گیمفاوب سایت خبری تحلیلی بازی های ویدئویی
English
ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

آزادی عمل نسخه بعدی The Legend of Zelda به مانند Breath of the Wild خواهد بود

آزادی عمل نسخه بعدی The Legend of Zelda به مانند Breath of the Wild خواهد بود

The Legend of Zelda نامی است که دیگر نمی توان به آسانی از کنار آن عبور کرد. پس از سال‌ها تلاش برای کسب جایگاه واقعی خود در صنعت بزرگ بازی‌های ویدیویی، سرانجام عنوان Breath of the Wild توانست در سال ۲۰۱۷ به موفقیت چشم گیری دست یابد و به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شود. یکی از عوامل موفقیت این عنوان گیم پلی جهان باز و آزادی عمل شگفت انگیز آن بوده است، ویژگی مهمی که به نظر آقای ایجی آنوما، تهیه کننده فرانچایز افسانه های زلدا باید در نسخه های آتی نیز حفظ شود.

بدون شک Breath of the Wild را می توان یکی از برترین عناوین صنعت بازی‌های ویدیویی دانست، عنوانی که پله های ترقی را طی کرده و در راه دست یافتتن به جوایز بی شماری است که آن را از این حیث رکورد دار کرده و به پرفروش ترین نسخه از فرانچایز The Legend of Zelda تبدیل می کند. یکی از ویژگی‌های مهم هر عنوان جهان باز، آزادی عملی است که به کاربران خود ارائه می دهد که اگر Breath of the Wild را تجربه کرده باشید، حتما به این موضوع آگاه هستید که این عنوان در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. آقای ایجی آنوما(Eiji Aonuma)، تهیه کننده عنوان Breath of the Wild، در مصاحبه ای با سایت IGN در رابطه با این سوال که آیا نسخه بعدی این مجموعه نیز به مانند Breath of the Wild آزادی عمل بالایی خواهد داشت این گونه پاسخ داد:

بله. ببینید من نمی توانم در ارتباط با اینکه شرکت‌ها یا سایر افراد در بازی‌های خود چه کار هایی انجام داده و آن ها را چگونه توسعه خواهند داد صحبت کنم ولی از دیدگاه من به خصوص در ارتباط با مجموعه The Legen Of zelda، آزادی عمل شگفت انگیزی است که این بازی در اختیار شما قرار می دهد و این که چقدر این ویژگی مورد قبول و رضایت کاربران واقع شده است. به بیان ساده تر این سطح از آزادی عمل چیزی است که باید در بازی ها زلدا حفظ شود و من به خوبی متوجه اهمیت این مسئله هستم.

وی ادامه می دهد:

بنابراین یکی از مواردی که ما قطعا  آن در نظر خواهیم گرفت این است که مطمئن شویم بازیکنان به خوبی درک می کنند که اولا بازی دارای چه چالش‌هایی بوده و آن‌ها برای غلبه بر این چالش‌ها چه موانعی را پیش رو دارند. ما همیشه به این نکته دقت داشته ایم که چالش‌ها واقعا چالش برانگیز، سخت و دشوار باشند و به همین منظور سعی ما بر این بوده تا برای مقابله بر چالش‌های بازی راه‌های خطی وجود دشته باشد. به طور مثال اگر به این صورت بود که ” نه شما نمی توانید این کار را انجام دهید زیرا تجهیزات مناسبی در اختیار ندارید ” یا ” شما شرایط لازم را ندارید” بازیکنان از انجام آن صرف نظر می کردند. بنابراین ما می خواستیم ترکیبی از این دو را در بازی اعمال کنیم تا گیم پلی بازی خطی نباشد. حال که رو به جلو می رویم گمان می کنم در آینده هنگام ساخت بازی جدید از این مجموعه، باید چنین تفکری را قطعا در نظر داشته باشیم.

کم و بیش همه ما بر این باور هستیم که Breath of the Wild بازی شگفت انگیز و پیش درآمدی فوق العاده برای ساخت نسخه‌های آینده The Legend of Zelda است؛ عناوینی که امیدواریم دقیقا به مانند Breath of the Wild، تجربه ای شگفت انگیز و بی نظیر را ارائه دهند.

