مدیرعامل اسکوئر انیکس از اهداف این شرکت در سال ۲۰۱۸ میلادی میگوید
پس از اینکه تیمهای توسعه تحت رهبری شرکت اسکور انیکس (Square Enix) از اهداف خود برای سال ۲۰۱۸ میلادی پرده برداشتند، اینبار نوبت به یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، مدیرعامل این شرکت رسیده تا درباره اهداف این شرکت ژاپنی محبوب برای سال جدید میلادی صحبت کند. به این ترتیب، او اطلاعاتی از نقشه راهی که قرار است توسط اسکوئر انیکس دنبال گردد، منتشر ساخته است.
ماتسودا در نخستین اظهارات خود بیان داشت:
محتوای فعلی این صنعت تغییرات قابل توجهی به خود دیده است، چراکه پیشرفتها به طور همزمان در چندین حوزه تکنولوژی از جمله هوش مصنوعی، واقعیتهای مجازی / افزوده، سیستمهای نسل بعدی ارتباطی و زیرساختهای پرداخت شکل میگیرد. در نتیجه این پیشرفتها، قطع به یقین مصرف کنندگان هم از محتویات بیشتر و غنیتر و همچنین راحتی بیشتری برخوردار خواهند شد.
به همین ترتیب، ماتسودا ابراز داشت که اسکوئر انیکس تلاش دارد تا بر روی توسعه محتواهای بیشتر کار کند و به گسترش تجارت جهانی محتوا سرعت ببخشد.
مدیرعامل اسکوئر انیکس پس از تقدیر از کنسول نینتندو سوییچ و شرکت نینتندو به عنوان یکی از «موفقیتهای عمده جهانی» سال ۲۰۱۷ میلادی، چند کلمهای را به بازار تلفنهای همراه اختصاص دهد. وی در این زمینه اظهار کرد:
یکی دیگر از ویژگیهای کلیدی و جاری چشمانداز محتوای دیجیتال، گوشیهای هوشمند است. محمولههای سالانه جهانی عرضه گوشیهای هوشمند در حال حاضر به بیش از ۱٫۵ میلیارد واحد رسیده و گوشی هوشمند یک وسیله ضروری برای لذت بردن از محتوای دیجیتال است و پیشرفت این دستگاهها هیچ محدودیتی ندارد.
ماتسودا در ادامه به فروش ۱۰ میلیون دستگاهی کنسول نینتندو سوییچ، و همچنین فروش ۷۰ میلیونی پلیاستیشن ۴ و استقبال خوب از کنسول ایکسباکس وان ایکس اشاره داشت. وی افزود:
۲۰۱۷ سالی بود که بازیهای ژاپنی حضور قابل توجهی در بازار بازیهای کنسولی داشتند و با استقبال مصرف کنندگان همراه شدند. در حالی که بازار بازیهای کنسولی در چند سال اخیر در غرب پیشرو بوده، روند رو به رشدی در کشور ژاپن به خود دیده است. با این وجود، ما انتظار داریم که بازار ژاپن به عنوان یک عامل مهم در پیشبرد روند به دست آوردن رشد چشمگیر محسوب گردد.
پر بحثترینها
- اکثر دارندگان پلی استیشن ۵ نرخ فریم ۶۰ را یک ضرورت میدانند
- از بازی جدید Prince of Persia رونمایی شد + تریلر گیمپلی
- ماشین زمان: رسانهها و مجلات بازی های ویدیویی دهه ۸۰ تا ۹۰ در ایران
- دیجیتال فاندری: Hellblade 2 علیرغم نگرانیها درباره سری اس، در سطح دیگری قرار دارد
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- گزارش: Gears 6 به صورت ۶۰ فریم اجرا خواهد شد و کیفیت بصری بینظیری را ارائه خواهد داد
- بازیهای آوریل ۲۰۲۴ سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم مشخص شدند
- تاریخ انتشار نقدها و نمرات بازی Stellar Blade مشخص شد
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
نظرات