اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم

سعید آقابابایی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

Resident Evil 7: Biohazard یک بازی شگفت انگیز بود. عنوانی که در حال بازی کردن آن، دقیقا به حال و هوای زمان بازی کردن سنخه دوم و سوم این سری رفتم و بدون وقفه پشت سر هم ۳ بار آن را به پایان رساندم تا تمام رازها و تک تک آیتم ها و تمام نوارهای ویدئو و همه ارتقاها و سلاح ها و .. را کاملا به صورت ۱۰۰ درصد جمع کنم و باید بگویم این یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین تجربه های من در سال۲۰۱۷ بود و کاملا اعتقاد دارم که بازی Resident Evil 7: Biohazard می توانست کاندید بازی سال هم باشد. در واقع کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا ایتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم. وقتی به اتاق سیو می رسیم همان نفس راحتی را می کشیم که زمان بازی کردن عناوین نخست سری می کشیدیم و با شنیدن موسیقی آرامش بخش اتاق سیو روحمان شاد می شود! Resident Evil 7: Biohazard بازی تقریبا پیچیده ای هم هست. نه به مانند دارک سولز و .. ولی بازی در سبک خود یک عنوان پیچیده و پر از رمز و راز و آیتم مخفی و .. است که ممکن است خیلی از آن ها را در زمان بازی کردن رد کنید و متوجهشان نشوید. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی را به صورت ۱۰۰ درصد و کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت.

به همین دلیل هم احساس کردم که با توجه به تسلط بالایی که به این بازی بی نظیر پیدا کرده ام، راهنمای آن را برای شما عزیزان بنویسم تا شما نیز در صورت تمایل، بازی را مو به مو کامل کنید و حس لذتبخش قدرت و پز دادن با کلی گلوله جلوی باس ها را حس کنید و ذره ای از بازی برایتان گنگ نماند. علاوه بر کسانی که می خواهند بار اول این بازی را تجربه کنند، افرادی هم که این بازی را شاید یکی دو بار به صورت سریع تجربه کرده اند، گاها نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و احساس یک گیمر هاردکور حرفه ای بودن در یک عنوان وحشت بقای خوفناک را حس کنید. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای تر و چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال Resident Evil 7: Biohazard بروند و یا برخی کسانی که می  ترسند بازی را شروع کنند و می خواهند قدم به قدم از خطرات جلوتر آگاه شوند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و دارک سولز ۳ تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Resident Evil 7: Biohazard پیدا کرده ام و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

یک بازی دردناک که واقعا شگفت زده تان می کند. مخصوصا در این بخشی که تصویرش را می بینید و واقعا خوفناک و غم انگیز است و قلبتان را به درد می آورد.

 لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Resident Evil 7: Biohazard برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا به اندازه سولز و بلادبورن نخواهد بود. در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای Resident Evil 7: Biohazard اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با نخستین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا ایتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم.

این راهنما بر اساس درجه سختی نرمال بازی نگارش شده است که بالاترین درجه سختی موجود برای اولین بار بازی کردن است.

مرحله نوار ویدئویی  DERELICT HOUSE FOOTAGE

شما در این ویدئو کنترل شخص فیلم بردار را بر عهده می گیرید. در همان ابتدای ابتدای این بخش کمی به عقب بروید و روی زمین یک LOCKPICK که یکی از مهمترین آیتم های بازی هستند پیدا کنید. مسیر را دنبال کنید و دنبال دو شخص دیگر بروید و وارد خانه شوید. می بینید که در آن آشپزخانه ای هستید که با اتان بودید و می توانید دوباره تمام موارد قبلی را بررسی کنید. اما مهم ترین کار اکنون این است که آن کشویی که در زمان بازی با اتان دیدیم قفل است را با آیتم LOCKPICK که اول این بخش برداشتیم باز نمایید و با این کار آن کشو برای اتان باز خواهد شد حتی اگر تا الان آن را در زمان حال چک هم کرده باشید و قفل بوده باشد باز هم ناگهان بار بعدی که چک کنید می بینید باز خواهد بود (انتهای دیوانگی و مسخره بازی!!!).

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

در همان ابتدای نوار ویدئویی کمی به عقب بروید و روی زمین یک LOCKPICK که یکی از مهمترین آیتم های بازی هستند پیدا کنید.

به هر حال مطمئن شوید این کار را بکنید تا بعدا اتان از آن آیتم مهمی بردارید.  در ادامه می بینید که Andre گم می شود و Pete به دنبال او می رود. او را دنبال کنید و لازم نیست از پله ها بالا بروید چون چیزی آنجا نیست. وارد اتاق سمت راست راهرو شوید و همان اتاقی است که با اتان اکنون دارید در آن فیلم را تماشا می کنید. اما در فیلم، Pete یک زنجیر مخفی در شومینه پیدا می کند که با کشیدن آن یک راه مخفی باز می شود. دنبال او بروید و به یک نردبان می رسید. وی یک ترسوی بزدل است و به شما می گوید اول پایین بروید. در پایین نردبان و کمی جلوتر Andre را می بینید که رو به دیوار ایستاده است. سمتش بروید و خواهید دید که چه اتفاقات مخوفی رخ می دهد… اینجا فیلم به پایان می رسد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

دنبال دو شخص دیگر بروید و وارد خانه شوید. می بینید که در آن آشپزخانه ای هستید که با اتان بودید و می توانید دوباره تمام موارد قبلی را بررسی کنید. اما مهم ترین کار اکنون این است که آن کشویی که در زمان بازی با اتان دیدیم قفل است را با آیتم LOCKPICK که اول این بخش برداشتیم باز نمایید و با این کار آن کشو برای اتان باز خواهد شد حتی اگر تا الان آن را در زمان حال چک هم کرده باشید و قفل بوده باشد باز هم ناگهان بار بعدی که چک کنید می بینید باز خواهد بود (انتهای دیوانگی و مسخره بازی!!!)

  • زمان حال:

حالا فیلم را دیده ایدا و نکاتی را فهمیده اید. ابتدا در قدم اول باز گردید و در آشپزخانه از داخل آن کشویی که در فیلم باز کردیم و اکنون باز است، آیتم بسیار مهم ANTIQUE COIN 1/18 که اولین از ۱۸ سکه داخل بازی است را بردارید. حالا برگردید و آن زنجیر درون شومینه را بکشید و به راه مخفی بروید و هنگام پایین رفتن از نردبان، می شکند و بدجوری به زمین خواهید افتاد!! جلو بروید مسیر را ادامه بدهید و داخل تونل شوید. مسیر را پیش بروید و در آب سرتان را بالای آب نگاه دارید و ادامه دهید. جلوتر سرانجام یک نور در انتهای تونل می بینید. یک درب سلول. خلاصه هر چه باشد از تونل بهتر است!! به سمت سلول بروید ولی قبل از این که با درب سلول تعامل کنید به سمت چپ بپیچید و یک اتاق مانند اتاق کار می بینید. اینجا یک تکه کاغذ می بینید که تعدادی نام روی آن نوشته شده است و جلوی هر کدام نوشته “مرده” یا “تبدیل شده”… یا خدا!! اینجا چه خبر بوده است؟ می بینید که تقریبا اکثر آنها تبدیل شده اند. می بینید که آندره و کلنسی هم تبدیل شده اند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

آیتم بسیار مهم ANTIQUE COIN 1/18 که اولین از ۱۸ سکه داخل بازی است و ۹۰ درصد و شاید هم بیشتر از ۹۰ درصد افراد در بار اول بازی کردن آن را از دست می دهند.

مطمئن شوید که دکمه ضربدر “X” را در هر دو روی جلو و پشت کاغذ بزنید تا این کاغذ به عنوان یکی از افایل های شما شمرده شود و بازی آن را برای شما حساب کند (می توانید ستون فایل ها را در اینونتوری چک کنید و ببینید که ایا این فایل در آن بخش آمده است یا نه). این کاغذ در بخش فایل های شما به صورت (LIST OF NAMES (FRONT و  (LIST OF NAMES  (BACK نمایش داده خواهند شد. سمت راست این کاغذ، یک BOLT CUTTERS می بینید که جتما آن را بردارید. همچنین متوجه می شوید که یک راهروی باریک دیگر و یک اتاق هم اینجا وجود دارد ولی لازم نیست بروید چون هم چیزی آنجا نیست و هم کمی بعد به آنجا خواهیم رفت. حالا به سمت سلول بروید و با BOLT CUTTERS درب آن را باز کنید و زنجیر را ببرید. وارد سلول شوید.. وای خدای من… خودش است!! Mia اینجاست. او گیج شده است با دیدن شما و از سلول خارج می شود و به شما می گوید دنبالش بروید قبل از این که “Daddy” سر برسد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

مطمئن شوید که دکمه ضربدر “X” را در هر دو روی جلو و پشت کاغذها بزنید تا آن کاغذ به عنوان یکی از فایل های شما شمرده شود و بازی آن را برای شما حساب کند (می توانید ستون فایل ها را در اینونتوری چک کنید و ببینید که آیا فایل در آن بخش آمده است یا نه)

  • ماموریت: با Mia فرار کنید.

در این بخش به دنبال میا بروید و از بخش باریک بین قفسه ها عبور کنید. مشخص است که میا ترسیده و چیزهایی را به شما نمی گوید. در ادامه صحنه ای می بینید و میا می گوید که اینجا قبلا یک درب بوده است و ناراحت و پریشان می نشیند. در کنار همین درب سابق، یک عکس قرار دارد که می توانید چک کنید. کنار اینجا یک اتاق انبار مانند وجود دارد که آنجا بروید. عروسک ها را در بخش پشتی این اتاق چک کنید و سپس صدای فریاد میا را می شنوید. به سمت او بروید و می بینید که رفته است، دقیقا از همان جایی که گفت قبلا درب بوده است و حالا شکسته شده و او را برده اند…

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

در دستشویی، ۲ آیتم سلامتی را بردارید

  • ماموریت: Mia را پیدا کنید

از همان درب وارد شوید و از پله ها بالا بروید تا به یک راهرو برسید. سمت چپتان یک درب است که می توانید باز کنید ولی هیچ چیزی آنجا نیست. همچنین سمت چپتان کمی جلوتر در راهرو یک تلفن وجود دارد ولی کار نمی کند. بعد از تلفن بک کشو وجود دارد که داخل آن می توانید “نقشه GUEST HOUSE “ را پیدا کنید. در این نقشه اسم اتاق های مختلف و نمای کلی از GUEST HOUSE را می توانید ببینید. مسیر راهرو را ادامه دهید و وارد دستشویی شوید. در اینجا کشوی سمت چپ را باز کنید و “FIRST AID MED” را بردارید. انگار قرار است به ما حمله شود!!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

میا خیلی وحشتناک به شما حمله می کند. دیوانه وار…

کمی جلوتر هم یک “FIRST AID MED” وجود دارد که بردارید. دیگر اینجا چیزی وجود ندارد. صدایی از راهرو می شنوید. برگردید به راهرو و اینجا فقط یک درب وجود دارد که نرفته اید ولی آن هم قفل است و ناچار برمی گردید به سمت دربی که ابتدا از آن وارد راهرو شدید (از پله ها بالا آمدید). وقتی میخواهید از پله ها پایین بروید می بینید که چیزی دارد از پله ها می خزد و به سمت شما بالا می آید. او میا است ولی فرق کرده و وحشی شده!!  اینجا دیگر اکثر سکانس اسکریپت شده است و کار زیادی نمی توانید انجام دهید. فقط برگردید و سعی کنید با R2 از خود دفاع کنید. اینجا قرار است آسیب ببینید. سپس میا به خودش می آید و دوباره خودش می شود و به نحوی خودش را بیهوش می کند. اینجا بازی به شما می گوید که با R1 وضعیت سلامتی خود را بهبود دهید. این کار را انجام دهید تا یکی از FIRST AID MED ها را مصرف کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

برخی قیافه ها از هزار تا زامبی ترسناک تر است

حالا باید به سراغ میا بروید و سعی کنید او را که روی زمین افتاده چک کنید. یا ابالفضل!!! او دوباره خودش بلند می شود و مشخص است که “میا خوبه” نیست و شخصیت شیطانی اوست!! او تقریبا ما را بلند می کند و به دیوار می کوبد و دیوار می شکند و به درون یک اتاق پرت می شوید. او دوباره به شما حمله می کند ولی طی یک صحنه شما یک تبر بر می دارید و باید با آن دفاع کنید. وقتی میا به سمت شما حمله می کند R2 را بزنید تا از خود دفاع کنید وگرنه می میرید. بعد از یکی دو بار که این کار را کردید بالاخره شما تبر را در گردن او فرو می کنید و می افتد. درون این اتاق یک کشو است که چیزی داخلش نیست. به راهرو برگردید و می بینید که همان تلفنی که قبلا دیده بودیم زنگ می خورد. تلفن راب ردارید و با شخصی به نام “Zoe” صحبت می کنید که می گوید نباید اینجا باشید!! (نه بابا راست میگی؟!!). او به شما می گوید اگر میخواهید فرار کنید باید به اتاق زیر شیروانی بروید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

باید به سراغ میا بروید و سعی کنید او را که روی زمین افتاده چک کنید. یا ابالفضل!!! او دوباره به شکلی ترسناک خودش بلند می شود و مشخص است که “میا خوبه” نیست و شخصیت شیطانی اوست!!

