تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا

تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد

مهیار امیدی
۱۵:۵۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا

به تازگی تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Far Cry 5 منتشر شده است که ما را بیش از پیش با اعضای گروه مقاومت آشنا خواهد کرد. جزئیات بیشتر در اینجا قابل مشاهده است.

حتما باید بدانید که بازیکنان در بازی Far Cry 5، کنترل یک کلانتر تازه کار را به دست خواهند گرفت که باید در منطقه هوپ‌کانتی (Hope County) یک گروه با نام گروه مقاومت تشکیل دهد و علیه یک فرقه مذهبی که مشکلات جدی را در این منطقه به وجود آورده است، مبارزه کند.

تقریبا هفته‌ی پیش بود که شرکت یوبی سافت، یعنی سازنده بازی مورد انتظار Far Cry 5، اطلاعات و جزئیاتی از محتویات سیزن پس این بازی منتشر کرد که مراحل جدیدی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. به طور خلاصه، سیزن پس این بازی سه مرحله مختلف Hours of Darkness، Dead Living Zombies و Lost on Mars را در اختیار کاربران می‌گذارد که بازیکنان در جریان سومین مرحله ی این سیزن پس، به مریخ سفر خواهند کرد و نبرد تازه‌ای را با موجودات فضایی آغاز می‌کنند. همچنین افرادی که سیزن پس این بازی را خریداری کنند، می‌توانند به بازی فوق العاده Far Cry 3 در کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی دسترسی پیدا کنند. البته طبق گفته سازندگان بازی Far Cry 3 یک نسخه بازسازی شده و یا به اصطلاح ریمستر نخواهد بود. جزئیات بیشتر در مورد این خبر در اینجا قابل مشاهده است.

حال پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی تریلری جدید از این بازی منتشر شده است که موضوع اصلی آن اعضای گروه مقاومت خواهد بود. در واقع افراد این گروه عبارت اند از: Nick Rye, Grace Armstrong, Boomer, Jess Black, Hurk, Adelaide Drubman, و Sharkey Boshaw . البته می‌توان گفت که آخرین عضو این گروه، بومر (Boomer) می‌باشد. در واقع بومر یک سگ باوفا و بسیار کارآمد است که می‌تواند در بسیاری از مراحل به کمک شما بیاید و وظایف مختلفی را به عهده بگیرد. در مبارزه‌ها دشمنان را از پای در بیاورد و در مواقع ضروری که اسلحه‌ای در اختیار ندارید، یک سلاح را از دشمنان گرفته و به شما هدیه کند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر از این بازی را مشاهده کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

بازی Far Cry 5 در تاریخ ۲۷ مارس مصادف با ۷ فروردین سال ۹۷، برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • uncharted4444 گفت:

    یه حس غریبی برام داره ولی بالاخره فارکرایه دیگه جای حرفی توش نیست چه خوب چه بد.

  • مازیار گفت:

    یک شاهکاری دیگر از یوبیسافت.حتما بعد از آپدیتpcزاقارتی که دارم بازی روخریداری میکنم.

  • legendboy گفت:

    تریلرهایی که ازش منتشر شده جذابه ولی به تجربه ثابت شده که برای نظر دادن در مورد بازیهای یوبیسافت باید تا زمان عرضه صبر کنیم !
    امیدوارم عنوان قدرتمندی از آب در بیاد

  • .Murder Inc گفت:

    فارکرای ۳ برای کنسول های نسل هشتم به شکل مستقل هم قابل خرید خواهد بود؟ یعنی اگه سیزن پس فارکرای ۵ رو نخری بازهم به میتونی به شکل مستقل فارکرای ۳ رو بخری؟

  • N.S.A گفت:

    احساس خوبی نسبت به این بازی ندارم فکر کنم سازنده ها یک خرابکاری بزرگ رو در فرانچایز فارکرای خلق خواهند کرد

  • White Beard گفت:

    با دیدن این تریلر واقعاَ آدم متحیر میگردد. صبرم داره تموم میشه. 😎 😎 😎 😎 :yes:

  • 3dmotion گفت:

    بازی بسیار زیباییه همیشه جزء پرطرفدارترین بازیها بوده این یکی هم حتماً مثل باقی نسخه هاش عالیه :yes:

  • امیدوارم با توجه به اینکه میخوان farcry 3 رو هم عرضه کنن خود farcry 5 هم در حد و اندازه و ابهت farcry 3 باشه 😀 حیفه سری farcry ضعیف بشه باید روی داستان و گیم پلی تمرکز کنن

  • بازی مالی نیست اینطور که بنظر میاد، واقعا یوبی دیگه یوبی گذشته نیست… منتظر برترین ها چه به لحاظ بخش داستانی و چه بخش مولتی پلیر یعنی تلو دو و رد دد ردمپشن دو میمونم :yes:

  • mohammad-007 گفت:

    به به چه تریلر زیبایی
    امیدوارم هنگام عرضه بدون مشکل باشه تا مجبور نباشیم اپدیت دریافت کنیم
    من که با بازی کردن پریمال کلا نا امید شده بودم از فارکرای ولی با این تریلر و تریلر هایی که عرضه کرد
    دوباره بهش امیدوار شدم
    به امید موفقیت فارکرای ۵

  • mehdi_cd2006 گفت:

    بنده به خاطر اینکه زبان انگلیسیم ضعیفه هنوز وارد نسل ۸ نشدم . چون به نظرم اگر داخل بازی درگیر جزعیات بازی نشی ۸۰ درصد لذت بازی رو از دست میدی . دوستانی که گیم رو حرفه ای دنبال می کنن سطح زبانشون خوبه ؟ تا چه سطحی برسی می شه داستان بازی هارو متوجه شد ؟
    جالبه بدونید چندین ساله سایت گیمفارو دنبال می کنم ولی اولین کامنتم تو سایته و جالبتر اینکه ۳۳ سالمه و نتونستم گیمو کنار بذارم و زمان اتاری همیشه کنسولای نسل رو می گرفتم تا اینکه بازها داستان محور شد حیفم اومد زبانمو قوی نکنم

  • Battlecod گفت:

    داستانی کاملا چرند و بی معنی مزخرف ترین افتضاحی که تا به حال دیدم مفت نمیرزه این بازی باز یوبی پول کم آورد با استفاده از برند فارکرای موتور پول سازی شو فعال کرد من که منتظر میشم بازی که ریلیز شد و کرک شد رو pc مفت بازی میکنم تا ب نوبه خودم یه زربه زده باشم ب این کمپانی بی در و پیکر حیف پول که بخوام بدم واس کنسولم اینو بگیرم. :reallyangry: :no:

  • Aiden گفت:

    همین امروز حدود یک گیگ ویدیوی گیم پلی از این بازی دانلود کردم و دیدم 😀
    گیم پلی ها از بخش های آغازین بازی که جنبه آموزشی داشتن بودن و بازیکن رو با کاراکتر ها و مکانیک های مهم بازی آشنا می کردن.
    توی یکی از ویدیو ها گیمر سوار ماشین شد تا به محل یکی از مراحل اصلی بره.سر راه به یک زندانی برخورد که بالای سرش یکی از آدم های فرقه ایستاده بود.میتونست به راحتی از کنارش بگذره اما زندانی رو آزاد کرد و اون رو به عنوان همراه انتخاب کرد.به راه ادامه داد و به یک اوت پست رسید. چیزی که اونجا فهمیدم این بود که اوت پست ها مثل نسخه های قبل طراحی ساده ای ندارن و جوری طراحی شدن که بشه با روش های مختلفی اون ها رو آزاد کرد.مثلا میتونید برید بالای برج و به همراهتون دستور بدید به صورت مخفیانه دخل تک تک دشمن های یک بخش از اوت پست رو بیاره و خودتون با اسنایپر کلک بقیه رو بکنید. یا به صورت مخفیانه سوار هلیکوپتری که وسط اوت پست پارک شده بشید و اونجا رو بمب باران کنید و ده ها روش دیگه که یک مقاله می طلبه 😀 مطمئنا با کمک همراهانی که در مراحل بعد به بازیکن ملحق میشن و سلاح ها و وسایل نقلیه متنوع این روش ها بیشتر و جذاب تر هم میشن.
    نکته جالبی که در مورد همراه هوش مصنوعی دیدم این بود که میتونه وسایل نقلیه (حتی هلیکوپتر) رو برونه و بازیکن هم روی صندلی پشتی بشینه و بدون هیچ مزاحمی دشمن ها رو به رگبار ببنده.
    مرحله اصلی در مورد دزدیدن یک کامیون در یکی از پایگاه های دشمن بود.نکته خیلی باحالی در مورد این کامیون هست و اون اینکه میتونید باهاش تیر اندازی کنید.بهترین و وسیله نقلیه زمینی بازیه بدون شک!
    مراحل دیگه مربوط به پس گرفتن هواپیمای نیک ری ، آزاد کردن سگ شکاری محبوب بازی یعنی بومر که مطمئنم بهترین حیوان دنیای بازی ها میشه و هر کدوم از این مراحل با هدف آشنایی با مکانیک ها و کاراکتر های بازی طراحی شدن.
    مراحل فرعی عجیبی در بازی دیده میشه مثل یکیشون مربوط به حمله فضایی ها بود که لری پارکر دیوانه(یکی از شخصیت های بازی) در مورد اونها هشدار میده.
    از فعالیت های فرعی جدیدی که در این نسخه اضافه شده میشه به ماهیگیری اشاره کرد.بازی دارای یک سیستم ماهیگیری چالش برانگیز و واقع گرایانس.همچنین فعالیت هایی مثل مسابقه با ماشین ها و حل معما ها برای پیدا کردن آیتم در بازی وجود داره.
    هنوز هیچ ویدیویی از مراحل اصلی بعد از بخش آموزشی منتشر نشده و سازندگان دلیلش رو اسپویل نشدن خط داستانی نوشته شده توسط نویسنده بایوشاک اینفینیت (که اون هم مرتبط با فرقه مذهبی بود) اعلام کردن. تریلر های معرفی سه شخصیت مهم بازی که اوایل معرفی بازی منتشر شدن نبوغ این فرد رو در طراحی کاراکتر های فرعی که یکی از ضعف مهم نسخه های قبل بود نشون میده. مخصوصا jerome jeffries که برای من حتی از شخصیت منفی هم جذاب تره و دیالوگ های جذابی داره. مثل:
    If I am not their Shepherd, then I must be the Wolf
    موسیقی بخش شده روی این تریلر رو دن رومر ساخته که از خوبای موسیقیه.:D با گوش دادن به موسیقی تریلر ها که ترکیبی از موسیقی های مدرن و وسترن هستن به شدت منتظر انتشار ساندترک های بازی هستم!
    دلیل تاخیر یک ماهه بازی به گفته درو هولمز ، نویسنده بازی ، پولیش و بهینه شدن بازیه و امیدوارم چنین اتفاقی بیفته و با کم نقص ترین تجربه فارکرای در تاریخ سری طرف باشیم.
    با اینکه طومار خیلی طولانی نوشتم ولی هنوز از بخش شخصی سازی ، گرافیک فنی و هنری و افکت ها و تنوع سلاح های سرد و گرم بگم 😀 هر چی در مورد عظمت فارکرای بنویسم بازم یه چیزی کم میاد! دم سازنده هاش گرم که چنین بازی پرجزئیاتی رو ساختن! :yes:

تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
تریلری جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا