Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا
Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا
Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا
Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا

Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها

دانیال دهقانی
۲۳:۴۴ ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا

سگا (SEGA) با معرفی Valkyria Chronicles 4 برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان خیل عظیمی از طرفداران این سری را خوشحال و البته غافلگیر کرد. حال به تازگی کی میکامی (Kei Mikami) تهیه کننده بازی مصاحبه‎ای با بلاگ پلی استیشن کرده که اطلاعات جدیدی را از این بازی به ما می‌دهد.

ظاهراً، بازی Valkyria Chronicles 4 دو سال به صورت فعال و مداوم در دست توسعه بوده است، حتی اگر بخواهیم مدتی که صرف مراحل پیش تولید بازی شده را حساب کنیم این زمان طولانی‌تر هم خواهد شد!

“از وقتی پروژه رسماً آغاز شد دو سال می‌گذرد.  این مقدار کمی بیشتر می‌شود اگر شما وقتی را که آقای یاماشیتا (Yamashita) کارگردان ما روی فاز پیش تولید و برنامه ریزی صرف کرده حساب کنید.”

طبق گفته‌های میکامی، سازندگان Valkyria Chronicles 4 قصد دارند تا این بازی در عین وفادار بودن به ریشه‌ها و جذب طرفداران قدیمی، طرفداران جدیدی را هم از سراسر جهان به خود جذب کند. همان طور که احتمالاً حدس زده‌اید عرضه Valkyria Chronicles Remastered برای پلی‌استیشن ۴ در زمینه استحکام بنای مورد نیاز برای ساخت این بازی جدید خیلی کمک حال سازندگان بوده است و در کنار آن، این سری را به بازی‌بازان جدید زیادی معرفی کرده است و اکنون آن تازه واردها هم منتظر Valkyria Chronicles 4 هستند:

“هدف این پروژه Valkyria این است که این سری را تا حد معروفیت در مقیاس جهانی گسترش دهد. ما از زمان عرضه Valkyria Chronicles 3 در سال ۲۰۱۱ هیچ بازی اصلی از این سری منتشر نکرده‌ایم، پس از همان ابتدا هدفمان این بوده که مخاطبان جدیدی را از سرتاسر جهان به دست بیاوریم. دید اصلی ما آن است که [این بازی] را به ریشه‎های Valkyria Chronicles برگردانیم، در حالی که از بهبودهایی که در دیگر نسخه‌های سری هم به وجود آمده استفاده کنیم. در واقع Valkyria Chronicles 4 تلفیقی از تمام چیزهایی است که ما تا الآن یاد گرفته‌ایم.

ما ساخت زیربنای این پروژه را همزمان با Valkyria Chronicles Remastered  برای پلی‌استیشن ۴ آغاز کردیم. هدف اصلی ما این بود که هواداران ریشه‌ها و هسته اصلی گیم پلی Valkyria Chronicles را در نسل جدید تجربه کنند، قبل از آن که ما به سراغ یک نسخه شماره دار و جدید از سری برویم.”

همچنین Valkyria Chronicles 4 قرار است تا این سری را بیشتر به ریشه‌های اصلی خود بازگرداند، یکی از اقدامات هم در این زمینه وجود شخصیت‌هایی باورپذیر که سربازانی معمولی هستند به جای ابرسربازها با قدرت‌های فانتزی و ماوراییست. سازندگان بازی به قصه سربازان جنگ جهانی دوم نیم نگاهی داشته‌اند و امیدوارند تا بتوانند بخشی از احساسات حکم فرما بر آنان را در بازی پیاده سازی کنند:

“Valkyria Chronicles 2 و ۳ هر دو انحصاری پی اس پی بودند، کنسولی که در ژاپن بسیار محبوب بود. بنابراین تم و حال و هوای آن منطبق بر سلیقه مخاطبان ژاپنیمان بود، مثل محیط هایی چون حیاط مدرسه و البته سربازانی با نیروهای ماورایی. این بار ما تصمیم گرفته‌ایم تا به حال و هوای نظامی نسخه اول بازگردیم. بنابراین، ما ابرسربازها با نیروهای خارق‌العاده را کنار گذاشته‌ایم. بنابراین شما افرادی را در بازی خواهید دید که به مردم معمولی شباهت بیشتری دارند و گویی هرروز آن‌ها را در زندگی خود ملاحظه می‌کنید.

ما مواد لازم برای خلق چنین شخصیت‌هایی را با مطالعه در مستندات و گزارشات کسانی که در جنگ جهانی دوم شرکت داشته‌اند به دست آورده‌ایم. در طول انجام این کار ما با سربازانی آشنا شدیم که حتی در بغرنج‎‌ترین شرایط هم، امید خود را از دست ندادند. شاید این نیروی جوانی آن‌ها بوده که باعث شده تا این حد مثبت گرا باشند. داستان این سربازانی که رویاهای آن‌ها به خاطر پیامدهای خانمان سوز جنگ دود شد و به هوا رفت، همان هایی که بلند شدند و با واقعیت چشم در چشم شدند، روی تیم ما اثر گذاشت تا یک اثر احساسی را پدید آورد.”

کی میکاما به سیستم بروزرسانی شده Canvas هم اشاره کرد، و به این نکته اشاره داشت که چگونه سخت افزارهای قوی‌تر باعث می‌شود تا Valkyria Chronicles 4 زیباتر به نظر برسد:

“سخت افزارهای جدید به ما این شانس را داد تا دوباره آن استایل گرافیکی چشم نواز که شما می‌شناسید و عاشق آن هستید را رنگ و لعاب ببخشیم. به دنبال تقویت هرچه بیشتر استایل هنری چشم نواز و دست ساز و آبرنگ گونه بازی، ما به سایه‌ها عمق بیشتری بخشیدیم تا رنگ‌ها بهتر از همیشه به نظر بیایند. همچنین تاثیرات Real – Time نیز به اکوسیستم بازی اضافه شده، مثل دود و بخاری که در هوا ایجاد می‌شود یا رد پاهایی که در برف باقی می‌ماند. این‌ها باعث می‌شود که شما حس کنید شخصاً در آن مکان هستید.”

بازی Valkyria Chronicles 4 در دو قاره آمریکای شمالی و اروپا در سال ۲۰۱۸ و برای اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ژاپن ولی این بازی در ماه مارس برای پلی‌اسنیشن ۴ عرضه خواهد شد و در فصل تابستان نیز شاهد عرضه آن برای نینتندو سوییچ خواهیم بود. هنوز خبری در مورد عرضه نسخه اکس باکس وان در ژاپن به گوش نرسیده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا
Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا
Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا
Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا
Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Valkyria Chronicles 4 دو سال در دست ساخت بوده است | هدف سازندگان، بازگشت به ریشه‌ها - گیمفا