گیمفاوب سایت خبری تحلیلی بازی های ویدئویی
English
ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو Dark Souls: Remastered دارای ویژگی HDR نخواهد بود

نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو Dark Souls: Remastered دارای ویژگی HDR نخواهد بود

به نظر می‌رسد که در هنگام معرفی Dark Souls: Remastered اشتباهاتی رخ داده و نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی ویژگی HDR را در خود جای نخواهد داد!

دیروز بود که شاهد معرفی نسخه بازسازی شده یکی از عناوین کالت نسل هفتم یعنی Dark Souls در خلال کنفرانس Nintendo Direct بودیم و بلافاصله بلاگ پلی استیشن پستی را کار کرد که مستقیماً از بندای نمکو (Bandai Namco) ناشر بازی گرفته شده و در مورد ویژگی‌های نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو Dark Souls: Remastered بود. حالا به نظر، در آن پست اشتباه فاحشی وجود داشته که اکنون تصحیح شده است!

اگر بخواهیم رو راست باشیم، ویژگی‎‌هایی که دیروز معرفی شده بود همان ویژگی‌های معمول بازی‌ها برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو و اکس باکس وان اکس بود، پس شاید واقعاً به اشتباه و بدون هیچ قصد و غرض خاصی این اتفاق رخ داده باشد. به هر حال، در آن پست اشاره شده بود که نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو Dark Souls: Remastered دارای ویژگی HDR خواهد بود و حالا به نظر مشخص شده که این طور نیست و آن خط در بلاگ پلی استیشن هم تصحیح شده است. رئیس این مجموعه خیلی سریع متوجه اشتباه شد و در توییتر گفت:

“پس بهتر است برخی چیزهایی که دیروز در بلاگ کار شد را تصحیح کنم؛ Dark Souls Remastered شامل ویژگی‌های مبتنی بر موتور Dark Souls 3 نخواهد بود و شامل هیچ تغییراتی هم در سیستم مبارزات نیست. در نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو شاهد ویژگی HDR نخواهیم بود.”

به هر حال این مسئله عجیب است و باید بعداً علت آن را از ناشر و سازنده جویا شد. به هر حال، Dark Souls: Remastered قرار است در تاریخ ۲۵ مِی ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. از آن جایی که نسخه اصلی این بازی حسابی تحسین شده بود، نسخه بازسازی شده آن هم از همین حالا جزو بازی‌های مورد انتظار بهار سال ۲۰۱۸ است!

12345678910(1 رای, میانگین آرا 10٫00 از 10 )
Loading...
برچسب ها
نظرات

  1. Alireza snake گفت:

    اوه اوه هرکی میخواد اینو بخره باید با خشم orenstein and smough روبرو شه که دهنش سرویسه Grin
    اما من امروز با یه روش خفن اومدم که خودم کشف کردمش تا بد قلق ترین باس سری سولز رو نابود کنید به طور خلاصه توضیح میدم که چه آیتم هایی میخواد اگه دلتون خواست جاش رو تو اینترنت پیدا کنین اصلا زیاد بعضیا رو یادم نیست اول از همه یه زره سبک و بسیار قوی میخواین که پیشنهاد من ست جادوگر izalith هست که دقیقا در محوطه باس ceasless discharge هستش (تا رسیدن به ارنشتاین و اسماگ میرسین اونجا) بعد از اون برین و یک دست پایرومنسی بگیرین و اون رو لول ۱۰ کنید بعد از ۱۰ کردنش برین سه جادوی combustionو iron flesh و great combustion رو بخرید(مورد آخر رو از یه جادوگر خاص که در نزدیکی محوطه باس زن عنکبوتی مانند که اصلا اسمش یادم نیست باید بگیرید اما اون جادوگر به شرط دست پایرومنسی ۱۰ ظاهر میشه)بعد از این سمت باس برید و ترجیحا بون فایر رو کیندل کنید تا با ۱۰ تا استوس فلسک برین به جنگ اول از جادوی iron flesh استفاده کنین و صبح کنین اورنشتاین بیاد جلو وقتی اومد اصلا جا خالی ندین و نگران اسماگ هم نباشین این جادو باعث میشه جون به شدت دیر کم شه و بعد دهن اورنشتاین رو با combustion و great combustion سرویس کنین چون به آتیش حساسه وقتی مرد مبارزه آسون میشه و یک به یک میشه و راحت تر میتونید ادامه بدید Grin
    ان شا الله که هرکی این شاهکارو میخره لذت ببره

    8Thumb up 7Thumb down
  2. Alireza_yoo گفت:

    چقدر سر این افکت های گرافیکی بجثه من الان با gtx 1080 بزور ۴k شصت فریم میگیرم چه توقعی از این کنسول ها دارن از صب تا شب خبر میاد که فریمش اله بله گرافیکش اپسکیله خوب با چارصد پونصد دلار چی میشه الان گرفت که اینقدر سنگ این گرافیک کوفتیو ب سینه میزنن بجای کار کردن روی عناوین جدید من خودم بشخصه ترجیح میدن فقط گیم پلی رو بازسازی کنند تا گرافیک چون واقعا گیم پلی هنوز مربوط به نسل قبل هست که برای این نسل ازار دهنده هست گرافیک انچنان اهمیتی نداره چون بهرحال ریمستر هست

    10Thumb up 10Thumb down
    • mersad گفت:

      نمیدونم کنسول ها چرا انقدر خودشون رو درگیر گرافیک می‌کنند!؟
      اگر بجای گرافیک روی هوش مصنوعی، محیط های بزرگ تر، فیزیک و مکانیک های جدید گیمپلی کار می‌کردند، این نسل خیلی بهتر می‌شد. نسل بعد هم لابد چکر بورد ۸k داریم!
      من هنوز هم وقتی Anor Londo رو می بینم لذت می‌برم.

      اما در مورد گیمپلی
      من فقط می‌خوام roll زدن در بازی روان تر باشه و تعداد i-frame ها رو مثل نسخه ۳ طراحی کنند و اینکه Backstab رو هم راحت تر کنند، برای انجامش حتماً باید تو موقعیت خاصی قرار می‌گرفتی که خیلی اعصاب خرد کن بود!
      جدا از این موارد به نظرم گیمپلی خیلی هم قدیمی نشده(البته weapon art در نسخه سوم مکانیک جالبی بود)

      4Thumb up 1Thumb down
  3. peyman131 گفت:

    اره واقعا حیف شد به نظرم منم بهتر بود رو همون موتور بازی کار میکردن گرافیگ نمیتونه تفاوت چندانی توی نسخه Remastered ایجاد کنه

    1Thumb up 0Thumb down
عضویت در سایت

ثبت نام برای این سایت

A password will be e-mailed to you.

دریافت رمز جدید

لطفا نام‌کاربری یا نشانی رایانامه خودتان را وارد کنید. برای ساخت یک گذرواژه تازه با رایانامه، شما یک پیوند دریافت خواهید کرد.

نام کاربری و یا آدرس ایمیل خود را جهت طی کردن مراحل بازیابی رمز عبور وارد نمایید.
ورود به حساب

جستجو در سایت