نسخهی جدیدی از Yakuza در PlayStation Experience معرفی نخواهد شد
طی پخش زندهای که دیروز توسط سگا برگزار شد، مسئول محلیسازی سم مولن (Sam Mullen) و اسکات استریکارت (Scott Strichart) دربارهی رویداد PlayStation Experience و همچنین وضعیت Yakuza در سال آینده صحبت نموده و به نکات مهمی اشاره کردهاند.
در خصوص PSX، آنها اعلام نمودهاند که سگا در این رویداد حضور خواهد داشت و Yakuza 6: The Song of Life نیز در آنجا قابل بازی خواهد بود، اما قالب این نمایش توسط سونی تغییر کرده و به همین دلیل، شاهد اخبار و معرفی خاصی از Yakuza نخواهیم بود. با این وجود، سال ۲۰۱۸ “سالی عالی برای Yakuza” و طرفداران سگا خواهد بود.
مولن به یک “پروژهی فوق سری” نیز اشاره نموده که هماکنون در دست توسعه قرار دارد و استریکارت تایید کرده که همچنان در حال کار برروی سری Yakuza است. آنها همچنین این نکته را متذکر شدهاند که سرعت معرفی بازیها و انتشار اخبار در رویدادهای قبلی PSX باعث شده است که سه نسخهی Yakuza برای عرضه در غرب تایید شوند اما هنوز عرضه نشده باشند، یعنی Yakuza 0 ،Yakuza Kiwami و Yakuza 6. این موضوع برای مسئولین فروش و بازاریابی مشکلساز و چالشبرانگیز بوده است، زیرا آماده شدن بستر انتشار هر بازی نیازمند زمان کافی است و هر بازی باید در زمان مناسب منتشر گردد تا مورد توجه قرار گیرد. به همین دلیل سگا در حال حاضر برروی Yakuza 6 متمرکز شده است.
PlayStation Experience همیشه رویداد مهمی برای طرفداران Yakuza بوده است، بهطوری که Yakuza 5 در سال ۲۰۱۴، Yakuza Zero در سال ۲۰۱۵ و Yakuza Kiwami و Yakuza 6 در سال ۲۰۱۶ طی این رویداد معرفی شدهاند. از این رو، نشنیدن اخباری از آن در رویداد امسال شاید ناراحتکننده باشد اما طبق توضیحات بالا نهایتاً به سود بازیکنان خواهد بود.
از جدیدترین برنامههای مشخص سگا برای این سری میتوان به عرضهی Yakuza Kiwami 2 در ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برای پلیاستیشن ۴ در ژاپن اشاره کرد. همچنین سگا برنامه دارد که Yakuza 6: The Song of Life را در ۲۰ مارس ۲۰۱۸ (۲۹ اسفند) روانهی کشورهای غرب کند و Hokuto Ga Gotoku را در ۲۲ فوریهی ۲۰۱۸ (۳ اسفند) در فروشگاههای ژاپن عرضه نماید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
دوستان کسی تاریخ و ساعت دقیق کنفرانس رو میدونه؟