شانون لوفتیس: مایکروسافت خوششانس بود که PUBG را به عنوان انحصاری زمانی اکسباکس در اختیار گرفت
مدیر کل انتشارات جهانی مایکروسافت، شانون لوفتیس (Shannon Loftis) در مصاحبه با AusGamers از نحوه توافق مایکروسافت و استودیو بلوهول (Bluehole) میگوید و اعتراف میکند که در این توافق، مایکروسافت کمی خوششانس بوده.
PlayerUnknown’s Battlegrounds یکی از موفقترین عناوین سال جاری بوده است و هنوز هم از حالت دسترسی زودرس خارج نشده است. در گفتگو با AusGamers، مدیر کل انتشارات جهانی مایکروسافت، شانون لوفتیس از آینده اکسباکس و عرضه PlayerUnknown’s Battlegrounds برای این کنسول گفت.
Battlegrounds قرار است به عنوان بازی انحصاری اکسباکس عرضه شود و وضعیت آن بر روی پلیاستیشن ۴ نیز هنوز مشخص نیست. این بازی در تاریخ ۱۲ دسامبر در بخش دسترسی زودرس اکسباکس قرار میگیرد و کمی بعد نیز نسخه نهایی آن در اختیار بازیکنان کامپیوترهای شخصی قرار میگیرد.
شانون لوفتیس نیز به تمجید از عملکرد استودیو بلوهول پرداخت و گفت که آنها تغییرات لازم را با استفاده از نظرات بازیکنان انجام میدهند که این موضوع برای آنها قابلتقدیر است. او همچنین در خصوص توافق مایکروسافت با استودیو بلوهول گفت:
این راز من است و نمیتوانم به شما بگویم. چیزی که میتوانم به شما بگویم این است که ما تعداد بازیکنان استیم و سرویسهای پخش بازی را بررسی کردیم و ما این کار را دائما انجام میدهیم. ما همیشه به دنبال بهترین بازیها هستیم و افراد زیادی داریم که نسبت به بازیها شور و اشتیاق دارند. مایک ایبارا (Mike Ybarra) مثال بارز اینگونه اشخاص است و او نیز از ابتدا عاشق PUBG بود. در میان بازیکنان و اطلاعاتی که در اختیارتان قرار میگیرد، باید بعضی وقتها خوششانس باشید تا قبل از همه از فرصتتان استفاده کنید.
مایکروسافت در ماههای اخیر تلاش کرده تا شرایط لازم برای توسعه PlayerUnknown’s Battlegrounds را برای استودیو بلوهول فراهم کند و به گفته لوفتیس، شاید کمی خوششانس بوده که توانسته یکی از مهمترین بازیهای سال را، برای مدت محدودی، در اختیار داشته باشد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
عاشق عناوین انلاین مثل این بازی هستم اسمشو به سبد خریدم در بهمن ماه اضافه کردم
بیا زو.مجی
الان ۵ سال تو گیمفام سرمو هم ببرن جایی غیر از اینجا برای خواندن خبرهای گیم نمیرم
بنده حقیر ۶ ساله گیمفام هم زمان در هر دو طرف باش
جالبه که داری با خودت حرف میزنی.
بنده ۸ ساله در گیمفای بزرگ عضو هستم و اینجا زندگی میکنم منم مثل اقای evil7 به خودتم قول دادم به هیچا نرم.گیمفا یه جورایی برای ما ها مثل نا.موس میمونه
احسنت بر تو مرد
مرسی اقای خفاش
عاشق سری بازی های PlayerUnknown’s Battlegrounds هستم نسخه قبلیش زیاد بهم نچسبید امیدوارم این نسخش بهتر باشه
سری؟؟؟،؟؟؟؟
نسخه قبلی؟؟؟؟
تابلو اصلا نمیدونی این چه بازی هستش
چرا از سایت نمیری بیرون تا از دستت راحت شیم
خیلی دارین سریع تکثیر میشین . با ۳ یا ۴ اکانت میاد با خودش حرف میزنه . :pain: :pain:
اینا تکنولوژی جدید امریکایی ها هستن در هر ثانیه هزار تا هزار تا تکثیر میشن جلوشون هم نمیشه گرفت
اینا که تا چند وقت پیش مخالف انحصاری زمانی بودن… لول.
اشغال ترین بازی. اشغال ترین کاربرهارو داره
الان داری به پونزه میلیون پلیر از جمله من بی احترامی میکنی نمیتونی بری لطفا نظر نده دربارش قول میدم با بلوهول صحبت کنیم برای پی اس هم بیاد
جوری بسوزید و فشار بخورید که موجب خنده ی دیگران نشود!