Fear Effect Sedna از نظر گرافیکی برای ایکسباکس وان ایکس و پلیاستیشن ۴ پرو بهینه سازی نخواهد شد
به نظر میرسد که این عنوان با استایل هنری منحصر به فرد خود، به اندازه کافی چشمنواز باشد که نیازی به بهینه سازی برای ایکسباکس وان ایکس و پلیاستیشن ۴ پرو نداشته باشد.
عنوان Fear Effect Sedna به عنوان یک بازی ترسناک کلاسیک تقریبا نزدیک به زمان انتشار خود است و ما برای تجربه آن نیاز نیست مدت زمان زیادی را صبر کنیم. این عنوان به زودی برای تمام پلتفرمهای حاضر یعنی پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، رایانههای شخصی و همینطور نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. طبق چیزی که اخیرا از طرف تیم توسعه دهنده این بازی مطرح شده است، این عنوان از ویژگیهای بصری و گرافیکی منحصر به فرد ایکسباکس وان ایکس و پلیاسیتشن ۴ پرو پشتیبانی نخواهد کرد و برای این دو کنسول بهینه سازی نخواهد شد. این موضوع کاملا باعث تعجب و حیرت همه کاربران شده است چرا که تمام توسعه دهندگان بازیهای ویدئویی این روزها در تلاش هستند تا عناوین خود را برای این دو کنسول بهینه سازی کنند تا بازیشان بهتر به نظر برسد، اما سازندگان Fear Effect Sedna به هیچ وجه به چنین چیزی فکر نمیکنند و و اعتقاد دارند که این بازی به اندازه کافی چشم نواز خواهد بود که نیاز به پشتیبانی از ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ پرو نداشته باشد.
استودیوی Sushee که کار ساخت و توسعه Fear Effect Sedna را انجام میدهد، این موضوع را تایید کرده است و در مصاحبهای تازه توضیحاتی در خصوص عدم پشتیبانی گرافیکی این بازی از ایکسباکس وان ایکس و پلیاستیشن ۴ پرو ارائه کرده است. یکی از مسئولین این استودیو با نام بنجامین انسوم (Benjamin Anseaume) که به عنوان موسس این استودیو به حساب میآید، در این خصوص اظهار کرده:
پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس وان ایکس پشتیبانی خواهند شد، اما هیچ چیز اضافهای وجود نخواهد داشت. این بازی بر روی این دو پلتفرم هیچ تفاوت گرافیکی با کنسولهای اصلی آنها نخواهد داشت.
اگر چه این موضوع کمی آزاد دهنده است، اما در حقیقت زیاد هم غیر عادی نیست که یک بازی از ویژگیهای منحصر به فرد کنسولهای جدید پشتیبانی نکند و برای آنها بهینه سازی نشود. این روزها چنین مواردی کم نیستند. یکی از همین موارد عنوان Persona 5 است که در برابر ویژگیهای بصری و گرافیکی پلیاستیشن ۴ پرو هیچ حرفی برای گفتن نداشت و برای آن بهینه سازی نشده بود؛ با این حال این بازی یکی از بزرگترین بازیهای منتشر شده در سال قبل برای این کنسول بود. شاید عدم پشتیبانی از ویژگیهای گرافیکی کنسولهای شدید شرم آور باشد اما برای استودیوهای کوچکتر که شاید توان ارائه آن را نداشته باشند، کاملا منطقی به حساب بیاید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات