همکاری SEGA و Interior Night برای توسعهی یک آیپی جدید
در اکتبر ۲۰۱۷ برخی از اعضای کوانتیک دریم، سونی و سایتلی مد استودیوز (Sightly Mad Studios) با هدف ساخت عناوین داستان محور برای مخاطبین بزرگسال، استودیوی اینتریور نایت (Interior Night) را تاسیس کردند و حال شاهد این هستیم که این هدفشان را محقق کردهاند و با همکاری سگا قصد توسعهی آیپی جدید داستان محوری را دارند.
این همکاری بخشی از تلاشهای اخیر سگا برای کار با استودیوهای جدید جهت توسعهی آیپیهای تازهی جالب است. سگا به تازگی به همراه استودیوی تو پوینت (Two Point) از دنبالهی معنوی Theme Hospital با نام Two Point Hospital رونمایی کرد و بسیار خوشحالکننده است که این شرکت بزرگ به همکاری با استودیوهای جدید مختلف روی ژانرهایی میپردازد که تا حالا تجربهاش را نداشتهاند.
جان کلارک (John Clark)، معاون اجرایی انتشارات در شعبهی اروپای سگا، راجع به همکاری با اینتریور نایت چنین نظر خود را بیان داشته است:
امضای این قرارداد با اینتریور نایت قدم بزرگ دیگری برای سگاست در زمینهی کار با استودیوهای مستعدی که سفری جدیدی را آغاز میکنند درحالی که میل ما برای ارائهی فرانچایزها و تجارب تازه را دنبال میکنند. ما واقعاً مشتاق کار با اینتریور نایت هستیم زیرا ترکیب استعدادها و ابتکارات آنها به یک تجربهی بسیار قوی داستان محور منتهی میشود.
علاوه بر این، مدیر عامل اینتریور نایت یعنی کارلوین مارچال (Caroline Marchal) که پیش از این روی عناوین معروف و محبوبی نظیر Heavy Rain و Beyond: Two Souls کار کرده، در خصوص همکاری با سگا گفته است:
ما برای کار با سگا برروی اولین عنوان داستان محورمان بسیار هیجانزده هستیم. سگا میل بسیار خود برای ریسک کردن، نوآوری و همکاری با استودیوها را نشان داده است. با کمک و پشتیبانی سگا، مطمئن هستیم که اینتریور نایت میتواند یک تجربهی داستان محور عالی را به بازیکنان و طرفداران حال حاضر و حتی مخاطبان بیشتر ارائه دهد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
واقعا منتظرشم