  • ماموریت: به اتاق زیر شیروانی بروید

برگردید به جایی که میا افتاده بود و می بینید که آنجا نیست!! ولی آیتم تبر آنجاست. تبر را بردارید. حالا به سمت آن درب راهرو بروید که تنها راه خروج است و قبلا قفل بود. می بینید که حالا باز است و اینگونه به قسمت آشپزخانه و اتاق زیرشیروانی که قبلا اینجا بودیم دسترسی می یابید. می توانید حالا بازی را ذخیره کنید در بالای پله ها همان جایی که اولین بار دستگاه سیو بازی را دیدیم. حالا در بخش راهروی کنار آشپزخانه یادتان است که یک کمد بزرگ زنجبر شده بود که قبلا در قسمت قبلی راهنما گفتیم نمی توانید آن را هنوز باز کنید زیرا آیتم مناسب را ندارید؟ حالا می توانید آن را با آیتم Bolt Cutters که دارید باز نمایید. درون آن “FUSE” را پیدا می کنید. روی آن نوشته شده پله ها. حالا باید به اتاقی بروید که قبلا فیلم را درون آن نگاه کردیم. از آشپزخانه به سمت راهرویی که پله دارد بروید و مسیر کنار پله ها را ادامه دهید و درب سمت راست را باز کنید تا وارد اتاق جعبه فیوز (living room) شوید و فیوز را روی آن قرار دهید. برگردید و به سمت پله هایی بروید که بالای آن دستگاه سیو قرار دارد. اما قبل از این که به پله ها برسید صحنه بدی در انتظارتان است. میا باز می گردد. اینجا کار خاصی نمی توانید بکنید و شمایید و میا و اره برقی و دستتان!! فایده ندارد چقدر سریع دکمه را بزنید زیرا نهایتا دیر شده و دستتان کنده می شود!!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

میا دوباره به شما حمله می کند ولی طی یک صحنه شما یک تبر بر میدارید و باید با آن دفاع کنید. وقتی میا به سمت شما حمله می کند R2 را بزنید تا از خود دفاع کنید وگرنه می میرید. بعد از یکی دو بار که این کار را کردید بالاخره شما تبر را در گردن او فرو می کنید و می افتد.

وقتی کنترل را به دست گرفتید سریعا دستتان را از روی زمین بردارید!! از پله ها بالا بروید و دکمه ای را که بالای پله ها بود و قبلا به خاطر نبود فیوز برقش قطع بود را بفشارید تا ببینید که پله های منتهی به اتاق زیرشیروانی پایین می آید. از آن بالا بروید و وارد اولین اتاق سمت راست شوید. خب قضیه دارد جدی می شود. اینجا سلاح “M19 HANDGUN” را برداریدو ۵ عدد “HANDGUN AMMO” و یک آیتم سلامتی “FIRST AID MED” دیگر را بردارید (البته این دستتان را نمی چسباند!!). حواستان باشد که از اینجا به بعد می توانید با دکمه های D Pad سلاح خود را عوض کنید و بین تبر و سلاح گرم تغییر دهید. برگردید به بیرون اتاق و مسیر را ادامه دهید و وارد اتاق بعدی شوید.

  • نکته: اینجا وقتی وارد اتاق شدید درب را پشت سر خود ببندید تا یک تروفی برنز راحت به نام “Behind Closed Doors” را بگیرید.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

اینجا کار خاصی نمی توانید بکنید و شمایید و میا و اره برقی و دستتان!! فایده ندارد چقدر سریع دکمه را بزنید زیرا نهایتا دیر شده و دستتان کنده می شود!! وقتی کنترل را به دست گرفتید سریعا اول دستتان را از روی زمین بردارید!! بازی پر است از صحنه های خوفناک. کپکام دوباره شاهکار کرده است.

اینجا روی میز ۷ عدد دیگر “HANDGUN AMMO” بردارید. یک نردبان می بینید که بالا می رود ولی هنوز به سمت آن نروید و به جای آن، وارد یک اتاق دیگر که سمت راست شما قرار دارد شوید. جعبه ها را بشکنید و از روی میز پشت آن ها، ۲۰ عدد “HANDGUN AMMO” دیگر را بردارید. ایول!!! حالا برگردید و سعی کنید تا از نردبان بالا بروید تا صدای خوفناک اره برقی را بشنوید. اینجا اولین باس فایت بازی در انتظارتان است. Mia با اره برقی مخوفش….

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

در قسمت بعدی می گوییم که چکار کنید تا با اره برقی به این روز نیافتید و به این مرگ وحشتناک دچار نشوید.

در قسمت بعدی، باس فایت و ادامه مسیر را شرح خواهیم داد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • تشکر می کنم از شما اقای اقابابایی که دارید همزمان دارید راهنمایی قدم به قدم دو بازی فوق العاده جذاب یعنی Resident Evil 7 و Dark Souls 3 رو انجام میدید, در مورد Resident Evil 7 میتواند به جرات گفت که بعد از چند سال بالاخره به ریشه های خودش برگشت, شخصا بعد از Resident Evil 4 یه Resident Evil واقعی بازی نکرده بودم ولی سال ۲۰۱۷ و با انتشار Resident Evil Biohazard ثابت کرد که میشه دوباره روح این سری پرطرفدار رو زنده کرد

    بازم ممنون

  • mohammad1380n گفت:

    سلام اقای اقا بابایی
    بنظرم جامپ اسکیر هارو لو ندید چون همه هیجان بازی تو اون خلاصه میشه
    ممنون

  • تریلر جدید گاد اف وارو بذارید تو سایت لطفا
    تاریخ انتشارش هم مشخص شد
    از این لینک تو یوتیوب ببینید
    https://youtu.be/yCuqmW3Tmjs

  • Pashmaki گفت:

    واقعا دستتون درد نکنه آقا سعید، این همه مقاله رو بصورت کامل و بی نقص روشون کار میکنید، جدا خسته نباشید، این یکی از بهترین عناوینی بود که در ۲۰۱۷ بازی کردم و واقعا یک نقطه شروع دوباره برای این فرنچایز بزرگه، خیلی ها میگفتن که این عنوان از ریشه ها دور شده ولی بعد بازی کردن متوجه میشید که به جز تصویر اول شخص، همه ی ویژگی هایی که Re4 رو یک شاهکار کرده در این بازی هستن اما بصورت محدود تر، واقعا به کسایی که از نسخه ی چهارم این سری خوششون اومده این بازی رو پیشنهاد می کنم، به خوبی اون شاهکار نیست ولی حرف های برا گفتن داره، بازم ممنون جناب آقابابایی که اینقدر زحمت میکشید

  • DanTe 1368 گفت:

    دویل می کرای تو رو خدا بیا “وجدانن صبر ایوبم داشته باشیم برا ی تو خیلی سخته” از ۲۰۰۸ چشم انتظارم “

  • aref44 گفت:

    مخلص آقا سعید. حیفم میاد از پستات رد شم و تشکر نزنم. خداقوت مَشتی. :heart:

  • ممنون سعید جان مثل همیشه عالی عالی
    این ایده بولد کردن آیتم ها محشره و واقعا خیلی کار خوبی می کنی
    من اول اینارو می خونم بعد بازی رو می رم و بعد متن رو کامل می خونم :دی در نتیجه هم هیچ آیتمی رو از دست نمی دم
    هم به اندازه کافی می ترسم هم این که نوشته های عالیت رو می خونم
    راستش دیشب نصف اینو رفته بودم ولی خوابم میومد و یه کمم می ترسیدم تنها نرفتم 😀 صبح شروع کردم و وقتی می خواستم فیوز رو ببرم طبقه دوم و میا پرید جلوم داد زدم و خودم یه لحظه ترسیدم :laugh:
    کلا خیلی خوب این شخصیت درست شده وقتی تبدیل میشه آدم حالش ازش به هم می خوره و وقتی هم که به حالت عادلی بر می گرده دل آدم می سوزه

  • saeed rahimi گفت:

    بعد از دیدن این مقاله راهنما دوباره بازی رو تهیه کردم و میخوام شروعش کنم
    جناب آقابابایی مقالهاتون من رو کاملا نسبت به یه بازی هایپ میکنه هنر نوشتنتون ستودنیه

  • mohammad-007 گفت:

    داداش گلم دستت درد نکنه اموزش داری میزاری
    ولی همه این بازیر تمام کردن و اینجور قدم به قدم لازم نیست بگی این بازی حالا ان چنان سخت نیست تمام کردنش بازی هایی مثل بلادبورن دارک سولز ۳ اینجوری قدم به قدم بزار
    بازم ممنون داداش…

  • Vahid7366 گفت:

    بابا این بازی خیلی ترسناکه خدایی چجوری تا آخرش رفتی من با داشتن هزار تا فیلم ترسناک تو کلکسیون ام اینو میترسم بازی کنم ناموسا الان اول بازی تو اونجا که دختره دستمو قطع میکنه دارم دل دل میکنم برم یا نرم

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش دوم - گیمفا