخواستم یک کتاب بنویسم در کامنت ازشون تعریف کنم بعد دیدم هیچ زمانی براش مشخص نشوده یعنی چی Shock باید 3 سال دیگه صبرکنیم Really Pissed ای خدا بزن اسفالتشون کن اروم بشم Really Pissed

    3Thumb up 0Thumb down
  3. رسول خردمندی گفت:

    با تشکر از ACF.

    فکر کنم کاملترین مجموعه اطلاعاتی درباره بازی Prey 2 باشه. هر چند به نظر می رسه که ساخت این بازی خیلی کند پیش میره. به نظر من که کنسل میشه. Smile

    2Thumb up 0Thumb down
    • ACF گفت:

      دیگه همینه دیگه Neutral
      اولا ممنون آقا رسول
      دوما کلا این سازنده با انتشار Prey مشکل داره
      فکر کنم اینقدر تاخیر بهش بخوره وقتی منتشر بشه گرافیکش بشه در حد ماینکرافت Neutral
      ولی خدایی خیلی با تریلرش حال کردم
      هم سینماتیکش هم گیم پلیش
      فوق العاده بود
      پارکور اول شخص خیلی هیجان داره

      0Thumb up 0Thumb down
  4. Mehran گفت:

    به نظر جالب میاد Yes Yes Yes
    میخرمش Grin Yes

    1Thumb up 0Thumb down
  5. mehdi etzio گفت:

    خیلی ممنون امیر جان برای مقاله خوبتون Wink
    اما پری 2 یکی از بهترین تریلرها رو قبلا به گیمرها نشون داد نمیدونم چرا بتسدا داره همچین کاری رو میکنه بابا باید یکم دل وجرات به خرج داد نه اینکه بازی رو یا کنسل کرد یا نصف ونیمه رهاش کرد Lashes
    اما من معتقدم این بازی پتانسیل رو داره که یک بازی عالی بشه Thinking Yes

    1Thumb up 0Thumb down
  6. ACF گفت:

    دوستان پیشنمایش اسلندر من به دلیل کمبود اطلاعات نوشته نمیشه اما به جاش یه مقاله ی خیلی خوب درباره ی اینگونه بازی ها در راه هست
    منتظر یه پیشنمایش مفصل هم برای بازی Crysis 3 باشین Yes

    1Thumb up 0Thumb down
  7. ارش صالحی گفت:

    سپاس از پیشنمایش زیباتون Yes
    کلا همه بازیهارو بازی هارو با هم مخلوط کردن Smile
    هر چی با id tech ساخته میشه نوع طراحی محیطش و ابجکتاش تقریبا مثل هم دیگست Smug

    1Thumb up 0Thumb down
  8. Al pacino گفت:

    پیش نمایش خیلی کامل بود
    کسی میتونه یه لینک دانلود دمو درست و حسابی از این بازی واسم پیام خصوصی کنه؟

    0Thumb up 0Thumb down
  9. mehdi etzio گفت:

    acf عزیز منتظریم برادر Yes Grin

    0Thumb up 0Thumb down
  10. AMIR-GAMER گفت:

    جالب به نظر میاد ولی هی تاخیر می خوره.مرسی خوب بود

    0Thumb up 0Thumb down
  11. darksiders II گفت:

    من مردم تا این عرضه شه.خیلی تاخیر زدن تا حالا خداکنه دیگه تاخیر نخوره.
    عاشق بازیشم هرچند هنوز1رو بازی نکردم. Shy

    0Thumb up 0Thumb down
  12. god of shooter games گفت:

    از اینجور بازی یا بدم میاد Shut Mouth

    0Thumb up 0Thumb down
  13. بهزاد شعبانی گفت:

    امیر جان واقعا کامل بود..دمت گرم.. Yes
    فقط امیدوارم هرچه زودتر تکلیف این بازی مشخص بشه چراکه واقعا حیفه عنوانی به این وسعت نابود بشه!
    _________________________________
    Metal Gear Rising Preview Coming Soon

    1Thumb up 0Thumb down
  14. FARDAD.MG13 گفت:

    ممنون از مطلب عالیت.خسته نباشی Yes Wink

    0Thumb up 0Thumb down
  15. amir fiogy گفت:

    ممنون ازمطلبت امیرعزیز Yes واقعااین بازی فوق العاده است خداکنه زودعرضه بشه چون من عاشق بازی هایی باسبکOpen Worldهستم این هم یکی ازاون ها Snicker

    0Thumb up 0Thumb down
  16. ممنون امیر

    تریلری که در e3 2012 ازش دیدم واقعا از نوع طراحیش خوشم اومد .

    ولی من زیاد از این نوع سبک خوشم نمیاد ولی در کل طراحی بازی و جلوه ها عالی طراحی شده . ممنون Heh

    0Thumb up 0Thumb down
  17. farbod.music گفت:

    عکسارو دیدم چندشم شد-از سبکشم که خوشم نمیادSci-fi|First-Person shooter

    مرسی بابت زحمتی که کشیدید Yes

    0Thumb up 0Thumb down
عضویت در سایت

ثبت نام برای این سایت

A password will be e-mailed to you.

دریافت رمز جدید

لطفا نام‌کاربری یا نشانی رایانامه خودتان را وارد کنید. برای ساخت یک گذرواژه تازه با رایانامه، شما یک پیوند دریافت خواهید کرد.

نام کاربری و یا آدرس ایمیل خود را جهت طی کردن مراحل بازیابی رمز عبور وارد نمایید.
ورود به حساب

جستجو در سایت