نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا
نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا
نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا
نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا

نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد

امیرحسین دهنوی
۱۵:۲۹ ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا

Super Lucky’s Tale یکی از عناوین انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت است که می‌خواهد جای خالی نبود یک عنوان پلتفرمر مناسب را پُر کند، حال نمرات بازی انتشار یافته و باید دید که آیا مایکروسافت توانسته با روباه جدید خود سری قدرتمند تازه‌ای ایجاد کند یا نه.

Playful Corp، بازی Super Lucky’s Tale را طی کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2017 برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ معرفی کرد. این بازی دوست داشتنی در تاریخ ۷ ماه نوامبر سال جاری هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی منتشر خواهد شد. خلاصه از اطلاعات بازی را در زیر مطالعه کنید:

Super Lucky’s Tale یک بازی سکوبازی دلنشین و لذت بخش بوده و برای همه سنین مناسب است. Lukcy، قهرمان دوست داشتنی داستان ما، باید در ماموریت خود، قدرت درونی خود را پیدا کرده و به خواهر عزیزش برای نجات کتاب the Book of Ages از دست Jinx پلید کمک کند. با این بازی می‌توان به دوران بازی های سکوبازی کلاسیک بازگشت و با چالش هایی برای همه سنین و همه افراد (با هر سطح مهارت) رو به رو شد و لذت برد.

Super Lucky’s Tale با رزولوشن ۴K قابل بازی است و برروی ایکس‌باکس وان اکس بهبود فنی و گرافیکی خواهد داشت. این بازی همچنین در برنامه Xbox Play Anywhere نیز جای دارد.

نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا

در ادامه می‌توانید نمرات معتبر منتشر شده را مشاهده کنید. درصورت تغییر در میانگین نمرات پست بروزرسانی خواهد شد.

Hardcore Gamer: ۸/۱۰

مهم‌ترین مشکل Super Lucky’s Tale این است که نمی‌تواند با وجود آنکه همه‌چیز سرجای خود قرار دارند، تاثیر به‌سزایی برروی بازی‌باز گذارد. کنترل بازی بسیار خوب است اما تعدادی مشکلات دوربین در آن دیده می‌شود اما گرافیک بازی حقیقتا ستودنی است. طراحی صداهای بازی بسیار خوب بوده اما موسیقی آن می‌توانست بهتر عمل کند.

نتیجه نهایی یک عنوان به یاد ماندنی و فوق العاده نیست اما همه‌چیز در Super Lucky’s Tale سرجای خود قرار دارد و بازی اشتباهی در مسیر خود نکرده است.

Destructoid: ۷/۱۰

اگر کنار گذاشتن واقعیت مجازی به استودیو کمک می‌کند که به بازی‌بازان بیشتری دسترسی پیدا کند مشکلی نیست اما بازی درصورت داشتن یک نسخه واقعیت مجازی بسیار بهتر می‌بود.

GameSpot: ۶/۱۰

تجربه Super Lucky’s Tale برای بازی‌بازان جوان بسیار خوشایند خواهد بود چراکه ساده و دوست‌داشتنی است اما بقیه بازی‌بازها که به‌دنبال یک پلتفرمر چالش برانگیز سه‌بعدی هستند، بهتر است دنبال عنوان دیگری باشند.

IGN: ۵/۱۰

واقعا ناامید شدم چرا دوست داشتم ایکس باکس یک بازی پلتفرمر در پاسخ به نینتندو داشته باشد اما متاسفانه Super Lucky’s Tale آن پاسخ نیست.

نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا

Super Lucky’s Tale در تاریخ هفتم نوامبر همزمان با عرضه ایکس‌باکس وان ایکس در دسترس قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا
نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا
نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا
نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا
نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Feel True Power
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Super Lucky’s Tale با رزولوشن ۴K قابل بازی است و برروی ایکس‌باکس وان اکس بهبود فنی و گرافیکی خواهد داشت.
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • مایکرو:
      بهترین انحصاری ها و بازی ها را داریم
      خلایق هر چه لایق

      • والا
        بعضی ها(روشن فکرها) فکر میکنن ما از اینکه بازی که سازنده اون دو سال روش زحمت کشیده و شکست خورده خوشحالیم در صورتی که اصلا اینطور نیست. فقط از اینکه مدیران ایکس باکس که خیلی چرت و پرت میگن ضایع میشن کیف داره.
        ——————
        Ai.de.n
        برای خوش خنده های سایت: این عنوان یک ip جدید هست. AAA نیست و توسط استودیویی مستقل منتشر شده و انتظاری هم ازش نمیره
        نه بابا. اونهمه مایکرو روش مانور میده اونهمه تریلر. مستقل بودن هم یک بهانه هست وگرنه Un.der.tale هم مستقل بود.

        ——————————
        fight club
        داداش اول بگم که اگه با من بودی که دلقک خودتی ( با توجه به سطح فهمت بهت جواب دادم)
        دوما من هیچوقت از اینکه یه بازیساز شبانه روز یه بازی کار کنه بعد بازیش بد بشه خوشحال نمیشم منظور من کسی هست که میگه ما با وجود این بازی ها به هیچ انحصاری نیاز نداریم.( خانم لوفتیس که میتونیم مصاحبه اون رو راجب انحصاری های ۲۰۱۷ اکس باکس ببینید.)ضمنا اگه کسی نمیدونه این زنه کیه یکی از مدیران ایکس باکس

        • والا
          بعضی ها(روشن فکرها) فکر میکنن ما از اینکه بازی که سازنده اون دو سال روش زحمت کشیده و شکست خورده خوشحالیم در صورتی که اصلا اینطور نیست. فقط از اینکه مدیران ایکس باکس که خیلی چرت و پرت میگن ضایع میشن کیف داره.
          ——————
          Ai.de.n
          برای خوش خنده های سایت: این عنوان یک ip جدید هست. AAA نیست و توسط استودیویی مستقل منتشر شده و انتظاری هم ازش نمیره
          نه بابا. اونهمه مایکرو روش مانور میده اونهمه تریلر. مستقل بودن هم یک بهانه هست وگرنه Un.der.tale هم مستقل بود.

          ——————————
          fig.ht cl.ub
          داداش اول بگم که اگه با من بودی که دلقک خودتی ( با توجه به سطح فهمت بهت جواب دادم)
          دوما من هیچوقت از اینکه یه بازیساز شبانه روز یه بازی کار کنه بعد بازیش بد بشه خوشحال نمیشم منظور من کسی هست که میگه ما با وجود این بازی ها به هیچ انحصاری نیاز نداریم.( خانم لوفتیس که میتونیم مصاحبه اون رو راجب انحصاری های ۲۰۱۷ اکس باکس ببینید.)ضمنا اگه کسی نمیدونه این زنه کیه یکی از مدیران ایکس باکس

  • Mr.x گفت:

    شاهکاری به یادماندنی .برترین انحصاری تاریخ نسل بشر ازخلقت انسان تا قیامت. :laugh:
    گوتی رو شاخشه

  • Fight Club گفت:

    هم میشه به ماکرو انتقاد کرد هم میشه تقدیر کرد…
    فرصت دادن و حمایت از استدیو های کوچیک و مستقل مثل Playful Corp جای تقدیر داره….
    لنتقاد از این جهت که به نظر میاد… ماکرو اصلا نظارتی رو انتشار عناوین خودش نداره….
    از اونور سونی نظارت بی حد و مرز رو عناوین خودش داره…دو تا عنوان از دو تا استدیو مستقل روی کنسول سونی انتشار پیدا نکردن…و همچنین یه عنوان AAA از سانتامونیکا کنسل میشه…
    این ضعف به تظرم کاملا مشخصه که ماکرو… اسمتن حمایت کرده…. نظارتی رو محصول نهایی نداشته
    دوستانی هم که اماده شدن برای دلقک بازی…
    بدونن که شکست خوردن یه بازی مستقل.. اونم تو این دوره…
    جای گریه داره!!

    • واقعیت این هست که مایکرو اصلا هزینه درست و حسابی روی ساخت بازی و انحصاری نمی کنه
      نتیجش هم داره می بینه
      اختلاف فروش ۳۰ میلیونی
      مایکرو چسبیده سازنده های مستقل و وقتی اعلام می کنه کنسول ما به انحصاری نیاز نداره خودت دیگه تا تهش رو بخون

      • بعضی ها(روشن فکرها) فکر میکنن ما از اینکه بازی که سازنده اون دو سال روش زحمت کشیده و شکست خورده خوشحالیم در صورتی که اصلا اینطور نیست. فقط از اینکه مدیران ایکس باکس که خیلی چرت و پرت میگن ضایع میشن کیف داره.
        ——————
        Ai.de.n
        برای خوش خنده های سایت: این عنوان یک ip جدید هست. AAA نیست و توسط استودیویی مستقل منتشر شده و انتظاری هم ازش نمیره
        نه بابا. اونهمه مایکرو روش مانور میده اونهمه تریلر. مستقل بودن هم یک بهانه هست وگرنه Un.der.tale هم مستقل بود.

        ——————————
        fig.ht cl.ub
        داداش اول بگم که اگه با من بودی که دلقک خودتی ( با توجه به سطح فهمت بهت جواب دادم)
        دوما من هیچوقت از اینکه یه بازیساز شبانه روز یه بازی کار کنه بعد بازیش بد بشه خوشحال نمیشم منظور من کسی هست که میگه ما با وجود این بازی ها به هیچ انحصاری نیاز نداریم.( خانم لوفتیس که میتونیم مصاحبه اون رو راجب انحصاری های ۲۰۱۷ اکس باکس ببینید.)ضمنا اگه کسی نمیدونه این زنه کیه یکی از مدیران ایکس باکس

        • 2B گفت:

          عزیزم ولی ای کاش تو این پست این حرکتا رو نمیزدید، مطمعن باش ماکروفنها خودشون از نمرات این عنوان ناراحت هستن لزومی نداشت با تمسخر ناراحتیشون رو دوچندان کنید من خودم از دیدن نمرات گرن توریسمو جا خوردن هر چند مولتیش عالی از کار در اومده بود ولی در کل ضعفها و ایراداتی بهش وارد بود خیلی از ماکروفنها رعایت کردن حالا دو سه نفر رو همه فازشون رو میدونیم شمام سعی کن تو سطح اون دو سه نفر نباشی

        • Fight Club گفت:

          monkey d loffy
          نخیر عزیز… بنده همون اول نظر دادم
          اونوقت که پست نظری نداشت…
          منتها دیدگاه بنده رفت برای بررسی..
          بعدشم… نظرات گویای فهم وشعور افراد هست..
          این کی اینجا کی دلقک بازی در میاره کاملا مسخصه :yes:
          درباره پست هم با شما صحبتی ندارم … چون قطعا وقتم برام ارزشمند هست.. :yes:

    • John Linneman گفت:

      فرزام کدوم بازی سانتا مونیکا کنسل شد ؟ خبرش مال چه زمانیه ؟

      • 2B گفت:

        thescarface
        اسمی براش تعیین نشده بود تقریبا یک سالی روش کار کردن بعدم بنا به دلایلی کنسل شد اینم اضافه کنم پروژه حتی به مرحله معرفی و رونمایی هم نرسید یه سرچ بزنی جریان دستت میاد

        • John Linneman گفت:

          شت 😐 . یه پروژه ساده ی بازی شطرنجو کلیشو جلو ببری بعد بیخیال بشی به ۱۰۰ جات فشار میاد نمیتونم تصور کنم اینا یک سال تمام نشستن رو یه چیزی کار کردن بعد کلشو ریختن سطل آشغال . واقعا درد ناکه . ولی باز خوب شد چشممون به جمال حاج کریتوس روشن شد 🙂

      • MS GAMER گفت:

        برس گوگل سرچ بزنی پروژه کنسل شده سانتامونیکا خبرش میاد مثله اینکه سونی بشدت هم براش خرج کرده بوده ولی خوب مطابق انتظاراتشون نبوده

        • 2B گفت:

          سونیه دیگه اونطور که من متوجه شدم صد میلیون دلاری ضرر کرده ولی باز هم به سانتامونیکا فرصت داد برا جبران

          • John Linneman گفت:

            والا من الان رفتم سرچ کردم و طرحای هنریشو دیدم و مغزم سوت کشید . و باید بگم سونی باید دلیلی جز سودآور تر بودن نسخه ی جدید گاد آو وار برای کنسل کردن همچین چیز شاخی داشته باشه . تصاویر و خلاقیت طراحی هاش هوش از سر آدم میبرد . واقعا امیدوارم فایلای پروژه رو پاک نکرده باشن تا بعد از اتمام گاد آو وار برگردن و اون رو بسازن

            • 2B گفت:

              thescarface
              هم نظرم با شما ولی این طرح ها همش در حد ایده مونده، تقریبا از سونی مطمئن ام سونی با قبول ریسک و پشتیانی از زیرمجموعه اش بارها خودش رو ثابت کرده گویا تو مراحل تولید پروژه به مشکل خورده والبته یسری از کارمندهای کلیدی هم استدیو رو ترک کردن بعد از اون مورد بلافاصه سانتا با کوری بارلوگ وارد مذاکره میشه

        • horizon fan گفت:

          ms gamer
          soldier 76
          این بازی اصلا به مرحله معرفی و موشن کپچر نرسید چطوری ۱۰۰ میلیون هزینه کرد ؟؟؟؟؟
          چجوری اصلا ۱۰۰ میلیون ضرر کرد ؟؟
          منبع دارید ؟؟؟
          الکی جو ندید خواهشا
          ۱۰۰ میلیون =))))
          نهایت کاری که شد این بود که ایده پردازی کردن و تصاویر اولیه درست کردن و فوق فوقش
          یه پری الفا درست کرده باشن که به شرکت اصلی نشون بدن این چطوری ۱۰۰ میلیون میشه ؟؟
          به گفته شما یه بازی کامل پس ۱ میلیار دلار هزینه داره که
          واقعا یه چیزی میگید مرغ پخته خندش میگیره

    • داداش طرف ایدیش میمون هست چه انتظاری داری ازش 😐

    • 2B گفت:

      fight clup
      گرامی من جای دیگه ایی هم راجع به موردی که شما ذکر کردید نظرم رو گفتم انصافا ماکرو برا انحصاری در این نسل هزینه و حمایت کرد ولی قطعا فرایند تولید و توسعه عناوین انحصاری درخور و سیستم سلر بسیار پیچیده و مشکلتر از این حرفاس ،نحوه ارتباط و تعامل با استدیو های تابع و زیر مجموعه و….خب تو این نسل و حتی نسل قبل ای پی های زیادی بودن که ماکرو هزینه کرد ولی بنا به همون دلایل نه منتقد پسند بودن و نه در فروش موفق ظاهر شدن … همین شکستها و عدم بازگشت سرمایه شاید یکی از دلایل تغییر سیاست ماکرو بوده باشه

  • Aiden گفت:

    برای خوش خنده های سایت: این عنوان یک ip جدید هست. AAA نیست و توسط استودیویی مستقل منتشر شده و انتظاری هم ازش نمیره.یکی دیگه از دلایل متای پایینش عرضه تقریبا همزمان با سوپر ماریو اودیسی برترین پلتفرمر سه بعدی حال حاضر و مقایسه شدن با اونه.به پست نمرات knack 2 برید و کامنتا رو بخونید.دریغ از یک خوش خنده و ترول کننده.اونم عنوانی که AAA و فرست پارتی سونی و یک دنباله هستش. شاید یکم خجالت کشیدید از این که از شکست یک بازی خوشحال شدید.

    • Mr.x گفت:

      متاسفانه همون knack متاش بیشتر شده 🙁
      و اینکه سونی انقدر انحصاری داره که بد هاش فراموش میشه بعد کل انحصاری های مایکرو چیه؟ 😥
      بیا با همدیگه در این غم شریک باشیم :-(( 😛

    • سـونـی بازی های خیلی مهمتری از نک۲ تو سال ۲۰۱۷ داشت و اصلا روی نک۲ مانور نداد درحالی که ماکروسافت از این بازی به عنوان یکی از پرچمدارها و معدود بازی های انحصاری اکـس باکـس در ۲۰۱۷ یاد میکنه واسه همین مورد حــمله قرار گرفته. در ضمن دوستان ماکـروسافـتی تو پست های دیگه نک رو به اندازه ی کافی مــسـخره کردن شما مثل اینکه ندیدی یا خودت رو زدی به اون راه.

      • Aiden گفت:

        مایکرو مانور داد؟ کلا یک تریلر معرفی و یک تریلر زمان عرضه ازش منتشر شد. تمام پست های دیگه رو هم دیدم کسی نک رو مسخره نکرد مگه اینکه در جواب آقای” ۳D کار “دیده باشی اونم نه خود نک بلکه تلفظ اشتباه طرف رو مسخره کردن.وگرنه من تمام پست های knack جلوی چشمامه و تعداد کسایی که ترول کردن به انگشتای یک دست هم نمیرسه.حالا ساعت ۹ شب برگردی به این پست فکر میکنی جنگ جهانی سوم راه افتاده.یه چیزیم به اونایی که با توهین و با چند تا اکانت منو ریپلای میکنن میگم: نظرتون رو به کف پام هم نمی گیرم.اظهار همدردی و نگرانیتون هم برام مهم نیست.فردا امتحان آمار دارم حوصله بحث با یه مشت ترول رو هم ندارم.

    • @Aiden
      حرص نخور فعلا وایسا ۲ سال دیگه X بخر وقتی هم PS5 اومده هم ONE نسل بعد :rotfl: :rotfl: :no:

    • Masood 92 گفت:

      داداش بی خیال شو! بالاغیرتا چیزی نگو!! بذار خودشونو با همین نظرات خالی کنن
      این فضا درست شدنی نیست!

    • ShahinSky گفت:

      یک ای پی جدید هست! خب باشه، چه ربطی به جدید بودنش داره

      این ضعف مایکروسافته که استدیو های مستقل انحصاری هاشو میسازن، ضعف بازی مستقل بودنو این حرفا نیست.
      منتقدین هم نوب نیستن که چون این بازی با یه بازیه دیگه همزمان عرضه شده نمرشو کم کنن، کنک هم بازیه بزرگ aaa نبود یه بازیه متوسط رو به بالا برای سنین مخصوص به خودش عالی بود
      از شکست این بازی کسی خوشهال نشده اما این بازی و اکثر بازیای دیگه ی ایکس باکس لایق مسخره شدن هستن و میطلبه ادم این بازی هارو مسخره کنه، یه کنسول گرانقیمت با تبلیغ وسیع بابت کیفیت گرافیکیش حتی یک بازی معرفی نکرده که نصف لست ۱ کیفیت داشته باشه حالا قسمت دومش بماند که این کنسول با تمام مخلفاتو تاریخچه شو از صفحه روزگار محو میکنه!
      هیچ دلیلو منطقی وجود نداره که از بخش گیم مایکروسافت دفاع بشه مگر اینکه دفاع کننده از سهام داران شرکت باشه یا خلاصه حقوق بگیر از مایکروسافت باشه
      همچین بازیایی باید برای موبایل عرضه بشه نه کنسول ۴k

  • همین نیمچه بازیایه بد رو هم میشه رو پی سی رفت دلیلی بر خرید جعبه نیس
    با تشکر

  • majidam گفت:

    اینجاست که ادم به قدرت سونی و بعد نینتدو پی میبره مایکرو فقط بلده پز بده اما انحصاریهای کم و ضعیفی داره

  • پشتیبانی از استدیوها و بازیهای مستقل خیلی خوبه و بعضی از بازیهای مستقل حسی دارن که یه بازی AAA نداره ولی دیگه فیل اسپنسر زیادی داره رو مستقل سرمایه گزاری میکنه تا AAA

