دفاع الکترونیک آرتس از تعطیل کردن استودیوی ویسرال گیمز
اندرو ویلسن (Andrew Wilson) در مورد بسته شدن استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games) صحبت کرده و از این تصمیم دفاع کرده، ولی در عین حال گفته که تمامی متعلقات این استودیو به دست فراموشی سپرده نخواهد شد.
امروز کنفرانس مطبوعاتی مربوط به آمار مالی شرکت الکترونیک آرتس برگزار شد و اندرو ولیسن مدیر عامل این شرکت بزرگ در مورد بسته شدن استودیوی ویسرال گیمز و ریبوت کردن پروژه اکشن – ماجرایی Star Wars که این استودیو مشغول توسعه آن بوده توضیحاتی را ارائه کرد.
ویلسن به این نکته اشاره کرده که تعطیل کردن یک استودیو تصمیم بسیار دشواری است که شرکتها آن را به سختی اتخاذ میکنند. او گفته که این تصمیمی بوده که قبل از اتخاذ آن، الکترونیک آرتس وقت و فکر زیادی را صرف آن کرده است. ولی به هر حال، این تصمیمات همیشه در طول توسعه آثار خلاقانه گرفته میشود.
با مورد آزمایش قرار گرفتن آن پروژه با بازیکنان واقعی و تحول بازار، الکترونیک آرتس به این نتیجه رسیده تا برای تبدیل آن پروژه Star Wars به چیزی که بازیکنان برای مدتی طولانی به آن مراجعه کنند، نیاز به ایجاد تحولات اساسی در آن است. ویلسن همچنین تکذیب کرده که علت لغو بازی به خاطر مقایسه سودآوری پروژههای تک نفره در قیاس با پروژههای چندنفره و آنلاین محور بوده است. او صریحاً اعلام کرده که علت گرفتن این تصمیم “رساندن بازی به نقطهای بوده که از لحاظ کلیت گیم پلی برای بازیبازان درست بوده باشد.”
با تمام اینها شرکت الکترونیک آرتس اعلام کرده که به فرنچایز Star Wars باور عمیقی دارد و آنها هنوز “خیلی خوشحال” هستند که استودیوی ویسرال گیمز بخشی از محتویات آن را توسعه داده و این شرکت به دنبال آن خواهد بود تا از آنها در جهت ایجاد تجربهای بهتر برای بازیکنان و هماندازه با انتظارات آنها استفاده کند.
از دیگر اخبار مربوط به کنفرانس مالی الکترونیک آرتس میتوان به صحبت در مورد نسخه بعدی Battlefield اشاره کرد که قرار است از لحاظ بصری شگفتآور باشد. همچنین این شرکت از احتمال عرضه سرویس EA Access برای دیگر پلتفرمها هم صحبت کرده است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
نظرات
کارمندایی که داخل این استودیو کار میکردن
به جایی دیگر منتقل یا همگی اخراج (بیکار)شدند؟
یه عده به بقیه استدیوهاشون منتقل شدن یه عده هم احتمالا بیکار شدن
یکی از IP های خوبی که EA منقرضش کرد سری mercenaries بود که نسخه سوم رو کلا لغو کرد.استودیوی Pandemicاز هم پاشید و بیشتر اعضاش به Infinity Ward پیوستند تا Call of Duty Advanced Warfare رو بسازن.
EA متخصص منقرض کردن بازیهاست.تنها دلیلی که طرفدار EA هستم بخاطر فرانچایز NFS هست.
ویلسن همچنین تکذیب کرده که علت لغو بازی به خاطر مقایسه سودآوری پروژههای تک نفره در قیاس با پروژههای چندنفره و آنلاین محور بوده است. او صریحاً اعلام کرده که علت گرفتن این تصمیم “رساندن بازی به نقطهای بوده که از لحاظ کلیت گیم پلی برای بازیبازان درست بوده باشد.”
دروغ میگه مثل…!
EA یکی از بزرگان صنعت گیم هست ولی پول پرستی گویا دامن این شرکت رو گرفته! امیدوارم این رویه تغییر کنه و ارزش این شرکت از بین نره!
یه عده تو مایکروسافت نشستن هر روز دفاعیه میدن بیرون یه روز میگن انحصاری زیاد داریم چطور نمیبینید یه روز میگن به انحصاری زیاد اعتقاد نداریم حالا EA چیش از اونا کمتر که دفاع بیخودی نکنه حرف باد هواست کنتر هم نمیندازه.
از تعطیل شدن یه استودیو دفاع کردن؟! 😐 😐 😐
چرت |||||: