میاموتو: همیشه به دنبال طراحانی هستم که طرفداران بسیار پرشور بازیها نیستند
با بازگشت موفقیتآمیز و چشمگیر نینتندو به رقابت با کنسول نینتندو سوئیچ، نیویورک تایمز مصاحبهای را با طراح و تهیهکنندهی بزرگ این شرکت یعنی شیگرو میاموتو (Shigeru Miyatomo) ترتیب داده است.
میاموتو طی این مصاحبه نسبت به فروش ناامیدکننندهی کنسول Wii U نظر خود را بیان نموده و گفته است:
درک خاصیت این کنسول برای مصرفکنندگان کمی سخت بود.
درحالی که درخصوص نینتندو سوئیچ چنین اظهار داشته است:
در این کنسول ما تمامی سبکهای مختلف بازی که به وسیلهی محصولات گذشتهی خود بررسی کردهایم را با هم ترکیب نمودهایم.
میاموتوی ۶۵ ساله دیگر به نسل جوان طراحان اجازه داده که سکان نینتندو را در دست بگیرند و در عناوین انحصاری بزرگ سوئیچ مانند ARMS ،Mario Kart 8 Deluxe و The Legend of Zelda: Breath of the Wild نقش تهیهکنندهی کل را داشته و بهعنوان مدیر اجرایی تولید روی Super Mario Odyssey و ناظر روی Mario + Rabbids Kingdom Battle کار کرده است. وی طی مصاحبه با نیویورک تایمز درمورد رویکرد مخصوصش برای انتخاب طراحان جدید گفته:
من همیشه به دنبال طراحانی هستم که طرفدار فوقالعاده پرشور و اشتیاق بازیها نیستند. من از این رویکرد استفاده میکنم تا اطمینان یابم که آنها فقط گیمر نیستند، بلکه علاقه و توانایی و مهارتهای زیادی دارند.
قطعاً این روند کاری حداقل برای اولین عناوین انحصاری نینتندو سوئیچ موثر بوده است. باید منتظر ماند و دید این کنسول که تاکنون عملکردی عالی داشته و موفق به فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه شده، در سال آینده چه بازیهای انحصاری و مهیج دیگری را با خود به ارمغان میآورد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
خیلی حیف شد که دیگه کارگردانی نمیکنه. فک کنم آخرین بازی که کارگردانی کرد Ocarina of Time بود.
الان تنها به عنوان ناظر عمل میکنه و مشورت میده.
واقعا لقب بزرگترین طراح دنیا برازنده ایشونه.
درک خاصیت این کنسول برای مصرفکنندگان کمی سخت بود.
این بیشتر توهینه که