نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا

نقدها و نمرات Bayonetta 1 & 2 منتشر شد

سعید حلاجیان
۱۵:۱۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا

کمتر از یک روز دیگر به انتشار عنوان Bayonetta 1 & 2 برای کنسول نینتندو سوییچ باقی مانده و حال به تازگی نقد‌ها و نمرات این عنوان نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

شاید تجربه بازی‌های ویدیویی را از یک عنوان خاص شروع کرده باشید اما به راستی کدام یک باعث شده تا با تجربه آن برای نخستین بار این عنوان را به شدت تحسین کرده و مجذوب آن شوید. مطمئنا نام‌های زیادی مطرح می شود اما شاید در میان همه این اسامی، نامی مشترک به چشم بخورد که کم و بیش حداقل یک بار آن را بر روی کنسول‌های نسل هفتم تجربه کرده اید. عنوانی که در مورد آن صحبت می کنیم Bayonetta است. یکی از عناوین مبارزه ای هک اند اسلش که با تجربه آن برای نخستین بار، شیفته و مجذوب طراحی فوق العاده، شخصیت‌های جذاب و صد البته گیم پلی زیبای این عنوان شده ایم. نسخه اول این عنوان حدودا نه سال پیش برای نسل هفتم عرضه شد و نسخه دوم نیز به صورت انحصاری برای کنسول وی یو در دسترس قرار گرفت و طبیعی است که شاید بسیاری از کاربران بازی‌های ویدیویی قادر به تجربه این عنوان نبوده اند. البته در این میان نقش پورت‌های ضعیف و کیفیت نامناسب بازی‌های عرضه شده برای کنسول‌های قابل حمل را نمی توان نادیده گرفت که طی سال‌های گذشته کاربران بسیاری را از این پلتفرم‌ها دور کرده است. اما ظاهرا کنسول نینتندو سوییچ اوضاع را تغییر داده و حال به لطف این کنسول، شاهد عرضه چند عنوان از بهترین بازی‌های نسل هشتم هستیم که به نظر می رسد بر روی این کنسول نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. با توجه به این موضوع و موفقیت کنسول نینتندو سوییچ، شرکت نینتندو تصمیم گرفته تا علاوه بر ساخت نسخه سوم، پورت Bayonetta 1 & 2 را برای این کنسول نیز عرضه کنند. بنابراین اگر به هر دلیلی موفق به تجربه دو نسخه اول نشده اید، هم اکنون با عرضه Bayonetta 1 & 2 این فرصت را خواهید داشت تا این فرانچایز محبوب را تجربه کنید:

هم زمان با انتشار عنوان Bayonetta 1 & 2 برای کنسول نینتندو سوییچ، نقد‌ها و نمرات آن نیز منتشر شده که با یکدیگر مروری بر آن ها خواهیم داشت:

Wccftech ۱۰/۱۰

Bayonetta 1 & 2 جزو بهترین بازی‌های اکشن بوده و خواهند بود. حال شما می توانید هر دو نسخه این عنوان را بر روی کنسول نینتندو سوییچ تجربه کنید، چه دلیلی دارد که این فرانچایز را دوست نداشته باشیم؟

Press Start Australia ۱۰/۱۰

شخصیت بازی BAYONETTA خود به تنهایی یکی از جذاب ترین شخصیت‌های بازی های ویدیویی بوده و مبارزات این عنوان بهتر از هر عنوان اکشن هک اند اسلش است که من تا به حال تجربه کرده ام( حتی تا به امروز). بهبود عملکرد بازی و توانایی تجربه آن بر روی کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ(حالت  Handheld) از این عنوان تجربه کامل تری ساخته و Bayonetta 1 & 2 عنوانی است که تمام کاربران این کنسول باید حتما آن را تهیه کنند.

Vooks ۱۰/۱۰

زیبا، تماشایی و راضی کننده. عناوین Bayonetta بهترین بازی‌های اکشنی هستند که من تا به حال تجربه کرده ام.

Stevivor ۹٫۵/۱۰

 Bayonetta 1 & 2 عنوانی است برای طرفداران سرسخت این فرانچایز یا کسانی که موفق به تجربه نسخه اول و دوم نشده باشند، البته این عنوان راه بسیار خوبی است تا با تجربه آن برای نسخه سوم آماده شویم.

Areajugones ۹/۱۰

اگر قادر به تجربه نسخه‌های اول و دوم نبوده اید، Bayonetta 1 & 2 بهترین انتخاب است. سبک مبارزات آن با کنسول نینتندو سوییچ و کنترل‌های آن به خوبی سازگار بوده و کیفیت هر دو نسخه نیز بر روی این کنسول همچنان شگفت انگیز است.

Digitally Downloaded ۹/۱۰

مسئله اصلی این جاست که خوشبختانه سازندگان محتویات  این دو عنوان را تحریف نکرده اند. زیرا تقریبا هیچ کسی کنسول وی یو را خریداری نکرده و متعاقبا بسیاری از کاربران جز عده محدودی نسخه دوم را تجربه نکرده اند. با توجه به این که Bayonetta 3 نیز قرار است منتشر شود، بنابراین ایده خوبی است که سازندگان به کاربران این فرصت را داده تا بتوانند دو نسخه اول را تجربه کنند و اصلا به همین دلیل است که این دو عنوان بر روی نینتندو سوییچ پورت شده اند. حتی در صورت تجربه نسخه دوم بر روی کنسول وی یو، احتمالا شما Bayonetta 1 & 2 را برای کنسول نینتندو سوییچ نیز تهیه خواهید کرد.

Trusted Reviews ۹/۱۰

این که قادر بوده تا هر زمانی که دوست دارید دو نسخه از بهترین عناوین استودیوی پلاتینیوم گیمز را تجربه کنید، بسیار فوق العاده است. خصوصا این که در حاضر پیشنهاد‌های زیادی بر روی کنسول نینتندو سوییچ وجود ندارد. فقط کمی نا امید کننده است که پورت  این عنوان بر روی کنسول نینتندو سوییچ پیشرفت قابل توجهی به جز بهبود عملکرد و پشتیبانی از مجسمه‌های آمیبو نداشته است. به خصوص این که می دانیم کنسول نینتندو سوییچ قابلیت و توانایی‌های بالاتری دارد.

Critical Hit ۸٫۵/۱۰

اگرچه نسخه اول به خوبی قدیمی بودن این عنوان را به مرور زمان نشان می دهد اما مبارزات آن سریع و خشن، بی وقفه و بسیار سرگرم کننده است و همچنان ارزش تجربه کردن را دارد. نسخه دوم تقریبا در تمامی جنبه‌ها بهبود یافته و تجربه ای متمرکز، بهبود یافته تر و منحصربفرد را ارائه می دهد و می توان گفت طراحی و جریان بازی بسیار باشکوه است.

Everyeye.it ۸٫۳/۱۰

 به نظر می رسد کنسول نینتندو سوییچ پلتفرم مناسب و ایده آل Bayonetta 1 & 2 باشد. این عنوان به خوبی با قابل حمل بودن این کنسول سازگار بوده و به طور قابل توجهی همچنان مبارزات سریع و روان خود را حقط کرده است.

GameSpew ۸/۱۰

ساده بگویم، اگر از طرفداران این فرانچایز هستید، تجربه Bayonetta 1 & 2 امری ضروری است به خصوص اگر به مانند من بخواهید این عنوان را بر روی حالت Handheld تجربه کنید. البته نمیتوان این قضیه را منکر شد که وقتی کنسول را در داک قرار می دهید، کیفیت حالت Handheld را ندارد اما در هر صورت همچنان این عنوان بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است اما نه به اندازه ای که انتظار آن را دارید.

نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا

عنوان Bayonetta 1 & 2 در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می شود

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات  Bayonetta 1 & 2 منتشر شد - گیمفا