    • مایکرو دنبال بیشترین سود با کمترین هزنیه است،متاسفانه هزینه و بودجه خوبی روی بخش های مختلف ا سوی مایکرو صرف نمیشود
      به جای خرید استودیو های مطرح, جذب کوجیما پس از خروج از کونامی مایکرو دست به اقداماتی عجیب زده که باعث شده به صحت عقل مسئولانش شک کنم؛
      انحصاری زمانی کردن تامب رایدر
      (که اعلام کردند به انحصاری زمانی اعتقادی نداریم)
      خرید محتویات اضافه ماینکرفت
      خرید سیزن پس ادونس وارفار برای کنسولشون
      منتشر کردن انحصاری ها برای پیسی
      تحقیر کنسول رقیب در حالی که حقیر واقعی خودش بود
      (و گفتن به جنگ کنسولی اعتقاد نداریم)
      ادعای بهترین انحصاری ها را داشتن
      (و بد نیست به متای رایز نگاه کنیم،کریتوس کیلرشون)
      با پروریی تشویق کردن دیگران به خرید کنسول ما
      اوردن مقایسه کنسول خودشون با پلی۴ از نظر سخت افزاری
      (یکی نیست بگه این همه مدت سونی قوی تر بود یه بار مستقیم نیومد مقایسه کنه شما دیگه چقدر خواری گرفتتون)
      رو شدن گند بزرگ مایکرو مبنی بر حجم بیش از حد بالای اپدیت ۴کی
      تعریف و تمجید های بی معنی و ده ها دروغ و دقل دیگه
      حالا بازم بکید مایکرو

  • LordMercy گفت:

    بذار ببینم… بذار ببینم…

    Knack 1 : 54 … بازی برای بچه ها، یادم نیست میخواست به عنوان پلتفرمر م باشه (از بس ضایع بود)… تبلیغ براش زیاد شد… عنوان لانچ… مارک سرنی… همین!

    Super Lucky’s Tale: 67… بازی برای بچه ها، پلتقرمر… تبلیغ زیادی من ندیدم (ملاک من یوتیوب ه)… سازنده هاش؟ فرست پارتی که نیست… به اندازه ی Knack 1 م واسه ش تبلیغ نشد… بازی پلتفرمر ی م که مایکروسافت به عنوان پرچمدار به حساب بیاره میشه Cuphead… همین!

    من با این شر ا یی که گفتم میتونم به این نتیجه برسم که در مقابل Knack 1 حداقل، بهتر عمل کرده

  • fbjg گفت:

    دوستان شما چرا اینقدر فن بازی در میارید
    درسته الان اوضاع مایکرو خوب نیست ولی تا ابد که اینطور نمیمونه
    سونی هم همینطور
    شما بازی تو انجام بده و آنقدر به هم نپرید

  • این است قدرت مایکروسافت کبیر
    یک انحصاری ناب دیگه برای pc کبیر

  • John Linneman گفت:

    ببخشید تو نقد گیم اسپات نوشته younger kids که یعنی بچه های کوچکتر ولی شما ترجمه کردید جوان 😀

  • John Linneman گفت:

    شکست خوردن یه عنوان مثل این بازی اصلا چیز جالبی نیست برای تمسخر .

  • vocolizive گفت:

    خیلی ناراحت کننده است که گیمی که براش یه تیم مستقل زحمت کشیدند اینجوری خراب کنه ، البته تقصیر از خودشونه نباید انتظار داشت از چیزی که خوب نیست تعریف بشه. ولی قطعا حمایت بی حد و مرز مایکروسافت از استودیو های ایندی بی دلیل نیست ، به عنوان یه نقشه بلند مدت می تونه بهترین روش برای کشف استعداد و در نهایت ایجاد استودیو های جدید باشه.

