یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا
یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا
یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا
یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا

یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد

عرفان رحیمی صادق
۱۶:۵۸ ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا

بازی‌بازان سراسر دنیا به زودی می‌توانند نسخه جدید سری Red Dead Redemption را که Red Dead Redemption 2 نام دارد، تجربه کنند. این عنوان یک بازی جهان آزاد با فضای غرب وحشی و کابویی است که نسخه اول آن در سال ۲۰۱۰ به انتشار رسید و حال بازی‌بازان سال‌ها است که منتظر نسخه دوم آن هستند. عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ بیست و ششم اکتبر برابر با جمعه چهارم آبان ماه سال جاری عرضه خواهد شد و بازی‌بازان می‌توانند با پیش‌خرید کردن این عنوان به برخی امتیازات ویژه که از طرف تیم سازنده این بازی برای این افراد در نظر گرفته شده است، دست پیدا کنند. یکی از این امتیازات به تازگی توسط راکستار اعلام شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

در حقیقت این امتیار ویژه این است که بازی‌بازان می‌توانند این بازی را به جای ۵۹٫۹۹ دلار، با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار تهیه کنند. این امتیاز هم مخصوص کاربران نسخه ایکس‌باکس وان این بازی است و هم مخصوص کاربران نسخه پلی‌استیشن ۴ آن. شما با پیش‌خرید این بازی می‌توانید ده دلار کم‌تر برای تجربه این عنوان فوق‌العاده و بی‌نظیر هزینه کنید که حقیقتا برای یک عنوان AAA با چنین وسعتی و با چنین پیشینه‌ درخشانی، مبلغ قابل توجهی است.

در حالی که قرار بود عنوان Red Dead Redemption 2 در پاییز سال گذشته عرضه شود، راکستار آن را به بهار سال ۲۰۱۸ موکول کرد و به‌تازگی هم تاریخ انتشار آن را یک بار دیگر عقب انداخت و به پاییز سال جاری موکول کرد. تاریخ عرضه این بازی تا به حال سه مرتبه عقب افتاده است و راکستار تنها دلیل خود برای این تاخیرهای پیاپی را بهبود بازی عنوان کرده تا بازی‌بازان تجربه بهتر و کامل‌تری از این بازی داشته باشند. عنوان نام برده فقط برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و هنوز خبری از نسخه رایانه شخصی آن توسط راکستار به میان نیامده است. با پیشینه‌ای که از شرکت توسعه‌دهنده این بازی سراغ داریم، قطعا با یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازی‌های این نسل سر و کار خواهیم داشت که تضمین کننده سرگرمی ما برای مدتی طولانی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا
یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا
یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا
یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا
یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • imsosorry5 گفت:

    امیدوارم تاخیر ارزش تجربه اش رو بالاتر ببره و البته که همین طوره

  • در طی یک نسل فقط یک ریمستر دادی و RDR 2 هم هنوز قراره چند ماه دیگه بیاد احتمالا GTA جدید رو هم گذاشته سال اخر که سال بعدش دوباره ریمستر برای کنسول نسل بعد بشه در هر حال یا ما کم طاقت شدیم یا راکستار یکم شل کرده

    • John Linneman گفت:

      من مطمئنم راکستار شل نکرده . نسل ۸ ساخت بازی درست و درمون واسش کار هر کسی نیست و خودت هم دیدی این موضوع رو محمد رضا جان . از اونجا که راکستار گفته بود میتونن همزمان رو چند پروژه ی بزرگ کار کنن احتمالا سال های آخر نسل هر سال شاهد یه بازی ازش خواهیم بود . ممکنه نزدیکای انتشار رد دد از پروژه ی سال ۲۰۱۹شون رونمایی کنن . راکستار حقیقتا غیر قابل پیش بینیه . واقعا شاید یهو جی تی ای جدید واسه ۲۰۱۹ معرفی بشه . یا حتی مکس پین ۴ . یا من هانت جدید . بولی ۲ . مید نایت کلاب . هرچیزی از این شرکت اعجوبه بر میاد . ممکنه حتی ساخت ریمستر ال ای نویر زمینه واسه معرفی نسخه ی جدیدش بوده باشه .
      راستی اسمم رضا بود عزیز دل

      • میدونی رضا جان بازی های راکستار خوب در میان چون وقت میذاره همین RDR نسخه اولش ۲۰۱۰ امد یعنی عملا ۸ سال فاصله خب طبیعی هست هر استودیو یا ناشر دیگری ۵ یا ۶ سال برای وقت یک بازی زمان بذاره طبیعتا موفق میشه الان RDR 2 قراره تقریبا اواخر ۲۰۱۸ بیاد خب بازی ۲۰۱۷ معرفی شد حالا اگر در نظرگیریم راکستار بیاد و ۲۰۱۹ دوباره یه عنوان معرفی کنه مطمئنن میره برای ۲۰۲۰ که احتمالا سال اخر نسل هشت هست یعنی فرض کن یه غولی مثل راکستار در طی ۷ سال نسل هشت فقط ۲ عنوان AAA و یک ریمستر داده خداییش انتظار از راکستار بیشتر بوده اونم با اون همه IP که در اختیار داره مگر اینکه به قول شما سال اینده بیاد و سورپرایز کنه و ۲ عنوان معرفی کنه هرچند احتمالش کمه ولی به هر حال به نظر من راکستار با این درامدی که از IP هاش داره یکم شل کرده امثال راکستار اعتبار به نسل های کنسولی میدن

        • John Linneman گفت:

          یه نکته ای هست که شاید دقت نکرده بودی بهش شاید هم من منظورتو درست متوجه نشدم . چیزی که شکی درش نیست اینه که راکستار از ۲۰۱۰ مشغول ساخت بازی نبوده و گرنه تا الان باید نسخه ی بعدی رد دد هم منتشر شده بود 😀 . درسته که وقت گذاشته میشه برای ساخت بازی و طبق شایعات هم ساخت بازی از سال ۲۰۱۴ شروع شده . ولی ۸ سال زمان برای ساخت یه بازی . هر چقدر هم که پیچیده و خفن باشه . زمان منطقی نیست و از نظر تجاری هم به شدت صرفه ی کمی داره . چیزی که من فکر میکنم اینه که شرکتی مثل راکستار بر خلاف تصور زمان ساخت بازی هاش اتفاقا مثل بقیه شرکت ها طول میکشه . تنها فرقش اینه که به شدت قبل از شروع مراحل توسعه و ساخت برنامه ریزی و تحقیق انجام میدن و یه نقشه راه مشخص دارن . برای همینم هست که موفق میشن . این چیزی هست که راکستار رو از شرکتی مثل EA متمایز کرده . نمیگم EA برنامه ریزی نداره و قطعا اون شرکت هم یه سطحی از کار رو ارائه میده حداقل . اما اونقدر ضعف در برنامه ریزی و مدیریت پیش تولید دارن که نتایجی همچون مس افکت اندرومدا یا نسخه های اخیر نید فور اسپید . یا استاروارز بتلفرانت ۲ حاصل میشه . ما بازی های شرکتای دیگه ای هم شاهد بودیم که بین دو نسخشون فاصله ی زیادی بوده ولی باز هم فراتر از انتظارات عمل نکردن . نمونه بارزش میشه فال اوت ۴ . که با اینکه اونم خیلی شاهکار بوده ظاهرا ولی اصلا در حد و اندازه های نسخه ی ۳ سر و صدا نکرد . منم نگفتم راکستار ۲ عنوان معرفی میکنه امسال . میگم شاید این چند سال سکوتش تمام استدیو ها مشغول توسعه ی پروژه های خودشون بودن و حالا هر سال یکیشون منتشر میشه . مثل سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ که هر سال یک بازی اومد از راکستار . اول جی تی ای ۴ . بعد اون دو بسته ی الحاقی به شدت طولانی که عملن جی تی ای جدید بودن . بعد رد دد . بعد ال ای نویر . بعد مکس پین ۳ . و در آخر هم جی تی ای ۵ . گفتم الان هم احتمالا چنین روالی رو شاهد خواهیم بود .

          • :yes: :yes: اره میدونم ۸ سال زمان ساخت نداره بلکه میگم ۸ سال زمان برای ساخت داره و عملا بین دو نسخه ۸ سال زمان برده طبیعی هست بازی موفق بشه اتفاقا به نظر من روی بازی هاش مدت زمان بیشتری نسبت به سایرین کار میکنه وگرنه دلیل نداره این قدر زمان ببره تحقیق درباره مراحل ساخت بازی که ۴ سال زمان نمیبره رضا جان به نظر من که اگر همه روی عناوین این چنین مدتی زمان بذارن طبیعتا موفق میشن
            در هر حال امیدوارم همین که شما میگی بشه و این ۳ سال اخر چند بازی از راکستار ببینیم

  • والا من الان تو استور XBL چک کردم پیش خرید نزدن هنوز فقط زده coming soon

  • ِDriver گفت:

    اصلا با پیش خرید نمیتونم کنار بیام ، شاید تا پاییز ۲۰۱۸ زن بگیرم کی میدونه .

  • White noiz گفت:

    به شخصه تو هیچ بازی ای دود اصلحه ندیدم که تو عکس های این شاهکار قابل دیدنه!

  • خدایی دمشون گرم یه بازی به این شاهکاری ۱۰۰ دلار هم می ارزه چه برسه ۵۰ دلار در مقایسه با بازی های اشغال دیگه که همه ۶۰ دلارن

  • Nightowl1373 گفت:

    سلام.ممنون از خبرتون
    این موضوع مربوط به پیش خرید دیجیتالی میشه یا فیزیکی؟چون هنوز نسخه دیجیتالی قیمتی نداره
    معلوم نیست کی پیش خرید دیجیتالی بازی فعال میشه؟

  • Smoking Alien گفت:

    بالاخره مایکرو پشت پرده یه حرکاتی میزنه

  • TERIXA گفت:

    این حماقت راک استار برای معرفی نکردنش برای PC منو یاد مدارس ابتدایی میندازه که هنوز تو حماقت عهد عتیق خودشون گیر کردن و به بچه ها میگن کچل کنید یکی نیست بهشون بگه اون دوره که بازی ها واسه PC منتشر نمیشد گذشت.

    • mohamad 47 گفت:

      هنوز اون دوره نگذشته تا زمانی که pc بازا کرکی حال میکنن :-))

      • imsosorry5 گفت:

        و کنسول باز ها که هکی بازی می کنند و همشون حداقل یک کنسول کپی خور داشتند چی؟در ضمن Pc باز ها بزرگ ترین گروه گیمر هان فروش هیچ کنسولی به نصف فروش pc نمیرسه وکی گفته همه ی pc باز ها کرکی هستند.شتر در خواب بیند پنبه دانه به همین خیال باش

        • mohamad 47 گفت:

          حالا شاید تک و توک برن ارجینال بگیرن ولی اکثریت قریب به یقین گرکی بازی میکنن.حالا شما به خودت نگیر

          • imsosorry5 گفت:

            من به خودم نمی گیرم.این از بی اطلاعی شماست که می گین اکثریت کرکی بازی می کنند.یه سر به اروپا و آمریکا و خود ژاپن بزنید ببینید چند نفر کرکی بازی می کنندمتاسفانه این اتفاقات فقط تو کشور های پرجمعیت و دارای فقر و تحریم می افته.من هم به هیچ وجه نمی گم تمام بازی هام رو اوریجینال گرفتم.دوست عزیز بیایید صادق باشید نصف اجناسی که ما ازش استفاده می کنیم قاچاق هستند از ps4 شما گرفته تا یک خوراکی ساده.شما تا به حال جند تا فیلم اوریجینال دیده اید؟چند تا برنامه اوریجینال روی کامپیوترتان نصب نصب کرده اید؟خود همین شرکت سونی اصلا ما رو حساب نمی کنه EA که آی پی ما رو بلاک می کنه و حتی حاضر نیستند اسمی از ایران ببرند بنابرین وقتی که این شرکت ها کوچک ترین ارزشی برای من قائل نمی شند برای چی من باید برای اون ها پول خرج کنم.مطمئن باش اگه می خواستند محصولاتشون تو ایران فروش بره حداقل یک پشتیبانی کوچیک می تونستند بکنند نه این که کلا ما رو از صفحه ی روزگار حذف کنند.

      • TERIXA گفت:

        اونوقت PS4 بازا اکانت هکی حال میکنن عیبی نداره؟

      • Hossein E 47 گفت:

        رو کنسولم هکی هست اگه با منطقی که شما داری میرفتن جلو صنعت گیم باید نابود میشد

    • imsosorry5 گفت:

      اولا که این حرف شما هیچ ربطی به مثالی که زدید نداره.
      دوما نگران نباش برای pc میاد دیر و زود داره سوخت و سوز نداره. 😉 اگه نیامد من گیم رو می بوسم و میزارمش تو طاقچه.

    • SHERA-RAT گفت:

      بعد یه عده آدم ابله خوشحالن از این که Ps هک شده (که نشده)، اینم آخر عاقبت پلتفرم هک شده، دوره ای که بازی ها واسه PC منتشر نمیشه تازه شروع شده..

      • imsosorry5 گفت:

        یک جوری می گی انگار این اولین باریه که Ps یا xbox هک شدن و کپی خور شدن خدایی چند نفرتون بازی اوریجینال برای نسل ۶ و ۷ می گرفتید بعد هم این اتفاق کرک فقط تو کشور های جهان سوم و پرجمعیتی مثل چین و هند میفته بری اروپا ازشون بپرسی کرکی بازی می کنین اصلا نمی دونند چیه.یعنی تو خودت تمام فیلم هایی که تا حالا دیدی اوریجینال بوده.تمام لباس هایی که تا حالا پوشیدی و کالا هایی که استفاده کردی هیچ کدوم قاچاق نبوده.همین ps4 که داری به صورت قاچاق وارد ایران می شه.چون این سونی که این همه تعریفش رو می کنید حتی ما رو آدم حساب نمی کنه.
        :rotfl: :rotfl:

        • SHERA-RAT گفت:

          داداشم من اگه بخوام بگم چرا سونی مارو آدم حساب نمیکنه طبق معمول نظرم سانسور میشه، تو بگو چرا سونی نباید مارو آدم حساب کنه؟ کی باعث شده ما آدم حساب نشیم؟، به هر حال با وضعی که منو شما داریم همین که اجازه میده ما از ایران به سرویس هاش وصل شیم از خدماتش استفاده کنیم دمش گرم، نه من هم تو نسل های قبلی بازی کپی استفاده میکردم چون تو نسل ۶ و ۷ بازی های آنلاین مثل الان رواج نداشت، قیمت تولید بازی ها نصف کمتر از الان بود هر ماه چند تا بازی با کیفیت نمیومد، هر دو ماه یه update واسه سیستم نمیومد.
          نه من nike اصل نمیخرم مهم هم نیست واسم فردا دیگه تولید نکنه یا ورشکست بشه ولی صنعت گیم واسم مهمه چون ۱۰ سال دیگه هم گیمرم پس حمایت میکنم تا قوی تر بشه، بعدشم تو میتونی گیمر باشی RDR2 رو آنلاین بازی نکنی!؟ اگه میگم کسی که خوشحال میشه از هک شدن پلتفرمش فهمش نمیرسه که دیگه یه بازیی مثل RDR نه تولید میشه ، بشه هم منتشر نمیشه واسش..

  • Metallove گفت:

    مشخص نشده کِی قراره روی استور قیمت بخوره؟
    فعلا که خبری نیست,,
    البته یک خبر هم مربوط به Newegg بود که به اعضای سایتش ۱۰ دلار تخفیف میده برای خرید RDR2 و به جای ۶۰ دلار, ۵۰ دلار باید پرداخت کنن برای پیش خرید بازی, امیدوارم این خبر در اصل مربوط به Newegg نباشه و اشتباه ترجمه یا برداشت شده باشه. 🙂

  • اصلا علاقه ای به بازی های وسترنی و غرب وحشی ندارم…..راکستار هم میخواد بازی رو بده بعدم تو نسل ۹ دوباره عرضه کنه بازم یه فروش بکنه سیاست های راکستار به طرز عجیبی خارقالعادس و پول اوره….

  • marilyn گفت:

    قسمت اولش خوب بود ولی یکی از نقاط ضعفش این بود بعداز اتمام بازی مراحل فرعی خاصی نبود و هیجانی بعداز اتمام بازی وجود نداشت امیدوارم قسمت دومش مراحل فرعی رو واسه بعداز به پایان رسیدن بخش داستانی در نظر گرفته باشه با اینکه نسخه اول dlc زامبی داد که چنگی به دل نمیزد!

  • mohamad 47 گفت:

    وای که چه حالی کنیم ما کنسول بازا با این بازی 😀
    بهترین شاهکار نسل بشر
    ولی واقعا چه بازیی بشه راک استار است دیگر :-*

  • mohammad-007 گفت:

    شاهکاری بی تکرار “red dead redemption 2”
    خدایی ۵۰ دلار عالیه برا این بازی
    بازی که همه جوره باهاش حال میکنی
    از جهان باز بودن بگیر تا هفت تیرکشی و…
    امیدوارم سریع تر برا پیش خرید قرار بدن :yes:

  • big_cypher گفت:

    دوستان pc باز اصن فراموش نکنین این بازی به هیچ عنوان برای pc منتشر نمیشه این بازی با gta فرق میکنه از اول انحصاری کنسول ها بوده!! پس خوشبحال ما کنسولیا 😎 😎 😎

  • Rorshark گفت:

    جااااااااااان…
    سخاوتمند…
    بخششگر…
    ستودنی…
    با مرام :-)) :-)) :-))

یکی از امتیازات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 مشخص شد - گیمفا