نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا

نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد

سعید حلاجیان
۲۳:۰۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا

عنوان Kingdom Come: Deliverance به تازگی عرضه شده و هم زمان با عرضه این عنوان نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن ها خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

شاید این روزها تعداد عناوین نقش آفرینی نسبت به گذشته به میزان بالاتری رسیده باشد اما به نظر می رسد Kingdom Come: Deliverance در این میان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، تفاوت‌های عمده ای داشته و مطمئنا طرفداران خاص خود را دارا است. بگذارید مثالی ساده بزنیم. بازی Skyrim را بدون جادو و المان‌های فانتزی آن تصور کنید؛ آیا در این صورت باز هم چنین عنوانی به همان اندازه جذاب و سرگرم کننده خواهد بود؟ این سوالی است که  وارهورس استودیوز با عرضه عنوان Kingdom Come: Deliverance به آن پاسخ می دهد. این عنوان سعی دارد تا به جای عناصر علمی تخیلی، وقایع تاریخی را باز گو  کند که البته این موضوع برای یک عنوان نقش آفرینی مطمئنا ریسک بزرگی به حساب می آید. پادشاهی، برده داری، درگیری‌های مذهبی و دنیای مملو از خشونت، بیماری و به خاک و خون کشیده شده؛ این‌ها همه مواردی هستند که ما را به یاد دوران قرون وسطی می اندازد و Kingdom Come: Deliverance نیز عنوانی است که تمام این موارد را در برگرفته و سعی دارد تا آن‌ها را به بهترین نحو ممکن به تصویر بکشد؛ به راستی چه کسی دوست دارد چنین دنیایی را تجربه کند.

عنوان Kingdom Come: Deliverance به تازگی عرضه شده و هم زمان با عرضه این عنوان نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن ها خواهیم داشت. لازم به ذکر است نقد‌های زیر بر اساس نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان می باشند.

Game Revolution 9/10
اگر به دنبال بازی هستید که فاقد هرگونه باگ یا مشکلات فنی باشد؛ عنوان Kingdom Come: Deliverance را تهیه نکنید. اما اگر به دنبال تجربه ای دشوار تر و نفس گیر تر از سری بازی‌های Elder Scrolls هستید، حتما آن را تجربه کنید. وارهورس استودیوز(Warhorse Studios) با ساخت عنوان Kingdom Come: Deliverance کار فوق العاده ای انجام داده است؛ آن هم تنها با بودجه ناچیزی در برابر سری بازی‌های Elder Scrolls. نمی توانم منتظر مانده و ببینم که این استودیو از این عنوان چگونه پشتیبانی می کند و در آینده چه نسخه‌هایی از آن را به بازار عرضه خواهد کرد.
 ۸٫۶/۱۰ The Games Machine
غیر ممکن است اگر Kingdom Come: Deliverance را عنوان Witcher مقایسه نکنیم. البته دیگر خبری از عناصر فانتزی در این بازی نیست ولی مواردی به مانند شخصیت داستانی قوی، محتویات با کیفیت، انتخاب‌هایی در بازی که مطمئنا از اهمیت ویژه ای برخوردارند را می توان نمونه‌هایی از این موضوع برشمرد. اگرچه نمی توان انتظار همان کیفیت را از عنوان Kingdom Come: Deliverance داشت اما مبارزات بازی به گونه ای هستند که تا به حال مشابه آن‌ها را در هیچ بازی دیگری مشاهده نکرده اید. عمق طراحی و شبیه سازی محیط‌های بازی به گونه ای است که بازیکنان را غرق دنیایی همانند رمان‌های قرون وسطی می نماید.
Everyeye.it 8/10
Kingdom Come: Deliverance یک تجربه شگفت انگیز، ارزشمند و منحصر بفرد است و اگرچه از نظر فنی دارای نواقصی است اما این مشکلات در دنیای شگفت انگیز بازی محو می شوند؛ دنیایی که شما نیز غرق آن می شوید.
IGN Italia 7.5/10
داستان فوق العاده همراه با اتمسفر دوران قرون وسطی؛ اما با مشکلات فنی بسیار از قبیل فریم ریت پایین و تاخیر در رندرینگ(Graphic Pop Ups)و هوش مصنوعی بازی که می توانست بهود یافته تر باشد.
Hardcore Gamer 7/10
بخش داستانی بازی دارای ۴۰ تا ۵۰ ساعت گیم پلی می باشد و در این مدت هیچ باگ یا مشکلات دیگری در نسخه فعلی مشاهده نشد. شما با یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی سال و عنوانی روبرو هستید که صرف نظر از محبوبیت سبک نقش آفرینی، هرکسی باید آن را تجربه کند. Kingdom Come: Deliverance از نظر فنی، بصری و مکانیکی کیفیت مناسبی دارد و در مجموع دارای عملکرد غافلگیر کننده و گاهی اوقات غیر قابل پیش بینی است.
Attack of the Fanboy 5/10
صرف نظر از مشکلات فنی، Kingdom Come: Deliverance در بهترین حالت یک عنوان جاه طلبانه و بلند پروازانه است. وارهاوس استودیوز سیستم نقش آفرینی منحصر بفردی را در بازی پیاده سازی کرده است که نقاط درخشان زیادی در آن مشاهده می شود و این بازی حقیقتا عمق و عناصر پیشرفت جالبی دارد. اما هنگامی که مشکلات فنی آن را در نظر بگیرید، Kingdom Come: Deliverance خیلی زود به تجربه ای کسل کننده تبدیل می شود و نقاط ضعف این عنوان بالاتر از نقاط قوت آن است.
TheSixthAxis 4/10
اگر بروز‌رسان‌هایی برای برطرف کردن مشکلات و باگ‌های بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر شود، می تواند یک الماس پنهان باشد. صرف نظر از جاه طلبانه بودن، به نظر می رسد این عنوان هنوز آماده نیست. همانند سوسوی نور در تاریکی، مشکلاتی در بازی وجود دارد که سازندگان باید در حد معقول به آن توجه بیشتری می داشتند. این عنوان می توانست درخشان تر عمل کرده در نتیجه نمره بالاتری کسب کند. اما افسوس که بیشتر مشابه داستان‌های مخاطره آمیز است تا یک تجربه و سبک جدید.
 نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا
عنوان Kingdom Come: Deliverance هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Saman_hk گفت:

    با اینکه متای ps4 این بازی کاملا منتشر نشده اما ظاهرا وضعش روی این کنسول زیاد جالب نیست.

  • pretty boy گفت:

    معلومه که همه دیدگاه ها تا به حال از فضاسازی و مکانیزم های بازی تعریف کردن و فقط نقاط ضعف بازی رو باگ ها و مشکلات فنی اعلام کردن که اوناهم به زودی با اپدیت ها جبران میشه.استادیو وار هاوس اعلام کرده که تا ۲ هفته دیگه بروزرسانی در خصوص باگ ها و مشکلات فنی بازی منتشر می کنه :yes:

  • goldberg68 گفت:

    حقش بیش از اینه بیچاره کرایتکت 🙁

  • Hamidreza گفت:

    چرا آخراش خراب کرد 😐 ولی به اینا نیس مهم اینه تو باش حال کنی یا نه :yes:

  • majidam گفت:

    انتظار داشتم با توجه به تریلرهایی که دیدم نمره ی بالاترین بگیره بازی بزرگی نیست و با توجه به سابقه و شهرت بازی نمره ی قابل قبولی رو گرفته اما تریلر ها رو که دیدم فکر کردم یه نمره ای بین ۸۰ الی ۹۰ بگیره تازه منتقدها اکثرا از این بازی تعریف و تمجید کردن و حتی با ویچر مقایسش کردن اما در تعجبم چرا کم نمره میدن

  • mohamad 47 گفت:

    ای کاش تیم سازنده وقت بیشتری میزاشت رو موارد فنی!واقعا چرا!؟این بازی دلرباست!امیدوارم هر چه زود تر با یه اپدیت این مشکلات برطرف شه.
    نمرات ضعیفش به نظر فقط با توجه به هموپ موارد فنیه وگر نه میتونست متای بالای ۸۰ رو راحت بگیره

  • denim گفت:

    خوب اول مشکلات فنی رو حل میکردین بعد بازی رو منتشر میکردین حالا نباشد دو هفته دیرتر

  • Alireza-spv گفت:

    روزی که گفتم این بازی با نمره ۷۰ تا ۸۰ به کار خودش پایان میده ۳۶تا رای منفی خوردم ی سریم کم مونده بود فحش بدن بم
    ی سری که من ۳۶تاشونو اون روز دیدم خیلی هایپ و بچه سالانه برخورد میکنن

  • Dexter707 گفت:

    امروز صبح بود که یکی از یوتیوبرا لایو بازیو گزاشته بود تقریبا ۳.۴ ساعت گیم پلی شو دیدم میشه گفت بازی خوبیه داخل بعضی از مواردم متوسطه گرافیک بصری خوبه شما امکان نداره تو محیط بازی باشین ولی مجذوب مناطق سر سبز بازی نشید ولی انمیشن شخصیتای بازی ﺍﻓﺘﻈﺎﺱ یعنی یچیزی اب دوغ خیاری تره مس افکت اندرومدا!!! داستان بازیم میشه گفت هممون تا حالا ۱۰۰ تا فیلم و بازی با همین محوریت دیدیم یا بازی کردیم زندگی خوب و اروم بود یدفعه یسری ادم نخراشیده می ریزن تو روستا همه رو قتل عام می کنن و پدر مادر هنری (شخصیت اصلی بازی ) رو جلوش می کشن و هنری فرار می کنه و از صفر شروع می کنه تا بتونه انتقام خانوادشو بگیره….!!! گیم پلی بازی هم میشه گفت تنوع خاص خودشو داره و در نوع خودش کاملا جدیده مثلا شما یسری از حرکات شمشیر زنی رو یا باید از حریفات یاد بگیری یا باید سکه بدی بهت یاد بدن !!! موقع مبارزه باید حواست به استقامت باشه و بدونه کی دفاع کنی کی حمله کنی کی تسلیم شی مثل بازی desteny warriors نمی تونی هزار نفرو تو ۲ دقیقه بکشی!!!! شاید یه مبارزه داخل kingdom به یه ربع هم برسه!!! از شمشیر زنی بگذریم یسری ترفند ها هم هست که می تونه بهت کمک کنه داخل بازی مثلا اول بازی هنری تیر می خوره خوده راهنمای بازی میگه هنری نمی دونه خون چطور بند بیاره پس خودتو برای کمک برسون به یکجای!!! بعدها می تونی به یاد گرفتن این ترفندا خودت خون ریزی رو بند بیاری !!! سیستم لوت بازی هم عالیه!!! برای ارتقاع یکسری از قابلیت های هنری هم باید مثل GTA حین بازی کسب کنیش مثلا لول استقامت رو با راه رفتن ببری بالا!!! یا شمشیر زنی رو حین مبارزه با دیگران تقویت کنی…. چیزی که خیلی ازارم داد بیشتر این بود که کات سین و دمو ها خیلی زیادن!!! بعضی موقعه ها می رن رو اعصاب بازی هم اوایل گنگ به نظر می رسه…. اگر واقعا طرفدار اینجور بازیا مخوصا داخل قرون وسطی هستین تجربش کنید

  • all pacino گفت:

    ای بابا فکر کردم یه شاهکار میشه…

  • نمیدونم چرا دلم برا گرالت تنگ شد!

    gamepassbozorge(در شوک تغییر اسم های Ezio)
  • big_cypher گفت:

    میخواستم بخرمش پشیمون شدم فعلا far cry 5 😎 😎 :snicker:

  • pooya_k گفت:

    جالبه بعضیا فقط تعریف کردن ولی ۷ و ۸ دادن
    سوال من از اینا اینه که مگه اسکایریم و یا ویچر موقعی که اومدن پر از باگ نبودن ؟ فکر نمیکنم از نسخه آپدیت نشده اونا بیشتر باگ داشته باشه که انقدر کم دادن با توجه به اینکه تنها ایراداتی که گرفتن باگ ها و مشکلات گرافیکیه
    بازم داره مثل قضیه لردز آف د فالن تکرار میشه

  • من که به نمره و متا بازی نمی کنم و به نظرم نمرات اصلا معیار خوبی نیست و بازیشو تجربه می کنم متاسفانه تو بحث گیم هم مث همه جا حق خیلیا ضایع میشه

  • mory_num1 گفت:

    جالبه که یه عده نمیان نگاه کنن که همین نقدهای بالا همش تعریف و تمجید از بازی بوده و فقط به خاطر مشکلات فنی که حل کردنش خیلی سخت نیست نمره کم شده و صرفا فقط نگاه میکنن به اون عدد ابتدای نقد. دو خط پایینترش رو هم بخونید بد نیست، البته نقد سایتایی تخ.می مثله TheSixthAxis ارزش تف هم نداره.

نقد‌ها و نمرات عنوان Kingdom Come: Deliverance منتشر شد - گیمفا