اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته ای. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو تا ۳ قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با چهارمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

پس از صحبت با Yorel of Londor سرویس و خدمات او را قبول کنید تا وی به فایرلینک شراین برود و در تونل روبروی جایی که شخصیت دزود فروشنده ای که قبل تر آزاد کردیم می نشیند اقامت می کند. بعد از صحبت کردن با او در فایرلینک شراین به شما Beckon emote را می دهد و همچنین و برخی ورد های جادویی نیز می فروشد. در طول روند بازی به تعداد ۵ بار او به شما گزینه “draw out” your “true strength” را پیشنهاد می دهد که مثل یک لول اپ مجانی است. توضیحات کامل تر را در بخش قبلی راهنما در مورد این شخصیت بخوانید. خب از همان جایی که Yorel of Londor را دیدیم دوباره راهنما را از سر می گیریم. مسبری که آمدید را برگردید تا به جایی برسید که دروازه بزرگ قرار داشت و سگ ها به چند دعا کننده حمله کردند و آن ها را کشتید. دستگیره کنار دروازه را بکشید تا باز شود و کمی جلوتر دشمن grunt را بکشید. کمی جلوتر به سمت روستا بروید و در اولین اتاق خراب شده چوبی که می بینید یک بونفایر قرار دارد با نام Undead Settlement bonfire که آن را روشن نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

به Undead Settlement خوش آمدید. یکی از برترین مناطق بازی

حالا مسیر Undead Settlement به سمت Dilapidated Bridge را دنبال می کنیم. تنها مسیری که می بینید را ادامه دهید. دشمنانی که ظاهر تقریبا جدیدی دارند و مانند روستایی ها هستند و وسایلی مثل بیل و چنگک و .. دارند شاید در ظاهر سخت و قوی به نظر برسند اما در واقع همان grunt هستند. آنها گاها به صورت رندوم آیتم fire gem نیز می اندازند که فوق العاده است برای آتشین کردن سلاحتان. دو دشمن را بکشید و وارد ساختمان شوید و کمی جلوتر سومی را هم بکشید. در اینجا جسدی که آویزان است و آیتمی براق روی او وجود دارد را بزنید تا زمین بیافتد و سپر Small Leather Shield را بردارید. جلوتر با دشمنانی به نام assassin اشنا می شوید که معمولا برای شما روی سقف و دیوار و .. کمین می کنند و ناگهان به جانتان می افتند!!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

دشمنانی که ظاهر تقریبا جدیدی دارند و مانند روستایی ها هستند و وسایلی مثل بیل و چنگک و .. دارند شاید در ظاهر سخت و قوی به نظر برسند اما در واقع همان grunt هستند.

assassin های کلاه دار واقعا روی مخ هستند و مدام چاقو پرتاب میکنند و اینور و آنور می پرند تا اعصابتان را به هم بریزند. سعی کنید که با آن ها گروهی درگیر نشوید و اغلب از راه دور ا تیرکمان کارشان را بسازید البته اگر  بتوانید خوب هدف گیری کنید. اولین assassin  را بکشید و از پایین پله ها دو عدد Charcoal Pine Bundle را بردارید. سپس روی بالکن بروید و یک grunt را که معمولا پشتش به شماست بکشید. جلوتر دو عدد Repair Powder را بردارید. سپس جنازه ای که اویزان است را بزنید تا پایین بیافتد و بعدا به سراغ او می رویم. داخل برگردید و از پله ها پایین بروید تا به کف ساختمان برسید. ۳  assassin اینجا حضور دارند و منتظرتان هستند. یگی دقیقا کنار پله ها که پایین امدید. یکی در گوشه اتاق در سمت راست و دیگری هم اگر به وسط اتاق بروید به روی شما خواهد پرید!! آن ها را بکشید و از گوشه اتاق دو عدد Charcoal Pine Bundle را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

جنازه ای که اویزان است را بزنید تا پایین بیافتد. بعدا از روی آن Loretta’s Bone را برمی دارید. شما می توانید این آیتم را به Greirat در فایرلینک شراین برگردانید و خط داستانی او را جلو ببرید.

از ساختمان در تنها مسیری که وجود دارد خارج شوید و با احتیاط زیاد جلو بروید. در منطقه جلوتر که دور یک درخت سوزان بزرگ است تعداد خیلی خیلی زیادی دشمن حضور دارند و انگار در حال عبادت هستند. ارام کمی جلوتر بروید و ایتم Loretta’s Bone را بردارید. شما می توانید این آیتم را به Greirat در فایرلینک شراین برگردانید و خط داستانی او را جلو ببرید. (اطلاعات کامل خط داستانی این شخصیت را در قسمت های قبلی راهنما بخوانید). دفعه بعدی که به سراغ او بروید چیزی به شما نمی فروشد ولی حالت Curl Up emote را به شما می دهد. معمولا این دشمنان به شما حمله نمی کنند مگر این که جلویشان بروید و یا آن ها را بزنید. اما اصل کاری که یک دشمن جدید و چاق است به نام Evangelist اگر زیاد نزدیک شوید حمله خواهد کرد و دشمن آسانی نیز نخواهد بود. او را به سمت خود و دور از بقیه دشمنان و به سمت ساختمانی که از آن آمدید بکشانید تا بقیه را به سمت خود حمله ور نکنید. وی حملات متنوع و سنگینی دارد ولی فرار از آن ها کار سختی نیست و وی را از دور و یا با احتیاط از نزدیک شکست دهید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

Evangelist

حالا بروید و تک تک دشمنانی که دور درخت هستند را بکشید و منطقه را پاکسازی نمایید. سپس می توانید چندین ایتم را از اینجا بردارید. یک عدد Soul of an Unknown Traveller و یک عدد Estus Shard (در جلوی درخت) و یک Ember پشت آن. با تیرکمان جسد روی درخت را پایین بیاندازید و البته مراقب دشمن در این قسمت باشید. ۹ عدد Kukri را بردارید. در بخش پایین منطقه بعد از درخت نیز یک Titanite Shard وجود دارد که البته در اینجا ۳-۴ دشمن هم وجود دارند که همه آن ها را بکشید. در این منطقه و از اطراف درخت سوزان، ۳ مسیر خروجی در مقابل شما قرار دارد. یک بخش کوچه مانند با یک درب چوبی که می توانید باز کنید و داخلش شوید. یک تونل طولانی و یک پل که روی آن دو دشمن قرار دارند. ابتدا با کشتن دو assassin در مسیر تونل مانند شروع می کنیم تا مطمئن شویم بعدا روی سر ما نخواهند پرید. سپس برگردید و وارد درب چوبی شوید که یک اتاق تاریک بعد آن قرار دارد. اینجا مراقب باشید زیرا کف اتاق دقیقا در سمت راست جایی که وارد می شوید یک حفره وجود دارد کنار کوزه ها و جعبه ها. آرام به آیتمی که می بینید نزدیک شوید و در اینجا با دشمنی جدید که قفسی زنده است یعنی living cage آشنا می شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

Evangelist را به سمت خود و دور از بقیه دشمنان و به سمت ساختمانی که از آن آمدید بکشانید تا بقیه را به سمت خود حمله ور نکنید. وی حملات متنوع و سنگینی دارد ولی فرار از آن ها کار سختی نیست و وی را از دور و یا با احتیاط از نزدیک شکست دهید.

این دشمنان را سعی کنید با سلاحی بلند مثل نیزه و .. و حتی با تیرکمان بکشید و خیلی زیاد نزدیکشان نشوید. سپر در برابر آن ها خیلی به کار نمی اید چون خیلی سریع ضرباتشان استفامت شما را خالی می کند. وقتی او را کشتید Charcoal Pine Resin را بردارید. به سمت پله هایی که می بینید بروید. جسد آویزان را زمین بیاندازید تا Large Soul of a Deserted Corpse را بردارید. به جای پایین رفتن از پله ها از حفره داخل اتاق پایین بپرید  تا به درون اتاق قفل زیرین بیافتید. آیتم گروه Warriors of Sunlight sigil را بردارید که یکی از کاوننتهای متمرکز بر روی کواپ هستند. اینجا می توانید از روی آتش و قابلمه، Estus Soup بخورید تا خط سلامتیتان پر شود. درب را باز کنید و خارج شوید. در خارج از اتاق خود را پایین پله هایی که قبلا گفتیم پایین نروید می بینید. سمت راست شما چند قفس هیتند که هیچ کدام زنده نیستند اما در گوشه این بخش یک عدد زنده وجود دارد و اگر کامل دقت کنید کمی حرکت را در بازوهای آن ها خواهید دید. living cage مذکور را از پای درآورید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

این دشمنان را سعی کنید با سلاحی بلند مثل نیزه و .. و حتی با تیرکمان بکشید و خیلی زیاد نزدیکشان نشوید. سپر در برابر آن ها خیلی به کار نمی اید چون خیلی سریع ضرباتشان استفامت شما را خالی می کند.

جلوتر دشمنی چشم قرمز را در راهرو می بینید و به سمت شما جمله می کند. این دشمنان مبارزات سختی خصوصا از نزدیک را برای شما رقم می زنند و مدام حرکت می کنند و ضربه می زنند. خوشبختانه اما خط سلامتی خیلی زیادی ندارند و با دقت و تمرکز باید آن را شکست دهید. بعد از این دشمن، دو قفس بعدی هر دو living cage هستند که آن ها را از پای در آورید. اینجا دقیقا زیر آن بخشی است که قبلا دو assassin را کشتیم تا از بالا روی سر ما نپرند و اگر آن ها را نکشته بودیم در بحبوحه نبرد با دشمن چشم قرمز و قفس ها و .. این دو نیز پایین روی شما می پریدند و احتمال بسبیار زیادی وجود داشت که کشته شوید. جلوتر از این بخش خارج شوید و فقط یک راه به سمت راست می بینید که به دل روستا می رود. از کنار دیوار سمت راست یک ورودی باریک می بینید که می توانید به آن غلت بزنید و وارد مسیری باریک می شوید و Large Soul of a Lone Traveller را بردارید. در این مسیر به سمت دل روستا، یک Evangelist وجود دارد که از جلوتر و بر روی یک بالکن به سمت شما مدام جادو شلیک می کند و مدام وقتی جلو می روید او این کار را ادامه خواهد داد و فاصله اش نیز از شما زیاد است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

کلا در این بخش حواستان به جنازه های آویزان باشد زیرا چندین عدد از آنها با ایتم وجود دارند.

اگر جادو ندارید که به او بزنید باید نزدکی تر شوید تا با تیرکمان بتوانید او را بزنید و تیرها به او برسد.  ۳ دشمن grunt اینجا در مسیر وجود دارند که یکی از آن ها نوع جدیدی است. آن ها را عقب بکشید و در بخشی که وارد این منطقه شدید و جادوی Evangelist به آن جا نمی رسد آنها را بکشید. کمی جلوتر یک یک دشمن ناگهان از اتاق سمت چپ خارج می شود و به شما حمله می کند. او را نیز عقب بکشید و از پای در آورید. خیلی خیلی آرام وارد اتاقی شوید که او از آن بیرون آمد. یک assassin از سمت چپ پایین می پرد. او را بکشید و Whip را بردارید. از اینجا با تیرکمان می توانید Evangelist را از پای در آورید و یا می توانید از حملاتش فرار کنید و به سمت او بروید. سمت چپتان یک بخش خالی وجود دارد که آنجا نروید چون چیزی در آنجا نیست. ولی سمت راست یک بخش تقریبا مخفی وجود دارد که از روی یک صخره می توانید Titanite Shard را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

این دشمنان چشم قرمز مبارزات تقریبا سختی خصوصا از نزدیک را برای شما رقم می زنند و مدام حرکت می کنند و ضربه می زنند. خوشبختانه اما خط سلامتی خیلی زیادی ندارند و با دقت و تمرکز باید آن را شکست دهید. بعد از این دشمن، دو قفس بعدی هر دو living cage هستند که آن ها را از پای در آورید. اینجا دقیقا زیر آن بخشی است که قبلا دو assassin را کشتیم تا از بالا روی سر ما نپرند و اگر آن ها را نکشته بودیم در بحبوحه نبرد با دشمن چشم قرمز و قفس ها و .. این دو نیز پایین روی شما می پریدند و احتمال بسبیار زیادی وجود داشت که کشته شوید.

جلوتر وارد یک اتاق که پله دارد شوید. خیلی به بونفایر بعدی نزدیک هستید ولی مانع بزرگی سر راهتان است به نام Holy Knight Hodrick (البته اگر از باس قبلی تا اینجا از ember استفاده کرده باشید و یا نمرده باشید این شخصیت ظاهر می شود). خود را آماده مبارزه ای سخت کنید. وقتی از درب خارج شوید و بیرون بروید بازی به شما هشدار می دهد که مورد حمله یک dark spirit با نامHoly Knight Hodrick قرار گرفته اید.  این NPC عضوی از گروه Mound-makers covenant است و می بینید که در قالب یک روح بنفش یا صورتی رنگ به شما حمله می کند. او را عقب بکشید به جایی که منطقه باز است و دشمنان و Evangelist را آنجا کشتید. این روح ها مبارزات سختی برایتان رقم می زنند زیرا مثل خود بازیباز هستند و انگار با یک بازیباز دیگر می جنگید. Hodrick می تواند خودش را هم شفا دهد و بین شمشیر و سپر و جالت شمشیر دودستی تغییر حالت بدهد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

Holy Knight Hodrick روند داستانی جالب خودش را دارد که در ادامه برای شما عزیزان قرار میدهم تا با دقت آن را مطالعه کرده و از روند ظاهر شدن او و عضو شدن در این کاوننت و .. آگاه شوید.

شما می توانید زمان هایی که سپر او بالا نیست با تیرکمان او را بزنید. باید مدام از او دور شوید و وقتی به سمت شما می آید و یا از شما دور می شود او را با قفل کردن روی هدف بزنید. البته وقتی می بینید میخواهد خودش را شفا دهد زدنش با تیرکمان فایده ندارد و خیلی سریعتر او خط سلامتی اش را پر میکند و روی اعصاب شما می رود. در این مواقع که می خواهد خودش را شفا دهد باید از نزدیک مدام او را زنید. بعد از کشتن او یک آیتم Veterbra Shackle می گیرید که ایتم مخصوص کاوننت Mound-makers است. Holy Knight Hodrick روند داستانی جالب خودش را دارد که در ادامه برای شما عزیزان قرار میدهم تا با دقت آن را مطالعه کرده و از روند ظاهر شدن او و عضو شدن در این کاوننت و .. آگاه شوید.

dark souls iii 20160327132634 760x428

محل قرار گرفتن Holy Knight Hodrick برای صحبت با او در منطقه Pit of Hollows

شخصیت Holy Knight Hodrick یکی از شخصیت های غیرقابل بازی یا اصطلاحا NPC در عنوان Dark Souls 3 است.

  • Holy Knight Hodrick رهبر فرقه Mound Makers محسوب می شود.
  • Holy Knight Hodrick به عنوان یک روح دیوانه یا mad spirit در منطقه Undead Settlement به شما حمله می کند و بعدا می توانید که او را در Road of Sacrifices احضار نمایید.
  • ایتم Vertebrae Shackle را می اندازد.
thumbnail large

شما باید در قفس خالی پشت سر موجود بزرگ اره به دست در منطقه Undead Settlement سوار شوید تا شما را به Pit of Hollows ببرد.

محل قرار گیری شخصیت:

  • Holy Knight Hodrick به شما در نزدیکی Dilapidated Bridge واقع در منطقه Undead Settlement حمله می کند.
  • اگر باس منطقه هنوز زنده باشد، می توانید او را به عنوان روح سیاه دیوانه در نزدیکی بونفایر Crucifixion Woods در منطقه Road of Sacrifice احضار نمایید.
  • شما می توانید در منطه Pit of Hollows با Holy Knight Hodrick صحبت کنید و به فرقه Mound Makers بپیوندید. شما باید در قفس خالی پشت سر موجود بزرگ اره به دست در منطقه Undead Settlement سوار شوید تا شما را به Pit of Hollows ببرد. توجه داشته باشید که باید این کار را قبل از این کل کف آن محوطه در نبرد با  Curse-rotted Greatwood شکسته شود و به پایین بیافتید. اگر در این بخش او را بکشید ایتم خاصر را برای شما نمی اندازد و تنها چند دیالوگ خیلی جالب دارد.
  • به عنوان بخشی از خط داستانی و ماموریت Sirris of the Sunless Realms، او شما را احضار می کند تا به وی کمک کنید Holy Knight Hodrick را بکشید. بعد از این که وی را هم کشتید، می توانید در بازگشت به دنیای خود جسد او را نزدیک بونفایر Pit of Hollows بیابید و ست زره وی را بردارید.
dark souls 3 undead settlement 23

توجه داشته باشید که باید قبل از این که کف این محوطه در نبرد با Curse-rotted Greatwood شکسته شود و به پایین بیافتید سوار به قفس آن موجود اره به دست شوید و برای صحبت با Holy Knight Hodrick بروید زیرا بعد از این مبارزه دیگر قادر نخواهید بود

  • یاداوری چگونگی کمک به sirris به نبرد با Hodrick :  بعد از شکست Aldrich از علامت احضار sirris در بیرون از منطقه باس فایت Curse-Rotted Greatwood استفاده کنید تا باز هم به دنیای وی احضار شوید و این بار کمک کنید تا Holy Knight Hodrick را بکشد.
  • توجه: در این مرحله یک آیتم خاص و منحصر به فرد به نام Budding Green Blossom در فروشگاه Shrine Handmaid ظاهر می شود. ظاهر شدن این آیتم در فروشگاه نشانه پیشرفت صحیح شما در خط داستانی sirris of the Sunless realms است اما نیازی به خریدن آن نیست.
dark soul 3 wiki holy knight hodrick

Holy Knight Hodrick به عنوان یک روح دیوانه یا mad spirit در نزدیکی Dilapidated Bridge واقع در منطقه Undead Settlement به شما حمله می کند.

اطلاعات مبارزه:

  • زمانی که Holy Knight Hodrick را در مبارزه احضار کنید، وی هم به شما و هم به دشمن شما حمله می کند. باید او را به سمت دیگر دشمنان هدایت کنید و توجهش را به سمت آن ها معطوف تنایید و سپس اجازه دهید تا دشمنان وی را ضعیف نمایند.
  • در بازی NG+ وقتی که او را نزدیک بونفایر Crucifixion Woods در منطقه Road of Sacrifice احضار نمایید، وی بسیار خطرناک است. تقریبا تک تک ضربه های وی اغلب بازیبازان را با یک ضرب می کشد و ۲۰۰۰ اسیب وارد می کند. وی به دشمنان حمله می کند اما آن ها می توانند به راحتی وی را احاطه کنند. وی تنها نیز ۱۰۰۰ روح بعد مرگ می اندازد بنابر این احضار وی، زیاد توصیه نمی شود و چندان پر منفعت نیست.
  • می توان حواس Holy Knight Hodrick را با Alluring Skull پرت کرد.
  • سلاح های Holy Knight Hodrick شامل موارد روبرو هستن: Flamberge (دست راست), Sunset Shield (دست چپ) و Pyromancy Flame (دست چپ)
  • Holy Knight Hodrick جادوهای Warmth و Power Within را اجرا می کند.
  • وی Red Tearstone Ring و Blue Tearstone Ring را در اختیار دارد.
thumbnail large 1

Holy Knight Hodrick رهبر فرقه Mound Makers محسوب می شود و می توانید با صحبت کردن با او عضو این فرقه شوید

Holy Knight Hodrick پدربزرگ sirris of the Sunless realms در بازی است. طمانی که شما به دنیای sirris احضار می شوید برای کمک به او در مبارزه با Holy Knight Hodrick، وی از او به عنوان “grandad” یاد می کند. همچنین sirris یک آیتم خاص و منحصر به فرد به نام Budding Green Blossom را به همراه یک یادداشت در فروشگاه Shrine Handmaid می گذارد. توضیحات این ایتم و یادداشتی که وی باقی گذاشته موارد جالبی را در مورد sirris بازگو می کند: “خداحافظ، مادربزرگ عزیز، من پدربزرگ را در Pit of Hollows خواهم دید”. sirris احتمالا این ایتم را قبل از این که به مبارزه با Holy Knight Hodrick که پدربزرگ وی است، برود، نزد Shrine Handmaid گذاشته است. این یادداشت می توان به نوعی نشانه این باشد که Shrine Handmaid مادربزرگ sirris of the Sunless realms و همسر Holy Knight Hodrick است.

dark souls iii sirris v hodrick

به عنوان بخشی از خط داستانی و ماموریت Sirris of the Sunless Realms، او شما را احضار می کند تا به وی کمک کنید Holy Knight Hodrick را بکشید.

در بخش بعدی راهنما، پیشروی در این منطقه فوق العاده جذاب و پر رمز و راز را ادامه خواهیم داد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mohammad1380n گفت:

    خسته نباشید اقای اقا بابایی
    با خوندن این راهنما علاقم به یه بار دیگه تموم کرد بازی بیشتر شد فک کنم ده باری تموم کردم 😀
    راستی به نظرم این متن هایی ک برای راهنمای شخصیت ها مینویسید لینکشو بزارید کافیه چون یبار نوشتید دوباره هم بنویسیو فضا زیاد میبره

  • با عرض سلام خسته نباشید خدمت آقای آقا بابایی کارتون بسیار عالیه و حرف نداره یه پیشنهاد داشتم …… اگه میشه لطف کنید توی این سری از مقالاتتون به داستان بازی هم اشاره کنید و یا یه مقاله جداگانه در مورد داستان بازی بدین بسیاری از دوستان به خاطر این که زبان انگلیسی شون خوب نیست نمیتونن داستان بازی رو به طور کامل بفهمن سایتتون از همه نظر کامله و اگه این مورد هم اضافه بشه عالی تد میشه باتشکر

    • درود بر محمد عزیز. خیلی متشکرم از لطف شما. سلامت باشید انشالله. باعث افتخاره که به نظرتون این راهنما مفید هست.
      عرض کنم حضورتون که یکم بخش جدید گذاشتیم به نام هزار و بکشب که کلا توش قصد داریم فقط داستان بازی های مختلف رو بگیم و تحلیل کنیم و اولین قسمتش با لایف ایز استرنج شروع شد. حتما داستان بازی های مختلف رو براتون میذاریم در این مطالب. چون توی راهنمای زیاد حرفه ای نیست که داستان رو هم تعریف کنیم. باز هم ممنونم

  • خیلی ممنون و خدا قوت اقای اقابابایی, خیلی خوشحال شدم که به یکی از فرقه های مخفی Dark Souls 3 یعنی Mound Maker’s Covenant اشاره کردید, شخصا خیلی خوشحال شدم که شماهم با دقت تمام بازی رو انجام میدید

  • Pashmaki گفت:

    خسته نباشید سعید جان، واقعا خیلی خوبه که این مقاله رو با دقت کامل ادامه میدید. وقتی مردم از طراحی در بازی ها حرف میزنن واقعا نمیشه به این باس اشاره نکرد، شاید از لحاظ گیمپلی چندان چیز خاصی نباشه نسبت به باس های دیگه این سری، ولی واقعا از لحاظ ظاهری بسیار جالب و خاصه، بنظرم دلیل خاص بودن طراحی محیط ها و شخصیت های این بازی، الهام گرفتن از منابع مختلف برای ساخت این طراحی هاست، برای مثال میشه به بزرگترین الهام این بازی چه از لحاظ داستانی و چه از لحاظ طراحی به مانگای berserk اشاره کرد، میزان اشاره به این کمیک ژاپنی در این بازی بی اندازست، واضح ترینش میشه به شمشیر greatsword اشاره کرد که به شدت شبیه به شمشیر شخصیت اصلی مانگا هست، البته از لحاظ طراحی، مانگای berserk به شدت خشن تر و وحشتناکتره ولی بازم این بازی به خوبی الهام گرفته از این گونه منابع، بازم ممنون بابت زحماتتون جناب آقابابایی.

  • Shield گفت:

    درود و خسته نباشید خدمت آقا سعید گل
    شاید باورتون نشه من ۳ بار این بازیو تموم کردم خیلی جاهای مخفی و … رو هم کشف کردم و… اما نمیدونستم میشه سوار قفس اینا شد 😐
    چی کار باید کرد دقیقا ؟ آروم (کلید لفت_آلت) رو بگیرم برو نزدیکش و بعدش گزینه ای میاد به اندازه کافی نزدیک بشم ؟ الان توی دور چهارم بازیم رسیدم به اون دانجن زجر آور (بدترین و سخت ترین منطقه حتی از باس ها هم سخت تره برام ) و نمی تونم همین الان این حرکت رو برم چک کنم برای همین پرسیدم
    راسی یه نکته توی دور اول که Holy Knight Hodrick میاد نیازی به مبارزه نداره اصلا یه سپر بزرگ میخواد فقط 😀
    سپر رو دودستی بگیرین بیارینش دم بنفایر بچسبین بهش دوبار پشت هم هلش بدین پرتاب میشه پایین ، تو دور اول به بدبختی زدمش توی دور دوم با تبر دودستی و بسیار سنگین زدمش اما الان اتفاقی این راهی امتحان کردم و خیلی خوب جواب داد 😀
    استاد شمشیر (سردمستر) اونم برای کسایی که سختشونه میشه اینجوری پرتاب کرد تو دره 😀
    دستتون درد نکنه راهنما هاتون عالیه همیشه خط به خطش رو می خونم که ببینم چیزی رو از قلم انداختم یا نه و ایندفعه برام این قفس سواری کاملا جدید بود ! مرسی 🙂

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی خیلی متشکرم ازتون. سلامت باشید انشالله. مرسی از حمایتتون.
      خوشحالم که این راهنما با این که بازی رو چندین بار بازی کردین ولی باز هم چیزای جدیدی براتون داره و بسیار هم ممنونم که میخونید راهنما رو. همین که برید پشت قفسش گزینه میاد. اون حمله نمیکنه بهتون.
      مرسی از توضیح خوبتون. انشالله راهنما بازم به دردتون بخوره. مرسی که با خوندنتون حمایت میکنید و با نظرات زیبا

  • اگه مانعی مثل طولانی بودن زمان بازی نبود حتما دوباره تجربه اش می کردم…
    البته با این راهنمای دقیق و جذاب مثل این که دوباره داریم بازیش میکنیم….
    مرسی آقای بابایی……..

  • بازهم سپاس ویژه بابت راهنمایی شما
    واقعا این عنوان به قدری زیبا بود که زبان در وصفش ناتوانه
    من خودم هر روز موسیقی بازی رو گوش میدم
    البته سایت های دیگه قبلا راهنمایی برای بازی گذاشته بودند ولی راهنمایی شما خیلی کامل تر و بهتره

  • malid گفت:

    سلام . یک راهنمایی برای کسانی که می خوان این بازی انجام بدن.۱ بهترین سلاح دو شمشیر ۲ سعی کنید فقط نوار استقامت و قدرت بدنی را افزایش بدین. ۳ سعی کنید در مبارزه با باس ها خط انرژی تون خیلی کم کنید تا بدن شما توی بازی قرمز رنگ بشه اینطوری قدرت شما خیلی بیشتر می شه. ۴ در مبارزه با باس ها عجله نکنید ،فقط یک ضربه بزنید بعد جاخالی. ۵ دشمن های خیلی قوی یا مکانهای خیلی شلوغ سعی کنید فرار کنید. ۶ زره هر چه سبک تر بهتر. ۷ روی یک سلاح کار کنید

  • سلام سعید جان عزیز
    یک بار دیگر راهنمایی رو نوشتی و ما هم لذت بردیم :yes: :rose:
    راستش کشتن این Holy Knight Hodrick کشتنش واسه من که جادوگرم خیلی خیلی آسون بود
    قطعا بازی کردن با Sorcerer کار رو واسه من تو ۸۰ درصد موارد آسون تر کرده و نمی دونم کی قراره سختیشو بکشم (البته یه بار سر باس Vordt که بهم فرصت استفاده از جادو رو نمی داد پدرم در اومده بود ولی خب غیر از باس مذکور و سگ ها بقیه دشمن ها همگی واسه من آسون تر شدن

  • مرسی برای مقاله، مثل همیشه جامع و کاربردی، الان خوب دقت میکنم میبینم واقعا راهنمای قدم به قدم این گیم خیلی پیچیده تر از بلادبورنه، در کل هردو فوق العاده بودن اما من به شخصه از سری سولز از یک تا سه رو بیشتر میپسندم هرچند یه جاهایی گیم پلی بلادبورن برتری داره، تهیه و تنظیم این مقاله ها خیلی زمان بَر هستش واقعاً خسته نباشید

    • سلام خدمت فرهاد عزیز. بسیار متشکرم ازتون. باعث دلگرمیه که میخونید این راهنما رو واقعا ازتون متشکرم که حمایت می کنید و باعث افتخارم هست که از نظرتون این راهنما مفیده. باور کنید که با همین حمایت های شماست که این بازی های طولانی رو میتونم بنویسم راهنماش رو. واقعا برام ارزشمنده که این قدر لطف دارید که هر قسمت راهنما باز هم خستگی رو از تن ادم در میارید با نظراتتون. انشالله که لایق این لطف شما باشم. سلامت باشید انشالله فرهاد جان

  • alirezaei_ir گفت:

    واقعا ممنون که این همه زحمت میکشید و این راهنما هارو قرار میدید❤️واقعا تلاش کردم که بتونم ۱۰ دقیقه تو سولز دووم بیارم ولی خب .. 🙂 اره خلاصه که هارد کور گیمر بودن واقعا یه فنه. با این که بازی کردنش خیلی سخته ولی بعضی اوقات سعی میکنم پیشروی کنم. واقعا پارادوکسی که تو محیط بازی هست سوای داستان و گیم پلیش هر ادمیو جذب میکنه…بازم تشکر از زحماتتون و خسته نباشید❤️

  • head of demon گفت:

    سعید جان اگ میشه یه مقاله بنویس داستان نسخه ٣ام رو کامل توضیح بده
    من dlc ها و پایان های بازی رو خیلی ناقص متوجه شدم
    اگرم از دوستان جایی دیگه مقاله ای میشناسید لینک بدین ممنون میشم

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. چشم اگر واقعا فرصت بشه بین این راهنماها می نویسم. اما یه سری مقالات جدید داریم به نام هزارویکشب که فقط داستان بازی هاست و تحلیلشون. توی اون مقالات حتما سری سولز و .. رو هم براتون قرار میدیم داستان .و تحلیل داستان و .. رو
      بسیار ممنونم از نظرتون

  • saeed rahimi گفت:

    جناب آقابابایی واقعا خسته نباشید نوشتن همچین راهنمایی اعصاب فولادی میخواد دمتون گرم
    بدجور منتظر دارک سولزیک ریمستر هستم چون قبلا بازیش نکردم

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفتم - گیمفا