خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

آقای میازاکی با خلق سری عناوین Souls باعث ایجاد یک موج نو و یک انقلاب در عناوین هاردکور گردید و انگار بسیاری منتظر بودند تا فقط یک نفر چنین عنوانی بسازد و ریسکش را انجام دهد تا بعد آن ها پشت سر هم عناوین مختلف و متنوع بسیار دشوار و اصطلاحا هاردکور بسازند!! در واقع در سال های اخیر و بعد از خلق سری سولز و بلادبورن، شاهد این بوده و هستیم که انواع و اقسام بازی های مختلف از سازنده های مختلف و با ژانرهای گوناگون، با الهام گرفتن از این سری عناوین خلق شدند و بر روی مخاطب هدف این بازی ها که گیمرهای هاردکور و مشتاق بازی های سخت و مرگبار هستند، تمرکز نمودند.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

نکته ای که تا به اینجا در نمایش های بازی Code Vein دریافته ایم پتانسیل بالا و نکات مثبت آن هستند که  از هم اکنون مشخص است اگر سازندگان به درستی و به مانند عنوانی مثل Nioh کار خود را انجام دهند، با یک عنوان خوش ساخت و عالی طرف خواهیم بود.

جالب تر اینجاست که این عناوینی که از سری سولز و بلادبورن الهام گرفتند اکثرا هم بازی های موفقی از کار در آمدند و طرفداران سری سولز را هم کاملا به سمت خود کشیدند. حالا چه  Lords of Fallen بوده باشند و چه Nioh و Salt and Sanctuary و The Surge و …. در واقع در طول این سال ها بازی های هاردکور اکشن نقش آفرینی با روح سری سولز و بلادبورن، برای خود تبدیل به یک زیر ژانر و زیرشاخه خاص برای طرفداران این عناوین شدند که هر بازی را با این مشخصات ببینند قطعا به سراغ آن می روند (همان طور که بنده چند بار عناوینی که در بالا نام بردم را بازی کردم) و به نوعی انگار باید به آن ها بازی های Soulsborne گفت و بی انصافی است که اگر بخواهیم از واژه کلون استفاده کنیم. زیرا خیلی از آنها کاملا شخصیت و امضای خاص خودشان را نیز داشته اند.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

جالب اینجاست که عناوینی که از سری سولز و بلادبورن الهام گرفتند اکثرا هم بازی های موفقی از کار در آمدند و طرفداران سری سولز را هم کاملا به سمت خود کشیدند. حالا چه  Lords of Fallen بوده باشند و چه Nioh و Salt and Sanctuary و The Surge و ….

جدید ترین بازی از این نوع عناوین که با الهام گرفتن از سری سولز و بلادرون خلق شده و با نمایش های عالی خود قطعا هر طرفدار اکش نقش آفرینی هاردکور و هر طرفدار سری سولز را به سمت خود جذب کرده است، عنوانی است به نام Code Vein که در دنیایی انیمه مانند و آخرالزمانی رخ می دهد. البته در مورد این بازی شاید خیلی هم درست نباشد که از واژه الهام گرفتن و .. استفاده کنیم زیرا در واقع Code Vein عنوانیست متعلق به خود ناشر سری Dark Souls. قطعا در سالی که در آن یک بازی Dark Souls نداریم، عاشقان این سری به مانند معتادان در لابه لای بازی های آن سال می گردند تا یک بازی شبیه به Dark Souls و الهام گرفته از آن پیدا کنند تا این گونه عطششان در سال بدون Dark Souls فروکش کند. چه چیزی هم بهتر از یک بازی کاملا الهام گرفته از سولز آن هم توسط ناشر خود سری Dark Souls؟ Code Vein همان عنوانی است که قرار است سال ۲۰۱۸ عطش عاشقان سولز را فرو بنشاند. باید ببینیم آیا می تواند این وظبفه خطیر را انجام دهد یا خیر؟ شواهد و قرائن که تاکنون مثبت هستند.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

Revenant ها افرادی شبیه به خون آشام ها هستند که بایستی از خون تغذیه کنند تا بتوانند از قابلیت هایی ویژه و خاص که در بازی با نام “هدایا” یا “gifts” شناخته می شوند استفاده نمایند.

بازی Code Vein عنوانی است در ژانر Action RPG که توسط Bandai Namco در حال توسعه و ساخت است و قرار است تا سال ۲۰۱۸ توسط همین کمپانی برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One و Microsoft Windows منتشر گردد. تا همین جا هم این بازی با تریلرها و نمایش های عالی و هیجان انگیز خود تبدیل به یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۸ میلادی مخصوصا برای علاقمندان سری سولز و بلادبورن و بازی های هاردکور شده و در مرکز توجه آن ها قرار گرفته است. همان طور که قبل تر نیز خدمتتان عرض کردم حالا که دارک سولز نداریم چه بهتر از این که ناشر همان بازی یک عنوان دیگر اکشن نقش آفرینی هادکور و شبیه به این فرنچایز قدرتمند را برای ما خلق کند.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

Louis: یک رهبر جوان که به Revenant هایی که از عطش خون رنج می برند کمک می کند. وی در سرزمین جدا شده و ویران VEIN، به دنبال یک منبع خون مناسب برای جایگزینی خون انسان می گردد.

تا به امروز اطلاعات خیلی گسترده و جامعی از Code Vein و بخش داستان آن و … منتشر نشده است اما در این مطلب قصد داریم تا همان مقدار اطلاعاتی که مخصوصا در مورد گیم پلی آن از تریلرهای بازی داریم را کنار هم جمع کنیم و در قالب “نگاهی به بازی Code Vein” در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا هر چه بیشتر با کلیت این عنوان و المان های مختلف آن آشنا شوید و متوجه شوید که آیا اصلا به این بازی علاقه ای دارید که اخبار آن را دنبال کنید و مورد توجهتان قرار بگیرد یا خیر. پس اگر قصد دارید تا بیشتر در مورد Code Vein بدانید با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا در ادامه مطلب “نگاهی به بازی Code Vein” همراه شوید.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

Mia Karnstein: یک Revenant مونث که در سرزمینی به نام “Vein” سرگردان است. او با برادر کوچکترش (تنها عضو خانواده که برایش باقی مانده است) همراه است و هر کاری را برای محافظت از برادرش انجام می دهد. سلاح وی حالتی نیزه مانند دارد و برای حملاتی با دامنه اثر بالا نیز مناسب است.

Code Vein یک اکشن نقش آفرینی آخرالزمانی با زاویه دوربین سوم شخص است در دنیایی که در اثر یک رویداد فاجعه بار ویران شده است. سازندگان بازی در نامکوباندای، در واقع خالقین و مغزهای متفکر فرنچایز God Eater هستند و در این بازی مبارزات دشوار و چالش برانگیز را با دنیایی که کاملا به هم پیوسته و متصل است ترکیب کرده و در اختیار بازیبازان قرار می دهد تا در آن اکتشاف و گشت و گذار کنند. در این بازی شما در نقش افراد یا بهتر است بگوییم موجوداتی به نام Revenant ها قرار می گیرید.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

با توجه به مواردی که در تریلرها دیده ایم این شخصی سازی ها و قدرت ها بر روی ظاهر شخصیت بازی نیز کاملا تاثیرگذارند و ظاهر او را تغییر می دهند.

Revenant ها افرادی شبیه به خون آشام ها هستند که بایستی از خون تغذیه کنند تا بتوانند از قابلیت هایی ویژه و خاص که در بازی با نام “هدایا” یا “gifts” شناخته می شوند استفاده نمایند. در بازی شما بایستی با دشمنان و موجوداتی شیطانی که در سراسر دنیای ویران شده بازی پراکنده هستند مبارزه کرده و آن ها را از بین ببرید. شما در نبردها تنها نیستید و با استفاده از سیستم “مبارز همراه” که در بازی وجود دارد می توانید یک مبارز را به همراه خود داشته باشید تا در سفرها و مبارزات کنار شما باشد. همچنین در بازی با استفاده از نوشیدن خون می توانید به انواع و اقسام قابلیت های فراطبیعی و “خفن” دسترسی یابید.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

یه نظر می رسد تنوع دشمنان در بازی مناسب است و نبردهای سخت و سنگینی با دشمنانی قدرتمند خواهیم داشت.

این قابلیت ها که همان طور که گفته شد gifts نام دارند قابل شخصی سازی و ارتقا دادن هستند که این موضوع به سبک و استایل بازی شما بستگی دارد و می توانید شخصیت و قدرت های خود را در جهتی که مناسب تر برای سبک بازی کردنتان است سوق دهید. با توجه به مواردی که در تریلرها دیده ایم این شخصی سازی ها و قدرت ها بر روی ظاهر شخصیت بازی نیز کاملا تاثیرگذارند و ظاهر او را تغییر می دهند. البته این که ارتقاها و شخصی سازی ها تا چه حد عمق دارند و در مبارزات بازی تاثیر می گذارند، موضوعی است که باید صیر کرده تا زمان انتشار بازی از آن آگاهی پیدا کنیم. همچنین با توجه به تریلرهای بازی به نظر می رسد صداگذاری بازی و صداپیشگی شخصیت ها نقش مهمی را در روایت بی نظیر Code Vein ایفا خواهند کرد.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

اصلا یعنی از روی همین گیف دو ثانیه ای کاملا واضحه که سیستم مبارزه بازی بسیار جذاب و لذتبخشه

اگر بخواهیم بر اساس مواردی که تاکنون در تریلرهای بازی شاهد بوده ایم در خصوص مبارزات و گیم پلی بازی قضاوت کنیم باید گفت به نظر می رسد که در Code Vein، شاهد “ترکیبی از گیم پلی سولز و بلادبورن هستیم که در یک دنیای انیمه پیاده سازی شده است.” همچنین باید گفت ترکیب هماهنگ و به نوعی ملودیک حمله و دفاع در مبارزات بازی برای موفقیت شما بسیار مهم و حیاتی است و مانند هر بازی دیگری که الهام گرفته از سولز است، باید صیر و شکیبایی زیادی برای از پای در آوردن دشمنان داشته باشید.  سیستم گشت و گذار و اکتشاف در بازی نیز بسیار جذاب و قابل تحسین به نظر می رسد و بازیباز باید در انواع و اقسام مناطق مختلف دنیای بازی که ممکن است پوشیده از یخ یا پر از شعله های آتش یا شهری کاملا ویران شده باشد، به اکتشاف در بازی بپردازد و برای گرفتن پاداش های خوب، با خظرات و دشمنان مرگبار روبرو شود.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

نمیدونم والا قضیه این چیه!!

در خصوص شخصیت های حاضر در بازی، باندای نامکو تاکنون برخی اطلاعات را منتشر کرده است که در آنها با برخی از شخصیت ها آشنا می شویم. این شخصیت ها شامل افراد زیر هستند:

  • Mia Karnstein: یک Revenant مونث که در سرزمینی به نام “Vein” سرگردان است. او با برادر کوچکترش (تنها عضو خانواده که برایش باقی مانده است) همراه است و هر کاری را برای محافظت از برادرش انجام می دهد. سلاح وی حالتی نیزه مانند دارد و برای حملاتی با دامنه اثر بالا نیز مناسب است.
  • Yakumo Shinonome: یک Revenant که قبلا مزدور بوده است و به عنوان مردی وفادار و باشرف شناخته می شود که در محافظت کردن از دیگران بسیار خبره و ماهر است. وی شخصیتی محبوب است که تمام افراد دیگر وی را دوست دارند و در مبارزات به شکلی کاملا خونسرد و بسیار حرفه ای دشمنان را قلع و قمع می کند.
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

جاخالی بده ضربه بزن جاخالی بده. دارک سولز قطعا از این بازی تقلید کرده است!!!

  • Louis: یک رهبر جوان که به Revenant هایی که از عطش خون رنج می برند کمک می کند. وی در سرزمین جدا شده و ویران VEIN، به دنبال یک منبع خون مناسب برای جایگزینی خون انسان می گردد. سلاح وی یک شمشیر یک دستی است و در وارد آوردن ضربات کشنده و سریع بسیار مهارت دارد و همچنین در جاخالی دادن سریع از ضربات دشمنان قدرتمند بازی نیز خبره است.
  • Io: بک Revenant مونث که به همراه پروتاگونیست های بازی به گشت و گذار و اکتشاف می پردازد. وی هیچ خاطره ای از گذشته خود ندارد و حافظه اش را از دست داده است اما سرزمین VEIN را بسیار خوب می شناسد. وی شخصیتی بسیار مفید برای همراهی بازیباز به حساب می آید.
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

احتمالا همان قضیه سلاح های سنگین، ضربات قوی تر، سرعت کمتر در برابر سلاح های سبک، قدرت کمتر، سرعت بالاتر در این عنوان نیز وجود دارد

 گرافیک Code Vein در تریلرهایی که تاکنون از بازی دیده ایم زیبا و جذاب به نظر می رسد و کاملا حال و هوای یک سری انیمه را دارد البته با زرق و برق بیشتر و Sharp بودن بیشتر تصویر. البته نمی توان گفت گرافیک بازی در حد و اندازه عناوین بسیار خوش گرافیک نسل هشتم است اما با توجه به این که هنوز تنها تریلرهایی از بازی را شاهد بوده ایم این نکته را اصلا و ابدا با قطعیت نمی توان بیان کرد و  ممکن است که در نسخه نهایی بازی کیفیت گرافیکی بازی باز هم بالاتر رود و شاهد عنوانی نه تنها با گرافیک خوب و جذاب بلکه با گرافیکی عالی البته در سبک خود نیز باشیم.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

در طول سال های اخیر بازی های هاردکور اکشن نقش آفرینی با روح سری سولز و بلادبورن، برای خود تبدیل به یک زیر ژانر و زیرشاخه خاص برای طرفداران این عناوین شدند که هر بازی را با این مشخصات ببینند قطعا به سراغ آن می رون و به نوعی انگار باید به آن ها بازی های Soulsborne گفت

در واقع اگر سازندگان بازی مقداری بر روی جلوه های گرافیکی بازی و افکت های مختلف آن کار کنند می توانیم شاهد عنوانی باشیم که بدون هیچ کم و کاستی لذت بسیار زیادی را در حد و حدود عناوین Souls به ما ارائه دهد، آن هم با سیستمی منحصر به فرد و نه تکراری. تنوع مراحل بازی به نظر زیاد می رسد و انواع و اقسام محیط های مختلف یخ زده و ویران شده و پر از گدازه های آتش و … را در این عنوان خواهیم دید اما به هر حال باید تا انتشار نسخه نهایی صبر کرد و دید که آیا تنوع مراحل به شکلی هستند که هرگز برای بازیباز خسته کننده نشوند یا خیر.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

دو برابر خودشه سلاح!! ….. عموجان!! آب قطعه ها!!

