عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا
عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا
عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا
عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا

عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد

دانیال دهقانی
۰۷:۳۰ ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار PUBG روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در فاز دسترسی زودتر از هنگام قرار دارد ولی با این وجود، فوق‌العاده عمل کرده و رکوردهای مختلفی را جا به جا کرده است. همان طور که مستحضر هستید نسخه مربوط به اکس‌باکس وان این بازی نیز قرار است عرضه شود و حال سازندگان تائید کرده‌اند که این نسخه به صورت فیزیکی نیز در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در نمایشگاه E3 2017 بود که اعلام شد PlayerUnknown’s Battlegrounds به صورت یک بازی انحصاری کنسولی برای اکس‌باکس وان در اواخر سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز هم تاریخ عرضه دقیق این بازی برای کنسول مایکروسافت مشخص نیست ولی به تازگی حساب رسمی توییتر این بازی مشخص کرده که علاقه مندان می‌توانند نسخه فیزیکی این بازی را تهیه کنند پس این بازی تماماً به صورت دیجیتالی عرضه نخواهد شد و یک نسخه فیزیکی نیز دارد.

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت هم سخت در تلاش است تا مدت زمانی که این بازی در انحصار کنسول اکس‌باکس وان می‌ماند را افزایش دهد و کاری کند که این بازی دیرتر روی پلی‌استیشن ۴ یا احیاناً پلتفرم‌های دیگر عرضه شود. استودیوی سازنده بازی یعنی بلوهول (Bluehole) این اخبار را تائید یا تکذیب نکرده که همین مسئله باعث می‌شود این نظریه که این استودیو در حال مذاکره با هم مایکروسافت و هم سونی است قوت بیشتری به خود بگیرد. تنها چیزی که این استودیو به صورت رسمی اعلام کرده آن بوده که “تیم سازنده در حال تلاش است تا بهترین خروجی ممکن را برای رایانه‎های شخصی و اکس‌باکس وان عرضه کند.”

به هر حال، باید منتظر ماند و دید که سرنوشت نسخه کنسولی PlayerUnknown’s Battlegrounds چگونه خواهد شد و این نسخه تا چه مدت در انحصار پلتفرم مایکروسافت باقی می‌ماند. از سوی دیگر، باید دید که دقیقاً چه زمان این بازی برای اکس‎‎‌باکس وان عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا
عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا
عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا
عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا
عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • fbjg گفت:

    یه خبر خوب برای دارندگان xbox مبارکتان
    انشاالله برای ps4 هم بزودی بیاد

  • fmag گفت:

    بازی قشنگیه امیدوارم واسه ps4 هم عرضه بشه

  • fbjg گفت:

    ما pc باز ها که راضی هستیم امید وارم حداقل قابلیت کراس پلی داشته باشه

  • fbjg گفت:

    و همچنان بازی رکورد بزنه که واقعا حقشه

    • S.i.t.b گفت:

      چی حقشه شما هم دلت خوشه
      امثال این بازی های تمام آنلاین داران صنعت گیم رو به قهقرا میبرن
      از خود شما میپرسم کلی زمان صرف این بازی کردی چی نصیبت شده جز وقت تلف کردن
      الان دیگه یه وضعی شده هرکی از راه میرسه یه بازی تمام آنلاین میزنه
      گیمرهای راحت طلب امروزی که کلا حال و حوصله هیچی رو ندارن فقط میخوان بکشن برن جلو
      از همچین بازی هایی پشتیبانی میکنن و الکی بزرگش :no:

      • Hossein E 47 گفت:

        اول روشن کنم آفلاین گیمرم در کل ولیییی یه مشکلی با کامنتت دارم بازیهایی مثه دووم بازیهای ریسینگ ورزشی و غیره داستانه خاصی ندارن بعضی هاش هم اصلا داستان نداره شما تو این سبکا بازی نمیکنی؟ اگه نمیکنی بحثت جداس ولی اگه بازی میکنی چه فرقی بین بازی انلاین با این بازیهاس؟ فورزا یا دووم رو بازی نکنم که وقت تلف کردنه؟ ما بازی میکنیم وقتمون به شکلی که دوست داریم بگذره هدف اصلی این صنعت هم اینه شاید یکی با افلاین حال نکنه یا دوست داشته باشه هم افلاین و هم انلاین بزنه این سلیقه افراده این بازی هم عملکرده خوبی داشته مشکلش چیه؟ بازیهای انلاین همچین اسون نیست عزیز آنلاین بازی درست حسابی باشه حال ادم حسابی جا میاد مثله ارما
        در کل منظورم اینه با این دید به افلاین نگاه نکن عزیز به نظر شما وقت تلف کردنه شاید یکی باهاش حال کنه هرچی باب میل ما نیست ابکی و الکی بزرگ شده نیست :yes:

        • S.i.t.b گفت:

          حرف منم همینه ذائقه گیمر ها تغییر کرده
          شما اگه دنبال سرگرم شدن و گذران وقتی میتونی کلش هم بازی کنی
          شما با بازی آنلاین فقط وقتت رو هدر دادی حالا چه سرگرم شده باشی یا نه
          بعد ۲۰۰ ساعت آنلاین بازی کردن بشین با خودت فکر کن الان من اینهمه وقت گذاشتم
          چی به من اضافه شد چه تاثیری روی من گذاشت من از این بازی چی یاد گرفتم
          اصلا ارزشش رو داشت از زندگی و درس و هزار تا چیز دیگه بزنم بشینم این رو بازی کنم

          • بازی های آفلاین هم چیزی خاصی به ما اضافه نمیکنن.

          • Armin1afm گفت:

            هدف بازیای انلاین فان و کار گروهی هستش عزیزم چیزی که هیچوقت افلاین نمیتونی تجربش کنی

          • farshadx گفت:

            میشه توضیح بدی اگه افلاین بازی کنیم چی گیرمون میاد که تو انلاین نمیاد؟!
            تو بازیهای انلاین شما به چالش کشیده میشی چون هیچیش از قبل برنامه ریزی نشده و این پلیر ها هستن که موقعیت ها و استراتژیهای جدید خلق میکنن و شماباید راه حل مقابله با این موقعیت ها و استراتژیها رو پیدا کنی نه مثل بازی افلاین بعد از ۱ بار تموم کردن شما از تمام جیکو پوک بازی خبر داری

            • MS GAMER گفت:

              ترکوندی بخدا اینجور که شما از بازی هایه آنلاین دفاع میکنی و حرف میزنی خوده سازنده هاشم نمیکنن بازی هایه آنلاین فقط فانه اون استراتژی هم که دیگه در موردش چیزی نمیگیم من هنوز یک ساعت بازی هایی مثل دارک سولز بلادبورن گاد آف وار د لست ویتچر و خیلی هایه دیگه رو به ۱۰۰ ساعت بازیه آنلاین ترجیح میدم

          • Hossein E 47 گفت:

            داداش کتاب فلسفه که نمیخونیم بازیه گذران وقته من از هر صد ساعت پلی تایمم ۴۰ ساعت افلاین ۶۰ ساعت انلاینه همون بازیهایی که تاثیر گذاره انلاینم داره با توجه به حرف شما ریسینگ اسپورت شوتر خطی مثه دووم نزنم چون وقت تلف کردنه؟ هرکس نسبت به سلیقش پیش میره گیمری رو میشناسم بلاد رو پلات کرده کالکشن بازیهای پی اس فورش از کامل بیشتر تا ریز جزعیاته هورایزن رو در اورده الانم پلی تایم بتل گراندش ۳۵۰ ساعت به بالایه(روز اول ۱۳ ساعت پلی داد 😐 ) پس هرکس یه هیوی رین یا بلاد بورن زد استاد فلسفه و هاردکور عالم نیست صنعت گیم خیلی بزرگتر از این حرفاست

            • دوستان عزیز درگیر نباشید بحث آفلاین و آنلاین جداست این دوستمون حرفش فکر میکنم این باشه که بازی های اینشکلی آنلاین الان بیش از اندازه محبوب شده از طرفی سوداوریه زیادی دارن و هیچگونه شخصیت پردازیه خاصی ندارن و ترس از اینه که شخصیت پردازی و داستان غنی کم کم از بین بره چیزی مثل gta v در برابر gta sanandreas یا سری cod و … که بخش داستانیشون فدای بخش پر سود آنلاین شد .میگید بخش آفلاین چی به ما یاد داده؟معذرت میخوام ولی این طرز فکر خشن و قاطع مال یک گیمر نیست!شما اسم هر شخصیت ماندگار صنعت گیم رو که ببری میبینی به خاطر بخش آفلاین و داستان بوده…کریتوس.. مستر چیف ..ازیو ..سونیک..الی ..جول.. مکس پین..هیتمن..اسنیک..جان مارستون..ماریو..لاراکرافت…نیتن دریک ..کرش باندیکوت.. ووووو اینا میراث بخش آفلاینه که اگر نبودن صنعت گیم مفهومی نداشت برای رشد برای بزرگتر شدن ترس خیلیا اینه که بازیهایی به این شکل یا چیزایی مثل کانتر و بتلفیلد و بازیهای استراتژیک ذوق داستانی و شخصیت پردازیو از بین ببرن که موفق هم شدن متاسفانه.(از نظر بیشتر مردم این اتفاق خوبه البته)

  • TH3KCK گفت:

    امیدوارم برای پلتفرم های بیشتری منتشر بشه تا تعداد بیشتری لذت ببرن :yes: :yes:

عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد - گیمفا