سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا
سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا
سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا
سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا

سه گام تا شروع نبرد زولا

پست گیمفا
۱۹:۴۳ ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا

انتظارها برای داشتن یک بازی آنلاین و پرهیجان  در ایران به پایان رسید و اکنون بازی هیجان انگیز  زولا  اکنون به صورت رایگان  در دسترس گیمرهای ایرانی ست. زولا یک بازی اشکن تیمی در ژانر شوتر اول شخص است. و قدرت به کارگیری استراتژی و تاکتیک بازیکنان در آن حرف اول را می‌زند. اگر با سری بازی‌های جنگی و الگوهای جنگ خیابانی در بازی‌های همچون call of duty و کانتر  آشنا باشید مطمئنا شیفته‌ی بازی آنلاین زولا خواهید شد.

شخصیت های بازی زولا

داستان بازی زولا

زولا روایتی متفاوت از نبرد همیشگی خیر و شر در قالب داستانی متفاوت از رویارویی یک گروه از سندیکای تبهکاران و یک تیم ضربت است. این دو گروه در پیکارهای متفاوت رودروی هم قرار خواهند گرفت و برای پیروزی با هم به نبرد خواهند پرداخت. شما حق انتخاب دارید که  در کدام جبهه به جنگ بپردازید.

شخصیت های بازی زولا

کاراکترهای این بازی برگرفته  از شخصیت‌های بازیگران سریال‌های محبوب است. این کاراکترها در پس زمینه‌ی یک داستان منحصر به فرد  با هم به جنگ خواهند پرداخت، لوکیشن‌های  بازی زولا از استانبول تا  شمال عراق و نقاط وسیعی از خاورمیانه را در برمی‌گیرد و در آینده نزدیک نقشه تخت جمشید نیز به آن اضافه خواهد شد.

بازی زولا

چگونه در زولا بازی کنیم؟

شروع بازی زولا بسیار ساده است. شما به سیستم خاص و یا پیشرفته‌ای نیاز ندارید. یک سیستم معمولی که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود می‌تواند این بازی را در بستر خود به جریان درآورد. یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز ۷ و بالاتر با کارت گرافیکی سری ۷۰۰۰ و سی پی یوهای دو هسته‌ای معمولی جوابگوی این بازی است.

با کلیک بر روی دکمه زیر وارد سایت زولا شوید و ثبت نام کنید، پس ایمیل فعال ازی از طرف بازی برای شما ارسال می شود، آن را باز کنید و بر روی لینک داخل ایمیل کلیک کنید تا اکانت شا فعال شود.

برای ثبت نام در بازی زولا روی دکمه زیر کلیک کنید

ثبت نام در بازی زولا

بعد از فعال سازی اکانت می توانید بازی زولا را به صورت رایگان دانلود کنید و نصب کنید، پس از نصب و راه اندازی بازی، در پنجره لانچر اطلاعات اکانت خود را وارد کنید و وارد بازی شوید و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی زولا به صورت رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود رایگان بازی زولا

به علت کم حجم بودن و پشتیبانی همه جانبه از طرف سرورهای پر قدرت داخلی، اینترنت مورد نیاز این بازی اینترنت کم سرعت است  و شما حتی می‌توانید با اینترنت مخابرات به این بازی بپیوندید در امکانی متفاوت حتی دانلود این بازی برای کاربران مخابرات تهران بدون مصرف شدن پهنای باند محاسبه می‌شود

لوگوی بازی زولا

کافی است برای شروع یک نبرد مهیج سری به سایت زولا بزنید و  با دوستانتان به صورت آنلاین یک تیم تشکیل دهید. نوع رقابت را که شامل نقشه‌های کشتار جمعی، شات گان، چاقو، تصاحب پرچم و یا اسکورت است برگزینید و با توجه به نقشه‌ای که انتخاب کرده‌اید وارد میدان رقابت شوید، توجه داشته باشید. توان ذهنی، سرعت عمل و قدرت چیدمان استراتژی شما در این بازی حرف اول را می‌زند.

اسلحه های مختلف در بازی زولا

در این مرحله شما با کلکسیونی کامل از  ۱۵۰ نوع اسلحه‌ی متفاوت روبرو  خواهید شد. همچنین قابلیت این را خواهید داشت که  سلاح‌ها را بر طبق خواست خود شخصی سازی کنید، به طور مثال می‌توانید رنگ اسلحه‌ها را به رنگ پرچم ایران در آورید. یا  برای اسلحه  خود صدا خفه کن، لیزر و دیگر متعلقات نصب کنید .

 

شما با اضافه کردن مگسک و ادوات دیگر به اسلحه‌ی خود و ارتقای هوشمند سلاح‌هایتان می‌توانید شانس موفقیت خود در بازی را افزایش دهید. اگر سابقه‌ی بازی در ندای وظیفه را داشته باشید می دانید که به طور معمول در این بازی‌ها  با ارتقای یک اسلحه، شما  قدرت مانور بیشتری در ضریب تخریب، خشاب گذاری، دقت و پارامترهای مختلف اسلحه‌ی خود خواهید داشت که در شکست یا پیروزی شما تأثیر گذار است.

یکی از چالش های بزرگ بازیهای آنلاین تقلب های درون بازی است و همیشه سازندگان بازیهای آنلاین تلاش های زیادی را انجام می دهند تا جلو این تقلب ها را بگیرند تا محیط بازی برای کلیه بازیکنان پاک و بدون حضور کاربران متقلب باشد. با اضافه شدن آنتی چیت جدید به این نسخه از بازی زولا، از این به بعد این بازی از بازیکنان متخلف واکسینه می شود و بازیکنان نمی توانند درون بازی تخلف و تقلب کنند، بازی زولا از آنتی Battleye استفاده می کند که پیش از این برروی بازیهای معروفی همچون PUBG نیز نصب و راه اندازی شده است.

بازی زولا

امکانات سایت بازی زولا

بازی زولا با دارا بودن سرورهای قدرتمند بازیکنان را قادر می‌سازد که حتی با اینترنت کم سرعت مخابرات نیز به بازی بپردازید. همچنین  با گذشت زمان به‌روزرسانی‌های مختلفی برای آن منتشر می‌شود که هدف آن افزایش رضایت کاربران و اضافه کردن قابلیت‌های بهتر به بازی است. گذشته از این ثبت نام و بازی به صورت رایگان است.

در وب سایت زولا برای آماتورها آموزش بازی به علاوه‌ی معرفی شخصیت‌ها تدارک دیده شده است و تمامی اخبار و نتایج به صورت مرتب در دسترس علاقه‌مندان گذاشته می‌شود. شما می‌توانید به صورت کشوری در مسابقات به رقابت بپردازید. این بازی به دلیل بستر آنلاین همواره در حال توسعه و پیشرفت است و امتیازات برترین بازیکنان متعاقبا در سایت اعلام می‌شود.

هم اکنون می‌توانید بازی زولا را به صورت رایگان و کاملا فارسی از سایت http://www.zula.ir/ دانلود کنید.

امکانات سایت سرگرمی “ناشر بازیهای آنلاین مخصوص PC در ایران”

سایت سرگرمی به عنوان تنها ناشر بازیهای آنلاین مخصوص کامپیوتر و وب در ایران افتخار دارد میزبان بازیکنان عزیز ایرانی در کلیه بازیهای این مجموعه باشد. علاوه بر بازی زولا، شما می توانید بازی تراوین، بازی تنکی آنلاین، سری بازیهای شرکت گیم فورج، سری بازی های شرکت گیمیگو و دیگر ناشران بزرگ اروپا را در این سایت بازی کنید. کلیه بازیهای وب سایت سرگرمی بر اساس قرارداد رسمی با شرکت های تولید کننده این بازیهای معروف و با درگاه پرداخت شتاب ارائه می شوند. برای بررسی بازیهای دیگر فروشگاه سرگرمی لطفا به این لینک مراجعه نمایید.

نشر انحصاری از سایت سرگرمی

سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا

برای ثبت نام در بازی زولا روی دکمه زیر کلیک کنید

ثبت نام در بازی زولا

کانال تلگرام بازی زولا

کانال تلگرام بازی زولا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا
سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا
سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا
سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا
سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا
سه گام تا شروع نبرد زولا - گیمفا