بدون شک فرنچایز Souls برگترین منبع الهام بازی Code Vein است که البته هم به دلیل بزرگی و محبوبیت این سری و هم به دلیل حضور نامکو باندای که ناشر سری سولز است در قامت سازنده و ناشر Code Vein، جای هیچ تعجبی هم ندارد که سازندگان، این سری را به عنوان الگوی خود قرار دهند. اما نکته اصلی اینجاست که به نظر می رسد Code Vein یکی از مثال های خوب برای الگو گرفتن از سری دارک سولز بدون کپی کردن از آن باشد. مبارزات و گیم پلی و فضاسازی و طراحی آن احساس متمایزی را از عناوین سولز به بازیباز منتقل می کند، البته لااقل در مشاهده بازی که این طور است. Code Vein عنوانی است که طرفداران سولز قطعا منتظر آن هستند و چشم از آن برنمی دارند. انگار که سری عناوین سولز کاری با ما کرده اند که وقتی که خودشان هم نیستند ما هر سال به مانند معتادان به دنیال یک بازی شبیه سولز بگردیم!! خوشبختانه سازندگان هم هوایمان را دارند و معمولا سالی یکی دو بازی برای رفع اعتیاد ما به سولز می سازند!!

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

دشمنان در بازی طراحی های کریه و زیقی دارند که برای دنیای خون آشام گونه این بازی مناسب است و نیاز به دشمنان زاقارت دارد!

 نکته ای که تا به اینجا در نمایش های بازی Code Vein دریافته ایم، پتانسیل بالا و نکات مثبت آن هستند که از هم اکنون مشخص است اگر سازندگان به درستی و به مانند عنوانی مثل Nioh کار خود را انجام دهند، با یک بازی خوش ساخت و عالی طرف خواهیم بود. Code Vein به طور قطع در سبد خرید علاقمندان به سبک اکشن نقش آفرینی و مخصوصا طرفداران عناوین هاردکور این ژانر مثل سری عناوین Dark Souls و Bloodborne و Nioh و مخصوصا کسانی که به عناوین دارای جلوه های بصری انیمه مانند علاقمند هستند، وجود دارد و  امیدوار هستیم تا در نهایت شاهد یک بازی خوش ساخت و جذاب باشیم که ارزش انتظار و صبر را دارا بوده است.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

ضربات پشت سر هم و مرگبار که فرود می آیند. آشناست نه؟

دست اندر کاران بازی در Bandai Namco بدون شک یک فرنچایز خیلی عالی را برای الهام گرفتن برگزیده اند و اگر درس های خود را به درستی در یادگیری صحیح از المان های عالی سری Souls پس دهند، قطعا شاهد عنوانی زیبا از سوی آن ها خواهیم بود. تمامی این حدس و گمانه زنی ها تنها به یک راه ختم می شوند و آن هم انتظار برای انتشار Code Vein است. با توجه به شواهد و قرائنی که تاکنون از این عنوان مشاهده کرده ایم، احتمال موفقیت Code Vein  به نظر بیشتر از شکست آن است و امیدواریم که این طور باشد؛ اما به هر حال بایستی تا زمان انتشار این عنوان که قرار است در سال ۲۰۱۸ که برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One و Microsoft Windows منتشر خواهد شد، صبر کنیم تا بتوانیم در آن زمان با قطعیت در مورد این عنوان صحبت کنیم.

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

با توجه به شواهد و قرائنی که تاکنون از این عنوان مشاهده کرده ایم، احتمال موفقیت Code Vein  به نظر بیشتر از شکست آن است

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Kendrick Lamar گفت:

    بازی قشنگی میشه به نظر من

    اقای اقا بابایی اگه میشه یه خواهش کنم
    لطفا گیف نزارید شاید خیلیا مثل من نتونن دانلود کنن
    مرسی :-*

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی متشکرم از نظرتون. منم امیدوارم بازی قشنگی باشه.
      والا عرض کنم حضورتون که باور بفرمایید که اصلا دوست ندارم که با گیف گذاشتن باعث اذیت شما بشم ولی خب تعداد خیلی خیلی زیادی از کاربرامون استقبال خبی داشتن از گیف و مایل هستن که بذاریم گیف رو برای زیباتر شدن مطالب

  • Mehdi Nita گفت:

    من که خیلی دلم به این عنوان روشنه و امیدوارم موفق بشه… چیزی که خیلی جالبه این لقبی که انقدر زود بهش دادن anime souls
    سعید جان ممنونم ازت خسته نباشین

  • sarfaraz گفت:

    نسبت ب بقیه عناوین تو چشم نیس

  • peen گفت:

    تشکر بابت مقاله زیبا امیدوارم در نبود سری سولز این بازی جبران باشه برای رفع عطش

  • Nightwolf گفت:

    بی صبرانه منتظر این بازی هستم. مطمئنم در ۲۰۱۸ یکی از بهترین ها میشه. واقعا دو چیز منو مجذوب این بازی کرد یکی گرافیک انیمه مانندش که قبلا تو بازیایی مثل toukiden یا god eater دیده بودم و یکی هم سولز ماند بودنش. تو ۲۰۱۷ که nioh تونست جای خالی سولز رو پر کنه. تو ۲۰۱۸ هم خیلی به این بازی امیدوارم.
    خیلی ممنون از این مقاله ی عالی اقای اقا بابایی. خیلی عالیه که به تمام این عناوین زیبا که خیلب کمتر بهشون توجه میشه اهمیت میدین. واقعا خسته نباشید.

  • saeed rahimi گفت:

    جناب آقابابایی ممنون برا مقاله خوب و بررسی دقیقتون
    قطعا تجربش میکنم ولی احتمالا چون انیمه هست نمیخرمش
    امیدوارم برا طرفداراش یه بازی پرپیمون از آب در بیاد

  • ممنون بابت پیش‌نمایش سعید جان.
    طبق تریلر ها این بازی پتانسیل بالایی داره. البته من یه حس بدی نسبت به همراه داشتن دارم، امیدوارم توی دست و پای ما نباشه و هوش مصنوعی خوبی داشته باشه.
    جدا از اون استایل هنری بازی فوق‌العاده است! محیط های بازی هم دارای تنوع خوبی اند و اتمسفر سنگینی دارند. در مورد داستان نمیشه دقیق نظر داد اما من ایده داستان رو دوست دارم.

    آقا سعید امسال نیاز نیست خمار باشیم. خود جنس قراره بیاد 😀

    • درود بر شما. خیلی متشکرم ازتون. لطف دارید.
      دقیقا با نظرتون در مورد بازی موافق هستم و امیدوارم که بازی خوب و زیبایی بشه.
      بله اصل جنس که هست قطعا و خوبیش هم اینه که سال ها میگذره از وقتی که سولز ۱ رو رفتم و میتونه برام یه حس و حال جدید باشه کاملا

  • fbjg گفت:

    ممنون آقا سعید مقاله جالبی بود از اون قسمت که ما علاقهمندان به بازی های سبک ssoul born رو به معتادی تشبیه کردین که میگردد تا همین بازی های سخت و هاردکور رو پیدا کنه واسم جالب بود و بله میازاکی عملا ما رو یه معتاد به بازی هاش کرد
    راجب خود بازی خب تا حالا نمایش هاش که منو جذب کرده و خب مورد انتظار هم هست حالا بیشتر منتظر میشم تا بیاد ببینیم چی میشه
    خیلی دوست دارم ببینم ترکیب سبک هاردکور و انیمه چی در میاد ؟ یعنی میتونه ما رو به سبک انیمه هم جذب کنه ؟
    در آخر باید یکی به میازاکی بگه یه اسم درست و حسابی واسه سبکش بزاره نمیشه همه بازی های این سبک رو سولزبورن یا شبیه سوز گفت باید به عنوان یک ژانر جدید یه اسم مخصوص داشته باشه

    • درود فراوان بر شما. بسیار متشکرم از لطف و محبت همیشگی شما. خوشحالم که رضایت داشتید از مطلب.
      واقعا و واقعا حرفتون درسته که این دیگه شده یه زیرژانر جدید در سبک نقش افرینی و همون سولز بورن به نظرم خوبه واسه اسم سبکش. و یا میشه گفت بازی های “میازاکی طور” !!!!

  • تا حالا عناوین خیلی خوبی در شباهت به سولز اومدن. Nioh که معرکه بود . Surge خوب بود. و lords of the fallen هم در حقش بی انصافی شد. بی صبرانه منتظرم تا این عنوان رو تجربه کنم. قطعا تلفیق انیمه و سولز باید جذاب باشه. مرسی اقا سعید. واقعا لذت برم

  • 2K.Firaxis گفت:

    تشکر از استاد سعید اقابابایی بابت ۳ چیز در حقیقت اول بخاطر این مقاله زیبا اون گیف اخر من رو یاد بلاد بورن مینداخت سلاح رو شارژ میکردی و از پشت حمله میکردی یه صدایی میومد یه جوری بود صداعه خدایی! این بازی هم فکر کنم روی همه کنسول ها max out بشه و اختلاف گرافیکی زیاد توش نبینیم، امیدوارم اینطور باشه چونکه بازی های ژاپنی-استایل همه هستن.
    دومین چیزی که میخوام تشکر کنم بابت این تیم تحریریه قدرتمندی هست که دارین و الان تمام مقالات گیمفا مقالات متنوع و جالب هستن مثلا دیشب یا دو شب پیش یه مقاله سخت افزاری داشتیم و قبلش ۱۰ برتر داشتیم الان هم یه پیش نمایش داریم واقعا مقالات متنوع شده و قبلا هم که تعدادشون زیاد شده پس الان هم مقالات زیاد هستن و هم متنوع، واقعا واقعا عالیه کارتون!
    و تشکر سوم هم میخواستم بابت پیش نمایش بازی mass effect andromeda بکنم حیف شد واقعا اون بازی، با خودم گفتم امسال دیگه سال بازی های علمی تخیلیه یه سالی مثل سال ۲۰۰۷! دستنی ۲ عالی بود اما مس افکت خیلی ما رو زمینگیر کرد، پارسال دقیقا همچین روزی اون مقاله رو نوشتید فکر کنم، چرا اخه ea چرا، wtf…

    • سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما. اقا واقعا با این نظرات دقیقتون و تسلطتون به دنیای گیم و اگاهی دقیق از مقالات و .. واقعا شایسته هست که لقب استاد رو به شما بدیم فکر میکنم. من مخلص شما هم هستم و همین که مقالاتم رو میخونید برام از کل دنیا ارزشمندتره.
      در مورد بلادبورن دقیقا درست گفتید و اتفاقا اصلا وقتی اون گیف رو دیدم یاد همین موضوع افتادم . اون صدا رو هم دقیق و دقیقا درست فرمودید.
      در مورد تیم تحریریه باید بگم که هر کار که ما بکنیم و هر چی بنویسیم و هر قدر متنوع باشه و .. تا وقتی که یکی مثل شما نیاد و زیرش این نظر رو بنویسه و بخونه به پشیزی نمی ارزه چون رسالتش رو نمیتونه اجرا کنه و کسی نمیخوندش و دیده نمیشه و هدفش درون خودش باقی میمونه. تصور کنید که همین تیم تحریریه در سایتی بودیم که هیچ کس نمیخوند مقالاتش رو. اصلا دیگه اون موقع نمیشد حتی بگیم تیم تحریریه خوبیه چون اصلا کسی نمیخوند که بفهمه اینا تیم خوبین یا نه. پس نتیجه گیری صحیح اینه که ففقط و فقط به خاطر وجود شما و امثال شما کاربرای وفادار و عزیز و با معرفتمونه که ما الان از نظر شما تیم خوبی هستیم و بدون وجود شما هر مقاله ای بیشتر از یه متن از کلمات نیست. تشکر اصلی رو ما باید از شما بکنیم که به مطالب ما ارزش میدین و ما هر کاری که بکنیم کمه در برابر این همه لطف و محبت شما. واقعا از طرف خودم و تیم تحریریه از شما تشکر و قدردانی میکنم. باور بفرمایید که تا حد امکان سخت گیری وحشتناک میکنم برای جذب تحریریه و باید واقعا نویسنده قدرتمندی باشه که پذیرفته میشه. میدونید در روز چه تعداد متقاضی داریم و پیام میدن و .. که بیان توی تیم. ولی مبینید که دارم با یک تیم نفره ولی قدرتمند کار میکنم و حتی اگر بهخون فشار بیاد نمیذارم مطلب ابکی تحویل شما داده بشه. البته اینایی که گفتم وظیفه من هست که انجام بدم ها. نه که منتی و .. باشه. بلکه باید این کارار رو برای شما و به احترام شما بکنم چون خیلی با محبت و با معرفت هستید.
      در مورد اندرومدا هم چقدر عالی یادتونه که پارسال این موقع نوشتم. چقدر ذوق داشتم واسه نوشتنش. بازی اصلا مثل ۳ گانه اصلی نبود اما خب بازم ساعت ها و ساعت ها تا اخر بازیش کردم و کل نقشه تمام مناطقش رو پاکسازی کردم. بازی در مقایسه با قبلی ها اصلا خوب نبود ولی خودش تنها مثل یک ای پی جدید بازی جذابی بود. دستینی ۲ که اصلا نگو و نپرس واقعا از بس این بازی بی نظیر بود. خیلی خیلی لذت بردم ازش.
      در نهایت هم بسیار بسیار ممنونم بازم ازتون که قدر زحمت رو میدونید و خستگی رو از تنمون در میارید

  • امیدوارم مثل darksoulsکار کنه و موفق شه

  • ترکیب خشونت و سبک کارتونی عالیه :yes: 😀 منم فک می کنم موفق شه
    ممنون و خسته نباشید

  • vergil2max گفت:

    ممنون اقای اقابابایی.مقاله خیلی خوب بود.منم مثل شما به این بازی امید زیادی دارم و امیدوارم همونی بشه که انتظار داریم یک بازی موفق و عالی.
    منکه از این سیستم مبارز همراه خیلی خوشم اومده و از بین شخصیتها از اونیکه لباس سفید داره و در پایان لازم بگم خوش بحال برادر Mia Karnstein عجب بادیگارد خفنی داره 😀 .با تشکر

    • درود فراوان بر شما. یک دنیا ممنونم از لطف و محبت همیشگی شما که شامل حال من میشه و نظرات پر لطف و محبتتون رو میبینم در مقالاتم و راستش رو بگم یه جورایی همیشه میگردم دیگه دنبال نظرتون چون عادت کردم که همیشه بخونم نظر شما و چند دوست عزیز دیگه م رو.
      انشالله که بازی موفقی بشه. منم امیدوارم بهش و فکر میکنم میتونه بازی خوبی بشه.
      بله دیگه ادم بادیگارد هم داشته باشه از اینا داشته باشه!!!
      باز هم ممنونم

      • vergil2max گفت:

        اقای اقابابایی دیگه زیادی ما را زیادی خجالت زده میکنید.میترسم اخرش سکته بزنم 😀 .ضمنا عجب اواتاری :inlove: .
        نظر کتاه من در برابر کار پر زحمت و وقتگیر شکا که عددی نیست.من خواننده وقتی این مقالات زیبا را میخونم وظیفم میبینم تشکر کنم.حالا شاید گاهی کوتاه و گاهی بلند (حرف دل-پیشنهاد-مشورت-شوخی و به ندرت مینی انتقاد(امسال فقط یکبار دلخور شدم اونم سر نمره بازی neir بود.دی)).چون میدونم حداقل یکنفر هست که نظرمو بخونه و اونم کسی نیست جز نویسنده عزیز همون مقاله.با تشکر

خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا
خاطرات خون آشام از سری Souls!! | نگاهی به بازی Code Vein - گیمفا