اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد - گیمفا

اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد

سعید حلاجیان
۱۴:۲۴ ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
شایعه بازی god of war در ماه سپتامبر منتشر می‌شود

این روز‌ها درز اطلاعات و جزییات بازی‌های ویدیویی قبل از انتشار آن‌ها به امری عادی تبدیل شده است و به تازگی انجمن ResetEra که سابقه طولانی در این امر دارد، اطلاعات و جزییات جدیدی از عنوان محبوب و مورد انتظار God of War منتشر کرده است.

عنوان God of War در نمایشگاه E3 2016 رسما توسط شرکت سونی معرفی و به یکی از محبوب ترین و مورد انتظارترین عناوین کنسول پلی استیشن ۴ تبدیل شده است. از آن زمان تا به حال شرکت سونی و استودیوی سانتامونیکا اطلاعات و جزییات اندکی از این عنوان را به اشتراک گذاشته و به شدت از آن‌ها محافظت می کنند. البته در ماه گذشته اطلاعاتی از عنوان God of War به بیرون درز کرد که حاوی تاریخ انتشار این عنوان بود.

حال به تازگی وب سایت Gameinformer از طرح روی جلد مجله تخصصی بازی‌های ویدیویی خود در ماه ژانویه رونمایی و اعلام کرده است که مجله ماه ژانویه به عنوان God Of Warاختصاص خواهد داشت. به گفته این وب سایت، آن‌ها به استودیوی سانتا مونیکا رفته و قادر بوده تا بازی God of War را تجربه کنند.به همین دلیل در این شماره به بررسی و پیش نمایش بازی God of War خواهند پرداخت.

مطمئنا صبر کردن تا انتشار مجله Gameinformer برای طرفداران عنوان God of War که برای دریافت اطلاعات و جزییات بیشتر از این عنوان لحظه شماری می کنند، بسیار سخت است. بنابراین یکی از کاربران انجمن ResetEra که به این اطلاعات دسترسی داشته دست به کار شده و جزییاتی جدید از عنوان God of War را به اشتراک گذاشته است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

مبارزات:

  • مبارزات بازی بر اساس اولویت بندی دشمنان خواهد بود دیگر شاهد مبارزات پر هرج و مرج و بی نظم نیستیم. به طور مثال بسیاری از دشمنان در مقابل  Leviathan که همان تبر کریتوس هست مقاوم بوده و در برابر ضرباتی که به وسیله Leviathan به آن‌ها وارد می شود، آسیبی نمی پذیرند.
  • استفاده ازویژگی‌های موجود در محیط اطراف برای موفقیت در نبرد‌ها بسیار مهم است و در هنگام مبارزات، گزینه‌های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.
  • از Leviathan می توانید برای منجمد کردن دشمنان خاصی استفاده کنید به طوری که با پرتاب تبر به سمت آن‌ها، دشمن مورد نظر شما منجمد می شود. همچنین برای بازگشت تبر باید دکمه خاصی را بفشارید.
  • مطمئن نیستم که که در حال حاضر از این موضوع آگاه هستید یا خیر اما دکمه ای برای پرش وجود نخواهد داشت.
  • از سپر می توانید برای دفع حملات دشمن و همچنین به عنوان سلاح سرد برای ضربه زدن به دشمنان در حین مبارزه استفاده کنید.
  • پسر کریتوس نیز در مبارزات نقش مکمل را خواهد داشت که با فشردن دکمه مربع می توانید به شخصیت Arteus(پسر کریتوس) دستور داده تا به دشمنان خاصی حمله کند.
  • پسر کریتوس همان طور که گفتیم به طور مستقیم در مبارزات دخالت نداشته و نقش مکمل را خواهد داشت. به طور مثال وی می تواند هنگام مبارزات بارانی از تیر را بر سر دشمنان پیاده کند و باعث گیج شدن آن‌ها شود سپس کریتوس با استفاده از این فرصت می تواند دشمنان گیج شده را گرفته و آن‌ها را تکه پاره کند  یا این که از آن‌ها به عنوان سلاح استفاده کند. به طور مثال یکی از دشمنان در چنین حالتی فضایی را برای یک حمله ویژه مهیا می کند که کریتوس با انجام آن می تواند وی و بقیه دشمنان را به آسمان پرتاب کند.
  • عبور و مرور:
    دیگر خبری از شنا کردن و پرش در بازی نیست
  • کریتوس و پسرش در شرایط و مکان‌هایی که ضروری باشد از قایق برای عبور و مرور استفاده می کنند.

سیستم ارتقا

  • سلاح، زره و مهارت‌ها در بازی قابل ارتقا هستند.
  • نوعی سیستم ساخت و ساز(crafting) در بازی حضور دارد که سازندگان خیلی سخت در مورد آن صحبت می کنند و می توانید به وسیله آن در بازی زره‌های مختلفی را بسازید.
  • ارتقای مهارت‌ها و ساخت زره‌ها برای شخصیت Arteus( پسر کریتوس) نیز امکان پذیر است.
  • کلمات rune(الفبای رونی در اساطیر نورس) خاصی بر روی تبر کریتوس وجود دارد که می تواند قدرت و ویژگی‌های سلاح را برای حملات سنگین و حملات سبک تغییر دهد.

سلاح‌ها:

  • همان طور که اشاره شد، سازندگان در ارتباط با جزییات بازی خیلی سخت صحبت می کنند و در رابطه با دیگر سلاح‌های بازی نیز اطلاعاتی در اختیار ما قرار داده نشد اما آن‌ها به این نکته اشاره کرده اند که تبر و سپر کریتوس در میان سلاح‌های بازی نقش اصلی را خواهند داشت.

موارد متفرقه:

  • هدف سازندگان این بوده تا ذهنیت خدا بودن کریتوس و قدرت‌های وی که در واقع همان قدرت‌های خدایان بود را به طور کلی نابود کنند. به همین دلیل آن‌ها کریتوس را در این بازی آسیب پذیر تر کرده اند. تنها قدرتی که در حملات شاهد آن هستیم، همان خشم اسپارتان( Spartan Rage) است که کریتوس به صورت دیوانه واری تمام دشمنان را با مشت خود نابود می کند.
  • کوری بارلوگ، کارگردان اجرایی عنوان God of War، می گوید بعد از God of War: Ascension، بسیار سخت بود تا سونی را متقاعد کرد تا نسخه جدیدی از این عنوان را بسازد زیرا کار آن‌ها با فرانچایز God Of War به اتمام رسیده بود و وی باید ایده جدید و یشنهاد تازه ای را ارائه می داد تا بتواند از آن‌ها چراغ سبز را بگیرد.
  • آقای بارلوگ در ارتباط با آینده فرانچایز God Of War نیز به این نکته اشاره کرد که شاید نسخه های بعدی این فرانچایز در ارتباط تاریخ مصر و یا در عصر قوم مایا باشد. او توضیح می دهد که آن ها می خواهند با مسیر جدیدی که God Of War در پیش گرفته به محبوبیت عناوینی چون Uncharted و Assassins Creed رسیده و به همین طریق باعث رشد این فرانچایز شوند.
  • موارد ذکر شده بخشی از اطلاعاتی بوده اند که قرار است در نسخه ماه ژانویه مجله Gameinformer به آن‌ها پرداخته شود و به گفته نویسنده ممکن است در روز‌های آینده موارد جدیدی نیز به آن‌ها اضافه شود که در این صورت جزییات جدید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.عنوان God of War اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر می شود. در سایر خبرها در ارتباط با عنوان God of War می توانید عناوین خبری با مجسمه ۳۵۰ دلاری و جدید بازی God Of War آشنا شوید و God of War توسط ESRB رده‌بندی سنی شد را در وب سایت گیمفا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sony Interactive Entertainment گفت:

    ابر شاهکارهای سونی هر لحظه دارن نزدیک و نزدیک تر میشن به عرضه 😎

    • بسیاری از دشمنان در مقابل Leviathan که همان تبر کریتوس هست مقاوم بوده ولی با این حال در برابر تبر وی آسیب پذیر هستند اما در مقابل سایر دشمنان از ضرباتی که به وسیله Leviathan به آن‌ها وارد می شود، آسیبی نمی پذیرند.

      نویسنده گرامی اگه میشه این قسمت متنو ترجمه کنید بفهمیم چی میگه:/

      • ببینید اون طوری که من از گفته های نویسنده متوجه شدم
        از میان دشمنان بازی اکثریت به تبر آسیب پذیر هستند اما دسته ای متفاوت وجود دارند که بعضی از اون ها نسبت به دشمنان عادی به ضربات تبر مقاوم تر هستند و کمتر از دشمنان معمولی آسیب می ببینند و به بعضی از دشمنان هم نمیشه با تبر آسیب رساند و باید از سلاح یا روش های دیگه ای استفاده کرد

        • Warrior گفت:

          @psnid:niightcrawler95

          توی نسخه سوم هم این مسئله وجود داشت ک بعضی از دشمنا سپر های ابی رنگ داشتن ک باید با استفاده از nemean cestus (همون سلاح هرکول) سپر هارو نابود میکردی و بعدش ازاد بودی ک از هر سلاحی استفاده کنی تا از بین ببریشون توی نسخه جدید هم احتمالا این حالت وجود داشته باشه.

    • Godofwar0385 گفت:

      و همچنان متتظریم ببینیم چی میشه

  • goldberg68 گفت:

    الحق که این بازی فوق العاده ست امیدوارم موفق بشه
    ولی خودم به شخصه بایونتا رو ترجیح میدم
    به نظرم گیم پلی و داستان کامل تری نسبت به گاد داره
    و بر خلاف گاد تو بلند مدت خسته کننده نمیشه :yes:

  • mehrdadPS گفت:

    به به خدایش بازی فقط این من که دیگه تحملم تموم شده کی می آد 😥

    دیگه اون ۲ پَرِشه های کریتوس نیست 😐
    سلاح ها و … قابل ارتقا هستن تو دموی E3 2017 دیدیم زره کریوس و پسرش و تیر کمان و تبر هم کلا تغییر کرده بودن

  • GoodHunter گفت:

    ژوووووووون :inlove:
    تاریخ دقیق انتشارشم اعلام کنن دیگه

  • بنده به عنوان یک PC گیمر در حسرت تجربه این بازی سماق میمکم

  • erfanwoods گفت:

    به نظر خیلی بازی رو محدود کردن حتی پرش هم شنا هم وجود نداره . قدرت خدایان رو هم نداره پس چرا اسمشو گذاشتن خدای جنگ. امیدی به این نسخه نیست

  • اول از همه این عکس تقدیم به دوستداران بازی :
    http://uupload.ir/files/2ari_2018_2d00_02_2d00_cover_2d00_spread_2d00_800h.jpg

    مشخصه که در مبارزات بازی تعامل با محیط هم ایفای نقش میکنه ولی این که به چه شکل هست هنوز کاملا معلوم نیست. ( اگه تریلر pgw 2017 رو ببینید قسمتی از تریلر کریتوس تبر خودش رو به سمت یک جعبه ی دارای مواد منفجره که از سقف آویزان هست پرتاب میکنه و منفجر میشه )
    اینکه بازی دکمه ای برای پرش نداره و شناکردن هم در بازی نیست تامل برانگیزه. شاید دارای پرش نباشه اما احتمالا دکمه ای برای بالارفتن در نزدیکی لبه ها وجود داشته باشه. حتی اگه دقت کرده باشید در تریلر e3 2016 وقتی که کریتوس تبرش رو به سمت ترول پرتاب میکنه و به سمتش میدوه یک لحظه میپره و تبر رو در هوا میگیره.
    سپر هم نوعی مکانیسم دفاع و parry کردن حملات دشمن رو در بازی به وجود میاره که تقریبا تجربه ی جدیدیه.
    این که گفته در مبارزات میشه به آترئوس سوییچ کرد احتمالا‌ دکمه ای خاص برای اعمال حملات آترئوس هست. بعید میدونم بشه در نقش اون بازی کرد. حتی فردی که اطلاعات رو منتشر کرده هم در قسمت بعد نوشته که آترئوس در مبارزات نقش مستقیم نداره.
    گویا المان های نقش آفرینی مثل کرفتینگ و درخت ارتقای مهارت ها هم در بازی وجود داره. ولی خب تا الان توسط سازندگان به این موضوع اشاره ای نشده و هنوز نمیدونیم به چه شکل هستن.
    تا به حال در نسخه های قبلی بازی زره های مختلفی رو در بازی شاهد نبودیم ( به غیر از پوسته های ظاهری که فقط جنبه ی زیبایی داشتن ) و انگار در این نسخه در گیم پلی بازی هم تاثیر گذار هستن و ممکنه در مقدار دمیج دریافتی از دشمنان متفاوت باشن. حتی چند وقت پیش هم جزئیات نسخه های دلوکس و کالکتور بازی لو رفته بود که خبر از وجود زره های ویژه ای برای کریتوس و آترئوس میداد.
    Rune ها احتمالا همون سنگ های آبی رنگ و سنگ زرد رنگ بر روی تبر کریتوس باشن و دورف هایی که در تریلر دیدیم هم ممکنه بتونن با تغییر Rune ها ویژگی های جدید به تبر بدن.
    در رابطه با سلاح های متنوع هم فعلا چیزی از طرف سازندگان گفته نشده ولی امیدوارم که علاوه بر تبر و سپر ، بتونیم سلاح های دیگه ای رو هم کنترل کنیم. در دنیای نورس سلاح های افسانه ای مختلفی وجود دارن و پتانسیل خیلی خوبی برای استفاده در بازی دارن.( مثل میولنیر پتک قدرتمند ثور )
    اونطور که در اطلاعات ذکر شده سازندگان قصد دارن کریتوس رو فانی تر نشون بدن. همونطور که در آخر نسخه سوم دیدیم کریتوس قدرت هاشو از دست داد. و در این نسخه علاوه بر آسیب پذیرتر بودن و فانی بودن کریتوس ، مسن تر شدنش هم اضافه میشه که باعث میشه اون سرعت و قدرت قدیم رو نداشته باشه.
    وجود قابلیت اسپارتان ریج واقعا جذابه و میتونه مبارزات بازی رو جذاب تر کنه. ولی امیدوارم صرفا با مشت نباشه و در این حالت از بقیه سلاح ها هم استفاده کنه.
    سازندگان قصد دارن نسخه های بیشتری از بازی بسازن. تاریخ مصر و تمدن مایا واقعا جذابه. اما باید ببینیم آیا با اعمال تغییرات جدید بازی میتونه با دنیاهای جدید همخوانی داشته باشه و داستان ها رو به خوبی به هم ربط بدن؟ باید ببینیم آیا تاریخ مصر یا عصر مایاها با تم و فضای سری God of War سازگاری داره؟
    این که سازندگان میخوان به محبوبیت سری Uncharted و AC برسن عجیبه. سری God of war محبوبیت و طرفداران خیلی زیادی داره و فرانچایز نوپایی نیست که بخواد تازه رشد کنه. منظورشونو متوجه نمیشم. فقط ای کاش به قصد پول اقدام به ساخت مکرر بازی در مدت زمان یکی دو سال نباشن و بدون ایده های جدید و برنامه ریزی مناسب و اختصاص زمان کافی به دنبال ساخت نسخه ی جدید نباشن. اینجوری هم کیفیت بازی افت پیدا میکنه و هم به کل افتخارات سری لطمه میزنه. اگه قرارباشه صرفا به هدف افزایش تعداد نسخه های بازی و درآمدزایی بیشتر این سری بازی رو ادامه بدن و افت پیدا کنه همون بهتر که این آخرین نسخه ی بازی باشه.
    با منتشر شدن این اطلاعات‌ سوالات و ابهاماتی در رابطه با بازی به وجود اومد. کم حرفی سازندگان و عدم وجود اطلاعات رسمی کافی در رابطه با بازی هم این مسائل رو تشدید میکنه‌. الان در ابتدای سال ۲۰۱۸ هستیم و با نزدیک شدن هرچه بیشتر به تاریخ انتشار god of war ، لازمه که اطلاعات و تریلرهای بیشتری از بازی منتشر بشه تا یه دیدگاه و آگاهی مشخص از داستان و گیم پلی داشته باشیم.
    باید تا انتشار مجله gameinformer صبر کنیم تا اطلاعات جدید و موثق منتشر بشه.

    • در رابطه با سوییچ‌کردن منظور این نیست که شخصیت قابل بازی باشه
      یه اشتباه ترجمه ای بود که اصلاح شد

    • تشکر بابت اطلاعاتی که دادی و کامنت زیبات
      همونطور که سانتا مونیکا گفت،سونی تا مطمئن نباشه تصمیم به ساخت نسخه ی جدید GoW نمی کنه
      این ناشر واقعا برای گیم و مخاطبانش احترام قائله،فقط امیدوارم نخوان همش کریتوس رو به ماجراجویی هایی ببرن که اصلا بهش مربوط نباشه :yes:

      • خواهش میکنم و ممنون از شما.
        بله اینجور اقداماتی از اخلاق و قواعد سونی به دور هست و تا از کیفیت قابل قبول نسخه ی جدید اطمینان حاصل نکنه اجازه ی ساخت نمیده.
        God of War یه سری بازی هست که امضای اون خدایان ، مخلوقات و هیولاهای افسانه ای و سلاح های مختلف هست. به همین دلیل هر پیش زمینه ی تاریخی ای نمیتونه با بازی سازگاری داشته باشه. به عنوان مثال، دنیای یونان و نورس از خدایان و موجودات مختلف و جذابی برخوردارن ولی تمدن مایا به اندازه اونها نمیتونه جذابیت داشته باشه. بهتره که سازندگان به جای تصمیم گرفتن برای نسخه های بعد فعلا تمام تمرکزشون رو روی همین نسخه بذارن تا بهترین بازخورد رو داشته باشه و کیفیت بازی از همه جهات تضمین بشه.
        اینو یادمون نره که این سری بازی ، در چهارچوب فرهنگ ها و تواریخ مختلف داستان خودشو نقل میکنه و چندان به وقایع و رویدادهای تاریخی اونها پایبند نیست. به نظرم بعد از اتمام داستان بازی در دنیای نورس آخرین انتخاب میتونه دنیای خدایان مصر باشه. ( البته اون هم بعد از استراحت کافی برای به وجود آمدن ایده های بکر و جدید ) از طرفی ، اگه داستانی بر اساس تمدن مایا باشه علاوه بر سخت شدن مرتبط سازی داستان نسخه های قبلی با داستان سرایی جدید ،‌ داستان ممکنه به جای شخصی بودن و پرداختن به زندگی کریتوس بیشتر حول محور نشون دادن تمدن مایا باشه. هر چند اینها فعلا در حد نظرات سازندگان هست و تصمیم قطعی گرفته نشده. بنابراین ماهم نمیتونیم با قاطعیت راجبشون صحبت کنیم.
        اما در کل اگه قراره نسخه های دیگه ای در یک دنیای جدید مثل مصر یا مایا ساخته بشن بهتره که ریشه های بازی کنار گذاشته نشن و بازی به سمت کلیشه ای شدن نره.
        این سری بازی برای خیلی ها ارزش خاصی داره.

  • ما همچنان منتظریم 🙂 🙂 …………….

  • از بار هک اند اسلش کم کردن گذاشتن رو ادونچر
    امیدوارم ریسکشون جواب بده و مثل پرنس آور پرشیا ماهیت کلیش دربیاد

  • Vito Scaletta گفت:

    قطعا تاریخ انتشارش نزدیکه که اینهمه دارن هایپ رو میبرن بالا برید کنار بهترین بازی نسل ۸ داره میاد!

  • gta6 گفت:

    اگه تاریخ بخواد تکرار بشه این نسخه مثل قبلی ها موفق خواهد بود و احتمال گوتی شدنش خیلی زیاده.

  • الان به صورت وحشتناکی پوکر فیس شدم وقتی فهمیدم کریتوس دیگه نمیتونه بپره (البته قهرمانانی نظیر هیتمن و گرالت قبل از نسخه سومش هم توانایی پرش نداشتند)

  • ASSADullah گفت:

    مطمئن نیستم که که در حال حاضر از این موضوع آگاه هستید یا خیر اما دکمه ای برای پرش وجود نخواهد داشت.!!
    یجورایی میدونستم.
    دکمه مربع آخه چرا باید برای آرتوس بزارنش… من و کریتوس چه کار که با این دکمه نمی کردیم.
    (مثل اینکه سیستم باز هم به کلی تغییر کرده… خدا کنه ضربات کریتوس رو دکمه ها خوب جایگیری شده باشه.
    یه حسی بم میگه که ضربات کریتوس رو R1 و L1 افتاده.)
    در کل هر چی که هست من باش کنار میام.
    بدجوری منتظرتم کریتوس :inlove:

  • Gerard گفت:

    ببخشید یه سوال . این DLC بازی horizon zero dawn دانلودش کردم ولی داخل بازی میرم نمیدونم چجوری باید این DLC رو بازی کنم همه ماموریت ها مال بازی اصلیه 🙁 ?:-)

  • انتظار برای این شاهکار خیلی سخته
    به نظر من این تغییرات لازمه باری بازی چون اگه این نسخه هم دقیقا مثل نسخه قبل بود تکراری میشد.
    واقعا توی دنیای نورس با کریتوس یه تجربه لذتبخش باید باشه

  • اینکه نمی تونیم آزادانه بپریم و شنا کنیم(شاید عصای پوسایدون که توی گاد۱ گرفت رو انداخته دور 😀 ) یکم تو ذوقم زد ولی به هر حال با اون زاویه دوربین این حرکات منطقی به نظر نمیومد
    به نظرم بهتره کار فرانچایز God of War تو اوج تموم بشه و الکی با رفتن به مصر و . . . کشش ندن،چون این فرنچایز محبوب ترین فرانچایز منه و کریتوس هم بهترین شخصیت گیم.دوست ندارم اینم مثل خیلی از فرانچایز هایی که دوست داشتم از بین بره
    امید وارم هرچه زودتر گیم پلی از بازی منتشر بشه و قشنگ اوضاع دستمون بیاد :yes: :yes:

  • Abbas گفت:

    آقای بارلوگ در ارتباط با آینده فرانچایز God Of War نیز به این نکته اشاره کرد که شاید نسخه های بعدی این فرانچایز در ارتباط تاریخ مصر و یا در عصر قوم مایا باشد. او توضیح می دهد که آن ها می خواهند با مسیر جدیدی که God Of War در پیش گرفته به محبوبیت عناوینی چون Uncharted و Assassins Creed رسیده و به همین طریق باعث رشد این فرانچایز شوند.
    چیزی اضافه نمیکنم متن به اندازه کافی گویاست

    • Sony Interactive Entertainment گفت:

      از نظر محبوبیت شاید ولی از نظر کیفیت بعید میدونم
      God of War = 94
      God of War II = 93
      God of War Chains of Olympus = 91
      God of War III = 92
      God of War Ghost of Sparta = 86
      God of War Ascension = 80

    • امیدوارم با معنی شکسته نفسی اشنا باشی چیزی که چشم میبینه نمیتونی انکار کنی مگر اینکه مغزتو با سدی درست کنی که پر شده از بتن کیفیت بصری که گاد آف وار داره رو assassins محاله بتونه داشته باشه مخصوصا هر سری که به فرانچایزش اضافه میشه پس رفت میکنه برو نگاه کن brotherhood پارکورش چقد قشنگ طراحی شده با اینکه بازی ۷ ۸ سال پیشه اما مال اورجینسو نگاه کن این فقط حرف من نیست برو سایت های غربی فروم های غربی رو هم نگاه کن همشون همینو میگن ماها خاطراتمون تو ۳ ۴ نسخه ی اول موند و بعد تخریبش کردن ولی گاد اف وار دیر به دیر میاد در عوض نسخه ای میده که سال ها ازش بگذره با حس تازگی داره موفق باشی دوست عزیز

  • “آقای بارلوگ در ارتباط با آینده فرانچایز God Of War نیز به این نکته اشاره کرد که شاید نسخه های بعدی این فرانچایز در ارتباط تاریخ مصر و یا در عصر قوم مایا باشد. او توضیح می دهد که آن ها می خواهند با مسیر جدیدی که God Of War در پیش گرفته به محبوبیت عناوینی چون Uncharted و Assassins Creed رسیده و به همین طریق باعث رشد این فرانچایز شوند.”
    فقط آقای بارلوک جانه هرکی دوست داری مثل اساسین نکن این بازیو که هرسال با یه داستان جدا که هیچ ربطی به قسمتای قبلی نداشته باشه منتشر کنید با این بازی خاطرات زیادی داریم لطفا وقتی دیدید که دیگه داستانه کریتوس تموم شد(که تو همون نسخه سوم تموم شده بود اگه آخرش جسدش همونجا میموند) دیگه الکی یه نسخه دیگه نسازین و تمومش کنید

  • mojy_star گفت:

    این نسخه از بازی دیگه هک اند اسلش خالص نیست بلکه تا حدودی حالت نقش آفرینی به خودش گرفته . به نظرم خیلی عالیه و میتونه موفق بشه .
    .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
    اونایی که فن گاد هستن بگن این جمله برای کیه در ضمن تو اینترنت هم سرچ نکنید ! :laugh:
    “you challenge me mortal a god of olympus”

اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان God of War منتشر شد - گیمفا