    پ.ن: یه سری دوستان هستن ، نسل قبل با x360 و گیم های کپی گیمر شدن ،و میومدن تو تایپیک های پلی استیشن سونی فن ها رو مسخره می کردن ، این نسل همون عزیزان Ps4 خریدن و عقده هاشون رو سر xbox خالی می کنند : )) یه سر به فوروم باز ی سنتر بزنید می تونید شناسایی کنید این عزیزان رو : ))

  • مایکرو واقعا خراب کرده وقتی مدیریت بدی دست یه زن همین میشه(مدیر بخش بازی های فرست پارتی که قبلا مدیرش فیل اسپنسر بود و حالا مدیر بخش اکس باکس)خدایی دان متریک خیلی بهتر بود کلی به انحصاری های مایکرو اهمیت میداد نسل ۷ و زمان اکس باکس ۳۶۰ اوضاع خیلی بهتر بود الان تو گیم حرف اول سونی میزنه بابت انحصاری هاش و سخت افزار قابل قبول کنسولش که میتونه عناوین ترد پارتی رو به خوبی اجرا کنه حرف دوم هم نینتندو که ویژگی مثبتش انحصاری های شاهکارش و قابل حمل بودنشه ولی ویژگی منفیش سخت افزار ضعیف ترشه که خب باعث میشه نتونه همه عناوین ترد پارتی رو پشتیبانی کنه که یه نقطه ضعف حساب میشه و مایکرو هم امید بسته فقط به سخت افزار که تاریخ نشون داده ماندگاریی یه گیم با ارزش بیشتر از یه سخت افزاره در کل امیدوارم مایکرو یه تکونی بده به خودش و تعداد انحصاری های خوبش از تعداد انگشتای یه دست بیشتر بشه

  • مایکرو واقعا خراب کرده وقتی مدیریت بدی دست یه زن همین میشه(مدیر بخش بازی های فرست پارتی که قبلا مدیرش فیل اسپنسر بود و حالا مدیر بخش اکس باکس)خدایی دان متریک خیلی بهتر بود کلی به انحصاری های مایکرو اهمیت میداد نسل ۷ و زمان اکس باکس ۳۶۰ اوضاع خیلی بهتر بود الان تو گیم حرف اول سونی میزنه بابت انحصاری هاش و سخت افزار قابل قبول کنسولش که میتونه عناوین ترد پارتی رو به خوبی اجرا کنه حرف دوم هم نینتندو که ویژگی مثبتش انحصاری های شاهکارش و قابل حمل بودنشه ولی ویژگی منفیش سخت افزار ضعیف ترشه که خب باعث میشه نتونه همه عناوین ترد پارتی رو پشتیبانی کنه که یه نقطه ضعف حساب میشه و مایکرو هم امید بسته فقط به سخت افزار که تاریخ نشون داده ماندگاریی یه گیم با ارزش بیشتر از یه سخت افزاره در کل امیدوارم مایکرو یه تکونی بده به خودش و تعداد انحصاری های خوبش از تعداد انگشتای یه دست بیشتر بشه.

  • ShahinSky گفت:

    عجب بازیه بزرگی مشخصه اسپنس حسابی سرمایه گزاری کرده و با سرمایه گزاری اونا بوده که همچین بازیه بزرگی تونستن بسازن اونم با کیفیت ۴k خسته شدم از بس روی پلی استیشن بازی های فوق عالی تجربه کردم بدون ۴k , تجربه بازیی در حد کیفیت بازی های موبایل اما با کیفیت ۴k حتما یه لذت خاصی داره که مثلا تجربه ی لست اف اس نداره اگه غیر از این بود این کنسول انقدر نمیفروخت 😛
    واقعا دنیا یه طرف ۴k یطرف، تا قبل از بوجود امدن ۴k اصلا گیمینگ که هیچ حتی زندگی معنا نداشت که خداروشکر اسپنس این ضعف رو برطرف کرد 😀
    جالبه اسپنس چون کیفقت ۴k به ارمغان اورده دیگه گفته بازی؟؟؟!!! بازی چیه ۴k بهتون دادم دیگه بازیم میخایییبن؟!

  • AHKRATOS گفت:

    شاهکاری دیگر از ماکرو ✌️

نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا
نمرات عنوان Super Lucky’s Tale منتشر شد - گیمفا