گزارش: Metroid Prime 4 توسط بندای نمکو ساخته میشود
نینتندو در E3 2017 بهطور مبهمی از Metroid Prime 4 رونمایی نمود و جزئیات اصلی آن مانند سازنده یا تاریخ عرضه را با طرفداران به اشتراک نگذاشت. با این حال طبق گزارش جدیدی که توسط سایت یوروگیمر منتشر شده، بندای نمکو (Bandai Namco) وظیفهی توسعهی این عنوان را بر عهده دارد.
یوروگیمز اخیراً گزارش داده که به گفتهی منابع متعدد، Metroid Prime 4 با همکاری استودیوی Bandai Namco Singapore در دست ساخت قرار دارد؛ استودیویی که اعضای سابق LucasArts Singapore در آن مشغول به کار هستند.
این عنوان به شدت مورد انتظار انحصاری نینتندو سوئیچ توسط Bandai Namco Singapore بهعنوان استودیوی اصلی سازنده با همکاری نینتندو در دست توسعه قرار دارد.
برخی کارکنان سابق LucasArts Singapore در این استودیو کار میکنند که در کنار عناوین دیگر، تجربهیکار روی عنوان جاهطلبانهی لغو شدهی Star Wars 1313 را داشتهاند.
البته شاید توسعهی Metroid Prime 4 توسط بندای نمکو خبر آنچنان متعجبکنندهای نباشد زیرا اگر به زمانی که این بازی معرفی شد نگاه کنیم، نینتندو اعلام نموده بود که استودیوی جدیدی برروی آن کار میکند و مدیریت پروژه بر عهدهی کنسوکه تانابه (Kensuke Tanabe) است.
Metroid Prime 4 قرار است در تاریخی نامعلوم به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
دقیقا همین موضوع زمان معرفی بازی اول هم اتفاق افتاد!
نینتندو متروید رو که همیشه دو بعدی بود رو تغییر داد به سه بعدی، بعد هم اعلام کرد رترو بازی رو می سازه. یه استدیو آمریکایی که هیچ کس اونا رو نمیشناخت! اما دیدیم که یکی از بهترین بازی های تاریخ رو ساختند.
به نظر خودم بهترین استدیو برای این بازی Id software بود اما اگر نینتندو این استدیو رو انتخاب کرده حتما دلایل خودش رو داره.
نتیجه همکاری نینتندو با یوبیسافت میلان و مرکوری استیم بازی های عالی بودند پس نینتندو میدونه داره چه کار میکنه(امیدوارم!)