نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا
نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا
نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا
نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا

نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد

سعید حلاجیان
۱۴:۳۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا

سرانجام پس از مدت ها و تبلیغات فراوان، نسخه جدید فرانچایز Dynasty Warriors برای نسل هشتم عرضه شد. این عنوان مبارزه ای که Dynasty Warriors 9 نام دارد هم اکنون در دسترس قرار گرفته و هم زمان با عرضه، نقد‌ها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

سال‌ها پیش از این که عناوین اکشن و مبارزه ای به مانند Attack On titan به عناوین شناخته شده و محبوبی تبدیل شوند، استودیو اُمگا فورس با ساخت و عرضه سری بازی‌های Dynasty Warriors و مبارزات منحصر بفرد آن یکی از قدرت‌های بازی سازی در این سبک به شمار می رفت. حال این استودیو پس از پنج سال با نسخه جدیدی از فرانچایز Dynasty Warriors بازگشته است. اگرچه با عرضه هر نسخه از این فرانچایز، بهبود و پیشرفت‌های بسیاری حاصل شده است اما یکی از مشکلاتی که معمولا شاهد آن هستیم، عدم نوآوری در چنین عناوینی است. Dynasty Warriors نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سال‌ها است که داستان سه پادشاهی کشور چین را با همان سبک و با همان شخصیت‌های همیشگی دوباره و دوباره بازگو می کند؛ همین موضوع نسخه هشتم این فرانچایز را نیز با انتقادهای فراوانی روبرو کرد. بنابراین سازندگان برای ساخت نسخه جدید دو راه پیش رو داشته اند؛ برای راضی کردن طرفداران قدیمی این فرانچایز، انتقادات را به جان خریده و همان سبک و سیاق قدیمی را در قالب نسخه ای جدید ادامه داده یا این که با ایجاد تغییرات گسترده ای در گیم پلی و البته داستان بازی، نوآوری‌هایی در بازی ایجاد کنند؛ البته این موضوع مطمئنا ریسک بزرگی به حساب می آید زیرا ممکن است دیگر این عنوان بسیاری از طرفداران قدیمی خود را از دست بدهد. در نهایت استودیوی اُمگا فورس گزینه ای میان این دو را انتخاب و سعی کرده تا با جهان باز کردن بازی به گیم پلی آن تنوع بیشتری بخشد. این که آیا جهان باز بودن Dynasty Warriors 9 با گیم پلی و سبک مبارزات آن سازگار بوده و چه نتیجه ای را در بر خواهد داشت، سوالی است که گذشت زمان و تجربه این عنوان پاسخ آن را خواهد داد.

هم زمان با عرضه عنوان Dynasty Warriors 9 نقد‌ها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن ها خواهیم داشت. لازم به ذکر است نقد‌های زیر بر اساس نسخه پلی استیشن ۴ این عنوان می باشند.

Digitally Downloaded ۱۰/۱۰

کویی تکمو با روایت داستان‌های متفاوتی از سه پادشاهی چین و برهه‎های مختلف تاریخ این کشور همانند آن چه در کتاب رمان آن نیز خوانده ایم، کار بسیار بزرگ و برجسته ای انجام داده است و سازگاری سینمایی بازی نیز تمام اهدافی که کویی تکمو در این سال‌ها با عرضه نسخه‌های مختلف به دنبال آن بوده است را تحقق می بخشد.

Wccftech ۸٫۵/۱۰

سرانجام Dynasty Warriors 9 وارد نسل جدید بازی‌های ویدیویی شد. این عنوان با پایبندی به ریشه‌های این فرانچایز، مبارزات منحصر بفرد یک به هزار آن را وارد یک دنیای جهان باز وسیع  می کند؛حال آن که نتیجه اش مثبت باشد یا منفی.

Gaming Nexus ۸/۱۰

Dynasty Warriors 9 یک تجربه سرگرم کننده و جدید از این فرانچایز است؛ با همان سبک و سیاق همیشگی و مبارزات یک به هزار. اما متاسفانه مشکلات نرخ فریم بازی و عدم وجود محتویات چند نفره آن را از رتبدیل شدن به یک عنوان مبارزه ای کامل باز می دارد.

 

DualShockers 7.5/10

Dynasty Warriors 9 این حس را به شما القا می کند که شما بخشی از یک مبارزه بزرگ هستید که در اطراف شما اتفاق می افتد و در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده است.

Hardcore Gamer ۷/۱۰

Dynasty Warriors 9 تجربه ای سرگرم کننده ولی در عین حال ناقص و پر اشتباه می باشد. تجربه این بازی به طرفداران سبک مبارزات یک به هزار و یا کاربران قدیمی این فرانچایز توضیه می شود اما این هشدار ار در نظر بگیرید که Dynasty Warriors 9 نه تنها تجربه کامل و جدیدی از مبارزات جهان باز را ارائه نمی دهد بلکه ممکن است حتی برای طرفداران این سبک نیز غریبه به نظر برسد. در مجموع Dynasty Warriors 9 در هر دو زمینه به اندازه کافی خوب عمل کرده و تجربه آن اگرچه لذت بخش است اما استثنایی نیست.

GameSpot ۷/۱۰

صرف نظر از مشکلات گرافیکی قابل مشاهده و عدم وجود کنترل‌های مناسب برای مبارزات بازی، مواردی به مانند منو‌های ساده، اتمسفر جهان باز و لحظه به لحظه سرگرم کننده Dynasty Warriors 9 باز هم باعث نمی شوند تا طرفداران این فرانچایز حتما آن را تجربه کنند اما در مجموع برای افراد کنجکاو ارزش تجربه کردن را دارد.

VideoGamer ۶/۱۰

Dynasty Warriors 9 همچنان همان سبک و سیاق قدیمی و مبارزات یک به هزار خود را حفظ کرده است و در این لحظه شما احساس می کنید که بسیار مبارز حرفه ای و خفنی هستید اما جهان باز بودن بازی باعث کاهش عمق آن شده است. اگرجه هواداران قدیمی این فرانچایز هنوز هم می توانند آن را تجربه کنند اما مطمئنا Dynasty Warriors این بار هم نمی تواند کاربر جدیدی جذب کند.

IGN ۵٫۸/۱۰

عدم وجود بخش چند نفره، نبود بخش‌های جانبی در بازی و فقدان محتویاتی در ارتباط با چین باستان من را از Dynasty Warriors 9 نا امید کرده است.

Eurogamer Italy ۵/۱۰

Dynasty Warriors 9 یک عنوان هک اند اسلش همراه با عناصر مخفی کاری می باشد که به وسیله استودیوی اُمگا فورس توسعه یافته است. اگرچه این عنوان با جهان باز کردن بازی، نوآوری هایی در گیم پلی آن به وجود آورده اما متاسفانه مشکلات گرافیکی و باگ‌های آزار دهنده از Dynasty Warriors 9 یک بازی درجه دو ساخته است.

نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا

Dynasty Warriors 9 هم اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا
نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا
نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا
نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا
نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Fight Club گفت:

    یه سری سوال ها هست تو زندگی هر فرد … که هرگز جوابی براش پیدا نمیکنه….
    علاقه بی حد و مرز بنده به فرایچر Dynasty Warriors دقیقا یکی از همین سوال هاست که هرگز جوابی برش پیدا نکردم!
    منتها برام سواله Koei دقیقا داره چه غلطی میکنه؟
    د اخه لعنتی ۱۰ ساله گند زدی به این فرایچر…. دیگه چی میخوای از جونه ما طرفدارا..بابا خسته شدیم دیگه!
    دیروز بازی رو تهیه کردم… و فقط دارم حرص میخورم..
    از نسخه دو تا چهار این فرایچر روند صعودی داشت… نسخه پنجم درجا زد…. از نسخه ششم به بعد این فرایچر بدجور افتضاح شده… اصل و ابدا حتی نزدیک استاندارد های نسل ۷ و ۸ نشده…
    د اخه خدا بگم چیکارتون نکنه… یه عالمه قابلیت به بازی اضافه کردین…. در ضورتی که بازی تو اجرای قابلیت های قبلیش هم ناتوانه
    گرافیک هم که قشنگ برای اواسط نسل ۷ ….
    من نمیدونم Digitally Downloaded چجوری به بازی ۱۰/۱۰ داده… خنده داره این نمرات…
    GameSpot که خیلی به بازی حال داده …
    دوباره ما طرفدارا باید چند سال صبر کنیم…. که شاید شاید… اون بی شرف های بی مغز توی Koei Tecmo
    یه حرکتی بکنن!
    در نهیایت تبریک به Koei Tecmo … بابته گند زدن به ۴ نسخه متوالی این سری….در طول ۱۰ سال
    خداییش کار سختیه!

  • Behnam.Hzh گفت:

    از معدود فرانچایز هایی هست که خیلی به ندرت در زمینه امتیاز خوب عمل کرده در اکثر نسخه هاش با این حال طرفدارای قدیمی و پروپاقرصی داره که خیلی با عمق و هیجان و عشق عجیبی دربارش حرف میزنن.کلا این قضیه برام خیلی مبهمه… ?:-)

    • plumto گفت:

      بهتره بگی طرفدارای خاصی داره!!!! چون حقیقتا ندیدم توی عمرم چه ایرانی چه خارجی کسی که فن بازی هایی مثل cod و fifa هست بیاد سمت این!!!
      طرفداراش اکثرا مثل بقیه گیمرا نیستن به هرگیمی دست نمیزنن 😉

نقد ها و نمرات عنوان Dynasty Warriors 9 منتشر شد - گیمفا