اسکوئر انیکس در نظر دارد تا Left Alive را به عنوانی بزرگ بدل نماید
اسکوئر انیکس برنامههای بزرگی برای عنوان بتازگی معرفی شده خود یعنی Left Alive دارد. به گفته آنان این عنوان بازیکنان هاردکور را راضی نگه خواهد داشت…
چندی پیش در جریان رویداد Tokyo Game Show 2017، شرکت اسکوئر انیکس افراد بسیاری را با معرفی Left Alive سورپرایز نمود. عنوانی در سبک تیرانداری، اکشن و بقا که توسط افراد نام آشنای صنعت بازیسازی ساخت و توسعه داده خواهد شد. در جلسهای که با حضور سرمایهگذاران شرکت برگزار شد، آقای Yosuke Matsuda مدیرعامل اسکوئر انیکس در مورد Left Alive صحبت کردند. ایشان اظهار داشتند که هدف آنها از ساخت بازی مذکور تبدیل آن به یک فرانچایز AAA است، اما این را هم اضافه کردند که قرار نیست سرمایهگذاری بزرگی برروی بازی صورت گیرد.
ما در نظر داریم تا Left Alive را به یک نام تجاری AAA بدل کنیم، اما این بدان معنا نیست که قصد داریم هزینه بسیاری را جهت توسعه بازی صرف نمائیم.
همچنین گفته شده که این عنوان قرار است به لحاظ میزان درجهسختی و چالش برانگیز بودن، در سطح راضی کنندهای باشد؛ و این برنامهای است که سازندگان برای فروش آن در نظر گرفتهاند.
عنوان Left Alive به لحاظ میزان درجهسختی و چالشی بودن، در سطح راضی کنندهای خواهد بود. و به این ترتیب قرار است بازیکنان را به تهیه آن ترغیب نمائیم.
پیش از این اعلام شده بود که Left Alive عنوانی در سبک تیراندازی، اکشن و بقا بوده، و دارای عناصر پسا آخرالزمانی خواهد بود. در ساخت و توسعه بازی افراد نام آشنای بسیاری حضور خواهند داشت: Toshifumi Nabeshima کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت، شخصی که پیش از این او را با عناوینی همچون Armored Core و Chromehounds میشناختیم. همچنین در تیم سازندگان این عنوان نام Yoji Shinkawa طراح کاراکتر سری Metal Gear نیز به چشم میخورد. Shinji Hashimoto نیز کسی که در گذشته برروی فرانچایزهای Final Fantasy و Kingdom Hearts کار کرده، در این پروژه بعنوان تهیهکننده فعالیت میکند.
در نهایت باید گفت Left Alive قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرمهای رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ عرضه شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
یارو تو عکس شبیه گرالت افسانه ایی میمونه . قیافشو اسکی نرو اسکوئر انیکس .