تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا

تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد

مهیار امیدی
۲۰:۱۲ ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شده است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر می‌توانید به ادامه مطلب رجوع کنید.

چندی پیش، استودیو ریر (Rare)، سازنده یکی از مورد انتظارترین عناوین سال آینده یعنی بازی Sea of Thieves، تریلری جدید از این بازی منتشر کرده است که به بخش جدیدی از این بازی مربوط می‌شود. از زمان معرفی رسمی بازی تا الان، این بخش جدید معرفی نشده بود اما در حال حاضر اطلاعات و تریلر مربوط به این قسمت منتشر شده است. این سیستم Pirates of Legend نام دارد و به قسمت پیشرفت بازیکنان تا مقصد اصلی آن‌ها یعنی یک بازیکن حرفه ای، مربوط می‌شود.

همان طور که اطلاع دارید، دنیای بازی Sea of Thieve، یک دنیای وسیع و پهناور است و در محیط این بازی، سازمان‌هایی وجود خواهند داشت که به وسیله NPC های درون بازی، مدیریت می‌شود. هرکدام از این سازمان‌ها ماموریت‌ها و چالش‌هایی را در قالب Voyage در دسترس شما قرار می‌دهند. بازیکنان با تکمیل این ماموریت‌ها، می‌توانند به امتیاز بسیار خوبی دست پیدا کنند.

این ماموریت‌ها، قابلیت این را دارند تا با دیگر دوستان شما به اشتراک گذاشته شوند. با پیشرفت شما در بازی، این چالش‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و سطح و مدت زمان اتمام آن‌ها هم بالاتر خواهد رفت. در انجام این چالش‌ها هیچ مانع و محدودیتی در مسیر شما نخواهد بود و افراد و خدمه حاضر در کشتی شما، قادر خواهند بود تا به ماموریت مورد علاقه خودشان رای دهند و میزان رضایت خودشان را از هر یک از این چالش‌ها به شما ارائه دهند.

حال در این میان، سازمان Gold Hoarders وجود خواهد داشت. ماموریت‌ها و چالش‌های این سازمان، شما را به جستجو و کشف طلا ها و گنجینه‌های موجود در بازی تشویق می‌کند و در صورتی که بتوانید این گنجینه‌ها را به دست آورید، می‌توانید آن‌ها را به این سازمان هدیه کنید و امتیاز مورد نظر خود را به دست آورید. در ادامه، سازمان Merchant Alliance حضور خواهد داشت که وظیفه اصلی آن، یافتن آیتم‌های کم‌یاب، گمشده یا با ارزش موجود در دنیای بازی است که می‌توانید با پیدا کردن این آیتم‌ها، به امتیاز بسیار خوبی دست پیدا کنید. همچنین این آیتم‌ها حیوانات نادر دنیای بازی را هم شامل می‌شود و در تمامی محیط بازی باید به دنبال آن ها بگردید.

در بازی Sea of Thieve، یک دسته ماموریت‌های اصلی وجود دارد که بخشی از آن‌ها به ماموریت‌های مبارزه ای معروف است و باید در آن با دشمنان و بیگانگان محیط بازی برای به دست آوردن امتیازات بیشتر یا حتی نجات زندگی خود، مبارزه کنید. حال به قتل رساندن خدمه دیگر کشتی‌ها، ناخدایان کشتی‌ها و اسکلت‌های درون بازی، به یک سازمان دیگر مربوط می‌شود که سازندگان هنوز اطلاعاتی از نام این سازمان منتشر نکرده اند. بازیکنان قادر خواهند بود تا برای یافتن این اسکلت‌ها، به قلعه‌ها و محیط‌های دور افتاده بازی رجوع کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی با موضوع پیشرفت درون آن را مشاهده کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

بازی مورد انتظار Sea of Thieves در تاریخ ۲۰ مارس سال آینده میلادی مصادف با ۲۹ اسفند ماه، برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان ایکس عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Farhad-ps4 گفت:

    بازی بسیار ضعیفی هستش گرافیک ضعیف گیم پلی خشک نبود داستان فکر کنم متاش ۵۰ بشه

  • از اون دست بازیهاست که نمیشه دوستش نداشت گنج پیدا کردن یه حالی داره توی این بازی که حد نداره کشتی رانی و نبردها هم که ….. خداروشکر از تعطیلات فروردین خیالمون با بازی Rare راحت هست

    • سونی یه بازی زده بود که شخصیت اصلیش دنبال گنج بود،انچارتد
      مایکروسافت با عرضه دزدان دریایی با انحصاری های سونی رقابت خواهد کرد
      :laugh:

    • white-sparrow گفت:

      با چند روزه تجربه این بازی کاملا حرفت رو تایید می‌کنم. کافیه یه کوچولو دقت کن یه کوچولو عاشق دریا و کشتی باشی تا حتی تنهایی هم این بازی همه جوره عاشقت کنه. دیگه مبارزات بین کشتی‌ها هم بمونه
      در مورد چند روزی که بازیش کردم باید بگم که فاز آلفای این بازی از ۱۵ ام تا ۲۰ دسامبر یعنی تا فرداست و کسایی که ثبت نام کرده بودند و دعوت شدند می‌تونستند بازی رو بازی کنن. البته بیشتر برای عیب یابی و این چیزا بود ولی خب تقریبا همه چیز بازی تو دسترس بود. برا کسایی هم که احتمالا میخوان منفی بدن اسکرین اکانتم رو گذاشتم 🙂
      uupload.ir/files/7d2s_sot_screen.png
      ما که تجربه کردیم و خیلی حال داد. کسی خواست بگه اکانت می‌دیم تو این یه روز و خورده‌ای بازی کنه. بالاخره چند ماه تجربه زودتر از بقیه چیز بدی نیست

  • UNESISM گفت:

    یک چیز در این بازی تضمین شدست چون انلاینه تنوع دشمنهای انسانیش بالاست
    اما امیدوارم NPC ها و بقیه دشمنهای تخیلیش از تنوع بالایی برخوردار باشند چون اگه قرار باشه همش با اسکلت بجنگی توی گشت و گزار هات در یه جزیره اونم پر از هوش مصنوعی های یکنواخت که یک دست لباس بیشتر ندارند بعد از مدتی خسته کننده میشه چون گیم پلی بازی انعطاف نداره که بشه به سیستم گشت و گزار بازی تنوع داد اخه کل بازی بر پایه کشف و جستجو هستش تا بتونه درخت ارتقاع کشتی وشخصیتشو بالا ببرده که این قسمت اکتشاف هاش خیلی باید تنوع داشته باشه تا مخاطب مجبور بشه بازی رو ادامه بده(البته وجود رقیب خوبه اما وقتی سرورها شلوغ بشند ظرفیتش می پکه کم بشه ارزش نداره)
    اینجوری Rare مجبور میشه مد بتل رویال بهش اضافه کنه تا ریزش بازیکن پیدا نکنه جدیدا بازهای انلاین اینجوی شدند

    • farshadx گفت:

      راه زیاد واسه جذابیت البته من هنوز تو تریلر ها ندیدم و جایی نخوندم
      میتونن سیستم بونتی بزارن هرچی بیشتر خلاف کنی بونتی بیشتر بشه(در صورت وجود شهرها تو خشکی)
      و یه سری بازیکن هام نقشه بونی هانتر داشته باشن
      و نیروی دریایی رو هم اضافه کنن
      خلاصه ایده کم نیست کی که اجرا کنه

    • white-sparrow گفت:

      این چیزایی که گفتی رو من تو فاز آلفاش ندیدم ولی تا اینجای کار نه تو بازی و نه تو حرفای سازندهاش حرفی از NPC من ندیدم مگر همون اسکلتا. یه چیزی که در مورد اسکلتا هست اینه که تو بعضی از جزیره‌ها با توپ کشتی تو رو زیر آتیش میگرند و نزدیک شدن به اون جزیره رو هم سخت می‌کنن وگرنه برسی جزیره مثل آب خوردن کشتیشون.
      اما تمرکز اصلی بازی رو نبرد‌های دریایی و دزدین گنجینه‌های کشف شده‌ی بقیه پلیراست که واقعا آدم رو از عمق وجود می‌سوزونه! فکرش رو بکن چند ساعت واقعی صرف دریا نوردی و … کردی اونم تنها بعد یه کشتی با ۴ تا خدمه و شش تا توپ از راه می‌رسه. می‌مونی پشت فرمون بمونی یا بری با یه دونه توپه‌ات بهشون شلیک کنی…تازه کشتی که آسیب می‌بینه باید بری تعمیرش کنی وگرنه غرق میشه 😐 پس نتیجه می‌گیریم اگه یه چنین موردی براتون پیش اومد حتما گنجینه‌هاتون رو بریزید تو آب!!! حداقل گیر اون نامردا نیوفته…خودتون بعدا دوباره ریسپاون میشید و کشتیتون هم نو میشه

  • amir2hashmati گفت:

    چرا هیچ خبری از state of decay 2 نیست اخه :struggle:

تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد - گیمفا