بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا
بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا
بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا
بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا

بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟

عرفان رحیمی صادق
۱۳:۰۲ ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا

بیش از یک سال از معرفی بازی مورد انتظار Death Stranding که کارگردانی آن را هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) برعهده دارد، می‌گذرد. اما ما هنوز چیز زیادی از این بازی و پروسه ساخت آن نمی‌دانیم. حال با هم نیم‌نگاهی به آن خواهیم داشت تا بدانیم این بازی دقیقاً در چه مرحله‌ای قرار دارد و ما تا چه زمانی باید منتظر عرضه آن روی کنسول‌هایمان باشیم.عنوان بزرگ Death Stranding بیش از یک سال پیش، در رویداد E3 سال ۲۰۱۶ به عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن ۴ معرفی شد که آخرین نمایش آن نیز به مراسم سال قبل VGA بازمی‌گردد. بعد از این زمان طولانی که از معرفی آن گذشته، ما هنوز نمی‌دانیم که این بازی در چه زمانی منتشر خواهد شد. هیدئو کوجیما حتی بازه زمانی مشخصی را نیز برای عرضه آن به ما معرفی نکرده است و تاریخ انتشار آن و حدس و گمان‌هایی که پیرامون این موضوع وجود دارد نیز روزبه‌روز در حال بیشتر شدن هستند. اما به هر حال به نظر می‌رسد که این بازی مورد انتظار به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد و ما زودتر از اوایل سال ۲۰۱۹ نباید منتظر آن باشیم. این بازه زمانی، زمانی خوش‌بینانه است که برای عرضه این بازی پیش‌بینی شده است.

اما این‌ها به هیچ‌وجه بدین معنی نیست که ما ابداً از این بازی خبری نداریم. همانطور که مدتی پیش گفته شد، کوجیما تصاویری از یک استودیو در توییتر خود منتشر کرد که از این تصاویر برداشت می‌شد که وی در آینده‌ای نزدیک تریلری از این بازی منتشر کند. اما با گذشت کنفرانس سونی در رویداد PGW 2017 دیدیم که هنوز این بازی در سکوت خبری به سر می‌برد. البته فاصله انتشار تصاویری که کوجیما توییت کرد با رویداد PGW زیاد نبود و نمی‌توان انتظار داشت که وی در این بازه زمانی کوتاه، دست به ساخت تریلری از این بازی بزند. طبیعتاً انتشار تریلری جدید از چنین بازی بزرگی نیازمند زمان بیشتری است تا تصور بازی‌بازان نیز از این بازی خراب نشود. شاید اگر کوجیما در این رویداد تریلر جدیدی از این بازی منتشر می‌کرد، انتظارات بازی‌بازان از این بازی پایین می‌آمد چرا که فرصت کافی برای ساخت تریلری بی‌نقص وجود نداشت. به هر حال می‌دانیم که این بازی در دست ساخت قرار دارد و کار توسعه آن به طور جدی توسط کوجیما دنبال می‌شود. همینطور انتشار تریلری جدید از این بازی نیز موضوعی است که به احتمال فراوان به‌زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد.

واضح است که این بازی به طور کامل در دست ساخت قرار دارد. اما موضوعی که جای سوال دارد این است که ما چه زمانی قرار است از این بازی خبری رسمی بشنویم و یا حتی تریلر جدیدی از آن ببینیم. اگر فرض کنیم که کوجیما در حال کار روی تریلری جدید است (که همینطور هم به نظر می‌رسد)، این اتفاق ممکن است بسیار زودتر از چیزی که تصور می‌کنید رخ دهد. همچنین انتظار این که سونی یا خود شخص کوجیما در رویداد PGW 2017 از این بازی اطلاعات جدیدی منتشر کنند، کمی سخت‌گیرانه بود چرا که هنوز برای این موضوع زود بود. اما انتظار انتشار تریلری جدید از عنوان مورد انتظار Death Stranding تا پایان سال میلادی، منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

ما در ماه دسامبر شاهد برگذاری دو رویداد بزرگ و مهم در دنیای بازی‌های رایانه‌ای خواهیم بود که VGA و PSX نام دارند و تقریباً می‌توانیم مطمئن باشیم که بازی بزرگ Death Stranding در یکی از این دو مراسم، نمایشی بزرگ برگذار کند و اطلاعات جدیدی از آن توسط سونی و یا کوجیما به سمع و نظر علاقه‌مندان برسد. به هر حال شنیدن خبری جدید از این بازی یکی از چیز‌هایی است که طرفداران به شدت انتظارش را می‌کشند چرا که این بازی بیش از یک سال پیش معرفی شد و ما به جز چند نمایش معدود، از آن چیزی ندیده‌ایم. لازم است که یادآوری کنم عنوان Death Stranding قرار است فقط برای کنسول پلی‌استیشن ۴ به صورت انحصاری منتشر شود و خبری از انتشار آن برای سایر پلتفرم‌ها نیست. اما موضوعی که نباید فراموش کنید این است که تیم خبری گیمفا به محض انتشار کوچک‌ترین اطلاعاتی از این بازی آن را به سرعت برای شما آماده خواهد کرد و ما این اطمینان را به شما خواهیم بود که اگر اخبار گیمفا را به دقت دنبال کنید، هیچ چیز کوچکی را هم از این بازی بزرگ از دست نخواهید داد. پس با ما همراه باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا
بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا
بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا
بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا
بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Marvel گفت:

    من خودم هیچ وقت یه فن سونی نبودم ولی به نظر من فقط و فقط باید سونی رو تحسین کرد به خاطر این همه ریسک پذیری ساخت بازی های داستانی و خطی و حمایت از سازندگان مختلفی مثل کوجیما و کیج و …
    به شدت منتظربازی Death Stranding هستم و برای تجربه همین بازی هم که شده یه PS4 Pro خریدم و الانم دارم Infamous بازی میکنم و انصافا بازی خوش ساخت و جذابی هست
    امیدوارم تا ۲۰۱۹ Death Stranding عرضه بشه ببینیم کوجیما چی ساخته

  • Saman_hk گفت:

    شدیدا منتظریم.
    باید قرص های اعصابم پیشم باشه،چون هر لحظه ممکنه یه تریلر جدید منتشر بشه!

  • چیزی که مشخصه،نمایش قطعی این بازی توی PSX هست،ولی اینکه کوجیما گیم پلی نشون بده از بازیش مشخص نیس
    یعنی یا توی PSX گیم پلی نشون میده،یا توی E3
    و احتملا توی E3 یه گیم پلی خفن از The Last Of Us Part II داشته باشیم

  • Reason گفت:

    در هر مرحله ای به سر برد
    جان است و جانان است و جان

    استاد که با سری metal gear ما را سال ها در کف نهادند حالا این که به گفته ی خودشون از اونم کف آلود تره 😀

  • ASSADullah گفت:

    D E A T H . S T R A N D I N G
    ………………………… PSX 2017
    :chic: :chic: :chic: :chic: :chic:

  • 2B گفت:

    تشکر بابت مقاله ولی جا داره پرسشی رو مطرح کنم ، این تیم خبری گیما چرا نقدی راجع به دو عنوان مطرح نینتندو که متای خارقالعاده ایی گرفتن مقاله ایی منتشر نمیکنه!!!! نه تنها شما بلکه در هیچ یک از سایتهای ایرانی مطلب جامعی پیدا نمیشه ، اینکه منتقدین تنها عناوینی که رو پلتفرمشون منتشر میشه رو نقد و بررسی میکنن دلیل درست و موجه ایی نمیتونه برا شما باشه… نقد و بررسی ماریو اودیسه رو قرار بدید تا گیمر جماعت بفهمن چرا این عنوان متای ۹۷ گرفته یه عده تعریف دقیق کیفیت و گیم پلی رو متوجه بشن،،، این بازی حتی از برترین اثار تولید شده تا به این لحظه هم جلوتره،

    • EIMPIIIWAR گفت:

      ببین وقتی پایه ی نسل هشتم روی دو کنسول سونی ومایکروسافت هست(حتی بازی هایpcفراموش شده)نینتدو که جای خود دارد،نینتدو خیلی وقت نیست کنسول جدیدش وهمچنین بازی های جدید وخاطره انگیز رو ساخته میتونه دلایل ساده ای داشته باشه،یکی اینکه این کنسول واقعا گرون هست(بیشتر از دو کنسول نسل هشتمی)و نقدکننده ها این کنسول رو نتونستن تهیه کنند(بازی هاش هم که ماشالله زیاده قیمتش)خب وقتی کنسول نداشته باشی نمیتونی چشم بسته نقدبازی هاشو بنویسی،دوم اینکه این سایت منتقد کنسول نینتندو وبازی هاش رو نداره سردبیرش هم گفتن تو یک پست،سوم اینکه نسل هشتم بخاطر مخاطبان زیادش خیلی خیلی تو اولویت هست و نینتندو این وسط قربانی شده(نقدهای بازی هاش کلا دیر میاد)،دلیل چهارم به دلیل اینکه بازی هاش عامه پسند وبرای تمام سنین نیست(بعضی ها اینجور فکر میکنن حرف من نیست)از نینتندو وبازی هاش صرف نظر میکنند.امیدوارم این موارد رو مد نظر قرار بدی،موفق باشی

      • 2B گفت:

        با دلیل چهارمت که کلا از بیخ مخالفم و اشتباس چون بی پایه و اساس و باید ببخشی خیلی مضحکه ، عامه پسند نیست هیج جوره نمی تونم حضمش کنم ….. در مورد منتقد و گرانی کنسول وبازیاش خب قیمتش که الان ۱،۴۵۰ چقدر مگه گرون تره اصلا اینجا چی گرون نیست ؟؟؟؟!!!! بعدشم این وب سایت مترجم که داره میتونن نقد و بررسی یکی از وب سایتهای معتبر رو ترجمه و منبعش هم ذکر کنن…

        • EIMPIIIWAR گفت:

          قبل از هرچیز گفتم که بعضی ها اینطور فکر میکنن(دلیل چهارم)،ما تو شهرمون یه اکیپ گیمر هستیم که هممون از کنسول نسل هشتم استفاده میکنیم و بابت سنشون بایدبگم بالای۲۵سال این اکیپ هستن،اگه بیای ازشون بپرسی اینگونه بهت جواب خواهند داد”نینتندو؟یه کنسول خاطره انگیز با گیم های بیاد ماندنی!اما قدیم قدیمه وباید بزاری خاک بخوره!نینتندو مناسب من نیست مال بچه هاست”.
          من همچین نظری ندارم ولی این تمام این افراد(که بالای۲۰نفر هستن)اینکونه بهت جواب میدن،خود گیم بازی کردن حداقل تو ایران مشخص هست از طرف خانواده سرکوب میشی بهت میگن بچه شدی؟هنوز عقلت بزرگ نشده تفکرت بچه گانست،دیگه از بحث های دیگر نگم برات که اینجا داریم خارج از بحث صحبت میکنیم.
          خود واژه گیمر در ایران نیاز به مقاله های جامع وشماره دار داره!

          • 2B گفت:

            دلیلش اینه که عناوینش معرفی نشدن بررسی نشدن خب طبیعی هس وقتی شما محتوا رو تجربه نکردی مطلب مفیدی راجعش نخوندی چطور میتونی خیلی قاطع بگی مورد پسندت واقع نشده ؟؟؟! یه عده دارن بر مبنای خاطرات دو سه ده پیش نینتندو رو قضاوت میکنن ،اطلاعات زیادی از وضعیت حال نینتندو ندارن ،باید اضافه کنم که بنده با دیده شک سوئیچ رو تهیه کردم ،همین حد بگم تجربه زلدا و مخصوصا ماریو اودیسه ورای تصوراتم بود !!!!

  • درکنار لست این بازی مورد انتظارترین بازی برای منه
    البته در کنار اینا گاد او وار و پسرش و اون مار گنده الکی هم قرار میگیره چه بکش بکشی بکنیم با اون تبر .

    راستی دیزگان هم که هست لمس گیمپلی تو شرایط مختلف آبو هوایی و کلی زامبی و دشمن گوناگون از انسان و حیوان و تله هایه مختلفبگیر تا زامبی ها .

    اوخ اوخ اسپایدر رو یادم رفت دلم میخواد وسط ساختمونایه بلند با اون گرافیک تار بزنم صفا کنم الحق که گرافیکش چشم نواز بود کنترل اون دخترم باید جالب باشه .
    ای خدا راستی شادو کلوسوس رو نسل ۶ بازی نکردم با اون جو عجیب و باس هایه خفنو گولاخ مگه میشه نباشه تو لیستم

    ای داد بی داد روح سوشیما چی بود این وسط آخه

    کلا عشقه آقا
    هر چی سونی بسازه عشقه باید رفت باهاش زندگی کرد

    • devil may cry 3 گفت:

      یه سوال شما زبانتون ضعیفه ( قصد توهین ندارم و لطفا بد برداشت نکنین ) چون صددرصد کسایی که من میشناسم و زبانشون مطلوبه در کنار گاد در ۲۰۱۸ مورد انتظار ترین بازیشون دیتروید هست خود من هم همینطور هستم
      اگه قرار باشه من بازی های انحصاری ۲۰۱۹ رو که میخرم رو دسته بندی کنم اول god of war دوم دیتروید و سوم اسپایدرمن هستش 😉 😉

      • اوخ اوخ دیترویت رو که نگو خیلی عشقه
        این وسط اونا یادم رفت مگه میشه داوود بازی بسازه اونو ده ها بار به ده ها روش مختلف نرفت
        ممنون از یادآوریت چه سالی بشه ۲۰۱۸

        رددید هم هست
        گاد
        دیترویت
        دیزگان
        شادو کلوسوس
        بازی کوجیما

        جام جهانی 😀

  • Arso گفت:

    یکی از مورد انتظار ترین بازی❤❤
    ————————
    اسپم:سلام دوستان.لطفا راهنمایی کنید.من همیشه طرفدار سونی بودمو هستم ولی به دلایلی ps4 مو فروختم دوباره میخوام ps4 pro بخرم ولی دودلم یه pc متوسط ببندم یا همون ps4.از یه جاییم نمیدونم قیمت قطعات pc چنده تا بدونم چیا ببندم که هم خیلی گرون نباشه هم متوسط بازی هارو اجرا کنه.از یه طرفم عاشق بازی های ps4 ام از بچگی با بازیاش بزرگ شدم ولی واقا گرونه بازیاش.اگه میشه یه راهنمایی کنید کدوم و بگیرم اگه ps4 گرفتم چیکار کنم ارزونتر در باید بازیاش. بازی دیجیتالی مشکلی پیش نمیاد؟انلاینم بازی میکنم.ببخشید واسه طولانی شدن صحبتم.ممنون

  • REZA_ISS گفت:

    شدیدا منتظرم ببینم استاد کوجیما چه شاهکاری برای ما داره.بازی های کوجیما رو باید بدون چون و چرا خرید واقعا چون همه چیز در سطح بالایی قرار داره از شخصیت پردازی و داستان گرفته تا سینماتیک های زیبا و جلوه های صمعی بصری فوق العاده.امیدوارم زودتر بیاد :yes: :yes:

  • الان که حرف از این افسانه اومد دوست دارم درباره بهترین بازیش و ریسک دار ترین بازیش یاد کنم و چیزی دربارش بنویسم یعنی metal gear solid 2 sons of liberty که به معنای واقعی از چیز هایی که در یک بازی کامپیوتری وجود داشته برای داستان نویسی استفاده کرده و بنظر من یکی از بهترین آثار پست مدرنیسم تبدیل شده البته به همتون ویدیو critical close up metal gear solid 2 از چنل super bunnyhop تو یوتیوب رو پیشنهاد میکنم یعنی باید نگاش کنید چونکه محشره. در ضمن این متن خدای اسپویلره پس اگه بازی نکردید به هیچ وجه نخونید. ***اسپویلر***اسپویلر***
    قبل از عرضه بازی هایپ بازی خیییلی زیاد بود و همه برای پایان mgs 1 انتظار داشتن سالید اسنیک افسانه ای شخصیت اصلی باشه و تریلر ها و دمو ها همین رو میگفتن و متای ۹۶ بازی فروش ۷ ملیونی بازی رو تضمین کرد.
    بازی عرضه شد و مردم مشغول بازی شدند و هیچکس میزان کیفیت مراحل اولیه رو یادش نمیره یعنی مراحل آنقدر بینظیر بودن که واقعی بودنشان باور نکردنی،مردم واقعا به یک سیکول(نسخه دوم )رسیدن ولی یکدفعه ای اسلات خان به نام پتریوت ها(میهن پرستان )و لا لی لو له لو(la Li lu Le lo)متال گیر ری رو که نسخه قوی تر متال گیر رکس mgs1 بود رو برد و متاسفانه اسنیک که از متال گیر ری عکس گرفته بود و الگا رو شکست داده بود ناپدید شد و به دوسال بعد میریم در نقش سربازی که تا به این لحظه تمام عملیاتش vr بوده منتقل میشیم که اسمش رایدنه و از فضولات کبوتر سر میخوره و جالب که با یک سوراخ از از دیواری توری که توسط یکی دیگه ایجاد شده میریم تو و همین طوری پیش میریم و بعد به یک جا میرسیم که باید اسم واقعی خودمون و تولد مون رو بنویسیم تا اون رادار بالا فعال بشه و در این میون کلنل با استفاده از کدک دوباره بازی رو به ما یاد میده و همون پرس سلکت باتن و اکشن باتن رو به ما میگه و ما هم فکرمیکنیم که برای مدت کوتاهی این سرباز سوسول رو کنترل میکنیم درحالی که ما تمام بازی اون رو کنترل میکنیم در محیطی که لول دیزاین بسیار شبیهی به شادو موسس mgs1 هستش یعنی تمام بازی و بیگ شل اینسیدنت شبیه به شادو موسس هستش . جالبه که ماموریت ما نابود کردن یک گروه تروریستی به اسم پسران آزادی هستش که رئیسش بظاهر فردی به اسم سالید اسنیک هستش و ما باور نمی کنیم که باید سرباز افسانه ای که الگوی رایدن هم هست رو شکست بدیم
    همینجوری پیش میریم تا به مکانی میرسیم پر از جسد و یک فرد اشنای زخمی و یک خون آشام فنا ناپذیر به اسم ومپ که روی آب اسپانیایی میرقصه و ومپ خوشبختانه مارو ول می کنه و ما با فرد زخمی آشنا میشیم فردی به اسم ایریکیس پلیسکین که کپی پیست سالید اسنیک هستشو جالب تر از همه ایریکیس در یک زبان معنای اسنیک میده و اسنیک پلیسکین شخصیت اصلی یک فیلم اکشن هستش ومهم تر از همه این پلیسکین بود که همه ما باور داریم او همان سالید اسنیک افسانه ای است در دیوار توری سوراخ ایجاد کرد تا ما بیابیم .
    بعد از آشنایی با پلیسکین راه خود را ادامه میدهیم و یک زن سیاهپوست با مو های نامتعارف طلایی مواجه میشویم که با اسلحه قدرتمند خود جهت گلوله ها را منحرف می کند آشنا میشیم و میفهمیم که ومپ و اون زنه عضو گروهی به اسم دد سل(سلول مرده )هستند که به نوعی شبیه به فاکس هاندmgs1 هستش و همکار با سانس آف لیبرتی هستش و همین جوری پیش میریم تا میفهمیم که رئیس گروه پسران آزادی فردی به اسم سالیدوس اسنیک هستش که کلون سوم و کامل بیگ باس کبیر هستش و مخالف پتریوت هستش و پلیسکین همون سالید اسنیک هستش و همچنین میفهمیم محیط بیگ شل اینسیدنت در اصل یک متال گیر غول پیکر به اسم آرسنال گیر هستش که دارای ارتشی از موشک هسته ای و متال گیر ری هستش و کارکرد اصلیش کنترل اطلاعات و محافظت از پتریوت هستش و از طریق رئیس جمهور آمریکا که هیچ کارست تو آمریکا و اعمال باشرمانه انجام میده که میگه تو آمریکا فقط پتریوت ها قدرت دارن و میخواد که عضوی از آنها باشه ولی بهش محل نمذارن با خواهر آتکان به اسم اما ایمریک آشنا میشیم که هوش مصنوعی آرسنال گیر که همون gw وjd و غیره هستش رو طراحی کرده ولی یک ویروس هم طراحی کرده بود برای از بین بردن gw و غیره ولی متاسفانه ویروس با مشکل مواجه و در عوض هوش مصنوعی به مرحله کاملش میرسه و رایدنو میگیرن.
    وقتی رایدن از خواب بیدار میشه میبینه که ل.خ.ت کامل به همون صندلی شکنجه mgs1 وصل میشه و شکنجه میشه و میفهمه که در اصل یک بچه سرباز بوده و سالیدوس اسنیک اون رو تو بچگی به جنگ فرستاده و بهش فیلم اکشن داده نگاه کنه و رایدن هم بیشترین میزان کشتن رو داشته و به جک قاتل شناخته می شده و در این میون الگا که الان دار و دسته اسنیک و ایناست رایدن روبه شرط محافظت از بچش نجات میده و از اینجاست که بازی جالب میشه.
    رایدن در حالتی شرم اورانه بدون اینکه حاضر بشه یک دستشو از سالارش دور کنه از دشمنا رد میشه در حالی که کلنل با حالت یک هوش مصنوعی حرف میزنه و روزماری gfش میگه که ح.ا. من. ل.س.ت و تمام این مدت به رایدن دروغ گفته و جاسوس پتریوت ها بوده و رایدن هم با عصبانیت میگه که فقط عاشق یک کارکتر شده و با اسنیک که بهترین لباسش رو داره و گلوله بینهایت داره رودر رو میشه و لباساشو میپوشه و یک شمشیر از اسنیک به هدیه میگیره و در چند اتاق بعدی گیمپلی کاملا متضاد سبک مخفی کاری میشه و اسنیک که
    خط خونش طولانی تر از رایدنه و تیر بینهایت داره به ما تیر میده و همین جوری رو به جلو میریم تا به اتاقی برسیم که مثل برنامه کامپیوتریه و یک فردی میگه که رایدن تمام مدت در یک برنامه به نام “شبیه سازی سالید اسنیک”بوده و رایدن در این میون باید یک لشگر متال گیر ری رو شکست بده و به مقر سالیدوس اسنیک برسه و در این میون کلنل که یک هوش مصنوعیه یک تماس کدک میگیره و میگه که تو تموم این مدت داشتن رایدن رو کنترل میکردن و میگه که انسان ها باید توسط یک فرد عادل و عاقل کنترل بشن و رایدن در شبیه‌سازی سالید اسنیک نبوده بلکه آزمایش کنترل یاغیان جامعه بوده و ما رو مجبور می کنه سالیدوس رو شکست بدیم به دلیل گروگان گیری بچه الگا و رایدن هم سالیدوس رو شکست میده و در آخر هنگامی که اسنیک رو می بینه پلاکشو که اسم ما روشه رو در میاره و کنترل ما قطع میشه و روزماری رو می بینه و بهم میگن که انسان ها فقط ژنتیکشون رو انتقال نمی دن بلکه فرهنگشون رو هم انتقال میدن و تجربیاتشان رو به آیندگان میدن.
    و میبینید که کلیات داستان رو براتون توشتم تا بهتون بگم که داستان بازی فقط برای قالبه بازی کامپیوتری هستش و بازی با خودش مثله یک بازی رفتار میکنه ولی تمام این چیز هایی که گفتم خیلی خلاصه وارن پس تا خودتون این بازی رو تجربه نکردید و اون ویدیو رو نگاه نکردید این شاهکارو نمی فهمید.
    آاااای بلاخره تموم شد :beatup: :beatup: :beatup:
    باورم نمیشه یه نیمچه مقاله رو توی موبایل نوشتم

  • cyrex1 گفت:

    خدایا یعنی میشه یه تریلر ازش بدن بیرون؟؟؟؟ 😥 😥 😥

بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا
بازی بزرگ Death Stranding دقیقاً در چه مرحله‌ای به‌ سر می‌برد؟ - گیمفا