12345678910(1 رای, میانگین آرا 10٫00 از 10 )
Loading...
نظرات

  1. aet گفت:

    بازی خوبیه ولی وقتی سازنده کم عقلش برای PC کبیر پورتش نمیکنه مفتش گرونه Cool

    12Thumb up 43Thumb down
    • ALI POWER 1382 گفت:

      چرا این حرفو می زنی ؟
      ما PC فنا نیازی به انحصاری های سونی و نینتندو نداریم اونقدر بازی مولتی پلتفرم وجود داره که اصلا به فکر بازی کردن انحصاری نمی افتیم الان دارم اساسین اورجینو تو رزولشن ۴K و فریم ۹۰ بازی می کنم

      12Thumb up 29Thumb down
      • ALADAR11SEP1989 گفت:

        حالا چرا داری با خودت حرف میزنی ؟ خودت سواال میکنی خودت جواب میدی.
        اره داداش ما مولتی پلتفرم میزنیم.دوست داریم.شما هم برو انحصاری بزن.

        7Thumb up 6Thumb down
      • Blackwolf گفت:

        تو همونی نبودی ک همیشه میگفتی در حسرت فلان بازی خون گریه میکنمو اینا

        10Thumb up 0Thumb down
      • alyiana گفت:

        شما واقعا یک سری تکراری از مجموعه ی خسته کننده ی اساسین رو به بازی ای مثل زلدا ترجیح میدین.درسته برای بازی ای مثل زلدا باید هزینه ی گزافی داد ولی حد انصاف رو باید رعایت کرد .زلدا یعنی یک تجربه ی جدید تو دنیایی که خیلی چیزها برای کشف شدن هست پر از ایده های جدیده مثل همون موقع که اساسین ۲ اومد و همه چیو متحول کرد

        0Thumb up 2Thumb down
    • lordhossein گفت:

      آخه مرد حسابی انحصاریه خود تو میایی بگی بلادبورن و هورایزون واسه پی سی بیاد این حرفت دیگه نوب گونه بود شدید

      9Thumb up 3Thumb down
    • Smoking Alien گفت:

      شما که سرشار از عقلی میتونی با ایمولیتر پورتwii uشو بازی کنی

      6Thumb up 1Thumb down
    • Jin kazama1 گفت:

      aet Pain
      چرا فکر می کنی همه مثل خودت منتظر عناوین سوییچ هستن به شرافتم قسم اگر زلدا و ماریو رو مفت و رایگان هم بدن بهم باز حاضر نمی شم بازیشون کنم از بس که گرافیگشون کارتونیه

      5Thumb up 23Thumb down
      • Iman G.Y گفت:

        برو با عروسکات بازی کن

        11Thumb up 3Thumb down
      • PC Gamer 007 گفت:

        با نظرت موافقم که گرافیکش کارتونیه ولی داداش گویا توی این سایت بچه زیاد ریخته که یه حرف حقیقت میزنی محکوم میشی ، احتمالا اینجا بیشتر بچه مدرسه ای داره …

        5Thumb up 7Thumb down
        • Iman G.Y گفت:

          زمانی زلدا اومد شما و او ن دوست بالایی وجود خارجی نداشتین که به گرافیک سل شید نگید کارتونی یه نصیحت بهتون میکنم یه بار به مدت یه ساعت زلدا مخصوصا نسخه اخرشو بازی کنید چنان مجذوبش میشید که دلتون نمیاد بلند شید من سی و پنج سالمه با بچم میشینم بازی میکنم الان نزدیک به سیصد ساعته که داریم بازی میکنم هنوز دو سوم مپ رو نرفتیم من یه گیمر پیرم که هنوز دلم برای گیم میتپه اونم گیمی که گیم پلی داشته باشه بخدا قسم این بازی تک تک دلارایی که براش دادین رو ارزش داره این بازی شاهکاره به تمام معناست استاد میاماتو خدا نگهدارت باشه

          5Thumb up 2Thumb down
      • alyiana گفت:

        حرفت داداش شدیدا اشتباست. زلدا اگه گرافیک واقعی داشت دیگه رو سوییچ قابل اجرا نبود ولی با همین گرافیکی که داره یعنی تو کارتونی بودنش داره واقعا محشر عمل میکنه مثل چکیدن بارون روی سنگ ها وزیدن مه توی سبزه ها و درخت ها .گرافیک کوچکترین جزییات رو از قلم ننداخته. یک تجربه ی خیلی ارزشمنده و هرکی گیمر باشه میفهمه بازی شدیدا کار برده

        1Thumb up 1Thumb down
  2. dr_mid گفت:

    خیلی شیرینه ک پایه گذاران صنعت هنوز زنده هستن
    ای کاش جای بحث اقتصادی به محتویات روی بیارن
    خیلی از بازی های قوی سر ضعف تو بحث اقتصادی نابود شدن
    رشد امروزی گاهی با مکیدن روح و جان هم نوع بدست میاد
    صنعت گیم هم مستثنی نیست
    مثال های زیاد
    بتلفید کالاف و مدال
    نتیجه امروز شد…

    7Thumb up 3Thumb down
    • gradeboy88 گفت:

      اولا دمت گرم با اواتارت هم حال کردم هم کلی خاطره دارم فارنهایت اثر دیوید کیج بزرگ.

      بعدشم موافقم واقعا دارن هم بازیارو میدوشن هم جیب میلتو در کنارشم کسانی هستن که واقعا بازی میسازن و بازی سازن.بازیایی مثل زلدا،ماریو،گاد اف وار اثر های دیوید کیج و و و و محتوا مهمه نه پرداخت و دوشیدن

      1Thumb up 1Thumb down
  3. MehrdadPS4 گفت:

    ولی خدایش بازیش خیلی خوبه . Yes
    این بازی نشون داد همه چیز رزولوشن ۴K نیست و میشه با سخت افزار زیر ۱ ترافلاپ و یه ایده عالی بازی خوبم ساخت

    9Thumb up 1Thumb down
  4. SoheilKD91 گفت:

    بخاطر این بازی باید یدونه سوئیچ بخریم Neutral

    3Thumb up 0Thumb down
  5. TLOU گفت:

    مگه رنج سنی گیمرا تو این سایت چجوریه که همه از این بازیه مخصوص زیر ده سال انقدر استقبال میکنن؟!؟!؟!!!! این بازی برای سنین کودکانه اما از کاربر سه ساله تا شصت ساله از این بازیه کارتونکی تعریف میکنن!!! هر چیزی که متا بالا بگیره سوپرگیم نیستا
    این بازیه طفولیتی تو سبک خودش که همون خردسالان هست نمره خوبی گرفته یعنی برای کودکانه، بزرگا خدای جنگو لست اف اس بازی میکنن ولی متاسفانه گیمر قدیمی کم شده بجاش کلی گیمر نونهال عشق بازیه بچگانه زیاد شده، امثال این و کاپهد توی کودکستانا باید پلی بشه

    4Thumb up 7Thumb down
  6. alyiana گفت:

    بازی یک اثر اپن ورلد به معنای کلمه هستش. پر از جزییات و ایده های ناب و گرافیک هنری خیلی زیبا و دلنشینه.تنها عیبی که به نظر مهم میاد تو این اثر داستان بازی هست که میتونست قوی تر و جذاب تر باشه .یک حرکت اشتباه که دوستان انجام میدن اینه که صرفا بخاطر اینکه نمیتونن این اثر رو تجربه کنن اون رو میکوبن.این کار رو نکنید خواهشا.

    0Thumb up 0Thumb down
عضویت در سایت

ثبت نام برای این سایت

A password will be e-mailed to you.

دریافت رمز جدید

لطفا نام‌کاربری یا نشانی رایانامه خودتان را وارد کنید. برای ساخت یک گذرواژه تازه با رایانامه، شما یک پیوند دریافت خواهید کرد.

نام کاربری و یا آدرس ایمیل خود را جهت طی کردن مراحل بازیابی رمز عبور وارد نمایید.
ورود به حساب

جستجو در سایت